Thursday 19 February 2009

Φρικασέ με άγρια χόρτα


Είναι λίγο μπελαλίδικο φαγητό αλλά η γεύση του θα σας αποζημιώσει!!!
Υλικά για 8-9 μερίδες
2.300 γρ. κατσικάκι ή αρνάκι γάλακτος
1,5 κιλό χόρτα άγρια –του βουνού-
(ή 5-6 μαρούλια κομμένα λίγο χοντρούλια)
ένα ξερό κρεμμύδι τριμμένο
5-6 κλαράκια άνηθο – μόνο τα φύλλα ψιλοκομμένα
6 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1 κουταλιά της σούπας αλάτι
1 κουταλιά της σούπας πιπέρι
Για το αυγολέμονο θα χρειαστούμε :
6 αυγά σε θερμοκρασία δωματίου
6 λεμόνια (μόνο τον χυμό τους)
Εκτέλεση:
Πλένουμε το κρέας, το ραντίζουμε με λίγο ξύδι και το βάζουμε σε μια μεγάλη κατσαρόλα μόνο του. Μόλις μαραθεί λίγο το κρέας το βάζουμε σε μια λεκανίτσα με το ζουμάκι του και ρίχνουμε στην κατσαρόλα το κρεμμύδι, τον άνηθο, τα γυρίζουμε 2-3 βόλτες και ρίχνουμε το λάδι. Μόλις τα τσιγαρίσουμε ρίχνουμε το κρέας με το ζουμάκι του, το αλάτι, το πιπέρι και νερό ίσα να σκεπάζεται το φαγητό. 'Ίσως στην πορεία να χρειαστεί να προσθέσουμε λίγο νεράκι ακόμη. Βράζουμε για περίπου 1 ώρα ή ώσπου να γίνει καλά το κρέας.
Βράζουμε σε μια άλλη κατσαρόλα νερό και ρίχνουμε τα χόρτα (ή τα μαρούλια) με 2 κουταλιές αλάτι. Σε ένα τέταρτο με 20 λεπτά τα δοκιμάζουμε και εάν είναι έτοιμα τα σουρώνουμε καλά. Μπορούμε να βάλουμε λίγο από το ζουμί των χόρτων σε μια κούπα με λίγο λεμονάκι και να το πιούμε σαν ρόφημα-κάνει πολύ καλό στο αίμα.
Όταν το κρέας είναι έτοιμο, βάζουμε από πάνω τα βρασμένα χόρτα (ή τα μαρούλια) και τα ραντίζουμε με λίγο από το ζουμάκι του φαγητού. Βράζουμε μαζί περίπου ένα τέταρτο για να ενωθούν οι γεύσεις. Μόλις είναι έτοιμα αποσύρουμε από την φωτιά και με προσοχή παίρνουμε από την κατσαρόλα λίγο ζουμάκι για να το ρίξουμε στο αυγολέμονο.
Χτυπάμε τα ασπράδια μαρέγκα και στην συνέχεια ρίχνουμε τους κρόκους, χτυπάμε για λίγο και ρίχνουμε τον χυμό των λεμονιών, ξαναχτυπάμε και ρίχνουμε το ζουμάκι από το φαγητό που είχαμε κρατήσει, ανακατεύουμε ελάχιστα και το ρίχνουμε στην κατσαρόλα πάνω από τα χόρτα, προσέχοντας να πάει παντού και ανακατεύοντας τα χόρτα με πολύ μεγάλη προσοχή. Κουνάμε λίγο την κατσαρόλα για να πάει το αυγολέμονο μέσα στο φαγητό και σερβίρουμε αμέσως για να μην κρυώσει.

Όταν το φτιάξετε, φωνάξτε με σας παρακαλώ για παρέα γιατί το λατρεύω, ιδιαίτερα με άγρια-διάφορα χόρτα του βουνού!!

54 comments:

Anonymous said...

