Wednesday 15 August 2012

Παγωτίνια

Χρόνια πολλά σε όλες τις εορτάζουσες και σε όλους τους εορτάζοντες !!!!!!
Θυμόσαστε ότι σήμερα γιορτάζω και εγώ ????
Όσοι είσαστε καλά παιδάκια και το θυμόσαστε, περάστε να σας κεράσω υπέροχα παγωτίνια.
Όσο για τους υπόλοιπους που δεν το θυμόσαστε ……. χμμμ τι πρέπει να κάνω??
Άντε επειδή είμαι καλό παιδάκι και λόγω της ημέρας, θα σας κεράσω και εσάς, χιχι!!
Πάμε να τα φτιάξουμε ??

Για 10 μικρά παγωτίνια χρειαζόμαστε:
- 1 πλάκα κουβερτούρα υγείας ή γάλακτος των 125 γρ.
- παγωτό έτοιμο ή σπιτικό (δίπλα στις κατηγορίες θα βρείτε πάρα πολλά είδη για σπιτικό παγωτό)
- χαρτάκια για σοκολατάκια ή για μεγαλύτερα παγωτίνια τα χαρτάκια που ψήνουμε τα μπράουνις ή θήκες για παγάκια
Για να δούμε τι κάνουμε:
Λιώνουμε σε μπεν μαρί ή στον φούρνο μικροκυμμάτων την σοκολάτα.
Μόλις λιώσει η σοκολάτα, την ανακατεύουμε καλά και δυνατά για 2-3 λεπτά, ώστε να γυαλίσει και να ενωθούν μεταξύ τους τα υλικά που έχουν διασπαστεί από την θερμοκρασία *
Γεμίζουμε τις θήκες, χάρτινες ή πλαστικές, μέχρι επάνω με σοκολάτα και μετά τις γυρίζουμε ανάποδα πάνω από το μπώλ με την σοκολάτα.
Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουμε να κρατήσουμε στις θήκες μόνο όση σοκολάτα χρειαζόμαστε.
Τα βάζουμε σ’ ένα δισκάκι και βουρ στην κατάψυξη για 10 λεπτά.
Τα βγάζουμε και τοποθετούμε στο κάθε ένα λίγο παγωτό του εμπορίου ή από αυτό που έχουμε φτιάξει και είναι ακόμη σε υγρή μορφή ή να μην είναι πολύ σκληρό για να μπορούμε να το δουλέψουμε.
Τα βάζουμε πάλι στην κατάψυξη ώσπου να σφίξει το παγωτό.
Ξαναλιώνουμε την σοκολάτα που μας έχει περισσέψει και βγάζουμε τις θήκες από το ψυγείο.
Ρίχνουμε σοκολάτα προσεκτικά και μ' ένα κουταλάκι απλώνοντας την ώστε να καλυφθεί το πάνω μέρος και να ενώσει στα πλάγια με την ήδη υπάρχουσα σοκολάτα.
Εάν έχουμε χρησιμοποιήσει πλαστικές θήκες, για να βγεί το σχέδιο ατόφιο πρέπει και την πρώτη φορά που ρίξαμε σοκολάτα αλλά και την δεύτερη να καθαρίσουμε την επιφάνεια με μια σπατουλίτσα.
Τα βάζουμε πάλι στο ψυγείο ή στην κατάψυξη μέχρι να στερεοποιηθεί η σοκολάτα και το παγωτό.
Βγάζουμε τα παγωτίνια απο τις θήκες και τα τοποθετούμε μέσα σε χάρτινα θηκάκια.
Εάν έχουμε φτιάξει παγωτίνια σε χάρτινες θήκες, μόλις είναι έτοιμα, αφαιρούμε προσεκτικά την θήκη που είναι κολλημένη και το βάζουμε σε μια καινούρια.
Τip: Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αξιοποιήσετε και να αλλάξετε κάποιο παγωτό που έχετε στην κατάψυξη και το σνομπαρετε διαρκώς για διαφόρους και ποικίλους λόγους !!!!
* Η κανονική διαδικασία ανακατέματος και κρυώματος της σοκολάτας λέγεται tempering – για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο διαδίκτυο βάζοντας τις λέξεις "tempering σοκολάτας".
Και πάλι χρόνια πολλά και του χρόνου να είμαστε καλά !!!!!!!!

