Tuesday 13 January 2009

Pepper Cake

Σήμερα ήθελε η Μαρία να σας κεράσει το πραγματικά υπέροχο γαλακτομπούρεκο που σας είχε τάξει.
Είπαμε όμως να κάνουμε ένα διάλειμμα από τα γλυκά μέχρι … αύριο, που το γαλακτομπούρεκο καταφτάνει ζεστό ζεστό.
Για σήμερα λοιπόν σας κερνάω το περίφημο pepper cake μου.
Ένα νόστιμο αλμυρό κεκάκι με πιπερίτσες, που κάνω χρόνια και μας αρέσει πολύ. Έχω μάλιστα μια φίλη που όποτε την επισκέπτομαι, το μόνο που μου ζητάει είναι να της φτιάξω αυτό το κέικ, γιατί αρέσει πολύ στα πιτσιρίκια της (υποψιάζομαι πως όχι μόνο σ’ αυτά). Γι αυτό λοιπόν κι εγώ, πάντα της φτιάχνω …. δύο κέικ. Ένα για τους μπόμπιρες και ένα για το απογευματινό μας καφεδάκι.
Πάμε λοιπόν να το φτιάξουμε
Τι χρειαζόμαστε
240 γρ. αλεύρι φαρίνα
3 αυγά
500 γρ. τριμμένα κίτρινα τυριά (γλυκά και πικάντικα ανάμεικτα)
¾ φλιτζ. ηλιέλαιο
1 πιπεριά πράσινη
1 πιπεριά κόκκινη
1 κούπα στραγγιστό γιαούρτι
φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Το φτιάχνουμε
Κόβουμε τις δυο πιπεριές σε καρεδάκια.
Χτυπάμε καλά καλά τα αυγά. Προσθέτουμε το γιαούρτι, το ηλιέλαιο και συνεχίζουμε το χτύπημα. Κατόπιν ρίχνουμε τα τυριά και τις πιπεριές, στη συνέχεια το αλεύρι και το πιπεράκι και ανακατεύουμε καλά το μείγμα μας.
Αδειάζουμε το μείγμα σε πολύ καλά λαδωμένη μακρόστενη μεγάλη φόρμα, το ισιώνουμε με τη λάμα ενός μαχαιριού και το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 50 λεπτά. Το αφήνουμε να κρυώσει και το ξεφορμάρουμε.
Καλή επιτυχία.
UPDATE:
Έφτιαξα το pepper cake της Έλενας και έγινε φανταστικό.
Όμορφο, πεντανόστιμο και φουσκωτό.Χρησιμοποίησα λίγο λιγότερα τυριά από την ποσότητα που αναγραφόταν στη συνταγή, φοβούμενη μήπως και δεν φουσκώσει καλά στο ψήσιμο...
Μαζί με την κυρίως φόρμα (τύπου κέικ με το δακτυλίδι στη μέση) έφτιαξα και λίγα μαφινάκια σε ατομικές πυρίμαχες φόρμες.Αυτά έγιναν ακόμα καλύτερα, ψήθηκαν σωστότερα και όταν θα το ξαναφτιάξω θα το κάνω σε μικρές φόρμες ή θήκες για muffins.
Ζαμπία

37 comments:

Anonymous said...

Και αναρωτιόμουν τι κέικ να κάνω αυτές τις μέρες,ευχαριστώ για την ιδέα.'Ελενα η κρεμμυδόπιτα σου ήταν φοβερή,την έκανα εχθές και την τσακίσαμε,χεχε!Αναμένουμε για γαλακτομπόρεκο βεβαίως,βεβαίως!Πολύ χαίρομαι που σας ξαναβρήκα..Όλγα

faraona said...

Υπέροχο ειναι!!!
Η άλλη αποψη για το κέϊκ λοιπον .Κι εύκολο!

καλημερες

ΕΛΕΝΑ said...

