Wednesday 28 January 2009

Κέικ λεμόνι


Αν σας αρέσει το λεμόνι, αυτό το κέικ θα σας ενθουσιάσει
Απίστευτα αφράτο και …λεμονάτο.
Η συνταγή είναι του Παρλιάρου , που του έχω και μια αδυναμία, και αυτό που το κάνει ιδιαίτερο νομίζω, είναι η κρέμα γάλακτος στη ζύμη και το γλάσο του που μοσχομυρίζει λεμονάκι.
Σας συνιστώ να μην παραλείψετε τίποτα από τα δύο. Ειδικά το γλάσο είναι απλούστατο και δίνει την ξεχωριστή πινελιά σ’ αυτό το λεμονάτο κέικ.
Ας το φτιάξουμε!

Χρειαζόμαστε:
280 γρ. αλεύρι φαρίνα
350 γρ. ζάχαρη
2 κουταλάκια μπέικιν
6 αυγά
150 ml κρέμα γάλακτος
100 γρ. βούτυρο λιωμένο
40 ml ρούμι
ξύσμα από 2 λεμόνια
και για το γλάσο:
200 γρ. ζάχαρη άχνη
χυμό από 2 ζουμερά λεμόνια
Το φτιάχνουμε:
Σε βαθύ μπολ χτυπάμε καλά τα αυγά με την ζάχαρη.
Προσθέτουμε την κρέμα, το βούτυρο, το ρούμι και ξαναχτυπάμε.
Τέλος προσθέτουμε το αλεύρι, το μπέικιν και το ξύσμα και ανακατεύουμε πολύ καλά.
Ρίχνουμε το μείγμα σε καλά βουτυρωμένη φόρμα.
Στο σημείο αυτό ο Παρλιάρος λέει ότι αφήνουμε την φόρμα στο ψυγείο για μισή ώρα. Εγώ να σας πω την αλήθεια, δεν το έχω κάνει ποτέ.
Ψήνουμε το κέικ σε προθερμασμένο φούρνο για 40 λεπτά.
Μόλις βγει από τον φούρνο, αφήνουμε λίγο να κρυώσει, ξεφορμάρουμε και γλασάρουμε με το γλάσο που έχουμε φτιάξει, αναμειγνύοντας πολύ καλά την άχνη με τον χυμό των λεμονιών.
Καλή επιτυχία!!

45 comments:

Maria B. said...

Ελενιώ μου ! τι είναι αυτό παιδάκι μου που μας κάνεις πρωϊ-πρωϊ ???
Αχ Παναγία μου!!! υπέροχο και με γεύση λεμονιού που την λατρεύω. Εγώ θέλω όλη την τελευταία φωτογραφία, πειράζει?? καλά ε! το λουλουδικό και το ντεκορ, άπαιχτο!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Kαλημέρα Μαράκι μου:)
Αν σου αρέσει το λεμονάκι, είναι το τέλειο κέικ λεμόνι, πραγματικά σε κάθε μπουκιά νοιώθεις μια ευχάριστη λεμονάτη γεύση.
Επίσης γίνεται πολύ πολύ αφράτο!!

Anonymous said...

Κι εμένα μου αρέσει πολύ το λεμόνι και έψαχνα συνταγή για πετυχημένο κέικ λεμόνι.
Να ρωτήσω και κάτι. 40 λεπτά μόνο το ψήνεις? Είναι αρκετό?

Amali said...

Μπλιάξξξξξξξξξξξξξξξξ
συγγνώμη κιόλας αλλά δεν μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το λεμόνι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αλλά θα το φτιάξω έτσι για δοκιμή επειδή αρέσει του καλού μου και θα σας πω.......
πολλά πολλά φιλιά

BIKY said...

Για να δούμε τι θα φάμε σήμερα .Α γλυκάκι βλέπω Καλά κορίτσια είστε καταπληκτικές μας έχετε τρελάνει με τις λιχουδιές σας
καλημέρα και φιλάκια !!!

Maria Tzirita said...

Το έχω φτιάξει αυτό το φοβερό κέικ με τη συνταγή της Cook the Book που έχει γιαούρτι αντί για κρέμα γάλακτος! Προσωπικά το λατρεύω, είναι απίστευτα νόστιμο κι ελαφρύ στη γεύση! Το ίδιο ακριβώς βέβαια γίνεται και με πορτοκάλι. Φιλάκια Ελενάκι μου!

