Monday 30 April 2012

Ενα ρομαντικό μπουκετάκι

Αφού μας έβαλε στο χορό το πολυαγαπημένο μας και γλυκύτατο Σπιρτόκουτο με ένα πρωτομαγιάτικο παιχνίδι (λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε εδώ) είπαμε να συμμετέχουμε κι εμείς με μια ανοιξιάτικη δημιουργία!

Θα σας δείξω λοιπόν έναν τρόπο για να φτιάξετε ένα υπέροχο και ρομαντικό μπουκετάκι με γιασεμάκια.
Χρειαζόμαστε λουλουδάκια από γιασεμιά
και λίγες πευκοβελόνες
Αφαιρούμε προσεκτικά το λουλουδάκι από το κλαράκι του.
Παίρνουμε μια πευκοβελόνα –άμα είναι διπλή την χωρίζουμε στα δύο- και την περνάμε στο πίσω μέρος του λουλουδιού που έχει μια τρυπούλα - εκεί που ήταν το κλαράκι του γιασεμιού.
Έτσι φτιάχνουμε ένα καινούργιο στήριγμα για το άνθος με την πευκοβελόνα.
Τα βάζουμε σ’ ένα μικρό βαζάκι ή τα δένουμε μπουκετάκι και τα προσφέρουμε σε αγαπημένα πρόσωπα!
Σπέσιαλ αφιέρωση το τραγουδάκι που ακολουθεί!
Καλή Πρωτομαγιά, και του χρόνου να είμαστε καλά!!

41 comments:

Unknown said...

Καλημέρα Μαράκι μου....καλημέρα κορίτσια μου...υπέροχο το μπουκετάκι με τα γιασεμιά...μοσχομύρισε το μπλοκ από καλοκαίρι, ωραίο καιρό, θάλασσα, γαλανό ουρανό....Τόσο απλό και τόσο όμορφο...φιλάκια πολλά Μαράκι και κορίτσια μου όλα...Καλό μήνα να έχουμε και καλή εβδομάδα!!!!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!
ΚΑΠΟΤΕ...ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.......
ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΟΒΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ ΠΕΥΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΕΤΣΙ....Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ....
ΑΠΙΘΑΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!!!!
ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Ξανθή said...

Μαράκι για μένα είναι το μπουκέτο;;που λατρεύω τα γιασεμιά!!!
Φιλάκια και καλή Πρωτομαγιά!!

Lila Xagorari said...

Mε έστειλες αδιάβαστη λέμε....μακράν η καλύτερη συμμετοχή!!! Βέβαια λείπει η δικιά μου...μπουκέτο θα φτιάξω κι εγώ αφού είμαστε παιδιά λουλούδια!!!

Irene said...

νασαι καλα για τα γιασεμια και το τραγουδι.
καλη πρωτομαγια!

ειρηνη

purpleleath said...

Πανέμορφο το μπουκετάκι!!! Φιλάκια

SpIrToKoYto said...

καλέ καλονοικοκυράδες...με ξύπνησε η μυρωδιά από τα γιασεμιά σας...
τα βουτάω αφού είναι για τον κήπο μου και πάω να τα στολίσω...
όσο για το τραγούδι σας...χμ...μείνετε συντονισμένες απόψε στον αέρα...
φιλιά από δω και καλή Πρωτομαγιά...-:))

Ειρήνη Ε. said...

Μαρία καλημέρα. "Την μοσχοβολιά τους ν΄έχεις", που λέει και η μητέρα μου.
Πανέμορφο το μπουκετάκι, για το διαγωνισμό της Βιβής. Με ταξίδεψε σε άλλες εποχές, με συνοδεία το παλιό, νοσταλγικό τραγούδι.
Καλή Πρωτομαγιά, να έχουμε.

mari beika said...

Τι όμορφο!! Μαρία μου, ευχαριστούμε πολύ, καλή πρωτομαγιά.
Φιλιά πολλά.

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Μαρία μου!
Πολύ όμορφο το μπουκετάκι και το γιασεμί είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια!
Φιλιά, καλή πρωτομαγιά!

anna said...

Υπέροχα τα γιασεμιά και το τραγούδι.Καλή πρωτομαγιά.

eleni said...

Ρομαντική μου Μαρία,τι όμορφη ιδέα!Έγινε πραγματικά μοναδικό το μπουκετάκι σου.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου τι ομορφιά είναι αυτή!!!
Με τόσο λίγα "υλικά" και τόσο εύκολα φτιάχνουμε ένα πανέμορφο ρομαντικό μπουκετάκι!
Μοσχομύρισε γιασεμάκι το blog μας!!
Φιλιά πολλά πολλά!
Καλή βδομάδα σε όλους!

censurasigloXXI said...

Εγώ δεν το ήξερα!!! Ποποοοο, πολύ όμορφο!!!

Κοίτα τι έμαθα.

Φιλάκια πολλά.

Eleni said...

Μαρία καλημέρα είναι πανέμορφο, μπράβο!!!Μοσχομύρισε!
Καλή Πρωτομαγιά!
Φιλιά!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Πολύ ωραία η ιδέα!! Φιλακια.

eleni said...

