Thursday 6 October 2011

Μπουγάτσα με κρέμα

Βάλτε εσείς το καφεδάκι κι εγώ σε λίγη ώρα ετοιμάζω και φέρνω την μπουγάτσα!!
Είναι τόσο εύκολη και τόσο γρήγορη που σίγουρα θα σας ενθουσιάσει.
Όσο για την νοστιμιά της ??? Δοκιμάστε την και δεν θα χάσετε !!!

Υλικά
1 πακέτο φύλλα κρούστας
4 κούπες καυτό γάλα και
8 κουταλιές της σούπας κρύο γάλα
1 κούπα ζάχαρη
8 κουταλιές σιμιγδάλι ψιλό
4 κροκάδια αυγών
Πως την φτιάχνουμε:
Αν έχουμε κατεψυγμένο φύλλο το ξεπαγώνουμε σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου και προχωράμε.
Σε μια κατσαρολίτσα ανακατεύουμε την ζάχαρη, το σιμιγδάλι, τα κροκάδια ελαφρώς χτυπημένα και τις 8 κουταλιές το κρύο γάλα.
Βάζουμε την κατσαρόλα στην φωτιά και συνεχίζουμε το ανακάτεμα.
Προσθέτουμε τις 4 κούπες με το καυτό γάλα και συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να πήξει η κρέμα.
Αποσύρουμε από την φωτιά.
Αφήνουμε την κρέμα να κρυώσει (πολύ λίγο γιατί όσο κρυώνει πήζει περισσότερο) .
Βουτυρώνουμε το πυρέξ, βάζουμε τα μισά φύλλα κάτω τα οποία έχουμε βουτυρώσει ένα παρά ένα, ρίχνουμε την κρέμα και την απλώνουμε προσεκτικά για να πάει σε όλη την επιφάνεια.
Βάζουμε από πάνω τα υπόλοιπα φύλλα, βουτυρώνοντας τα και αυτά ένα παρά ένα και τέλος βουτυρώνουμε ελαφρά την επιφάνεια.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για 25-30 λεπτά μέχρι να ροδίσει.
Σερβίρουμε σε τετράγωνα κομμάτια και πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη και κανέλα ή ανασηκώνουμε τα πάνω φύλλα και ρίχνουμε επάνω στην κρέμα άχνη με κανέλα και ξανασκεπάζουμε με το φύλλο.
Καλοφάγωτη!!!
Vasia B.

24 comments:

Anonymous said...

Η καλύτερη συντροφιά για τον πρωινό καφέ μου. Χμ!!! τέλεια,
καλημέρα και καλή συνέχεια
Βαρβάρα

gwgw said...

Ωραιοτατη η μπουγατσα σου Βασια,γεια στα χερια σου,καλη σου μερα φιλια!!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΑΣΙΑ!
ΤΙ ΝΟΣΤΙΜΗ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΘΑ ΦΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Εφη said...

Τελευταία φορά που πλακωθήκαμε στις μπουγάτσες ήταν το καλοκαίρι στην Κατερίνη....κάτι αλμυρές αλλά και κάτι γλυκές..θάνατος!!!

Ηρθε η ώρα να τα ξαναθυμηθούμε αυτά τα γευστικά μονοπάτια! Επιβάλλεται να τους την φτιάξω...

Καλημέρα!

mari beika said...

Πολύ νόστιμη η μπουγάτσα, ένα κομμάτι θα ήταν ότι έπρεπε τώρα!!

eleni said...

μμμμ τέλεια!μπράβο!Καλημέραα!!

Unknown said...

Ότι πρέπει η μπουγάτσα με το πρωϊνό καφεδάκι αλλά και τον απογευματινό καφέ αλλά και γενικά όποτε θες γλυκό. Μμμμμ!!!τρέχουν τα σάλια μου τώρα φιλενάδα!!!!

Asteri (Maria) said...

Καφεδάκι έχω ........ μπουγάτσα παίρνω από σένα χεχεχε
Τέλεια

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Αχ αχ, να 'χα τώρα ένα κομματάκι που πίνω τον καφέ μου. Αλλά ας μην τεμπελιάσω. Σάββατο πλησιάζει, το γλυκάκι του το θέλει ;-)

Νίκη said...

