Wednesday 23 June 2010

Greek σουβλάκι

Μην μου πείτε ότι δεν σας αρέσουν τα σουβλάκια, γιατί δεν θα μπορέσω να σας πιστέψω!!
Εμείς πάντως τα λατρεύουμε, όταν τα φτιάχνουμε στο σπίτι δεν προλαβαίνω να τυλίγω παραγγελίες !!!!

Πάμε λοιπόν να δούμε τι χρειαζόμαστε.
- Έτοιμο κομμένο χοιρινό σε καλαμάκια από το κρεοπωλείο ή χοιρινό μπούτι που θα το κόψετε σε μικρά κομματάκια.
(Εάν πάρετε έτοιμα καλαμάκια να υπολογίσετε ότι χρειαζόσαστε για την κάθε πίτα, την ποσότητα που έχει το 1,5 καλαμάκι.)
- πίτες για σουβλάκια, φρέσκες ή κατεψυγμένες από το σουπερ μάρκετ.
Υπολογίστε τουλάχιστον 2 πίτες για τον κάθε ένα.
Εάν οι πίτες είναι παγωμένες τις βγάζουμε από την κατάψυξη και τις αφήνουμε έξω όση ώρα ετοιμάζουμε/ψήνουμε το κρέας.
- χαρτί κουζίνας ή λαδόχαρτο
Οι ποσότητες θα είναι σύμφωνα με το πόσα σουβλάκια θέλουμε να σερβίρουμε.
Ξεκινάμε να τα φτιάξουμε.
Εάν έχουμε πάρει κομμένο χοιρινό σε καλαμάκια, αφαιρούμε το ξυλάκια και βάζουμε σε μια λεκανίτσα τα κρεατάκια. Τα πλένουμε καλά, τα στραγγίζουμε και τα ραντίζουμε με λίγο ξύδι. Τα τοποθετούμε σ’ ένα ταψί, τα βάζουμε στον φούρνο και ανάβουμε το γκριλ.
Σε ένα τέταρτο με 20 λεπτά βγάζουμε το ταψί από τον φούρνο και αφαιρούμε τελείως τα νερά που έχουν βγάλει Ρίχνουμε στο κρέας αλάτι – πιπέρι – ρίγανη, ελαιόλαδο και λίγο βούτυρο.
Ανακατεύουμε καλά και ξαναβάζουμε το ταψί στον φούρνο. Συνεχίζουμε το ψήσιμο μέχρι να γίνει το κρέας. Θα χρειαστεί να ανακατέψουμε κάνα δυο φορές ακόμη.
Όταν κοντεύει να γίνει το κρέας, βάζουμε στο τηγάνι λίγο ελαφρύ λάδι ή μαγειρικό βούτυρο και λίγο ελαιόλαδο. Ανάβουμε την φωτιά σε μεσαία θερμοκρασία. Μόλις κάψει το λάδι, αρχίζουμε να τηγανίζουμε τις πίτες.
Εδώ θέλει λίγη προσοχή, δεν απομακρυνόμαστε από το τηγάνι γιατί η πίτα ροδίζει αμέσως και θέλει συνεχώς γύρισμα για να μην καεί.Συνεχίζουμε με τις υπόλοιπες πίτες, προσθέτοντας που και που λίγο λάδι στο τηγάνι. Μπορούμε εάν θέλουμε να τις ψήσουμε και αυτές στο γκριλ του φούρνου.
Όπως τις βγάζουμε από το τηγάνι τις τοποθετούμε σε ένα πιάτο, βάζοντας ανάμεσα τους ένα φύλλο χαρτί κουζίνας για να απορροφά τα περιττά λάδια.
Βάζουμε τα κρεατάκια σε μια βαθιά πιατέλα μαζί με το ζουμάκι τους.Συνοδεύουμε με τις πίτες, με ντομάτες και κρεμμύδια κομμένα σε ψιλές φετούλες, και μαϊντανό.Επίσης, έχουμε απαραιτήτως φρεσκοτηγανισμένες πατατούλες και για όσους θέλουν τζατζίκι, μουστάρδα και μπαστουνάκια απο τυρί φέτα και κόκκινο πιπέρι.

Συναρμολόγηση τυλιχτού:
Βάζουμε σ’ ένα πιάτο μια πίτα, στην μέση της και κατά μήκος βάζουμε μερικά κρεατάκια και λίγο από το ζουμάκι τους, συνεχίζουμε με ότι άλλο θέλουμε αλλά σε λίγη ποσότητα γιατί μετά δεν θα κλείνει η πίτα
Μόλις τελειώσουμε, αλατοπιπερώνουμε και βάζουμε την μια πλευρά της πίτας επάνω στην άλλη, τυλίγουμε με λαδόχαρτο ή χαρτί κουζίνας και voila το έργο μας !!!!!!!!!ΤΙΡ: Μπορείτε να βάλετε στην θέση του χοιρινού, καλαμάκια κοτόπουλου ή να ψήσετε ψιλοκομμένο φιλέτο κοτόπουλου.
Μπορούμε ακόμα να φτιάξουμε μακρόστενα μπιφτεκάκια αντί για κρέας ή να πάρουμε πανσέτα χοιρινή και να την κόψουμε σε μακρόστενες ψιλές λωρίδες και να τις ψήσουμε στο γκριλ. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνουμε κάτι σαν σουβλάκι με γύρο.
Καλή επιτυχία.