Λατρεύω το γιασεμί!!!!!!!!!
Πολύ ωραία!!!!!!
Καλή Πρωτομαγιά!!!

Thalassenia said...

Το πιο αγαπημένο λουλουδάκι μας χάρισες!!!!!!!
Ευχές για χαρές:)
Καλή Πρωτομαγιά.

Ozlemaki said...

ti kali idea!

Vita said...

Αχ Μαρία! Κι εμείς τέτοια μπουκετάκια φτιάχναμε με τα γιασεμιά και τις πευκοβελόνες, μόνο που δεν τις ξεχωρίζαμε αλλά τις αφήναμε ενωμένες στη βάση τους. Μέχρι και μπουτονιέρες τα βάζαμε αυτά τα ματσάκια!
Και του χρόνου!

Άιναφετς said...

Ω! τι μου θύμισες!
Θυμάμαι που η αδελφή μου κι εγώ φτιάχναμε τέτοια μπουκετάκια όταν είμασταν μικρές και τα χαρίζαμε στην μητέρα μας...εδώ που ζω, αργεί να ανθίσει το γιασεμί...θα περιμένω!

Καλή Πρωτομαγιά να έχουμε όλοι μας Έλενα μου!

Taelia88 said...

Πολύ όμορφη ιδέα! Εγώ πρώτη φορά την άκουγα-έβλεπα!! Και το αποτέλεσμα εντυπωσιακό! Καλή εβδομάδα και καλή Πρωτομαγιά να έχουμε!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ...ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΠΟΥΚΕΤΑΚΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!

Elena said...

Καλησπέρα Μαρία μου! Τι πανέμορφο μπουκετάκι είναι αυτό...λατρεύω το γιασεμί και το υπέροχο άρωμά του!! Να περάσεις μια όμορφη και χαρούμενη πρωτομαγιά, φιλιά!

Εφη said...

Τι όμορφα λουλουδάκια που είναι! Και πως σε μεθάει το άρωμά τους! Εξυπνο το κολπάκι αυτό! Καλή Πρωτομαγιά κοριτσάκια!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Απο τα αγαπημένα μου λουλούδια το γιασεμί! Καλή Πρωτομαγιά!

Selcouth said...

Kαλή Πρωτομαγιά κορίτσια! Πολύ ωραίο το μπουκετάκι Μαρία. :)

Να είστε καλά και να έχετε έναν πολύ όμορφο Μάη!

spoon_n_love said...

Πανέμορφη η ιδέα με τα γιασεμί.Καλή Πρωτομαγιά!!!

Helen Gr said...

Εξαιρετικό και μυρωδάτο μπουκετάκι, Μαρία μου!
Καλή Πρωτομαγιά!
Φιλάκια.

Μarion, said...

Τι ωραίο μπουκετάκι Μαρία μου.
Μοσχομύρισε γιασεμί :)
Δεν το ήξερα αυτό το tip-ακι με τις πευκοβελόνες.

Καλή Πρωτομαγιά :)
Φιλιά

Tante Kiki said...

Μαράκι μου γεια σου... Τί ρομαντισμός σπέσιαλ είναι αυτός;;;; Το τραγούδι, το πανέμορφο μπουκετάκι , τί ρομαντική ψυχή είσαι;;;; Καλή πρωτομαγιά!!!

Ζουζού said...

¨Έλενα μου τρελάθηκα με το μπουκετάκι το ερωτεύτηκα, γιασεμί έχω, αύριο πάω να βρω πευκοβελόνες θα κάνω κι εγώ μπουκετάκια, πολύ ωραία ιδέα μπράβο!!! μπράβο!!!φιλάκια πολλά καλό μήνα καλή Πρωτομαγιά!!!

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Λατρεύω τα παλιά Αθηναϊκά άσματα.
Καλή Πρωτομαγιά.

Rena said...

Πόσα χρόνια είχα να δω τέτοιο μπουκετάκι,πολύ ρομαντικό!!!!
Καλό Μήνα!!!

Anonymous said...

καλό μηνα ανοιξη σε όλα....ναστε καλά

Δημιουργία said...

Καλο μηνα κοριτσια! Ομορφο, γλυκο,νοστιμο και πικαντικο.

ΑΧΤΙΔΑ said...

Πω ! πω! τι τρυφερό μπουκετάκι..μου θύμησες όμορφες παλιές στιγμές..

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΜΑΘΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ, ΚΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΑΧ ΣΥΓΧΙΣΤΗΚΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!

mia xara said...

Καλημέρα Μαρία μου, καλό μήνα! Πανέμορφο το μπουκετάκι, μοσχοβόλησε ο τόπος..Φιλιά!!!

Maria B. said...

Πολύ με συγκινήσατε με την ανταπόκρισή σας!
Βλέπω ότι έχουμε πολλές κοινές αναμνήσεις και το κυριότερο ότι αγαπάμε πολύ τα γιασεμάκια!!!!!!!!

και του χρόνου να είμαστε καλά !!!!!!!!!!!!!!!!


φιλια πολλά πολλά πολλά

maya =^o^= said...

αχχχ τι όμορφο και γλυκό μπουκετάκι!!!!happy weekend!!πολλά φιλάκια!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...