Thursday 22 January 2009

Το βραβείο μας!!!!!!!

Ενα πολύ όμορφο βραβείο πήραμε κι εμείς από την γλυκιά μας Κατερίνα, την Δημιουργία μας. Το θεωρούμε πολύτιμο, γιατί είναι ένα βραβείο φιλίας και αγάπης, πράγμα που το κάνει μοναδικό.
Σ' ευχαριστούμε Κατερίνα από καρδιάς, και σένα και όλους τους φίλους μας, που μέσα σε 2 μόνο μήνες μας αγκάλιασαν τόσο πολύ ζεστά.
Ευχόμαστε αυτό το βραβείο να αναπαράγει περισσότερες φιλίες, περισσότερες ζεστές ανθρώπινες σχέσεις, ακόμη και μέσα από κάτι τόσο ψυχρό, όσο η οθόνη του υπολογιστή μας.Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:
«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.
Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!»

Proximidade is described as follows: 'This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships. These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes for self-aggrandizement! Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers!'This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites. You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.

As I have to choose only eight, the Proximidade Award goes to:

Καθώς έχω μόνο οκτώ να επιλέξω, απονέμω το βραβείο με τη σειρά μου στους:

Μαρία Τζιρίτα, το αγαπημένο μας Μαράκι!!
Μαριλένα, την γλυκιά κι αγαπημένη φιλεναδίτσα μας!
Peter, τον καλοφαγά που ζει στον Καναδά και λατρεύει την Ελλάδα!
Ζαχαρούλα, την Ζαχαρένια μας!
cook την πεντανόστιμη μπισκοτένια μας!
στα δυο γλυκά και πάντα ερωτευμένα τρελοτουριστάκια!
Ζαμπία, φίλη από παλιά, αγαπημένη!!
Marian,που ξέρει να μιλάει την γλώσσα της καρδιάς και να την διδάσκει στους μαθητές της!Ευχόμαστε το ίδιο βραβείο να μπορούσαμε να δώσουμε σε όλους σας, ακόμα και σ' αυτούς που ήδη το έχετε πάρει, γιατί όλοι είσαστε για μας το ίδιο αγαπημένοι και πολύτιμοι.
Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Κατερινάκι που μας τίμησε.

UPDATE:
Κι άλλο ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Luna, που μας τίμησε με το ίδιο βραβείο.
Luna σε ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε σε σένα και στην οικογένειά σου τα καλύτερα!!

Και .... ξανά UPDATE:
Ενα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ στον Homemade, που εκτός του να μας ταξιδεύει μουσικά, μας χάρισε κι αυτός το ίδιο βραβείο.
Σε ευχαριστούμε από καρδιάς!!

25 comments:

Maria Tzirita said...

Το αξίζετε! Και σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνατε να μου δώσετε κι εμένα αυτό το βραβείο αγάπης κι εκτίμησης! Θα στολίζει το μπλογκ μου από δω και μπρος! Πολλά φιλιά!

faraona said...

To aξίζατε βεβαιως βεβαίως!!!

Peter M said...

Syxaraturia and bravo sto blog kai tis sxeseis pou kratas.

Se efharisto gia to idio brabeio...mats-mouts!

Nena said...

Μπράβο, μπράβο πάντα τέτοια και συγχαρητήρια στους βραβευμένους και καλή χρονιά σ όλους.

BIKY said...

συγχαρητηρια καλες μου φιλες

ILive2LoveMe said...

Συγχαρητήρια! Εγώ δεν σας γνωρίζω τόσο πολύ καιρό όσο άλλοι ίσως. Όμως είμαι πεπεισμένη και σίγουρη πως το αξίζετε. Και για τις συνταγές σας και τις καρδιές σας , τη φιλοξενία σας! Φιλιά πολλά

Μαριλένα said...

μπράβο, μπράβο, χίλια μπράβο!
και μεγάλη μου τιμή, ευχαριστώ πολύ, πολύ :))

φιλια, ευχαριστώ και μπραβο ξανά :))

prasino liker said...