50 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Μαράκι, πολύχρονη!! Να σε χαιρόμαστε! Να σε βλέπουμε πάντα γελαστή και κεφάτη, όπως είσαι, να χαιρόμαστε διπλά!! Και του χρόνου με υγεία!!!!
Καλή σου ημέρα.

Ροδανθη said...

Μαρία μου χρόνια πολλά πολύχρονη με υγεία και χαρά να χαίρεσαι την οικογένειά σου,πήρα το κέρασμά μου κι έφυγα πάω εκκλησία φιλιά!!!!

papagalos28 said...

Καλημέρα και Χρόνια σου πολλά!! Τα παγωτίνια φαίνονται πολύ ωραία!! Να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα!! Καλή συνέχεια!!

Ξανθή said...

Σιγά μη δε το θυμόμαστε, εγώ είχα δώσει παραγγελία γλυκού στην προηγούμενη ανάρτηση σου.
Χρόνια Πολλά με υγεία!!!

Selcouth said...

Χρόνια πολλά Μαρία μου! Χρόνια καλά, τυχερά κι ευτυχισμένα!
Είμαι σίγουρη ότι οι καλεσμένοι σου θα απολαύσουν στο έπακρον τα καγωτίνια σου, φαίνονται καταπληκτικά!
Καλή σου μέρα και να περάσεις πολύ πολύ όμορφα, σήμερα ημέρα της γιορτής σου!

Helen Gr said...

Χρόνια σου πολλά, Μαράκι, όμορφα και γλυκά, σαν το παγωτάκι σου!
Να έχεις υγεία και ευτυχία με την οικογένειά σου!
Να μην ξεχλασω να κεραστώ, τώρα που ήρθα νωρίς!
Φιλάκια!

Chrisi said...

Xρόνια πολλά στο Μαράκι ιδιαίτερα αλλά και σε όλα τα κορίτσια απο τις συνταγές της καρδιας,καλα το παγωτό δεν το συζητάω ,σκέτος πειρασμός,φιλιά

SPYRIDOULA said...

Χρόνια πολλά Μαράκι!!!Τα παγωτίνια υπέροχα!!!

Μαριλένα said...

Μαράκι, χρόνια πολλά!
τις ευχές και τα φιλιά μου στέλνω,
και ως αντάλλαγμα παίρνω τα παγωτίνια :D

Unknown said...

Μαρια μου χρονια πολλα,ανεμελα,ασυμβιβαστα,δημιουργικα,χαρουμενα,γλυκα και δροσερα σαν τα παγωτινια σου.Υπεροχα στην απλοτητα τους και φυσικα πολυ λαχταριστα!Και του χρονου με υγεια!!Φιλια πολλα,πολλα.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου γλυκό, φιλεναδίτσα μου αγαπημένη, πολλές πολλές πολλές ευχές από καρδιάς!
Να σε χαιρόμαστε κι εμείς και όλοι οι δικοί σου άνθρωποι!
Και να σε καμαρώνουμε, πάντα λαμπερή και απαστράπτουσα όπως σε έχουμε συνηθίσει!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξαναγύρισα για να πάρω το παγωτίνι μου, παρα λίγο να το ξέχναγα χα χα χαα!
Υπέροχο, την δροσιά του να χεις!!

Δημιουργία said...

Χρονια πολλα και καλα. Η Χαρη της Παναγιας να σου χαριζει ο,τι επιθυμεις.

SpIrToKoYto said...

Χρόνια Πολλά κι από δω ( δεύτερο παγωτίνι,το πρώτο το πήρα από το φάτσα μπουκ ),πολύχρονη και πάντα κεφάτη και ευτυχισμένη...

( αυτό το tempering με πέθανε )

Anonymous said...