Ωχ έχασα το φως μου !!!!!
Τι πιάτο μας έβαλες φάτσα κάρτα βρε Μαράκι ?
Άπαιχτο το φαγάκι αυτό. Κράτα μια γερή μερίδα για τη λιχούδω φίλη σου.
Γειά στα χέρια σου.
sgr

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ said...

Ενα απο τα αγαπημενα μου φαγητα! ολο λεω στην πεθερα μου να μου το φτιαξει κι ολο χορτα δεν βρισκει.
Καλοφαγοτο!!!!!!

Anonymous said...

Mύρισε Πάσχα!
Εξαιρετικό φαγητό, απο τα πλέον αγαπημένα!
Στο σπίτι μου με βάζουν και το τρωω στην απομόνωση διότι ρουφάω το κοκαλάκι με τρέλα και τους σπάω το τύμπανο, χαχαχα χα, ειναι σαν να ακούω την μανα μου, σιγά Αγγελική θα μας πουντιάσεις και τον πατέρα μου να λεει καλέ, ασε να πλύνουμε το πιάτο , δεν μας κόψανε ακόμα το νερό, διότι το πιάτο το επέστρεφα τριζάτο΄!
Το ρόφημα με το χορτόζουμε Λενάκι μου γνωστό και αγαπημένο, με μπόλικο λεμονάκι και λίγο αλατάκι για μας τις υποτασικές ( μπουαχαχαχαχα)!
Αν το κάνετε με χορταράκια να βάλετε μέσα και λιγες καυκαλήθρες που το αρωματίζουν.
Μπράβο Ελενάκι μου, σου στέλνω κορασόν με πορσελάνη λιμόζ να μου την τιγκαρεις με φρικασεδάκι.
Την πορσελάνη ε, όχι την κορασόν!

Maria B. said...

Λιζάκι μου, επειδή είσαι πολύ καλό παιδάκι και ήσυχο (όχι σαν μερικές-μερικές, ονόματα μη λέμε!! απο Μ αρχίζει το όνομά της) και σου αρέσει αυτό το φαγάκι θα σου κρατήσω την καλύτερη μερίδα!!

Maria B. said...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ,έχει δίκιο η πεθερούλα δεν βρίσκεις εύκολα άγρια χόρτα, εγώ τα είχα παραγγείλει πολλές μέρες σε ενα μαγαζί και έτσι κατάφερα να βρώ, δοκίμασε το με μαρούλια, δεν είναι βέβαια το ίδιο αλλά είναι αρκετά καλό. Να χαίρεσαι την πεθερούλα σου που σε προσέχει και σου μαγειρεύει!!! πολύ χαίρομαι που είσαστε αγαπημένες, έτσι πρέπει.

Rena said...

Καλημέρα.
Μαράκι σπίτι θα είστε το απόγευμα? Όχι καλέ, δε θα ρθω για το φρικασέ λίγο καρυδόπιτα έλεγα να σας φέρω, και μόνο αν επιμείνετε, ξέρεις εσύ τώρα (μα κάτσε να φάμε μα όχι βιάζομαι κλπ) θα πάρω μια μπουκίτσα για μυρωδιά :))Γιατί πάνω από όλα είμαι και εγκρατής. (μη γελάς, μη γελάς).
Χρόνια πολλά κορίτσια και καλά τσικνίσματα!!!

Maria B. said...

Φίλη Αγγελικούλα Λ., έχεις δίκιο για πολλά όπως : το κοκκαλάκι, το τριζάτο πιάτο, τις καυκαλήθρες -επιβάλονται- και την νοστιμιά. Αμα στείλεις όμως το υπηρετικό προσωπικό να παραλαβει φαγάκι απο την Ελενα, το μόνο που θα δεί είναι την Ελενα να κοιμάται.... Το φαγάκι αγαπη μου γλυκειά το έβαλα εγώ !!!! Τώρα καταλαβαίνω τελικά ότι είσαι φυσική ξανθιά και όχι βαμμένη !!!!!!!! χιχιχιιχιχιιχιχι!!

Anonymous said...

