Friday 23 January 2009

Ομελέτα-πίτσα

Οι ομελέτες φούρνου μ’ αρέσουν γιατί μπορώ να αυτοσχεδιάζω προσθέτοντας κάθε φορά τα υλικά που προτιμώ. Ακόμα σερβίρονται εύκολα και δεν έχω τον κίνδυνο ατυχήματος κάθε φορά που γυρίζω μια ομελέτα στο τηγάνι και που ομολογώ ελάχιστες φορές έχω πετύχει ένα αξιοπρεπές «εμφανισιακό» αποτέλεσμα.
Αυτή την ομελέτα την φτιάχνω πολλές φορές σαν κυρίως γεύμα.
Είναι πανεύκολη, χορταστική και πολύ πολύ νόστιμη.
Χρειαζόμαστε:
8 αυγά
1 μεγάλο κρεμμύδι κομμένο σε φετάκια
1 μεγάλο λουκάνικο χωριάτικο ή 2 μικρότερα, κομμένα σε ροδέλες.
8 φέτες bacon
2 πιπεριές πράσινες
250 γρ, τυρί Milner ή αντίστοιχο κομμένο σε μπαστουνάκια
250 γρ μοτσαρέλα (αυτήν στο σακουλάκι μέσα σε ζουμί)
200 ml κρέμα γάλακτος
πιπέρι φρεσκοτριμμένο
Πάμε να την φτιάξουμε:
Σε αντικολλητικό τηγάνι σοτάρουμε ελαφρά το κρεμμύδι και τις πιπεριές κομμένες σε κομμάτια. Προσθέτουμε το bacon και σοτάρουμε για λίγο ακόμη. Τα βγάζουμε με τρυπητή κουτάλα, βάζουμε στο τηγάνι τα λουκάνικα και τ’ αφήνουμε 2-3 λεπτά, γυρίζοντας τα συνεχώς.
Βουτυρώνουμε κουμπωτή φόρμα με έλασμα. Στρώνουμε στον πάτο τα λουκάνικα. Από πάνω τις πιπεριές και τα κρεμμύδια. Προσθέτουμε το Milner σε μπαστουνάκια και πάνω από αυτό τη μοτσαρελα σε φέτες. Χτυπάμε σε βαθύ μπωλ τα αυγά με την κρέμα γάλακτος και περιχύνουμε τα υλικά στη φόρμα. Ψήνουμε σε μέτριο φούρνο για 35-40’
Αφήνουμε 10΄ να κρυώσει και τοποθετούμε την φόρμα σε πιατέλα. Προσεκτικά ξεφορμάρουμε.
Tips:
1)Τα τυριά είναι αυτά που κάνουν την διαφορά στην ομελέτα. Και κυρίως η φρέσκια μοτσαρέλα η οποία λιώνει όμορφα και «μαστιχωτά».
2)Κάτω από την κουμπωτή φόρμα τοποθετείστε ένα ταψάκι για να αποφύγετε τυχόν διαρροές στην αρχή αν δεν έχει κουμπωθεί σωστά η φόρμα.
Καλή επιτυχία.

44 comments:

Maria B. said...

Ελενάκι μου τι να πρωτοθαυμάσω την ομελέτα ? την παρουσίαση ? την φωτογραφία ? ολα ΤΕΛΕΙΑ.
Δεν σε πειράζει να πάρω την πρώτη φωτογραφία όπως είναι και να φύγω ???

Maria B. said...

Ξεχασα να αναφέρω, ότι όταν την είχες πρωτοβάλει αυτην την συνταγή σε αλλο μπλογκ την είχα φτιάξει σε μεγαλο ταψί και ταϊσα στο εξοχικό ενα βράδυ ολα τα παιδιά του σπιτιού (ανηψια - φιλους τους - τα παιδιά μου κλπ). Είναι πολύ καλή και εύκολη λύση και το πιο σπουδαίο, δεν λερώνεις τίποτα, ούτε σκεύη - ούτε λαδιές - ούτε μυρωδιές τηγανιού κλπ.
Την βάζεις στο φουρνο και κάνεις ότι θέλεις δεν χρειαζεται να είσαι απο πάνω.

eleni said...

Έλενα,σήμερα το μενού έχει ομελέτα-λόγω βαρεμάρας-με άγρια χορταράκια για σαλάτα.
Πολύ καλή η ομελέτα στο φούρνο-πάντα έτσι τη φτιάχνω,γιατί δεν μπορώ να τη γυρίσω στο τηγάνι.
Φιλιά!

Anonymous said...