28 comments:

anthivolon said...

Σπιτικά και υγιεινά!!!
Ωραία συνταγούλα για τα καλοκαιρινά βραδάκια στη βεράντα!!!
Σε φιλώ

Anonymous said...

Καλημερα και απο εμενα,αχ τι ωραια συνταγη!!!!!Να και κατι που θα ετρωγα ευχαριστα και αν ηταν απο τα χερακια σου με διπλη πιτα,υποσχομαι οτι θα το καταβροχθιζα!!!!!!!!!Ασε δε το τυλιγμα ποτε δεν τα εχω καταφερει!!!


Many Kisses
Alma Libre

Anonymous said...

Τι καλύτερο τα καλοκαιρινά βραδάκια!!!

a pink dreamer said...

καλημερα! μπορω να σου δωσω κι εγω το πεινασμενο νεραιδακι μια παραγγελια για το βραδυ;;;;

Giorgos Varvakis said...

Μαράκι δεν παίζεσαι!!
Χθες το βράδυ έφτιαξα τα ίδια με κεμπάπ και ετοίμαζα τη σχετική ανάρτηση!!
Δεν πειράζει... θα τη βάλω με λινκ στη δική σου :))
Με μια πρώτη ματιά οφείλω να ομολογήσω οτι μου ρίχνεις τουλάχιστον στις φωτογραφίες (τράβηξα με κινητό)... :(
Υπέροχη ανάρτηση !!!!
Πολλά πολλά φιλιά
Καλημέρα ΜΑριώ μου

nostimia said...

Μύρισε Ελλάδα.... Θα βάλω στην πιτούλα μου, το μυρωδάτο τζατζίκι που ανέβασε σήμερα η Νατάσα (Ταξίδι στις γεύσεις) και θα την τσακίσω...

erifili said...

Τι μου θύμισες τώρα Ελενα!Τα σουβλάκια που έφτιαχνα και εγώ στα παιδιά όταν ήταν μικρά.Βράδυ παρά βράδυ είχαμε σουβλάκια.Delivery κάνεις?Πάντως και μόνο που βλέπω τις φωτό χορταίνω.

ΕΛΕΝΑ said...

Erifili μου η χρυσοχέρα είναι η Μαρία μας!
Και ναι, κάνει delivery (κάνεις, δεν κάνεις φιλεναδίτσα μου πανέμορφη και πανέξυπνη?? σλουρπ!)
Οχι για μένα, για τα παιδάκια μου ρωτάω που τα είδαν και μου τα ζητάνε;-)
Φιλιάαααααα!!
(περιμένω, μην ξεχνιόμαστε!!)

Peter M said...

Moni duo to kathena? ESXOS! Me thn ekonomiki xrisei, xpeaozo tria souvlakia....logo stynexoria!

Matriga said...

Μαρία μου, αν και χθες το βράδυ, έφαγα ένα τεράστιο στην Πίτα του Παππού, σαν ξερολούκουμο το κοιτάω το δικό σου!
Να είσαι καλά, χρυσοχέρα μας. Γεια στα χέρια σου.

Φιλιά πολλά

Υ.Γ. Τον καφέ πότε θα τον πιούμε, κορίτσια; Eξετάσεις τέλος... Κανονίστε πότε μπορείτε και μου λέτε!

Μαριλένα said...

Mαράκι μου, τέλεια ειναι, τέλεια!!
και τα σουβλάκια σου και η φωτογράφιση, όλα :))

εγώ τα φτιάχνω, ειδικά για το Ραφάκι, βράδυ, οταν έχω το μεσημερι πχ φασόλια.
αλλά αντι για κρέας, της βάζω μπιφτέκι μέσα (ύπουλος τρόπος να φάει μερικά μπιφτεκάκια παραπάνω, χαχχ)
φιλιά πολλά σε όλους σας!

Lila Xagorari said...

Οh! my God!!!! I want greek souvlaki now!!!!!Μπράβο βρε Μαράκι μερακλίδικο! Γι αυτό ταιριάξαμε εμείς!!!!!! Βάλε και τα μπιρόνια στην κατάψυξη και φύγαμε!

πουαντερι said...

Απο τα σπιτικα μεχρι τα "βρωμικα" τα τσακιζουμε ολα.
Η χαρακτηριστική φραση του γιου μου ειναι: Γεννήθηκα για να τρωω σουβλακι...

Magda^_^ said...