Oλγακι πολύ χαίρομαι που ευχαριστηθήκατε την κρεμμυδόπιτα:)
Aυτό το κέικ θα σας αρέσει επίσης, όσοι το φτιάξανε ενθουσιαστήκανε, είναι πολύ νόστιμο πραγματικά και χωρίς την παραμικρή περίπτωση αποτυχίας:)
Γαλακτομπούρεκο καταφτάνει αύριο!!

ΕΛΕΝΑ said...

Faraona μου πολύ εύκολο πραγματικά!! Δεν δίνω δύσκολες συνταγές εγώ συνήθως, αν παρατηρήσεις, συνταγές που οι περισσότερες μπορούμε να τις "ξεπετάξουμε" εύκολα δίνω, αλλά που να είναι και νόστιμες.
Φιλάκια πολλά!

Maria B. said...

Ελενάκι μου ως συνήθως ΑΨΟΓΟ το κέικ σου!! και τι κέικ, με τα όλα του !!! οι πιπεριές μοσχοβολάνε!! αμ αυτή η παρουσίαση, πολύ καλλιτεχνική!!

Εκτός απο ατακτούλα δηλώνεις τώρα και τεμπελούλα?? εγω πάντως μέχρι τώρα εχω διαπιστώσει ότι είσαι αφθαστη νοικοκυρά και μαγείρισσα!!!

Anonymous said...

Τέλειο, τέλειο, τέλειο!!!
Γεια στα χέρια σου Ελενά μου, έψαχνα για ένα πετυχημένο αλμυρό κέικ, αφού είναι δικό σου είμαι σίγουρη ότι θα είναι πετυχημένο.
Θέλω να το φτιάξω ΤΩΡΑ!!

Μαριλένα said...

νοστιμοοο (μάλλον αυριο παω για καινουριο φουρνο και θα ειναι απο τα πρωτα που θα κανω)

καλο μεσημερι και φιλιά :))



(ευχαριστίες απο τον Φάνη :)))

eleni said...

Έλενα,την κατάλληλη στιγμή κατέφθασε το αλμυρό κέικ μετά τον κορεσμό των γλυκών.
Και οι πιπερίτσες πολύ μ΄αρέσουν,σε κάποιον όχι,αλλά στο τέλος υποκύπτει.
Είναι και εύκολο στα υλικά και την εκτέλεση.
Φιλιά!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ said...

πολυ ωραιο , εγω φτιαχνω ενα με αλλαντικα, πραγματικα ειναι πολυ γευστικα τα αλμυρα κεικ
να σαι παντα καλα και να φτιαχνεις ομορφα πραγματα, πηρα τη συνταγη σου για τον μπακλαβα και θα την κανω μεσα στη βδομαδα, αληθεια γινεται τοσο φουσκωτος ?

Maria B. said...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ, εαν το ψήσεις στον αέρα και χρησιμοποιήσεις το ταψάκι που περιγράφω σίγουρα θα σου γίνει ετσι φουσκωτός. Όταν τον φτιάξεις με το καλό και σου είναι εύκολο ενημέρωσέ μας.

άλλη Αγγελική said...

Ευτυχώς που δεν έχω εξοπλισμό για κατασκευή κέικ εδώ! :-D

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, αφού την ξέρεις την ... τεμπελιά μου χα χα χα!!
Τόσα χρόνια έκανα ... διατριβή, πως να ευχαριστήσω τους δικούς μου γευστικά μέσα στον ελάχιστο χρόνο που διέθετα.
Φιλιά πολλά:))

Xριστινάκι ΤΩΡΑ?? ΤΩΡΑ???
Καλή επιτυχίαααα!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλένα είσαι τέεεραααςς χα χα χαααα!!
Να μου φιλήσεις τον Φάνη και με το καλό να παραλάβεις τον νέο φούρνο:)
Φιλιάααααα!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Elenaki μου πανεύκολο και μοσχομυρίζει πιπερίτσες.
Και ο γιος μου δεν πολυσυμπαθεί τις πιπεριές, αλλά άπό αυτό το κέικ δεν αφήνει ψιχουλάκι:)

ΕΛΕΝΑ said...