Πέρασα για να πάρω το κερασματάκι μου και να ευχηθώ χρόνια πολλά και καλά με υγεία και χαρά! Φιλάκια και συνέχισε να μας χαρίζεις ωραίες συναγές!

debbgoud said...

χρόνια πολλά και καλά!!!!

Leviathan said...

Τέλεια τα παγωτίνια!!! Χρόνια πολλά με υγεία εύχομαι!!! :)

athina μπασιούκα said...

Χρόνια πολλα και να είσαι καλά! Επειδή δεν πολυσυμπαθώ τα παγωτά, θα κεραστώ μία από τις ζαμπονοτυρόπιτες που έφτιαξες τις προάλλες και φαίνονται σκέτη μούρλια.

Eri said...

Υπέροχα τα παγωτίνια Μαράκι μου, χρονια σου πολλά κοριτσάρα μου,α να είσαι πάντα καλά, έτσι θετικός, χαρούμενος άνθρωπος όπως είσαι! Φιλιά πολλά!

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Μ said...

Πολυχρονη Μαρία μου! Να χαιρεσαι την γιορτή σου. σου ευχομαι ολόψυχα καθε καλό!

Lila Xagorari said...

Δε θέλω το μεγάλο...θέλω καμιά 10αριά καρδούλες!! Πολύχρονη κι από εδώ, γεμάτη υγεία, ζωντάνια και χιούμορ!!!

gwgw said...

Μαρακι μου χρονια σου πολλα,καλα με υγεια ευτυχια και ολα τα καλα του θεου στου σπιτικο σου!!!
Πολλα φιλια,και του χρονου!!!

Thalassenia said...

Χρόνια Πολλά και Όμορφα!
Τέλεια τα παγωτίνια σου και του χρόνου γλυκιά και χαρούμενη.
Μη σε προσβάλλω παίρνω 3-4 :))

Φιλιά

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ said...

Φανταστικά!!!!!!! Σκέτος πειρασμός. Χρόνια πολλά για χθες. Ελπίζω να περάσατε όμορφα.

Maria B. said...

Ειρηνάκι μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για τα γλυκά σου λόγια !! και του χρόνου να είμαστε καλά !!!

φιλια σε ολους και καλώς ήρθες !!

Maria B. said...

Ροδάνθη μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και εμεις εχθές τετοια ώρα ήμασταν στην εκκλησία !! και του χρόνου να είμαστε καλά.

φιλια πολλά

Maria B. said...

papagalos28, ευχαριστώ πολύ για τις γλυκειές σου ευχές !!!

σε φιλώ πολύ

Maria B. said...

Ξανθούλα, χαχαχαχα!!! σου έχω απαντήσει και στο προηγούμενο σχολιό σου !!! χιχιχι

ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, φιλια πολλά πολλά σε ολους !!!

Maria B. said...

Selcouth, σ'ευχαριστώ για τις πολύ πολύ γλυκειες ευχές σου !!!! ευχομαι να περνάς καλά !!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Helen Gr, Ελενάκι μου και να ξεχαστείς θα έρθω να σου φέρω αλλο κέρασμα, σιγά μην αφήσω ετσι τις γλυκειες σου ευχές!!χιχιχι!!

σ'ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ πολύ πολύ !!!

Maria B. said...

Neli, γλυκό μου Νελάκι σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια και τις ευχές !!! και του χρόνου να είμαστε καλά!

σε φιλώ πολύ πολύ

Maria B. said...

Spyridoula, πάρε όσο κέρασμα θέλεις είναι δροσιστικότατα !!! ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Marilenaki μου!!!!!!!!!! να μας χαίρονται !!!!!!!!!! Χρόνια μας πολλά !!! ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές !!!

σε φιλώ πολύ πολύ

Taelia88 said...

Χρόνια πολλά για εχθές Μαρία!! Ότι ποθείς σου εύχομαι!! Τα παγωτίνια σου φαίνονται τέλεια!! Μείνανε παγωτίνια να κεραστώ κι εγώ σήμερα;; χιχι!
Καλό απόγευμα να έχεις! Φιλιά!!