Ελενα ειναι δυνατον να μην παρετε βραβειο με τοσο ωραια πραγματα που φτιαχνετε.
Πολλα μπραβο σας αξιζουν και σας ευχομαι ολοψυχα και σε αλλα πολλα.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, είναι ιδιαίτερη χαρά μας που θα χεις κάτι λίγο κι από εμάς στο blog σου.
Είσαι από τα άτομα που εκτιμάμε και οι δυο μας απεριόριστα, πάνω απ' όλα για την ζεστή σου καρδούλα:)

Faraona μου, συγχαρητήρια και για το δικό σου βραβείο, το αξίζεις και με το παραπάνω για όλα αυτά τα υπέροχα που δημιουργείς με τα χρυσά σου τα χεράκια:)

Peter καλοφαγά μου, νομίζω ότι το blog σου είναι η καλύτερη διαφήμιση για την χώρα μας, πραγματικά υπέροχο!! Κι εσύ με πολύ μεράκι φροντίζεις να κάνεις γνωστή την Ελλαδίτσα μας, τις νοστιμιές μας, τις ομορφιές μας. Το αξίζεις πραγματικά:))

Νενάκι μου γλυκό, σε ευχαριστούμε από καρδιάς και σου στένουμε πολλά πολλά φιλιά.
(Ξέρεις πόσο μας λείπεις!!)

Βικάκι μου, με πρόλαβε η Faraona, ήθελα να στο δώσω εγώ το βραβείο, γιατί είσαι μια πολύ πολύ γλυκιά μανούλα και σου αξίζει πραγματικά:)

IliveToLoveMe με το πανέμορφο blog!!
Δεν έχει σημασία πόσο καιρό γνωριζόμαστε, για μας είσαι το ίδιο αγαπημένη φίλη και πάντα θα υπάρχει εδώ το ίδιο ζεστό κέρασμα καρδιάς, όπως για όλους:)

Μαριλενάκι μου
Εσένα θα σου εξομολογηθώ κάτι.
Στην αρχή έλεγα να το δώσουμε στο Ραφάκι, αλλά είπα άσε μην πάρουν τα μυαλά της αέρα και ποιος ακούει την μάνα της δηλαδή;-)
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την ζεστή σου καρδούλα και τον πάντα καλό σου λόγο.
Φιλιά πολλά πολλά:)

Τέλος, νοιώθω πραγματικά πανευτυχής που όλοι σχεδόν οι φίλοι bloggers πήραν το βραβείο από κάποιον, γιατί πραγματικά δεν ξέραμε ποιον να πρωτοδιαλέξουμε.
Η φιλία μας, η αγάπη μας, είναι η ίδια για όλους, πέρα από βραβεία ή οτιδήποτε άλλο.
Σας ευχαριστούμε όλους από καρδιάς για την υπέροχη παρέα σας!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λικεράκι μου αγαπημένο, να είσαι πάντα καλά, σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!!

luna said...

Εχετε κι αλλο Βραβειο!

ΕΛΕΝΑ said...

Σ' ευχαριστούμε πολύ Luna, πραγματικά μας συγκίνησες, να είσαι πάντα καλά:))

Μαριλένα said...

αφού σας αγαπάω και το ξερετε, μη μ' ευχαριστείτε καθόλου!
ο,τιδηποτε θελήσετε, στη διάθεση σας πάντα :))

καλο βράδυ και πολλά μπράβο ξανά!

Maria B. said...

Ευχαριστώ και εγω με την σειρά μου την "Δημιουργία" και την ''Luna'' για την μεγάλη τιμή που μας έκαναν.

Ευχαριστώ απο καρδιάς όλους εσας, γνωστούς και αγνώστους, για την συμπαραστασή σας και την εκτίμηση που μας δείχνετε.

καλή σας μέρα απο τον βροχερό Πειραιά.!!!

Anonymous said...

Συγχαρητήρια. Πάντα τέτοια.
Να είστε πάντα έτσι γλυκιές και δημιουργικές.
sgr

Anonymous said...