Maria B. said...

Χα χα χα Αμαλίτσα πολύ που άρεσε αυτό! το βρίσκεις μπλιάξξξξξξξξξ
αλλά θα το φτιάξεις για το ετερον ήμισυ! τι τραβάμε και εμεις οι σύζυγοι! πως θα αντέξεις να το φτιάξεις ????

Anonymous said...

Λεμο ρε λεεεεεε λεμονάκι μυρωδάτο!!!
Μου αρέσει πολύ το λεμόνι και τα κεκάκια τα γλασαρισμένα και αυτο μου αρεσει που φαινεται αφράτο και υγρό μέσα, μαλλον λόγω της κρεμας ε;
Μπράβο Λενάκι μου και για την συνταγή αλλα και για την φωτό και οπως λεει και το Μαράκι το λελουδο με σακάτεψε, για να μην μιλήσω για την λεμονόφλουδα!

Olga said...

Πάρα πολύ ωραίο μου ακούγεται,αλλά βρέ κορίτσια,αυτή η κρέμα γάλακτος
πολλυυυυύ παχαίνει!!..Τι άλλο μπορουμε να βάλουμε αντι για κρέμα;;!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιουλία μου αυτό το κέικ είναι όχι απλά πετυχημένο, είναι ... εγγύηση.
Από όσα λεμονάτα κέικ έχω δοκιμάσει και φτιάξει, είναι the best!!
Ο χρόνος ψησίματος είναι αυτός ακριβώς που αναφέρω, δεν θέλει παραπάνω.
Σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς το ψήνω εγώ.

ΕΛΕΝΑ said...

Βρε Αμαλίτσα, σιχαίνεσαι το λεμονάκι?? Αν είναι δυνατόν!!!
Εγώ το τρώω και με τις φλούδες ακόμη, τόσο ... ξινή είμαι;-)

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου πολύ ωραίο θα είναι και με γιαούρτι και συνταγή της cook είναι σίγουρα πετυχημένη:))
Ομως σ' αυτό το συγκεκριμμένο κέικ, η κρέμα γάλακτος κάνει την διαφορά, δεν την παραλείπω ποτέ όποτε το κάνω.
Πολλά πολλά φιλάκια:))

ΕΛΕΝΑ said...

Αγγελικούλα μου χα χα χα
Το λέλουδο δεν τρώγεται, την λεμονόφλουδα όμως μετά την φωτογράφιση την ... έφαγα, διότι είμαι και πολύ "λεμονού" λέμε.
Σας ετοιμάζω και απίστευτο cheese cake λεμόνι, αλλά φοβάμαι μην μου πάθει τίποτα η Αμαλίτσα μας;-)
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Bικάκι μου, καλημερούδια και πολλά φιλάκια:))
Το μενού σήμερα έχει λεμονάτο κεκάκι όπως βλέπεις. Αύριο σερβίρουμε αλμυρό (σε ενημερώνω για να ξέρεις:)

ΕΛΕΝΑ said...

Oλγα μου, θα μπορούσες να βάλεις γιαούρτι ή γάλα, αλλά μην το κάνεις.
Δεν είμαι από αυτές που έχουν "ξορκίσει" την κρέμα γάλακτος, εξ άλλου 150ml μέσα σε ένα ολόκληρο κέικ, πόσα θα αντιστοιχούν στο κάθε κομμάτι?? Το ίδιο παχαίνει και η ζάχαρη άχνη που μπαίνει πάνω από τα κέικ ή η ζάχαρη που μπαίνει μέσα στα κέικ, αλλά μπορείς να τις παραλείψεις??
Στη συγκεκριμμένη συνταγή πάντως όποια την φτιάξει, θα έλεγα να μην πραλείψει την κρέμα.

Μαριλένα said...

υπέροχο!
θα το κανω αυριο και θα σου πω πως βγηκε.

φιλιά πολλά :))

kiki said...

Εγώ πάλι πεθαινω για λεμονογεύση! Παντού εκτός από τα υγρά όπως είπαμε. Μου αρέσει το διάφανο λεμονοζαχαροπέπλο!

ILive2LoveMe said...