Maria B. said...

Foteini Thes, τι γλυκειές ευχές είναι αυτές Φωτεινούλα μου ??? σ'ευχαριστώ πολύ !!!! και του χρόνου να είμαστε καλά !!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Ξεμυαλισμένο μου Λενάκι σ'ευχαριστώ και απο εδώ για τις ευχές!! Να με χαίρεσαι !!!! χιχιχιχι!!!!!!!!

πολλές φιλούπες !!!

Maria B. said...

Δημιουργία μου, αμήν !!! Μακαρι να εχω την προστασία της Παναγίας. Σ'ευχαριστώ πολύ !! φιλια !!!

Maria B. said...

Spirtokoyto, σε πέθανε ατιμούλι μου το tempering ??? να δεις πως θα σε πεθάνει το παγωτίνι !!!! χιχιχι και πήρες και δύο !!!!!! δις εις θάνατον δηλαδή ????

ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχες !!

φιλούπες πολλές

Maria B. said...

Beauty str, σ'ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη και για τις ευχές! και του χρόνου να είμαστε καλά!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

debgoud, ευχαριστώ πολύ και εσύ να είσαι πάντα καλά !!!

φιλάκια πολλά

Maria B. said...

Leviathan, ευχαριστώ πολύ για όλα, για την επίσκεψη για τα καλά σου λόγια και για τις ευχες!

φιλια πολλά

Maria B. said...

athina μπασιούκα, ευχαριστούμε για την επισκεψη και για τις ευχες ! Οτι θέλεις Αθηνουλα μπορείς να κεραστείς στο μπλοκ μας. Οι ζαμπονοτυρόπιτες που διαλεξες είναι σπεσιαλιτε της Ελενας μας και είμαι σίγουρη ότι θα τις απολαύσεις !!!


φιλια πολλά

Maria B. said...

Eri, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχες !! Να τους χαίρεσαι όλους και του χρόνου να είμαστε καλά !!!!

σε φιλώ πολύ πολύ

Maria B. said...

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Μ, Σταυρουλίτσα μου!!!!! σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και εσύ ότι επιθυμείς, καλά να περνάς !!!!!!


σε φιλώ πολύ πολύ

Maria B. said...

Λιλάκι μου, εχεις δικιο τα μικρά είναι απίστευτα, μια μπουκιά και κάτω ! σαν στραγαλια ενα πράγμα !!!χιχιχιχιχι!!!

σ'ευχαριστώ πολύ Λιλουκο μου για τις ευχες !!!

σε φιλώ πολύ πολύ

Maria B. said...

gwgoyla, Γωγουλίνι μου γλυκό, πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στα ''πράγματα'', να υποθέσω ότι πάνε όλα καλά ????

σ'ευχαριστώ για τις πολύ γλυκειές σου ευχές.

φιλια πολλά και του χρόνου να είμαστε καλά !!!

Maria B. said...

Thalassenia, χαχαχαα!!! πάρε και παραπάνω άμα θέλεις, αμα τελειώσουν θα φτιάξουμε κι αλλα !!! χιχιχιχ!!!

σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και του χρόνου να είμαστε καλά!


φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Kατερινάκι, σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχες!!!!! Ναι, περάσαμε όμορφα εχθές, ευτυχώς φρόντισαν οι δικοί μου να μου κάνουν όμορφη την μέρα μου !!!!!

σε φιλώ πολύ πολύ

Maria B. said...

Taelia μου, ευχαριστώ για τις ευχές !!!! βεβαια και εχουμε να σε κεράσουμε!!! έτσι θα σε αφήσουμε ??? εσύ ήρθες τόσο δρόμο μέχρι εδώ !!!!! χαχαχαχχααχαχ!!!!!!!!

σε φιλώ πολύ πολύ

Paraskevi Lamprini M. said...

Μαρια μου.. τέλειο!!! και πολύχρονη να΄σαι..και χρονια σου πολλά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...