Wednesday 1 December 2010

Μπριζόλες κρασάτες

Ο περισσότερος κόσμος όταν θέλει να μαγειρέψει μπριζόλες τις σκέφτεται ψητές ή τηγανητές.
Εμένα ο αγαπημένος μου τρόπος μαγειρέματος είναι στην κατσαρόλα κρασάτες.
Οι μπριζόλες γίνονται πολύ νόστιμες αλλά κυρίως πολύ γρήγορα γιατί
συνήθως τις βγάζω από την κατάψυξη και κατευθείαν στην κατσαρόλα, χωρίς να περιμένω να ξεπαγώσουν.

Υλικά για 4 μερίδες
4 μπριζόλες λαιμού κομμένες λίγο χοντρές
2 μεγάλα ξερά κρεμμύδια
1 πιπεριά πράσινη
1 κούπα τσαγιού κρασί λευκό
2 σκελίδες σκόρδο
ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι
Εκτέλεση
Σε κατσαρόλα με μεγάλο πάτο που να χωράει τις μπριζόλες ζεσταίνουμε το λάδι , κόβουμε ροδέλες το σκόρδο, το τσιγαρίζουμε να πάρει άρωμα το λάδι και το αφαιρούμε.
Ρίχνουμε τις μπριζόλες και τις γυρίζουμε ώστε να σωταριστούν καλά και από τις δυο πλευρές.
Προσθέτουμε το κρεμμύδι ψιλοκομμένο και την πιπεριά καθαρισμένη από τους σπόρους και κομμένη στα τέσσερα.
Σβήνουμε με το κρασί. Αφήνουμε να εξατμιστεί το αλκοόλ και προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι.
Συνήθως μαγειρεύω στην χύτρα και γι αυτό δεν προσθέτω καθόλου νερό. Για μαγείρεμα σε κατσαρόλα, σίγουρα θα χρειαστεί να προσθέσετε λίγο ζεστό νερό.
Μαγειρεύουμε στην χύτρα για 15 – 20 λεπτά ή σε κατσαρόλα για 50 – 60 λεπτά. Όταν το φαγητό είναι έτοιμο αφαιρούμε την πιπεριά και σερβίρουμε.
Συνοδεύεται ιδανικά με ρύζι μπασμάτι ή με φρέσκο πουρέ πατάτας.

ΤΙΡ: όταν αγοράζουμε μπριζόλες και θέλουμε να τις διατηρήσουμε στην κατάψυξη καλό είναι να τις βάζουμε μια - μια σε σακουλίτσα για να ξεχωρίζουν, ώστε όταν θέλουμε να τις μαγειρέψουμε, να παίρνουμε ακριβώς την ποσότητα που θέλουμε αλλά και για να ξεπαγώνουν πιο γρήγορα.
Καλή επιτυχία!
Μέτη

22 comments:

XRYSOULA said...

Πολύ νόστιμη η συνταγή.Την πθιπεριά γιατί την βγάζεις στο τέλος?

Elpiniki said...

Πολύ νόστιμο φαίνεται... γεια στα χερια σου!

Asteri (Maria) said...

Αααα κι εγώ έτσι τις λατρεύω. Βέβαια ο άντρας τι προτιμάει ψητές αλλά χεχεχε υπερτερεί η δική μου γνώμη χαχαχα
Καλό μήνα

Εφη said...

Μία φορά τις είχα φτιάξει στην χύτρα και όχι έτσι, απλά λαδολέμονο για να δω τι θα βγει αλλά μάλλον κάτι δεν έκανα σωστά!
Θα δοκιμάσω το δικό σου τρόπο που φαίνεται ξελιγωτικός!
Καλό μήνα κοριτσάρες και καλές γιορτές!

Amali said...

μμμμμμμμμμμμ από τα αγαπημένα μου φαγητά χοιρινό στην κατσαρόλα!!!!
ΕΥΓΕ Μέτη!!!

πολλά πολλά φιλιά και καλό μηνα

georgiaxara said...

Μμμμ...!! τέλειο!
φιλιά!

Vasia b. said...

Πολύ ωραίο και αγαπημένο φαγητό σε όλη την οικογένεια!!!!!!
Καλά που μου το θύμισες και έχω καιρό να το φτιάξω!!!
Μπράβο Μετάκι μου!!
Πολλά φιλιά!!!!

The Dark Chef said...