Πολύ καλή η ιδέα της ομελέτας στον φούρνο. Θα την δοκιμάσω γιατί κι εγώ στο τηγάνι δεν έχω και τα πιο καλά αποτελέσματα.
Συγχαρητήρια και για το βραβείο σας κορίτσια.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου το θυμάμαι που με μια ... ομελέτα είχες ταίσει έναν λόχο τότε χα χα χα
Πάρε την πρώτη φωτογραφία, όλη δική σου:))

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι ωραίο φαγάκι έχετε σήμερα, ομελέτα με χορταράκια σούπερ!!!
Ευχαρίστως έρχομαι να μου κάνεις το τραπέζι.
Φιλάκια:)

ΕΛΕΝΑ said...

Ιουλία δοκίμασέ την και στον φούρνο, είναι πολύ καλή.
Σερβίρεται πανεύκολα και με μια σαλάτα είναι ένα χορταστικό γεύμα.
Σε ευχαριστούμε για τις ευχές για το βραβείο μας!

ΕΛΕΝΑ said...

Δείτε και τα tips που συμπλήρωσα εκ των υστέρων.

Anonymous said...

Δεν έχω φτιάξει ποτέ ομελέτα στο φούρνο. Είναι πρόκληση πάντως. Αυτό όμως που μου άρεσε είναι ότι με τα τυριά ξεφεύγει από ομελέτα και φέρνει προς πίτσα.
Εύγε. Έγραψες. Σου βγάζω το σκούφο φιλενάδα.
sgr

BIKY said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ?
ΩΡΑΙΑ ΑΠΛΗ ΕΥΚΟΛΗ
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΩ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΚΑΤΙ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ

Olga said...

Eλενα μου είναι τελεια η συνταγή, απλά και εύκολη και πάντα σε βγάζει από τη δύσκολη θέση όταν πεινάς και θέλεις κάτι άμεσα!!!

Φιλάκιαααα!!

Anonymous said...

Γειά σου Λενάκι με τις εύκολες και ωραίες προτάσεις σου...τα ζουζούνια μου θα ξετρελλαθούν ..'Ολγα

ΕΛΕΝΑ said...

Λιζάκι μου πραγματικά μοιάζει με πίτσα, κυρίως χάρη στην μοτσαρέλα, το τονίζω αυτό, είναι το τυράκι που κάνει την διαφορά.
Αν την φτιάξεις μια φορά, θα την βολευτείς τόσο πολύ που μόνο έτσι θα κάνεις πια τις ομελέτες.

eleni said...

Έλενα,τα χορταράκια είναι ό,τι καλύτερο!Μετά χαράς να φάμε μαζί,αλλά ομελέτα;

Για το βραβείο σας συγχαρητήρια!Το μεράκι με το οποίο μαγειρεύετε και παρουσιάζετε τις δημιουργίες σας άξιζε να βραβευτεί!

ΕΛΕΝΑ said...

Kαλημέρα Βικάκι:))
Ξεγελάς και τα δύσκολα πιτσιρίκια μ' αυτήν την ομελέτα θα έλεγα.
Πολλά πολά φιλάκια:)

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου Ολγίτσα!!
Πανεύκολη είναι και έχεις στα γρήγορα έτοιμο ένα φαγάκι όπως λες!
Φιλιάααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ολγάκι μου είδες, είδες??
Η χαρά της τεμπέλας είμαι παιδί μου εγώ χα χα χα
Φιλιά στα ζουζουνάκια σου¨))

ΕΛΕΝΑ said...

Εlenaki μου θα φέρω την ομελέτα.
Βάζεις τα χορταράκια που πολύ τα ζήλεψα??
Σ' ευχαρισούμε για τις ευχές για το βραβείο, συγχαρητήρια και στο δικό σας πανέμορφο blog:))

marian said...

Μπράβο Έλενα!!
Θα μπορούσαν όλες οι τεμπέλες του κόσμου να είναι σαν εσένα;(μακάρι!!!)
Άκου τεμπέλα!!Ντροπή!!
Τεμπελιά είναι να κάνεις νόστιμα πράγματα και μάλιστα γρήγορα;
Ξέρεις πόσες φορές μετά την δουλειά χρειαζόμαστε κάτι νόστιμο που να γίνεται γρήγορα!!!
Το σημερινό σου φαγάκι το είδα μόλις ήρθα απ την δουλειά και μου τρέχαν τα σάλια!!!(σλούρπ!!!)
Γι'αυτό πήγα πρώτα να πάρω δυνάμεις και να'μαι!
Οι ομελέτες είναι αδυναμία μικρών και μεγάλων στο σπίτι μας!
Σπεσιαλιτέ του άντρα μου!Τις κάνει οπως μπορείς να φανταστείς!Αυτοσχεδιάζει...αλλά στον φούρνο δεν τις έχει κάνει ποτέ κάτσε να του... βάλω ιδέες!
Πολλά φιλιά, καλό απόγευμα!!!
(συγγνώμη για τα μεγάλα σχόλια,μάλλον είμαι πολυλογού!

lila said...