Μια καλή μια ανάποδη, καλώς όρισες:))
Τα αλμυρά κέικ είτε με αλλαντικά, είτε με λουκάνικα, είτε και με σκέτα τυριά, αρέσουν πολύ στους περισσότερους.
Αυτό λόγω των πιπεριών, είναι πολύ αρωματικό και με ιδιαίτερη γεύση, πιστεύω θα σου αρέσει:)

Για τον μπακλαβά τώρα, είμαστε δύο οι ... καλονοικοκυράδες που μαγειρεύουμε σ' αυτό το blog.
Η Μαρία κι εγώ.
Ο μπακλαβάς είναι σπεσιαλιτέ της Μαρίας, που είναι πιο προκομμένη από εμένα,και που βλέπω ότι σου απάντησε ήδη.
Καλό απόγευμα:)

ΕΛΕΝΑ said...

Αγγελικοφιλεναδούλα, τι υποννοείς??
Δεν σου χρειάζεται εξοπλισμός, απλά έλα σπίτι για καφέ:)

Maria B. said...

χι ! χι ! χι! καλονοικοκυράδες !!!
πολύ μου άρεσε αυτό !!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μα τι ήθελες να πω χρυσή μου??
Θα μπορούσα βέβαια να πω είμαστε δύο εξαιρετικές μαγείρισσες, άψογοι σύζυγοι, καταπληκτικές μητέρες, επίσης πανέμορφες και πανέξυπνες, αλλά δεν τα είπα.
Τόνισα απλώς την νοικοκυροσύνη μας χα χα χα

Maria B. said...

Ετσι ακριβώς όπως θα τα έλεγες είναι Ελενάκι μου αλλά επειδή είμαστε και ταπεινά άτομα προσπαθούμε να μην το πολυδείχνουμε!

Να σαι καλά μ'εκανες και γέλασα πάλι, χιχιχιχι!!

kiki said...

Αν βάλω λιγότερα τυράκια πειράζει; Νόστιμο θα είναι με ουζάκι ε;

Anonymous said...

Σβήνω, χάνομαι απο το κρύωμα!
Για να μου περάσει θέλω σούπα και κεκάκι!!
Ποιο καλό κορίτσι θα περάσει να μου το φέρει παρακάλώω;;;
Ασε που απο τον πυρετό έχω παραλήρημα και φαντάζομαι αλλαντικα, προσούτα και χαμόν (σε έφαγα rich λάχανο) αναμεσα σε δυο φετούλες πιπεροκεκάκι, πιπεροκεκακι με φιλαδέλφεια, πιπεροκεκάκι περασμένο στην τοστιέρα ή στο γκριλ με πάστα ελιάς..... εχω πιπεροκεκοράματα!!
Πάω να παρω μια ασπιρίνη...ή καλύτερα μια φέτα κείκ!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου μισό κιλό τριμμένα τυριά δεν είναι πολλά, γιατί βγαίνει μεγαλούτσικο το κέικ (θέλει μακρόστενη φόρμα αλλά όχι μικρό μέγεθος).
Και με λιγότερα τυριά γίνεται, αλλά νομίζω όλη τη νοστιμιά την δίνουν εκτός από τις πιπεριές και τα μπόλικα τυράκια.

Maria Tzirita said...

Πω, πω, τι φοβερή ιδέα φιλενάδα! Σκέφτομαι να του προσθέσω και ελιές - τι λες; Μούρλια θα'ναι!
Πολλά φιλάκια, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Aγγελικούλα μου πως σε νοιώθω, πως σε νοιώθω!!
Σε τέτοιο παραλήρημα ήμουν τόσες μέρες, είδα κι έπαθα να συνέλθω.
Θα στείλω την rich να σου φέρει κεκάκι και να σου φτιάξει κανένα ζεστό, επίσης να σου κάνει καμιά σουπίτσα και κανένα χαλαρωτικό μασάζ.
Διότι εκτός των άλλων προσόντων της, ξέρει ΚΑΙ νοσηλευτική ΚΑΙ μασάζ ΚΑΙ κάνει και delivery:P