αχ αχ τι ωραίες συνταγές! Αν συνεχίσω έτσι όμως με βλέπω το πολύ με κέικ καρότου από σκέτο καρότο χαχα.
Φιλιά!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Τρελλαίνομαι για κάθε τι που έχει λεμόνι..τώρα μόλις έτριψα τη φλούδα απο περγαμόντα για να κάμω γλυκό.Το αντέγραψα το κέικ για τη συλογή μου.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μου, κάντο και θα με θυμηθείς!!
Φιλιά, καλό απόγευμα:)

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα είπαμε, εμείς είμαστε ... ξινούλες;-)
Οσον αφορά την αγάπη μας για τα ξινά βέβαια, γιατί κατά τα άλλα είμαστε γλυκύτατες όπως μπορούν να βεβαιώσουν και όλοι οι φίλοι μας εδώ μέσα - δεν φαντάζομαι κανείς να έχει αντίρρηση, ε?

Maria B. said...

μπρρρρ - τολμάμε να έχουμε ?? λέμε εμεις τώρα !!!!

γλυκες μου εσεις !!!! ελα καλέ ενα αστείο έκανε η Αμαλίτσα μας με το μπλιαξξξξξξ και το πήρατε στα σοβαρά!!! αφου δεν της αρέσουν τα ξινά, τι να κάνουμε!!

ΕΛΕΝΑ said...

ILive2LoveMe
Διαθέτουμε ΚΑΙ κέικ καρότου εξαιρετικό, τώρα για διαιτητικό δεν το πολυκόβω, αλλά από τα ωραιότερα carrot cake που θα έχεις δοκιμάσει!!
Φιλάκια:))

ΕΛΕΝΑ said...

Aτιδούλα περγαμόντοοοοο????
Αχχχχ, το γλυκό μου!!
Φύλαξέ μου μία κουταλίτσα και πάρε όλο το κέικ:)))

ΕΛΕΝΑ said...

Mαράκι χα χα χαααα!!
Καλέ δεν το λέω για την Αμαλίτσα, γούστα είναι αυτά!!
Το λέω για να μας πείτε όλοι "Μα εσείς ξινές?? Μα πιο γλυκές κοπέλες δεν έχουμε ξαναδεί" και άλλα τέτοια κομπλιμάν, κατάλαβες?

marian said...

Καλησπέρα και απο μένα!!!!
Επίτηδες το κάνετε το ξέρω!!!
Μια παροιμία λέει θέλω ν΄ αγιάσω και δεν μ΄αφήνουν!!
Τι νοστιμιά είναι αυτή;
Γεια σας κορίτσια με τις συνταγές σας!!!
Και πως ήθελα τώρα ένα γλυκόοοοο!!!!!
Και επειδή είμαι λιχούδα μπορώ να πάρω και δεύτερο, διότι πίνω και καφέ;;;

φιλια πολλά !!! :))

Anonymous said...

Ξινά τρώνε όχι οι ξινοί άνθρωποι αλλά οι πολύ γλυκοί για να εξισορροπήσουν λίγο τη γλύκα τους!!!!
Σοφία

ΕΛΕΝΑ said...

Marian, έλα να πιούμε καφεδάκι, κι εγώ τώρα ... αξιώθηκα να φτιάξω έναν και να καθίσω λίγο παρέα σας.
Φιλιά, καλό απόγευμα:))

ΕΛΕΝΑ said...

Πες τα βρε Σοφάκι, πες τα.
Τ' ακούς Μαρία?? Κατάλαβες γιατί μου αρέσουν τα ξινά?? Είναι που είμαι πολύ γλυκός άνθρωπος:))

anepidoti said...

νάναι καλά η φαραώνα που σε βρήκα και στα..ζόρια νάσου και οισυνταγές!
μ' αρέσει εδώ!
καλό βράδυ!

Amali said...

λοιπόν η Σοφία πρέπει να ομολογήσω ότι την έσταξε τη σοφία της, παρόλα αυτά νομίζω ότι έχω πάθει overdose με το λεμονάκι, μικρή έτρωγα και τις φλούδες όπως το Λενιώ μας, αλλά τώρα καθόλου....όπως και να'χει το πράγμα εγώ αυτό το ομορφότατο κεϊκάκι δεν μπορώ να το φάω μπορώ όμως να το κεράσω!!! εε εε εε τι λέτε;;;;

Anonymous said...