Επειδή το ...ξένο είναι πιο γλυκό, ήρθα κι εγώ να δοκιμάσω κι από τη δική σας μπουγάτσα! Φαίνεται λαχταριστή, κριτσανιστή και μυρωδάτη!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου εάν η μπουγάτσα σου είναι τόσο νόστιμη όσο τα μπουγατσίνια σου, θα είναι η τέλεια μπουγάτσα!!!
Φαίνεται τόσο εύκολη που με προκαλεί να την φτιάξω αμέσως!
Πολλά φιλάκια!

Helen Gr said...

Νόστιμη, γρήγορη και εύκολη φαίνεται! Με ζάχαρη και κανελίτσα ένα μομματάκι πολύ θα το ήθελα να συνοδεύσω το καφεδάκι μου! Καλό απόγευμα.

Zeta Mp said...

ααααααα χτυπήσατε φλέβα σήμερα!!! Αν και είμαι Αθηναία μου αρέσει πολύ η μπουγάτσα με κρέμα!!! Θα τη φτιάξω...!!!

ΥΓ:Πριν μια βδομάδα έφτιαξα το γαλακτομπούρεκο που έχετε!! Ήταν υπέροχο αν και το έφτιαξα για 1η φορά στη ζωή μου..Όλοι εντυπωσιάστηκαν!!!

Φιλάκια

Rena said...

Είσαι θησαυρός και την έψαχνα αυτή τη συνταγή με τη κρέμα,στο μυαλό μου είσαι!!!!

KANTHAR0S said...

Δεν έχω επεχειρήσει ποτέ να φτιάξω μπουγάτσα. Μέσα στο μυαλό μου η μπουγάτσα είναι πρότυπο γαστρονομικής ηδονής και δεν θέλω να διαταράξω την νοητική μου εικόνα για την μπουγάτσα, προσπαθώντας να την φτιάξω. Εξάλλου, για να έχει πλάκα θα έφτιαχνα και το φύλλο. Πολύ γέλιο.

Πάντως, την ισοπεδώνω μετά χαράς. Κλέβω το ταψί και έφυγα.

Σοφία Ζ. said...

Μπράβο στη ζαχαροπλάστισσα!!! Φυλάξτε μου ενα κομματάκι να το φάω στα κρυφά! Φιλιά πολλά!!!

Anonymous said...

Αργησα Βασια εμεινε κανενα κομματι και για μενα?Θα δοκιμασω να την φτιαξω.Ποπη

Anonymous said...

Καλησπερα σας.Πολυ ωραία και ευκολη φαινεται. Δεν εχω κανει ποτε. Η κουπα που λετε ειναι η δοσομετρικη που χωραει 240ml;Για να μου πετυχει η κρεμα ρωταω.Σας ευχαριστω.

"ζαχαρούλα.." said...

πλάκα κάνεις... είναι όντως εύκολη!!!!!!!

θα την φτιάξω.. και το ξέρεις ότι το εννοώ!!!

φιλιάαααααααααααααααααααααα........

Tante Kiki said...

Αχαααα! Και μετά κατηγορείτε εμένα για γλυκιές αμαρτίες εεεεε; Θέλω ένα κομμάτι!!! Είναι πεντανόστιμη και υπέροχηηηηη! Φιλιά!

mia said...

Μπουγάααατσα ουαου....και εγώ που βόσκω....τρέλα ωραία ιδέα για το ΣΚ....

Νίκη said...

Πήρα τα υλικά και ξεκινάω.. Θα τρελαθούν τα παιδάκια μου!!!

Maria B. said...

Γειά σου ανώνυμε, το Βασάκι μας ήταν εκτός κομπιουτερ και δεν μπόρεσε να σου απαντήσει. Λοιπόν η κούπα που αναφερουμε είναι φλυτζάνι του τσαγιού, ενδεικτικά θυμάμαι ότι όσον αφορά την ζάχαρη, η κάθε κούπα χωράει 200γρ.
Σου εύχομαστε καλή επιτυχία και καλοφάγωτη !!!!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Ξεχασα να γράψω ότι δοκίμασα και εγώ απο αυτό το κομμάτι της φωτογραφίας και ήταν ΤΕΛΕΙΟ !!! όπως ΤΕΛΕΙΑ είναι και τα μπουγατσίνια της Βάσιας μας που είναι με την ίδια γέμιση, απλά σε διπλάσια ποσότητα!

Δοκιμάστε να την φτιάξετε και θα εκπλαγείτε με την ευκολία και την νοστιμιά της !!!!!!!!!!!!!

φιλια πολλά και καλό σ/κ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...