Καταρχήν συγχαρητήρια για τα βραβεία σας.Το αξίζετε και οι δύο σας,όχι ότι υπαρχει κανείς που δεν το αξίζει,απλά μερικοί άνθρωποι το αξίζουν λιγάκι παραπάνω!

Η ομελέτα σας αγαπητή Έλενα φαίνεται τέλεια!Φουσκωτή και αφράτη!
Θα δοκιμάσω τον τρόπο σου την επόμενη φορά,αυτό με την μοτσαρέλα,μου άρεσε σαν ιδέα.
Ήθελα να στο πω κι άλλη φορά,οι φωτο σου είναι σαν επαγγελματικές,επίσης το food styling...άπαιχτο!

Μαριλένα said...

τα κοριτσια τρελλαίνονται για ομελέτα.
έκανα μια απλή στο Ραφάκι οταν γυρισε απο το σχολειο το μεσημερι, με φέτα, λουκανικο κλπ
θα κανω αυτη στην Ελένη, όταν γυρισει το βραδυ.
ειναι και πρακτική, γιατι μπορεις να την ετοιμασεις λιγο νωριτερα, δε βάζεις τελευταια στιγμη το τηγανι, για να μη κρυωσει!

πολλά φιλιά και καλο απογευμα ευχομαι :))

Anonymous said...

Oούαου!
Ομελέτα φούρνου! Καλά Ελενάκι τέλεια δεν το συζητώ!Και να σου πω καθόλου μίνιμαλ, έτσι ακριβώς οπως την θέλω!
Ομελέτα φούρνου κανω πολύ καιρο διότι ειναι ο μονος τρόπος να φάω αυγό!Τηγανητά και βραστα μου μυρίζουν και δεν τα αντέχω.
Συνήθως την κάνω με λαχανικα, μανιτάρια, σπαράγγια, κολοκυθάκια, μελιτζάνες και να πω ένα μυστικο που ειδα στην τουβού και το κανω πάντα:
Για πολύ πολύ φουσκωτή ομελέτα, βαλτε ενα κουταλάκι baking powder, θα γίνει φουσκωτή και καμαρωτή!
Γεια στα χέρια σου!

ΕΛΕΝΑ said...

Marian, μην τολμήσεις να μικρύνεις τα σχόλιά σου, πάντα τα απολαμβάνω:))
Τεμπέλα παιδί μου σου λέω, από την τεμπελιά μου έχω επινοήσει διάφορες συνταγούλες που παραδόξως μου βγαίνουν νόστιμες!
Και ο δικός μου αντρούλης φτιάχνει ωραίες ομελέτες, όπου βάζει ότι μπορείς να φανταστείς μέσα. Γίνονται πεντανόστιμες.
Βέβαια μετά καθαρίζω μια βδομάδα την κουζίνα, αλλά ας μην το κάνω θέμα;-)
Καλο απόγευμα:))

ΕΛΕΝΑ said...

Lila μου πεντανόστιμη, σ' ευχαριστούμε πολύ!
Πολλά συγχαρητήρια και σε σένα, όλοι το ίδιο το αξίζουμε.
Ηταν πολύ όμορφο και συγκινητικό να βλέπω σε τόσα πολλά blogs τόσο όμορφες φιλίες να έχουν δημιουργηθεί.
Οπωσδήποτε θα δοκιμάσω κι εγώ την δικιά σου ομελέτα (μα τι σύμπτωση κι αυτή πια, την ίδια μέρα να φτιάξουμε ομελέτα φούρνου και οι δύο χα χα χα), η οποία δικιά σου πρέπει να φέρνει πιο πολύ σε πίτσα από την δικιά μου και φαίνεται επίσης πεντανόστιμη!!
Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φωτογραφίες μου, έλα να τα πεις στους δικούς μου που τους έχω σπάσει - λένε - τα νεύρα, στήνοντας και ξεστήνοντας τα πιάτα για να τα φωτογραφίσω;-)
Φιλάκια, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλένα μου μπορείς να την ετοιμάσεις όπως λες και νωρίτερα και απλά να την ζεστάνεις λίγο πριν την σερβίρεις.
Εύχομαι να αρέσει στο Ελενάκι, της ομελέτας σήμερα η μέρα είναι όπως βλέπω!!
Φιλιά, καλό μας απόγευμα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αγγελικούλα μου, τι μίνιμαλ?? Εδώ είπαμε είμαστε ... large σε όλα:P
Το tip με το μπέικιν σωστότατο, ειδικά όταν δεν είναι φούρνου, αλλά απλές ομελέτες, τις κάνει φουσκωτές φουσκωτές. Αλλά και μια κουταλιά αλεύρι μέσα στα χτυπημένα αυγά, επίσης τις αφρατεύει.
Ο,τι θέλεις μπορείς να βάλεις μέσα στις ομελέτες, φτιάχνω μια άλλη πολύ πολύ νόστιμη με σπανάκι (συνταγή προσεχώς) που επινόησα για να τρώει σπανάκι και διάφορα χορταρικά και ο δύσκολος της οικογένειας (βλέπε μεγάλος μου γιος)

Unknown said...