Γεια σας.
Πρώτη φορά σας γράφω, αν και σας παρακολουθώ πολύ καιρό, από το hungry, και έχω φτιάξει πολλές από τις συνταγές σας.
Αφορμή μου έδωσε αυτό το κέικ για να σας γράψω.
Το είχα φτιάξει από τότε που έδωσες την συνταγή Ελενα και έχω να πω ένα μόνο.
Είναι το καλύτερο κέικ λεμόνι που έχω δοκιμάσει. Πραγματικά μοσχοβολάει λεμόνι, είναι πολύ αφράτο και το γλάσο του είναι καταπληκτικό. Πάντα βάζω την κρέμα γάλακτος, δεν την αντικαθιστώ με τίποτα άλλο και πάντα μου πετυχαίνει το κέικ.
Η συνταγή αυτή πραγματικά αξίζει.
Ρένα

Δημιουργία said...

Πρεπει να μοσχομυριζει το σπιτι λεμονακι με το συγκεκριμενο κεικ.Φαινεται και πολυ αφρατο.

Unknown said...

Ωπα κεϊκ λεμονι....
θα το φαω ολο
εξαιρετικό νάσαι καλά

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου anepidoti, καλώς όρισες:))
Xαρά μας που σε βλέπουμε, θα σε επισκεφτώ σύντομα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλία μου νομίζω έπαθες ότι και η αδελφούλα μου με τα αυγά. Που μικρή τα τρυπούσε και τα έτρωγε ... ωμά και τώρα δεν αντέχει ούτε να βλέπει ούτε από μακριά αυγουλάκι.
Και βέβαια μπορείς να το κεράσεις:)

ΕΛΕΝΑ said...

Ρένα καλώς όρισες, ελπίζουμε να σε βλέπουμε και στα comments πλέον.
Αφού έχεις φτιάξει και κάποιες από τις συνταγές μας, σίγουρα θα έχεις να πεις κάποια πράγματα γι αυτές.
Σε ευχαριστούμε για την επίσκεψη
Καλό βράδυ:)

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία μου σήμερα ήταν η μέρα των κεκοεσπεριδοειδών, ε??
Πολύ νόστιμο και το δικό σου πορτοκαλοκεκάκι:))

ΕΛΕΝΑ said...

Homemade, να το φας όλο, όπως κι εγώ σου ...τρώω τις μουσικές σου αφιερώσεις;-)
Καλό και όμορφο βράδυ!!

Maria Tzirita said...

Ελενάκι μου, έχεις δίκιο, μου έβαλες την ιδεά κι έφτιαξα το κέικ της κόρης μου (αυτό με τη σοκολάτα) με κρέμα γάλακτος αντί για γάλα και μου είπε ότι δεν έχει φάει νοστιμότερο κέικ! Καθιερώνεται η κρέμα γάλακτος λοιπόν - ευτυχώς έβαλα την λάιτ, για να μην έχω και πολλές τύψεις! Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου φαντάζομαι ότι κάτι ξέρει ο Παρλιάρος που την βάζει σ' αυτό το κέικ. Οπως πολλές φορές το γιαούρτι στις ζύμες δίνει κάτι διαφορετικό απ' ότι το γάλα, έτσι και εδώ η κρέμα δίνει κάτι το διαφορετικό.
Φιλάκια πολλά γλυκιά μου:))

Anonymous said...

αγαπημένα και χρυσόχερα κοριτσάκια! χωρίς γλάσσο γίνεται?

ΕΛΕΝΑ said...

Λυδία μου τι κάνεις?? Σε πεθυμήσαμε, μας έλειψες κι εσύ και οι πεντανόστιμες συνταγές σου!!
Μηηηννν το παραλείψεις το γλάσο, θα χάσει το κέικ. Οπως βλέπεις είναι .... αστεία εύκολο γλάσο και προσθέτει στο κέικ τουλάχιστον ένα 20% σε νοστιμιά.
Φιλάκια:)

Anonymous said...

Εγώ πάλι επειδή έχω μεγάλη φόρμα πρόσθεσα 100 γραμμάρια φαρίνα επιπλέον και έβαλα τρία κουταλάκια baking powder αντί για δύο. Καταπληκτικό βγήκε!!! Σίγουρα το καλύτερο κέικ λεμονιού που έχω φάει ποτέ μου.

ΕΛΕΝΑ said...

Χαίρομαι πολύ που το ευχαριστηθήκατε, νομίζω κι εγώ ότι είναι ένα κεκάκι που αξίζει να το δοκιμάσει κανείς, ιδιαίτερα αν του αρέσουν οι "λεμονάτες" γεύσεις!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...