Monday 1 November 2010

Πένες με σολομό και βότκα

Το φαγάκι αυτό είναι το πολυαγαπημένο του γιού μου, συνήθως το φτιάχνουμε με λιγγουίνι αλλά λόγω ελλείψεως της συγκεκριμένης πάστας έβαλα πένες.

Τα υλικά είναι για 3-4 πιάτα
500 γρ σολομό καπνιστό
2-3 σφηνάκια βότκα
1 κρέμα γάλακτος 250 ml
λίγο ψιλοκομμένο άνηθο
αλάτι-πιπέρι
1 πακέτο λιγγουινι ή σπαγγέτι ή πένες ή ότι άλλο ζυμαρικό προτιμάτε
Εκτέλεση
Βράζουμε πρώτα τα ζυμαρικά σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου.
Σε μια κατσαρολίτσα βάζουμε την κρέμα γάλακτος να πάρει μια δύο βράσεις.
Προσθέτουμε τον άνηθο – τον σολομό – την βότκα –το αλάτι – το πιπέρι και βράζουμε για λίγο μέχρι να μαλακώσει ο σολομός και να δέσει η κρέμα.
Σερβίρουμε τα ζυμαρικά σε μεγάλο ρηχό πιάτο κι από πάνω ρίχνουμε την σάλτσα του σολομού και φρεσκοτριμμένο πιπεράκι.
Μπορούμε εάν θέλουμε να ρίξουμε την κρέμα μέσα στην κατσαρόλα με τα ζυμαρικά, να τα ανακατέψουμε απαλά, ώστε να πάει η σάλτσα παντού και μετά να σερβίρουμε.
Καλή επιτυχία και καλή σας εβδομάδα!!

36 comments:

Ξανθή said...

Καλό μήνα!!
Αγαπημένο και σε μας φαγητό!!!

Εφη said...

Καλό μήνα!
Και σε εμάς αρέσει πολύ αυτό το φαγάκι!
Καλημέρα σας!

ΜΕΤΗ said...

Τι μου θυμιζει..... τι μου θυμιζει..... αααα ναι ναι, το καλοκαιρι στην Μονεμβασια και τον γιο σου να νομιζει οτι θα φαει στην ταβερνα το φαγητο της μανουλας χι χι χι χι χι χι!!!!!!
Καλο μηνα φιλεναδα!!!!!!
Φιλακια πολλα!!!!!

Anthoula said...

Καλημέρα και καλό μήνα!
Το συγκεκριμένο φαγητό είναι και το αγαπημένο του συζύγου και το φτιάχνω συχνά... Εγώ προσθέτω και λίγο φρέσκο κρεμμυδάκι και γίνεται υπέροχο!
Φιλάκια

Maria Tzirita said...

Μαράκι μου έχω ακούσει γι αυτή τη συνταγή με τη βότκα, αλλά δεν την εχω κάνει γιατί δεν τρώω το σολωμό. Εναλλακτικές έχουμε;
Φιλιά και καλό μήνα!
Υ.Γ. Δεν κατεβαίνω υποψήφια τελικά στις δημοτικές, τη γλύτωσα!

Asteri (Maria) said...

Ωραιότατο πιάτο, τον σολωμό δεν το τρώω, μπορώ όμως να το φτιάξω με άλλο ψάρι :)
Φιλιά
Καλό μήνα

eleni said...

Μαράκι,καλό μήνα!
Και σε μας αρέσει πολύ,άσε που ο σολομός με τα λιπαρά του είναι το... τέλειο ψάρι.
Φιλιά!

donkey and the carrot said...

teleio piato!!! tha koitakso na to ftiakso to brady!!

SpIrToKoYto said...

ΒΟΥ μου,
πολύ αγαπημένη συνταγή...
και μιά που μου τη θύμησες λέω να τη φτιάξω αύριο...
σμουυυαατςςςςςςςς και καλό μήνα...-:))

Arti said...

Από τις πιο αγαπημένες μου μακαρονάδες!! Εγώ βέβαια το κάνω με φρέσκο σολωμό τον οποίο κάνω και φλαμπέ!! πως δεν έχουμε αρπάξει ακόμη φωτιά θαύμα είναι!! :-)

Unknown said...

oreo fagaki.solomo fileto fresko to ftiaxno 1 fora tin evdomada ,mas aresi poli.edo sti souidia ine agapimeno psari.tha dokimaso kai tin diki sou sintagi.
na ise kala kai kalo mina

evelina said...

καλό μήνα και καλή βδομάδα Μαράκι

Maria B. said...

Ξανθή καλημέρα! θυμάμαι που είχες κάνει και εσύ αναρτηση και έλεγες για την αγαπη που έχει η κόρη σου σ'αυτό το φαγάκι !!!!

φιλια και καλή βδομάδα

Maria B. said...

Εφάκι καλό απόγευμα, τελικά τον σολομό ή θα τον λατρέψεις ή δεν θα θέλεις να τον δείς στα μάτια σου.
Βλέπω λοιπόν ότι και εσείς, σαν και μας είσαστε στην πρώτη κατηγορία !!! χιχιχι

φιλια πολλά και καλό μήνα !!

Maria B. said...

Μετάκι, χχαχαχαχαχαχαχαχα !! που το θυμηθηκες βρε θηρίο !!!
είδες πως την πάτησε ?????? θυμάσαι και τους "los lechritos" ??? τι ωραία που είχαμε περάσει !!!! αχ και να ήμασταν τώρα στην Μονεμβάσια !!!!!!!!!!