Ωραίο φαγητό και εύκολο!
Και αυτός ο τρόπος μαγειρέματος είναι καλός, ειδικά αν βιαζόμαστε. Αν το νερό είναι λίγο, θα βγει και πιο νόστιμο το ζουμάκι.
Καλό μήνα!

ΕΛΕΝΑ said...

Και σε μας αρέσουν πολύ έτσι μαγειρεμένες οι μπριζολίτσες!
Γίνονται ζουμερές, μαλακές και πολύ νόστιμες!!
Εγώ βάζω και λίγη ριγανίτσα, τους πάει πολύ!!
Φιλιά Μετάκι μου και καλό μήνα εύχομαι σε όλους!!!

Maria B. said...

Μετάκι μου πως το βλέπεις να μου κάνεις την Κυριακή το τραπέζι μ'αυτό το υπέροχο φαγάκι που δεν το έχω φτιάξει ποτέ????????

γεια στα χεράκια σου φιλεναδίτσα μου !!!!

καλό μήνα σε όλους και καλές γιορτές !!!!!!!!!!

eleni said...

Όμορφο κι εύκολο το φαγάκι σου,Μέτη!
Με ενθουσίασε,που μπορείς να τις μαγειρέψεις παγωμένες-ξεχνάω να τις βγάλω από τον καταψύκτη.
Γιατί καλέ,να γβάλουμε την πιπερίτσα κι είναι τόσο νόστιμη.
Φιλιά!

Katerina said...

Καλό μήνα εύχομαι!!
Γεμάτο όμορφες στιγμές!!

Ηρθα πάνω στην ώρα του φαγητού
και φαίνεται πεντανόστιμο!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.
ΠΩ ΠΩ!!!!!!!!!!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ!!!!!!

Crazy Tourists said...

Πολύ καλή εναλλακτική!! Και χωρίς ντομάτα! Χιχι!!

Τρελοτουρίστρια

cook said...

θα σας προτεινα και λίγο θυμαρι

Rena said...

Οι μπριτζόλες όπως και να τις μαγειρέψεις είναι τέλειες!!!
Καλό Μήνα!!!

Giorgos Varvakis said...

Εξαιρετική η εκδοχή σου Μέτη!!
Κι εμένα μου αρέσουν κρασάτες με ρυζάκι :)
Φιλιά
Καλό βράδυ & καλό μήνα

Μarion, said...

Κι εγώ τις κάνω στην κατσαρόλα κάποιες φορές. Γίνονται πιο ζουμερες και με το κρασάκι μυρωδάτες.

Anonymous said...

κορίτσια καλό μήνα!!!
Μου έδωσες φοβερή ιδέα για αύριο!!!Την πιπεριέ γιτί την βγάζεις στο τέλος?

Ασημίνα

ΜΕΤΗ said...

Καλο μηνα ευχομαι σε ολους και σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια.
Οσο για την πιπερια που με ρωτατε ολοι γιατι την βγαζω στο τελος,
1. γιατι αν δει η κορη μου πρασινο πραγμα στο κρεας της δεν θα φαει τιποτα,
2. γιατι η πιπερια ειναι κομμενη σε πολυ μεγαλα κομματια, εχει δωσει ολη την γευση της και δεν εχει να προσφερει τιποτα στην σαλτσα, αν καποιος την θελει μεσα στο φαγητο μπορει να την ψιλοκοψει για να δενει με την σαλτσα.

Καλημερα σε ολους, φιλια πολλα!!!!

Anonymous said...

Υπέροχη συνταγή, αλλά το σκορδο καταλαβαίνω γιατι το πετάτε , διότι πικριζει...ι, την πιπεριά όμως γιατί; αυτή δεν πικρίζει και του πηγαίνει σαν γαρνιτούρα...!! Αλλωστε το χοιρινό το κάνουμε έτσι και με πιπεριές και ειναι υπέροχο!....και ειναι και γεμάτη σίδηρο!!

Φιλάκια
Πασταφλώρα (Αρετή)

ΜΕΤΗ said...

Αρετη οπως εχω γραψει και πιο πανω
η πιπερια ειναι κομμενη σε πολυ μεγαλα κομματια, εχει δωσει ολη την γευση της και δεν εχει να προσφερει τιποτα στην σαλτσα, αν καποιος την θελει μεσα στο φαγητο μπορει να την ψιλοκοψει για να δενει με την σαλτσα.
φιλια!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...