Κοριτσάρες μου συγχαρητήρια!
Σας αξίζουν χίλια βραβεία!
Αντε και με το Όσκαρ!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιζάκι, Αγγελικούλα σας ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!
Αγγελικούλα το Οσκαρ το έχουμε στο τσεπάκι μας πλέον, αλλά είμαστε και σεμνές όπως ξέρεις (ναι, ναι, ακόμα και η rich με όλα τα πλούτη της διαθέτει μία άλφα σεμνότητα)γι αυτό δεν το ανακοινώσαμε ακόμη:PPP

Z. said...

Γιούπι!!!
Πήρατε και πήρα βραβείο!
Εγώ λείπω κι η τύχη μου δουλεύει...Να είστε καλά και βέβαια συγχαρητήρια και για τη δική σας βράβευση που το αξίζετε χίλιες φορές για τη θετική αύρα και ευχάριστη ατμόσφαιρα που αποπνέει αυτό το blog.
Άντε να ακολουθήσουν κι άλλες περγαμηνές και διακρίσεις.
Και πάλι θερμά συγχαρητήρια και πολλά ευχαριστώ!
Ζ.

ΕΛΕΝΑ said...

Zαμπάκι μου χα χα χα
Είδες άμα λείπεις (και καλοπερνάς απ' ότι κατάλαβα) πως δουλεύει η τύχη σου??
Εμείς σε ευχαριστούμε πολύ για την ζεστή σου παρουσία, να είσαι πάντα καλά:)))

marian said...

Συγχαρητήρια πολλά και από μένα!!!
και ευχαριστώ πολύ πολύ για το δικό μου!!
Και γω με την σειρά μου σε σας θα το ξανάδινα!!
Το αξίζετε και με το παραπάνω!!!!!!!
Πολλά φιλιά !!!

(Εχθές δεν έστειλα σχόλιο γιατί δεν μου έβγαζε κάτω απο την ανάρτηση σχόλια!!!Σήμερα που το βρήκα να΄μαι!!)

Rena said...

Συγχαρητήρια!!!! Μπράβο κορίτσια μου. Το αξίζετε πραγματικά. Και εις ανώτερα :))

Maria B. said...

αντε βρε παλιοπαιδα !! με συγκινήσατε πάλι !!!!!! σας ευχαριστούμε για τα τοσο καλά σας λόγια!!!

Ελενάκι πρέπει να βάλουμε ένα πολύ μεγάλο κέρασμα απο βδομάδα στις φιλες μας και στους φιλους μας για τα τοσο καλά και γλυκά τους λόγια!
για σκέψου φιλέναδιτσα!

σας εχω πει και ενα μυστικό ? (σιγά δηλαδή που δεν το εχετε καταλάβει) η ψυχή και η ολη δομή του μπλοκ μας ειναι απο την ΕΛΕΝΑ.

Ελενάκι σε ευχαριστώ και εγω με την σειρά μου.

ουφ ! τα είπα και πολύ το ευχαριστήθηκα!!

kiki said...

Μπράβο κορίτσια!

Anonymous said...

Ena megalo B R A V O apo kardias!!!
gia oles tis kardoules!!!
Sygxarhthria!!!!B R A V O!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κοριτσάκια μου καλά, Marian, Ρενάκι, Κικίτσα, Κλειώ μου, σας ευχαριστούμε πολύ πολύ όλες:))

Μαρίααααααα!!!!
Βρε παλιοκόριτσο, ποια ψυχή και ποια δομή?? Τι θα έκανα εγώ χωρίς εσένα, το παρεάκι μου??
Μην την ακούτε παιδιά, ότι θέλει λέει;-)
Oσο για το κέρασμα, συμφωνώ και επαυξάνω, αλλά αφού .... μας έχουν απαγορεύσει να βάζουμε γλυκά για ένα διάστημα.
Μήπως πέρασε το διάστημα??
Να βάλουμε ... κρυφά??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...