Mαράκι μουυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!
Σε μπερδεψά με την Ελέναααααααα
Σου ζητώ ταπεινά συγνώμη, μην μου φωνάζεις σε παρακάλω, αλλα να ειναι που έχετε γινει πλέον ένα σώμα μια ψυχή!
Θα με συγχωρέσεις ή θα αυτομαστιγωθώ;;;
Ε;; Φανταστικό μου Μαράκι μου, εσύ που έχεις τόσο μα τόσο καλή καρδιά και εισαι και πανέμορφη, πανέξυπνη και τοσο rich and famous!

Maria B. said...

Ελα Ρενάκι έλα! την λατρεύω την καρυδόπιτα όποτε φέρε εσύ κομμάτι και τι σε νοιάζει για φρικασεδάκι!
(είδες έκανα και ρίμα) με το καλό να κοπιάσεις!!! Θα φας και την μερίδα της ξανθιάς, γιατί όπως είδες θα στείλει την κορασόν στην Ελενα !! χιχι!!

Rena said...

Χαχαχχα τυχερή που είμαι θα καλοφάω εις διπλούν κι ας την να περιμένει να γεμίσει τη λιμόζ. :))

Anonymous said...

Την πρόλαβα, την στέλνω σε σένα και για να εξιλεωθώ της ειπα να σου κανει το σίδερο, σκουπισμα, σφουγγάρισμα και μπαλκόνια!
Ντάξει;;;

Anonymous said...

Αχ Μαράκι ,αχ Μαράκι δεν έφτιαξα ποτέ φρικάσε.Θα δοκιμάσω σύντομα.
Οσο για άγρια χορταράκια θα πάρουμε τα βουνά.
smp

Maria B. said...

xaxaxaxaaxaxaxaxxa άπαιχτη ώς συνήθως!!

Εχε χάρη που είσαι σε τέτοια
''ενδιαφέρουσα'' κατάσταση αλλιώς θα σου έλεγα εγω, θα κραταγα την κορασόν για τις δουλειές, θα την καλοταϊζα και εσύ τίποτα!!!

Maria B. said...

Φωτεινούλα μου γλυκούλα μου, εσυ εκει στο υπέροχο νησί μας ευτυχώς μπορείτε ακόμα να πηγαίνετε για χόρτα! για δοκιμάσετο και πες μας τι έγινε, καλή επιτυχία. Οι λεβέντες σου το τρώνε??

Anonymous said...

Σλουρπ....σλουρπ...από τα αγαπημένα μου και εμένα!..ΌΛγα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Χτύπησες κέντρο..... το φαγητό μου!!!!!!!
Με άγρια χόρτα ή σταμναγκάθι.
ΑΠΙΘΑΝΟ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Maria B. said...

Ολγακι μου, έχουμε τα ίδια γούστα γιατί είμαστε του καλού φαγητού !!
χαίρομαι που σου άρεσε. Καλά τσικνισματα το βραδυ, καλά να περάσετε!

Maria B. said...

ΦΙΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, έχεις απόλυτο δίκιο. Το έχω φτιάξει με σταμναγκάθι και είναι τέλειο!!!!!
Φοβερό χόρτο το σταμναγκάθι.

Χρόνια πολλά γλαρένια !!! πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Aααααααααα!!!
Μέχρι να ξυπνήσω, έχασα την κορασόν μέσα από τα χέρια μου!!!!!!
Καλά βρε Μαράκι, ήταν ανάγκη να το μαρτυρήσεις ότι εσύ μαγείρεψες σήμερα??? Δεν άφηνες πρώτα να κερδίσω κανένα σίδερο, μπαλκόνι, ξαράχνιασμα γωνίας, γυάλισμα ασημικών και μετά να το πεις??
Τέρμα, θα βάζω ξυπνητήρι άλλη φορά, γιατί χάνω τα καλυτερότερα;-)

eleni said...