Αχ αχ τι μου κάνεις τώρα!!! Αν και δεν είμαι πολύ του κρέατος μου γυάλισε το σουβλάκι σου!:):)
Καλό μεσημέριιιι!!
Φιλάκια!

Vasia b. said...

Μαράκι μου γλυκό επειδή εγω το έχω τσακίσει πολλάκις κάτι καλοκαίρια εκεί δίπλα στο γκαζόν,μπορώ να δώσω μια παραγγελία για τα επόμενα?Λοιπόν οκτώ με πίτα απ'όλα και 2 μπύρες παγωμένες για αρχή!χαχαχα!!
(παραγγέλνω για όλη την οικογένεια εννοείται)
Πολλά πολλά φιλάκια μωρό μου!!!!

SpIrToKoYto said...

ψιτ..ψιτ...μικρή...
πιάσε τέσσερα ( έχω και άντρα φαγανό όπως ξέρεις ) και έλα στη γνωστή διεύθυνση...
βάζω τις μπύρες στη κατάψυξη και σε περιμένω...
σμουααατςςςςςςς

SpIrToKoYto said...

να σου πω..τώρα που το καλοσκέφτηκα..
ωραία σουβλάκια κάνεις..καλή τυλιχτού(!!!) είσαι...
δεν κάνουμε το άλλο μισό της Μέτης που λέγαμε,σουβλακερί..??
Η Μέτη θα τους βάζει φιογκάκια κι εγώ ντυμένη Μαγειροσκουφίτσα θα σερβίρω...
λέω τώρα..

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

πιάσε 2-3-4-5.....με... απ' όλα, κι έρχομαι τρέχοντας με παγωμένες μπύρες

Amali said...

Μαράκι μου καλό

τύλιξε μου περιπου..... 5 με τζατζίκι χωρίς σκόρδο παρακαλώ εεεεεε γιατί είμαι και σκασμένο το άτιμο!!!!!!!!!!

πολλά πολλά φιλιά

Asteri (Maria) said...

Μα κάτι ερωτήσεις που κάνεις χαχαχα και βέβαια μας αρέσουν τα σουβλάκια
Να πάρω ένα έτσι ;;;;
Σμουάτςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

Λίνα said...

Άπαιχτα τα σουβλάκια σου Μαρία μου.
Δεν στέλνεις και κατά δω μεριά κανένα!!
Έχω κάτι πίτες, για να κάνω και εγώ γιατί με λιγώσατε και εσύ αλλά και ο Γιώργος.
Καλό απόγευμα.
Φιλιά.

Betty's Cuisine said...

Τα λατρεύωωωωωωωω
Νομίζω αν μπορούσα να τρώω κάθε μέρα δεν θα έλεγα όχι :))

Συμφωνώ με την Λίνα ~ μας τρελλάνατε και συ και ο Γιώργος!!!!

MINIMARKET said...

Λατρεμένο σουβλάκι μικρών και μεγάλων.Με πίτα ή χωρίς το τσακίζουμε. Καλό απόγευμα.

Ξανθή said...

Τηλέφωνο για παραγγελιές δεν βλέπω τι θα γίνει;;
Φιλάκια.

Μαίρη (Ginger) said...

επίτρεψέ μου να απαντήσω με ένα βίντεο μου που βρίσκεται στο youtube, είναι γυρισμένο εδώ στην Ουγγαρία που μένω.

http://www.youtube.com/watch?v=Pq9qSJXDznA

Μιά μικρή απόδειξη γιά το τί σημαίνει σουβλάκι για τους Ελληνες!!!!
Φιλιά απ την Ουγγαρία

Rena said...

Τα αγαπημένα μας,μόλις φάγαμε!

Maria B. said...

καλημέρα !!!

βλέπω είμαστε όλοι φαν των σουβλακίων !!!!

γέλασα πολύ με τα σχόλια σας !!!

λετε βρε παιδιά τώρα με την κρίση να το γυρίσω σε σουβλατζίδικο ???
για να μαζευόμαστε για να δούμε τι αρμοδιότητα θα έχει ο καθείς μας !!!!! χιχιχιχιχι

παω τώρα να δοκιμάσω και το σουβλάκιον του συμμαθητή μου !!!!

αντε και την φάγαμε την βδομάδα το σ/κ είναι προ των πυλών !!!!!

φιλια πολλά πολλά

Μαίρη (Ginger) said...

καλημέρα! Ηλθα να προσθέσω κι εγώ κάτι. Ξέρω ότι έχουμε λίγο χρόνια πιά διαθέσιμο και αν υπάρχει κάτι που μπορούμε να το βρούμε έτοιμο βολευόμαστε έτσι. Ομως εγώ θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια υπέροχη συνταγή για σπιτικο-σουβλακο-πιτούλες για όσους αναγνώστες σας θα ήθελαν να πειραματιστούν >

http://www.lifebookmarks.net/2011/09/blog-post_30.html

Καλή μέρα σε όλους!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...