αμαν Ελενα αμάν ....πω πω
νάσαι καλά μμμ...τι ήταν αυτό κορυφαίο...ω ρε νοστιμιές...
ευχαριστω πάω για να φάω

BIKY said...

ελενά μου καλησπέρα
ένα μόνο έχω να σου πω φτιάξαμε σήμερα τα κριτσίνια σου και η κόρη μου οταν δοκίμασε είπε΄΄καλά μαμά τέλεια΄΄ για να το πει η μικρή αυτό που δεν τρώει τίποτα είναι σιγουρα τέλεια
ετοιμάσου να σου τη στείλω καμιά εβδομάδα για να μου την παχύνεις
καλο βράδυ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΩ!ΠΩ!ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΘΑ ΠΑΧΥΝΟΥΜΕ.ΠΑΙΡΝΩ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ.ΝΙΑΜ ΝΙΑΜ!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΩ!ΠΩ!ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΘΑ ΠΑΧΥΝΟΥΜΕ.ΠΑΙΡΝΩ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ.ΝΙΑΜ ΝΙΑΜ!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ.

ΕΛΕΝΑ said...

Homemade, κόπιασε να σε κεράσουμε:)
Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χα χα χα Βικάκι, να μου την στείλεις, να μου την στείλεις, άλλο που δεν θέλω, ένα πιτσιρικάκι στο σπίτι τώρα που μεγαλώσανε οι γιόκες μου.
Πολύ χάρηκε που αρέσανε στο Κατερινάκι, να της δώσεις πολλά πολλά φιλάκια:)

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου, δεν είπαμε εσύ είσαι νεαρούλης και πρέπει να τρως?? Ασε τις δίαιτες, γιατί θα ... ενημερώσω μαμά και γιαγιά;-)
Kαλό και όμορφο βράδυ σου εύχομαι!!

Ράνια said...

πρέπει να είναι πεντανόστιμη και πολύ ευκόλη,μου έδωσες μια καλή ιδέα για το τι θα μαγειρέψω αύριο!τι άγχος και αυτό τι να μαγειρεύεις κάθε μέρα!θα την κάνω αύριο μιας και είμαι νυχτερινή στην δουλεία και θα είμαι στο σπίτι!!!να είσαι κάλα και να μας δίνεις πάντα εύκολες μα πάνω απο όλα πεντανόστιμες συνταγές!!!

Anonymous said...

Rania mou!!!kai egw mazi sou!!!
aurio den exw kai polu xrono...opote mou erxetai koufeto h nostimia sou Elena mou!!!
apo twra thn oneireuomai!!!
filia!!apo kardias!!!kai kalo Sabbatokuriako!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ράνια μου νυχτερινή αύριο?? Τουλάχιστον θα απολαύσεις το πρωινό στο σπιτάκι σου.
Καλή επιτυχία, είναι πανεύκολη και πολύ νόστιμη:)

ΕΛΕΝΑ said...

Κλειούλα μου:)))))
Φιλιά πολλά, πάντα από καρδιάς, να έχεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!

Σπύρος said...

Πραγματικά μου άνοιξε η όρεξη με αυτό το ποστάκι :) ...θα τιμήσω την συνταγή κάποια στιγμή !

ΕΛΕΝΑ said...

Lockheart καλώς όρισες!!
Να περνάς πολύ όμορφα:))

Peter M said...

Bacon kai loukaniko? how can this not be delicious.


This would be wonderful for that late night Greek dinner...byra?

Anonymous said...

thn eftiaksa!!!xaxa!!!
egine mia nostimia!!!kai me to parapano,malista!!!mmmmmm!!!akoma trexoun ta salia mou!!!

Maria B. said...

πιστεύω να εχεις κρατήσει και για μένα ενα κομματάκι και να μην την έφαγες όλη !!! να κλεισω εισητήριο ? η Aegean ερχεται ?

μπραβο κλειούλα μου καλοφάγωτη!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλοφάγωτη Κλειούλα μου, πολλά πολλά φιλιά:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...