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου ότι θέλεις μπορείς να του προσθέσεις, και ελίτσες βεβαίως θα του πηγαίνουν πολύ.
Εγώ συνήθως το αφήνω με τυριά και πιπεριές για να επικρατεί η πιπεριά, γιατί η ελιά έχει έντονη γεύση.
Αλλά ο συνδυασμός ελιά με πιπεριά, είναι βέβαια σούπερ:)
Φιλάκια, φιλάκια, καλό απόγευμα!

marian said...

Γεια σας και από μένα!!!
Από ορεξούλα βλέπω όλες καλά πάμε!!!
Όσο από ιδέες για παραλλαγές των συνταγών ακόμη καλύτερα!!!
Μπράβο μας!!!
Η δε πιπερόπιτα φαίνεται μούρλια!!Μπράβο γεια στα χέρια σου!!
Χρειαζόταν νομίζω να φάμε και τίποτε αλμυρό γιατί από τα γλυκά που έχουμε φάει όλο αυτό το διάστημα
(και δυστυχώς εξακολουθούμε να τρώμε),θα πάθουμε τίποτε....
Πολλά φιλιά, καλό βράδυ!!!

Amali said...

Λοιπόν εγώ λέω να βάλουμε μέσα στο κέικ και κρεμμύδια και πιπεριές και λουκάνικα και λίγη ντομάτα και θα βγεί ένα σπετζοφάγο.κέικ!!!!!!!!!!χιχιχιχιχι
Τα κορίτσια είναι σίγουρο ότι τα φτιάχνουν από καρδιάς και βγαίνει τέλειο το αποτέλεσμα!!!!!!!
Καλή συνέχεια
περιμένω τα καλύτερα....
Αμαλί
Υ.Γ.(Το τσεκ με τα λεφτα που κανονίσαμε για τα καλά μου λόγια να το στείλετε στο σπίτι μου καλύτερα....)

ILive2LoveMe said...

Καλησπέρα , Καλή Χρονιά! Στην αρχή επισκέφτηκα το μπλογκ σας από τη γλυκιά μου Φαραόνα. Η αλήθεια είναι πως τις γιορτές έψαχνα μια όμορφη σαλάτα και λίγο διαφορετική για το πρωτοχρωνιάτικο ρεβεγιόν μου. Και πάτησα στο google πατατοσαλάτα, και βρήκα τη δικιά σας! Την έφτιαξα ακριβώς όπως τη δίνετε στη συνταγή, και ομολογώ πως ήταν υπέροχη! Ενθουσιαστικά κι εγώ που Δεν ήμουν φίλη της πατατοσαλάτας αλλά και όοοολοι μου οι καλεσμένοι!
Ευχαριστώ για την υπέροχη συνταγή. Είμαι έτοιμη να φτιάξω κι άλλες αφού μου αρέσουν αρκετές από αυτές που βάζετε αν και δεν τις έχω δει όλες ακόμη.
Καλό βράδυ , φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Marian, μας φτύνω μην μας ματιάσω για την ... ανορεξία μας χα χα χα
Τέρμα τα γλυκά (για λίγο)!
Μετά το γαλακτομπούρεκο της Μαρίας που το έχει τάξει, υποσχόμαστε ένα σερί αλμυρών συνταγών!!
Φιλιά, καλημέρα:)

Aμαλία, θύμισέ μου την διεύθυνση του σπιτιού σου please:)
(θα βάλω και κάτι παραπάνω στο τσεκ γιατί είπες περισσότερα από αυτά που συμφωνήσαμε ;-)

ΕΛΕΝΑ said...

ILive2LoveMe
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψή σου στο blog μας και τα καλά σου λόγια.
Η συγκεκριμμένη πατατοσαλάτα, το έγραψα κιόλας, με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη πολλές φορές, χαίρομαι που την ευχαριστηθήκατε εσύ και οι φίλοι σου:)
Σε περιμένουμε με χαρά να σε κερνάμε από καρδιάς:))

Peter M said...