καλό μήνα μικρούλι μου !!

Maria B. said...

Ανθούλα μου καλό απόγευμα,
και εμένα μου αρέσει με ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμυδάκι αλλά βλέπεις ο γιός μου που έχει τις ιδιοτροπίες του δεν το θέλει και έτσι αναγκάζομαι και δεν το βάζω!
η αλήθεια είναι ότι του πηγαίνει πολύ !!!!

φιλιά πολλά και καλό μήνα

Maria B. said...

Μαράκι μου γλυκό καλό σου απόγευμα!μαλλον δεν έχω να σου δώσω εναλλακιτκή, ίσως τα παιδιά εδω βοηθήσουν και μας προτείνουν κάτι !!

κρίμα που δεν βάζεις, πιστεύω ότι θα έδινες πάρα πολλά στον τόπο που αγαπάς τόσο πολύ !!!

καλό μήνα και καλή βδομαδα!!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Αστεράκι μου, όπως είπα και στο Μαράκι πιο πάνω δεν έχω να προτείνω τίποτα, ίσως καποιος αλλος να μας βοηθήσει!


καλό μήνα μικρό μου και καλή βδομάδα !!!

Maria B. said...

Ελενακι μου !! όντως ο σολομός κάνει πολύ καλό και αν σου αρέσει είναι πραγματική απόλαυση!!

καλό μήνα και καλή βδομάδα !!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

donkey and the carrot, να ερθω το βράδυ απο το σπίτι για να κάνουμε εκείνο το "to know us better"??? ΄χιχιχι έτσι θα έχω την ευκαιρία να φάω απο το φαγάκι σας γιατί το δικό μας βέβαια είναι ήδη παρελθόν !!!!

φιλια πολλά και καλό μήνα

Maria B. said...

Καλώς το Βιβάκο, έμεινε καλέ καθόλου απ' την μηλόπιτα ή την φάγατε όλη??? λεω να έρθω καμμια βόλτα και απο σας αύριο μια και θα έχετε και το αγαπημένο μου φαγάκι !!! χαχαχαχαχχαχααχαχα

κρατα μου κομματια και μερίδες !!!!

φιλια πολλά και καλή βδομάδα

Maria B. said...

Αrti, λες να φωνάξουμε και κανεναν πυροσβέστη ???? χαχαχαχαχα!!!

τα ίδια γούστα έχουμε !!!!!

φιλια πολλά και καλό μήνα

Maria B. said...

Vasiliki, εαν σας αρέσει βάλε και ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμυδάκι, του πάει πολύ !!

ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη και φιλια στην Σουηδία.

καλό μήνα και καλή βδομάδα !!!

Maria B. said...

evelina, φιλια πολλά πολλά !!!

καλό μήνα και καλή βδομάδα !!!

Maria B. said...

Skroutzako μου, πολλές πολλές ευχές και σε σένα !!!!!!!!!!

καλό μήνα και φιλάκια

Evie said...

Νόστιμο το πιάτο που μαγείρεψες, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Dorothy said...

Λατρεύω τον σολομό! Νοστιμότατο φαίνεται. Καλή εβδομάδα, καλό μήνα!

Vasia b. said...

Πολύ ωραίο πιάτο φιλενάδα!!!!
Και δεν το έχω φτιάξει με σολωμό και βότκα ποτέ!!
Θα το φτιάξω κανένα βραδάκι στην Κόρινθο να το απολάυσουμε οι τέσσερεις (Μ+Φ,Κ+Γ) μας δίπλα στο τζάκι!!!
Πολλά πολλά φιλιά και καλό μήνα να έχουμε!!!

mari beika said...

Πολύ ωραίο πιάτο λες να αρέσει και στο δικό μου γιό; θα το φτιάξω με φρέσκο σολωμό να δοκιμάσω.

ΕΛΕΝΑ said...

Φιλενάδα από τις πιο αγαπημένες μας μακαρονάδες είναι αυτή!
Πολλές φορές την φτιάχνω με φρέσκο σολομό, βάζω και κρεμμυδακι φρέσκο, δεν έχουμε τέτοιες ιδιοτροπίες εμείς, έχουε άλλες χα χα χαα!!!
Φιλάκια, καλό μήνα και καλή μας εβδομάδα!

mia maria said...

Το αγαπημένο φαγητό του άντρα μου!
Καλό μήνα κοριτσάκια!

Giorgos Varvakis said...

Με έπιασε βραδιάτικα μια λιγούρα για πένες με σολομό & βότκα!! Η μυρωδιά με έφερε στην πόρτα της κουζίνας σου!! Πλήθος κόσμου στριμώχνονταν στο κεφαλόσκαλο κραδαίνοντας τα πιρούνια στον αέρα!! Για να μη πλακώνομαι τέτοια ώρα, πήρα μονάχα τη συνταγή κι έφυγα για το σπίτι :))
Φιλιά
Καλό βράδυ Μαράκι και καλό μήνα!!!

eva said...

Αγαπημένο !
Φιλάκια & Καλό μήνα!

kiki said...

Πρόλαβα; Πρόλαβαααα;

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

ωραίο το φαγάκι σας σήμερα!!
καλό μήνα!!!!!

NRG said...

Πολύ νόστιμο ψάρι ο σολομός. Μου άνοιξες την όρεξη!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...