Μαρία,περνάω κάθε πρωί-λέμε τώρα,όταν ξυπνήσω-από το σπιτάκι σας,για να δω τι καλά μας φτιάξατε!
Το σημερινό πώς να το χαρακτηρίσω:αριστούργημα!Και ποιος δεν το λατρεύει!
Με άγρια χόρτα τέλειο,ε και με μαρουλάκι δεν είναι κατώτερο.Όπως είπε και η Αγγελική,τα πιάτα δε χρειάζονται πλύσιμο.
Το μαρούλι δεν το βράζω,όπως είναι χοντροκομμένο το ρίχνω πάνω από το κρέας.
Γιατί βάζεις τόσα αυγά;Το αυγοκόβω με ένα αυγό και 2 ασπράδια,για το σύζυγο.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Από την .... στεναχώρια μου ξέχασα να θαυμάσω το φαγητό που ΕΓΩ μαγείρεψα, μην ακούς Αγγελική τι λέει η Μαρία και στείλε μου την κορασόν να της γεμίσω τα τάπερ (κάτι θα βρω) πάραυτα:PPP

Maria B. said...

elenaki μου, ευχαριστούμε για τις επισκέψεις σου στο σπιτάκι μας, είναι μεγάλη χαρά για εμας να ερχεσαι και να ..πίνουμε το καφεδάκι μαζί.
Τα αυγά που έβαλα είναι για 9 μερίδες που σημαίνει λίγο λιγότερο απο ενα αυγό στην κάθε μερίδα.

Ελα βρε Ελενάκι μου δεν είναι τόσο τραγικό να τρώμε τα 3/4 του αυγού, μην με γεμίζεις τύψεις, μια φορά στις τόσες το τρώμε!!! εσύ τι καλό θα φτιάξεις το βράδυ??
σε γλυκοφιλώ!!

anepidoti said...

πιο υγιεινά και εύκολα! στην γάστρα και γίνεται τέλειο!
αρκεί νάχεις πολλά και διαφορετικά χόρτα!
πεινάωωωωωωωω!

Anonymous said...

Λοιπόν έχει φυτέψει ο Χάρης σε ζαρντινιέρες μαρούλια. Μόλις μεγαλώσουν και θα είναι έτοιμα, -υποψιάζομαι ότι θα είναι και όλα μαζί για έτοιμα για συγκομιδή-, θα τα φτιάξω αυτό το φαγητάκι. Έχουμε και Σαμοθρακίτικο κατσικάκι στην κατάψυξη, μια χαρά πάντρεμα θα κάνω !
sgr

Maria B. said...

anepidotoula μου, για στάσου μην φεύγεις, έριξες την βόμβα και εξαφανίστηκες! τι εννοείς στην γάστρα? για εξήγησέ μας ??? στον φούρνο δηλαδή?

eleni said...

Μαράκι,το βράδυ θα βγουμε έξω να το τσικνίσουμε.
Η κουζίνα με περιμένει την επόμενη εβδομάδα-θα έρθουν τα κορίτσια μου,οπότε αρχίζω να σκέφτομαι τι θα φτιάξω.
Επί τη ευκαιρία μήπως σας βρίσκεται καμιά συνταγή για αγριογούρουνο;Μας έφεραν δώρο και σκέφτομαι πώς να το κάνω.

Maria B. said...

Ελενά μου, πας με πλαγίους τρόπους να μου πάρεις την Φιλιπινέζα ετσι? είμαι σίγουρη ότι έχεις να της γεμίσεις όχι ενα τάπερ αλλά όλα τα ταπερ του σπιτιού!!!!

Anonymous said...

Λενάκι μου το ξέρω πως πάει να σου κλέψει την δόξα η αγαπητή μας...λόξα αλλα μην μου στεναχωριέσαι εσύ, θα σου στέλνω εγω την κορασόν κάθε πρωί με το σφουγγαρόπανο και το άζαξ στο χέρι και εσύ θα μου στέλνεις μεζέ στην πορσελάνη την λιμόζ!

Maria B. said...