Ahhh, a savory "keiki"...what time shall I be over for "kafe"?

Dishes with peppers in them always make it to the front of the line for me.

Anonymous said...

Συγχαρητήρια, κορίτσια ,για τις υπέροχες συνταγές!Το αλμυρό κεκάκι φαίνεται υπέροχο!Μια διευκρίνιση θέλω.Δε θέλει baking powder?
Ευχαριστώ.Και σε άλλα ωραία!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, any time is a good time for a coffee with you:))

Ανώνυμη/ε
Πρώτ' απ' όλα, μπορείς αν θέλεις να πατήσεις την επιλογή name πριν δημοσιεύσεις το σχόλιό σου, ώστε να εμφανιστεί το όνομά σου.
Δεν είναι υποχρεωτικό, μόνο αν εσύ το θέλεις.
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και χαιρόμαστε που σου άρεσε το blogaki μας:)
Δεν βάζω καθόλου μπέικιν στο κέικ.
Βάζω όμως αλεύρι φαρίνα (αυτό που φουσκώνει μόνο του) και είναι αρκετό.
Καλή επιτυχία αν το φτιάξεις και καλό απόγευμα!

Anonymous said...

Έλενα,Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό και το έφτιαξα ήδη το κεκάκι!Έγινε καταπληκτικό!!!
Πανεύκολο και με φίνα γεύση!(χρησιμοποίησα ελαιόλαδο και θεωρώ ότι του πάει περίφημα!)Ευχαριστώ και πάλι.

ΕΛΕΝΑ said...

Kαλοφάγωτο, χαίρομαι που σου άρεσε:))

Amali said...

Λοιπόν αν ήθελα να βάλω έναν τίτλο στο σημερινό μου σχόλιο θα ήταν: "κλασική ελληνίδα μάνα". Αποφάσισα να φτιάξω σήμερα αυτό το υπέροχο κέϊκ μιας και θα πήγαινα επίσκεψη σε έναν αγαπητό κ συνάμα καλοφαγά θείο, να επιστρέψω κ ένα πιατάκι που με είχαν φιλέψει τα Χριστούγεννα το κατιτίς τους....Μου λέει η μαμά μου: Τι κέίκ είναι αυτό; βιτάμ έβαλες μέσα; χωρίς βιτάμ; να δω τι κέϊκ θα πας στους ανθρώπους ότι βλακεία βλέπεις πας κ το κάνεις κ χωρίς να το έχεις δοκιμάσει τι θα βγεί!!!! δεν μίλησα, σε ένα μικρό πυρεξάκι έβαλα το υπόλοιπο που δεν χώρεσε στη φόρμα μου κ αφού ψήθηκε της το πήγα. Η αντίδραση της: Ααααααααα πολύ ωραίο αυτό το κέϊκ!!!!!την επόμενη φορά να φτιάξουμε διπλή δόση στη μεγάλη τη στρόγγυλη τη φόρμα!!!!!και ναι μου ήρθε ο τίτλος Κλασική ελληνική μάνα!!!!!!
Από εμφάνιση σκίζει από γεύση είμαι σίγουρη ότι επίσης θα κερδίσει τις εντυπώσεις, τι κρίμα που δεν μπορώ να φάω ακόμα....
Πολλά πολλά φιλιά κορίτσια
ΤΗΑΝΧ

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα μου χα χα χαααα!!!
Ετσι είναι οι κλασικές μανούλες.
Που να δεις η δική μου, που την πρώτη φορά που της έκανα το τραπέζι με σουτζουκάκια, απεφάνθη ότι ... ποτέ μου δεν θα μάθω να μαγειρεύω:PPP
Χαίρομαι που σου πέτυχε από εμφάνιση, περιμένω εντυπώσεις από γεύση.
Καλά να περάσετε στης φίλης σου.
Πολλά φιλάκια:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...