Wednesday 20 October 2010

Μπούτι χοιρινό στην λαδόκολα, με σκόρδο και κεφαλοτύρι

Τις προάλλες με κάλεσε για φαγητό η φίλη μου η Ζουζούνα.
Είχε ετοιμάσει ένα σωρό νοστιμιές, και την σπεσιαλιτέ της: μπούτι χοιρινό γεμιστό, σερβιρισμένο με πατατούλες φούρνου, απλά υπέροχο!!!
Πάμε να σας πω πως το φτιάχνει.

Χρειαζόμαστε
1 κομμάτι μπούτι χοιρινό χωρίς κόκκαλο, γύρω στα 1,5-2 κιλά
250 γρ. κεφαλοτύρι ή όποιο τυρί μας αρέσει σε μπαστουνάκια
3-4 σκελίδες σκόρδο (ή όσες θέλουμε) κομμένες κατά μήκος
λίγο μουστάρδα
αλάτι, πιπέρι
Επίσης:
Λαδόκολλα και σπάγκο
Στην πράξη:
Κόβουμε κατά μήκος το μπούτι χωρίς να το διαχωρίσουμε, το ανοίγουμε στα δύο, και το αλείφουμε με τη μουστάρδα.
Στην συνέχεια το γεμίζουμε με το σκόρδο και το τυρί και το δένουμε προσεκτικά με τον σπάγκο, για να μην ανοίξει και χυθούν έξω τα υλικά.
Αλατοπιπερώνουμε και τυλίγουμε με την λαδόκολλα.
Το ψήνουμε για μια ώρα στους 200 βαθμούς.
Μετά αν θέλουμε να ξεροψηθεί, σχίζουμε την λαδόκολλα και συνεχίζουμε το ψήσιμο για ακόμα μισή ώρα περίπου, αλλιώς συνεχίζουμε το ψήσιμο ως έχει.
Γαρνίρουμε με πατάτες φούρνου ή τηγανιτές.
Στην γέμιση, εκτός από το τυρί και το σκορδάκι, μπορούμε να βάλουμε πιπεριές, καροτάκια, μπέικον ή ότι άλλο μας αρέσει.
Καλή επιτυχία!
Vasia B.

23 comments:

Asteri (Maria) said...

Πολύ ωραίο φαγητό!!!! γεια στα χεράκια της
Καλημέραααα

ιρινι said...

Ωραίο το χοιρινό,και το ψήσιμο στην λαδόκολα πάντα μου άρεσε!!
Καλή μέρα!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Che goloso questo piatto!!!;-)
Complimenti per il b log,molto carino con buonissime ricette..:-)
Un bacione:-**

Anonymous said...

καλημέρα, τέλειο φαγητό!ευχαριστώ και εσένα Μαρία και την Έλενα για τα καλά σας λόγια!Μας άνοιξες την όρεξη (εμένα και του γιου μου)

ΕΛΕΝΑ said...

Καλέ πες στη Ζουζουνίτσα να με καλέσει κι εμένα next time;-)
Θα φέρω και το κάτι τις μου, δεν θα έρθω με άδεια χέρια λέμε!!!
Τι όμορφα που της ψήθηκε!
Γεια στα χέρια της!
Φιλάκια και στις δυο σας!

SpIrToKoYto said...

ότι καλύτερο το ψήσιμο στη λαδόκολα...
κρατάει από Ρούμελη η σκούφια μου και ξέρουμε από ψητουριές....

καλησπέρες..-:))

mia maria said...

Τι μου κάνεις, είναι και η ώρα τέτοια! Ζηλεύωωωω!

Amali said...

Ααααα και εγώ της λαδόκολλας και της Ρούμελης είμαι όπως το σπιρτόκουτο πιο πάνω. Θα κάνω και λίγα μαθηματικά απλά, να αφαιρέσω το σκόρδο να προσθέσω πιπεριές και καρότα και να πολλαπλασιάσω τα υλικά γιατί έχω και παράδειγμα τη Μαρία όπως έχω ξαναπεί!!!!

Πολλά φιλιά

Εφη said...

Πολύ ωραίο για κυριακάτικο!

Maria B. said...

Αμαλί, είσαι παλιοκόριτσο !!!!!!!!!
τι θέλεις να πεις δηλαδή ότι εγώ μαγειρεύω μεγάλες ποσότητες ?????
αφού εχουμε ξαναπεί ότι οι στανταρ στο σπίτι είναι 6 άτομα και άλλοι τόσοι που περιφέρονται συνήθως την ώρα του φαγητού !!!!!!!χιχιχι

Βασάκι μου θα σας μαλώσω, γιατι δεν με φωνάξατε και εμένα στης ζουζούνας ε?? χανεται τέτοια λιχουδια ? οπως και την Βιβή είμαι λάτρης του ψησίματος στην λαδοκολα, κάνει το κρέας λουκουμι!!
τα συγχαρητήρια στην ταμαροζουζουνα μας !!!

φιλια πολλά μικρό μου !

Dorothy said...

Σούπερ γίνεται στη λαδόκολλα! Γεια στα χερια της μαγειρισσας!

Vasia b. said...

Αστέρι,ευχαριστούμε πολύ νάσαι καλά!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

RIRI η λαδόκολα το κάνει πάντα πιο νόστιμο!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Honey82 ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
Καλο βράδυ!!

Vasia b. said...

Μαρη καλή όρεξη λοιπόν!!
Και καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Έλενα μου αυτό πρέπει να το οργανώσουμε οπωσδήποτε!!!
Πολλά φιλιά!!!Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Σπιρτόκουτο,και ο σύζυγος της φιλης μου της Ζουζούνας απο Ρούμελη κρατάει και έχουμε ευχαριστηθεί ψητουριές πολλές.....
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Big mama,σε καταλαβαίνω δύσκολη ώρα το είδες!!Όμως εύκολο είναι βάλτο στο πρόγραμμα!!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Αμαλίτσα σίγουρα θα γίνει τέλειο με τις προσθετοαφαιρέσεις σου!!!
Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Έφη, πράγματι Κυριακάτικο ήταν το τραπέζι στη φίλη μου!!
Καλό βράδυ!!

Vasia b. said...

Μαράκι μου σε μένα είναι γνωστό ότι την ώρα του φαγητού είστε πάντα πάνω απο 6!!!Τώρα που το μυρίζονται δεν ξέρω!!χαχα!!

Όπως είπα πρέπει αυτο να γίνει σύντομα!!!
Πολλά φιλάκια Μαράκι μου!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Dorothy σ'ευχαριστούμε πολύ!!!!
Καλό βράδυ!!

eva said...

Κι εγώ όπως και η Βιβή από Ρούμελη μεριά!
Φαίνεται απλά καταπληκτικό!
Μπράβο Βάσια!
Φιλάκια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...