Τι μου λες τώρα σουγγαρίτσα μου!!! νησιώτικο κατσικάκι που πίνει νερό απο την θάλασσα ?? πω πω είναι τέλειο !! μου είχε φέρει ενας φίλος απο την Σίφνο - ρίφι το έλεγε - και είναι ότι πιο νόστιμο εχω δοκιμάσει σε κρέας. Και με τα μαρουλάκια του Χαρούλη ??? μην τυχόν και δεν με καλέσεις, κάηκες κακομοιρα μου. Α! ξέχασα, για γλυκό θα μου φτιάξεις την υπέροχη κρεμα καραμελε που την κάνεις τέεεεελεια!.

Maria B. said...

Elenaki, έφτιαξα τις μέρες των γιορτών αγριογούρουνο και έγινε πολύ ωραίο, δεν εχω ακριβή συνταγή αλλα το εκανα με πατάτες στο φούρνο και έβαλα - αλάτι πιπέρι - ελαιολαδο - μουστάρδα σε σκόνη- χυμο πορτοκαλιού και χυμο λεμονιου. Το σκέπασα και το έψησα περίπου 2,5 ώρες. Εγινε λουκούμι!!
αν θέλεις μπορείς να το αλείψεις και με μέλι. (εγω δεν έβαλα).

Καλά να περάσετε στην βολτα σας και του χρόνου!!!

anepidoti said...

παλιοκόριτσα! στα γρήγορα! ;-)
λοιπόν, τσιγαρίζεις κρέας (και με μοσχαράκι, τέλειο!) με ξερό κερμμύδι, σκόρδο, αλάτι πιπέρι(όλα κατά βούληση) και λίγο νερό, βράσιμο.
Αχνίζεις χόρτα(όλα τα άγρια του βουνού τρέχεις και τα μαζεύεις..), άνιθο, μαϊντανό, δυόσμο, φρέσκα κρεμμυδάκια, ΜΟΝΟ ΑΧΝΙΣΜΑ!
Όλα μαζί (κρέας και χόρτα) στη γάστρα και στο φούρνο!
σημείωση για τεμπέλες:
πρώτα αχνίζουμε και στην ίδια κατσαρόλα, βράζουμε το κρέας! Άρα, για πλύσιμο 1 κατσαρόλα και 1 γάστρα!
φιλούρες!

eleni said...

Μαράκι,ευχαριστώ πολύ!
Να περάσετε κι εσείς όμορφα απόψε!

BIKY said...

Καλημέρα!καλημέρα!
Τι νοστιμιά είναι αυτή ?
Εγώ βάζω μέσα και λίγο πράσο .
Μια φορά το δοκίμασα και με χοιρινό και έγινε πολύ καλό

Anonymous said...

Υπέροχο το φαγάκι σου Μαρία!
Με μαρουλάκια το φτιάχνω εγώ, φαντάζομαι με άγρια χόρτα θα είναι το κάτι άλλο!
Αχ και να χα ένα πιατάκι τώρα!

ΕΛΕΝΑ said...

Πρώτα απ' όλα θέλω να ευχαριστήσω την φίλη μου Αγγελική για τα ευγενικά της αισθήματα, τα οποία δεν έχει αλλοιώσει ο πλούτος και η δόξα.
Επίσης την φίλη μου Ρένα για το κομμάτι της καρυδόπιτας που μου έχει φυλάξει κι εμένα.
Επίσης την φίλη μας anepidoti για την πρωτότυπη συνταγή του φρικασέ στη γάστρα.
Επίσης Το Λιζάκι που ελπίζω ότι έχει προσκαλέσει κι εμένα για φάγωμα Σαμοθρακίτικου κατσικακίου (αυτοπροσκαλέστηκα:P)
Επίσης να παρακαλέσω όποια βρει άγρια χόρτα να μου στείλει λίγα κι εμένα, γιατί κουράστηκα να παρακαλάω τους συμπαθείς μανάβηδες στις λαϊκές.
Τέλος να ευχηθώ σε όλους να περάσετε μια πολύ όμορφη Τσικνοπέμπτη σήμερα:)))

Δημήτρης said...

