Thursday 8 August 2013

Σαλάτα πράσινη με σάλτσα δυόσμου


Μια πολύ νόστιμη καλοκαιρινή σαλάτα, με δροσερή σος γιαουρτιού που μοσχοβολάει δυόσμο θα σας σερβίρω σήμερα!
Έτσι ……. για να μην μου παραπονιέστε ότι σας έχω μέσα στις θερμίδες!
Πάμε να την φτιάξουμε και να την απολαύσουμε!

Τα υλικά μας:
1 μαρούλι
1 μικρό ματσάκι ρόκα
1 μέτριο αγγούρι σφιχτό, χωρίς πολλά σπόρια
μισή κούπα κρουτόνς
2 κουταλιές τριμμένη παρμεζάνα (προαιρετικά)
Για την σος
150 γρ. γιαούρτι στραγγιστό + 2 ακόμα κουταλιές
4-5 κλωναράκια δυόσμο φρέσκο (τα φυλλαράκια μόνο)
3 κουταλιές ελαιόλαδο
3 κουταλιές μπαλσάμικο
1 κοφτό κουταλάκι αλάτι
Στην πράξη:
Πλένουμε καλά το μαρούλι και την ρόκα και τα κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια.
Καθαρίζουμε το αγγούρι και το κόβουμε σε κυβάκια.
Τα βάζουμε όλα σε μια σαλατιέρα και προσθέτουμε τα κρουτόνς και την παρμεζάνα, αν βάλουμε.
Βάζουμε στο μούλτι τον δυόσμο (βάλτε και παραπάνω αν σας αρέσει), το λάδι, το μπαλσάμικο, τις 2 κουταλιές γιαούρτι και το αλάτι. Αν προσθέσετε στο τέλος και παρμεζάνα, προσοχή στο αλάτι, βάλτε λιγότερο.
Τα χτυπάμε όλα μαζί στο μούλτι, να γίνουν αλοιφή.
Ενώνουμε το περιεχόμενο του μούλτι με το υπόλοιπο γιαούρτι, και ανακατεύουμε καλά.
Φυλάμε την σος στο ψυγείο.
Λίγο πριν σερβίρουμε την σαλάτα μας, την περιχύνουμε με την σος και ανακατεύουμε να καλυφθούν καλά τα υλικά της σαλάτας από την σος γιαουρτιού-δυόσμου.
Είναι πραγματικά μια πολύ δροσερή σαλάτα, που συνοδεύει υπέροχα τα ψητά κρεατικά, τα μπιφτεκάκια σας, αλλά τρώγεται μια χαρά και σκέτη!
Καλή επιτυχία!

15 comments:

nikiad.blogspot.gr said...

Υπέροχη και δροσιστική !!!
Τη χρειαζόμασταν !!!!!
Μπράβο, κορίτσια !!!!

Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, τι ωραία και εύκολη σαλάτα!! Και όχι μόνο!! Δροσερή και μοσχομυριστή! Ο δυόσμος δίνει την φρεσκάδα και την μοσχοβολιά του! Καλοκαιρινή νοστιμιά!
Καλή μας ημέρα.

SpIrToKoYto said...

Πολύ καλημέρα σας...
Μετά το χθεσινό πάρτυ χολιστερίνης,η σαλατούλα σου μικρή μου Ελενα είναι ακριβώς αυτό που θέλουμε...
Και φυσικά όπως πάντα,του πανευκόλου και του πεντανοστίμου...
( επίσης,να εκτιμήσεις την ώρα που πάω να τη σερβίρω και στο άλλο μαγαζί )

Φιλιά πολλά πολλά σε όλες σας...-:))

paraxeno pirouni said...

Υπέροχη πράσινη σαλάτα και τι ωραία η σος γιαουρτιού - δυόσμου! Λατρεύω τον δυόσμο φρέσκο και αποξηραμένο και αγαπώ τις σαλάτες, ειδικά αυτή την εποχή.
Καλημέρα!

Mary said...

Τέλεια!!!
Για μένα που...βοσκάω επειδή λατρεύω τις σαλάτες είναι από τις πιο ωραίες και δροσερές! Μπράβο Ελενάκι μου!

Φιλάκια πολλά ζουζουνάκι μου γλυκό!

Unknown said...

Πάρα πολύ ωραία πρόταση και πολύ ωραία σαλάτα!:)

DIMI said...

Ωραία σαλάτα καί δροσερή Ελενά μου!!!
Ωραία η σώς γιουρτιού!!!!Πολλά φιλάκια!!!

Pepi said...

Και λατρεύω τις σαλάτες!!! Υπέροχα δροσιστική!! Ολο άρωμα και γεύση!!

Δημιουργία said...

Ότι πρέπει η δροσερή και αρωματική σαλατούλα Έλενα που μας προτείνεις για τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού.

Gina-Teta said...

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!! ΠΟΣΟ ΔΡΟΣΕΡΗ!!!!!!!!!!!!

Beauty Follower said...

Δροσερή φαινεται!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Roula Tofea said...

Υπέροχη δροσερή σαλάτα Ελενάκι μου!!!
Πολλά φιλιά.

Maria B. said...

Ελενιώ μου σκίζεις στις σαλάτες, αλήθεια και που δε σκίζεις ??? πολύ δροσερή και αρωματική η σαλατούλα που μας σερβίρεις ότι πρέπει για να συνοδεύσει την χθεσινή μπουζοπούλα !!!!!!!!!!!!!!!!!! χιχιχι


σε φιλώ πολύ πολύ πολύ

Silena said...

Ελαφριά και πολύ αρωματική η σαλάτα σου Έλενά μου!!!!
Μου αρέσει πολύ η σάλτσα που τη συνοδεύει!!!!
Φιλιά!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Καλώς βρεθήκαμε...Μιαμ,μιαμ, νόστιμη και δροσιστική μου φαίνεται.... θα την τυπώσω να την δοκιμάσω..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...