Υπέροχο φαγητό, προημερών έκανα και έγινε πολύ ωραίο.Χθες στη πίτα έβαλα και αγριόπρασα..τα ξέρεις; δίνουν ένα άρωμα και σ' αυτό το φαγητό.

Anonymous said...

Αχ τι φαγητό είναι αυτό. Το λατρεύω αν και ποτέ δεν έχω αποφασίσει να το φτιάξω. Αλήθεια τα 5 μαρούλια δεν είναι υπερβολικά πολλά, γιατί εγώ παίρνω και κάτι μαρούλια τεράστιααααααα.

Όσο για το σχόλιό σου περί ήσυχου παιδιού κάνω ότι δεν το διάβασα (κακίστρω)!

Αααα και κάτι ακόμα. Τα μαρούλια ο Χάρης πως ακριβώς τα ποτίζει Σφουγγαρίτσα μου και μεγαλώνουν γρήγορα? Με κουβά ή με «κάνουλα»?

Maria B. said...

Δημήτρη μου εσενα πρέπει να σε ακούμε γιατι έχω καταλάβει ότι μαγειρεύεις πολύ ωραία. Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να βαλω και λίγο πράσο! σ'ευχαριστουμε που είσαι στην παρέα μας. Η πιτουλα σου έγινε ωραία εχθές???
ειμαι σίγουρη βεβαια, τι ρωτάω!!

Maria B. said...

Μαιρούλα μου, εγω βγάζω όλα τα πρώτα φύλλα απο τα μαρούλια και κρατάω μόνο τα πιο μέσα που είναι και τρυφερα δηλαδή μου μένει το μισό μαρουλι σχεδόν και τα κόβω λιγο μεγαλύτερα απ'οτι οταν τα φτιάχνω σαλάτα.

για την δεύτερη παραγραφο λεω μόνο χα χα χα χα χα χα χα

όσο για την τρίτη, κουμπαρος σου θα γίνει ο χαρουλης, γιατι δεν τον ρωτάς????

ΕΛΕΝΑ said...

ΓΙΑ ΤΗΝ ELENI

Ελενάκι, μια ωραία συνταγή για αγριογούρουνο έχει βάλει σήμερα ο Γιώργος στο blog του.
Δες στα links μας, στην δεξιά στήλη gvarvakis, και μπες στο blog του Γιώργου να δεις την συνταγή του, φαίνεται κι αυτή εξαιρετική!!

Anonymous said...

Να ΄μαι και εγώ λοιπόν να αφήσω το αχνάρι μου...Νομίζω οτι είναι τέλειο και απο τα ονειρικά φαγητά που μου θυμίζουν την μανούλα μου και η μαγείρισσα θεά!!!!!

Το έχω κάνει πολλές φορές και με χοιρινό και έχω αντικαταστήσει τα άγρια χόρτα (λόγω έλλειψης βεβαίως βεβαίως) με μαρουλάκια και άσπρα αντίδια σε αναλογία 3/1(ένεκα που τα δέυτερα πικριζουν λιγάκι)...

Ευελπιστώ κάποτε να γίνω σαν και εσένα ή μάλλον σαν και τις δυό σας!!!!! I mean V.I.P!!!!!!!Have a nice day...Kisses

Alma libre

Maria B. said...

μικρούλι μου και πολυτάλαντο Alma libre, θες να γίνεις σαν και μας????? κακό του κεφαλιού σου λοιπόν !!!!!!!!!!!

Μας τιμά πολύ η αγάπη σου και η μεγαλοψυχία σου - βεβαιως, βεβαίως!!!

ήταν να μην καβαλήσουμε το καλάμι, τώρα που το καβαλήσαμε άντε να μας πιάσετε!!
Μωρό μου καλά να περάσετε το βράδυ.

marian said...

Μ΄αρέσει,μ΄αρέσει, μ΄αρέσει!!!!!!!
Με αποζημιώσατε μετά την χθεσινή κρεατόπιτα!!!
Και με άγρια χόρτα πρέπει να είναι ακόμη πιο μούρλια!!
Ερώτηση κρίσεως:"πού τα βρίσκετε κορίτσια τα άγρια χόρτα;;;"
Πηγαίνετε εκδρομή στα βουνά;
Πάντως η συνταγή τέλεια!!!
Μπράβο κορίτσια!!!!

φιλάκια πολλά !!!
Καλό τσίκνισμα το βράδυ!!:))

ΥΓ.Πειράζει που εγώ το τρώω με χοιρινό αυτό το φαγάκι;
Δεν πειράζει λέω εγώ!!!Φιλάκια!!!

kiki said...

Ορέ παιδιά να ξέρατε πόσο μ' αρέσει το φρικασέ και δεν το φτιάχνω ποτέ γιατί δεν αρέσει στα παιδιά. Θέλω φρικασεεεεεεεεεέ! Ειδικά με άγρια χόρτα αφήνει μια ελαφριά πικράδα και είναι το κάτι άλλο!!!

Anonymous said...

Τώρα το θυμηθήκαμε;
Όταν κάνετε το λεξικό ή το Wikipedia σε κάθε μου απορία δεν το σκεφτόσαστε; χα χα χα

Και για σήμερα το ''τσίκνισμα' αρχίζει και τελειώνει με αρνάκι γάλακτος και ολοστρόγγυλες πατατούλες στην γάστρα...Αυτά...

Φιλάκια σε όλους...

Alma Libre..

Αγγελικη Ν said...

Χρόνια πολλά! Καλή Τσικνοπέμπτη φιλενάδες!
Μαράκι, τι ωραίο το αρνάκι με τα άγρια χορταράκια... Μακάρι να είχαμε και εδώ! Όταν το ξαναφτιάξετε φωνάξτε και εμένα!

Maria Tzirita said...

Δε μου αρέσει, δε μου αρέσει, δε μου αρέσει! (Χτυπάω και το πόδι στο πάτωμα!)...!!! Για σήμερα που έχει το μπλογκ μου γενέθλια, θέλω ένα ωραίο γλυκάκι να κερνάω τους καλεσμένους μου! Το περιμένω όποτε μπορέσετε με αφιέρωση και φωτογραφία φυσικά για να το παραθέσω στην ανάρτησή μου! Φιλάκια Μαράκι και Ελενάκι, καλή σας Τσικνοπέμπτη!

eirini said...

Από τα ωραιότερα φαγητά! Τρελλαίνομαι! Μπράβο Μαράκι!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, παρα λίγο θα έχανα τα γενέθλια, είμαι απαράδεκτη!!!
Πες μας που και πως να στείλουμε το γλυκάκι και έφτασε στη στιγμή!!
Να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα και χιλιόχρονο το υπέροχο blog σου:)))

Peter M said...

Yam-Yam...nostimotito Fricasse!

faraona said...

τι πρακξτικο παιδι ειν αυτη η ανεπίδοτη...
γλιψ -γιαμ-γλιψ @!@!!!!!Πουναι η κατσαρα-λόλα παραμιλάωωωωω!!!

Phivos Nicolaides said...

Από τις ιστορίες για αγρίους, στα άγρια χόρτα! Φαίνεται υπέροχο. Άγρια όμως χόρτα που να βρεθούν!!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΠΡΟΥΝΗΣ said...

ΕΥΓΕ

Maria B. said...

Ευχαριστώ πολύ για το σχολιό σας
θα χαρούμε πολύ να σας ''βλέπουμε'' συχνά στο μποκοσπιτό μας και να μας δίνεται τις γνώσεις και τις συμβουλές σας. Ηρθα και εγώ την σελίδα σας (στο νετ) και σας συγχαίρω για τις επιχειρήσεις σας και εύχομαι καλές δουλειές.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...