Monday 5 December 2011

Σαλάτα με γαρίδες, σολομό και φρέσκα φρούτα

Αυτή είναι μια σαλάτα που … καθημερινή δεν θα την χαρακτήριζα με τίποτα!
Όμως γιορτές έρχονται και στο γιορτινό μας τραπέζι θα υπάρχει σίγουρα μια σαλάτα πιο «πλούσια», πιο διαφορετική από τις καθημερινές μας.
Σας προτείνω λοιπόν μια σαλάτα που θα εντυπωσιάσει τους καλεσμένους σας, πολύ νόστιμη, πολύ δροσερή και πολύ γιορτινή.
Την ιδέα της συνταγής πήρα από το περιοδικό Easy Cook, έχω κάνει όμως πολλές αλλαγές σε σχέση με την αρχική συνταγή.
Η οποία ήταν με καλοκαιρινά φρούτα, μπαλάκια από πεπόνι και βερίκοκα.
Πιστεύω πως και το καλοκαίρι θα γίνεται πολύ νόστιμη η σαλάτα με φρέσκα καλοκαιρινά φρούτα.
Το πεπόνι και τα βερίκοκα αντικατέστησα με αχλάδια, σταφύλια και ρόδια.
Επίσης πρόσθεσα καπνιστό σολομό, που της πήγαινε πολύ.
Η σαλάτα συνοδευόταν με μπαλάκια από ανθότυρο, εγώ ανάμειξα το ανθότυρο με ροκφόρ (το λατρεύω, το ξέρετε) και ψιλοκομμένο άνηθο, και έγιναν πολύ yammy!!
Πάμε λοιπόν να την φτιάξουμε:

Θα χρειαστούμε:
1 μαρούλι ή άλλη πράσινη σαλάτα
1 μέτριο ματσάκι ρόκα
20 μέτριες γαρίδες
100 γρ. καπνιστό σολομό
3 κουταλιές κουκουνάρι
2 αχλάδια ώριμα αλλά όχι μαλακά
15-20 ρώγες σταφύλι
μισή κούπα σπόρια ροδιού
Για την βινεγκρέτ
μισό φλιτζάνι λάδι
ξύδι-αλάτι τόσο όσο να μας αρέσει στην γεύση
λίγο χυμό πορτοκαλιού
Στην πράξη:
Σε αντικολλητικό τηγάνι, με ελάχιστο ως καθόλου λάδι, καβουρντίζουμε για πολύ λίγο το κουκουνάρι.
Προσοχή, αρπάζει εύκολα, μην μας σκουρύνει πολύ!
Καθαρίζουμε τις γαρίδες από τα κελύφη και τα κεφάλια, και τις βράζουμε για 5-10 λεπτά. Τις στραγγίζουμε.
Τα κεφάλια δεν τα πετάμε, μπορούμε με αυτά να φτιάξουμε μια πεντανόστιμη γαριδόσουπα, όπως περιγράφεται εδώ.
Πλένουμε καλά και προσεκτικά το μαρούλι και την ρόκα.
Ως αυτό το στάδιο, μπορείτε να τα ετοιμάσετε από την προηγούμενη μέρα από αυτήν που θα σερβίρετε την σαλάτα σας.
Από την προηγούμενη επίσης μπορείτε να ετοιμάσετε και τα τυρομπαλάκια, που θα δούμε παρακάτω πως γίνονται.
Συναρμολόγηση:
Βάζουμε σε απλωτή σαλατιέρα, το μαρούλι και την ρόκα κομμένα σε μεγαλούτσικα κομμάτια
Προσθέτουμε τις γαρίδες, τα αχλάδια κομμένα σε κυβάκια και τις ρόγες του σταφυλιού.
Ανακατεύουμε απαλά.
Χτυπάμε σε σέικερ όλα τα υλικά για την βινεγκρέτ και περιχύνουμε την σαλάτα μας.
Από πάνω σκορπίζουμε το κουκουνάρι και τα ρόδια.
Κόβουμε τον σολομό σε μικρά κομματάκια και τον μοιράζουμε σε διάφορα σημεία της σαλάτας μας.
Τέλος προσθέτουμε στην επιφάνεια και τα τυρομπαλάκια.
Απολαμβάνουμε!!!!

Τυρομπαλάκια με ανθότυρο και ροκφόρ
Χρειαζόμαστε:
250 γρ. ανθότυρο
70 γρ. ροκφόρ
2-3 κουταλιές άνηθο ψιλοκομμένο
λίγο φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Πως τα φτιάχνουμε:
Λιώνουμε με πιρούνι τα 2 τυριά και τα ανακατεύουμε με τον άνηθο και λίγο φρεσκοτριμμένο πιπεράκι.
Πλάθουμε μικρά τυρομπαλάκια.
Τα διατηρούμε στο ψυγείο μέχρι να έρθει η ώρα να σερβίρουμε την σαλάτα, οπότε και διακοσμούμε την σαλάτα μας με αυτά.
Αν δεν σας αρέσει το ροκφόρ, αντικαταστήστε το με ανάλογη ποσότητα μαλακής φέτας.
Μπορείτε να τα ετοιμάσετε από την προηγούμενη μέρα και να τα διατηρήσετε στο ψυγείο, στην ψύξη.
Καλή επιτυχία, καλή εβδομάδα, καλές γιορτές να έχουμε!

62 comments:

Lila Xagorari said...

Mα τι κορίτσι πικάντικο και νόστιμο είσαι εσύ πιά???

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΣΑΛΑΤΑ ΤΡΕΛΑ!!!ΜΠΡΑΒΩ ΕΛΕΝΑΚΙ .ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

mia xara said...

Πολυ ωραια σαλατα Ελενα,απιθανα τα τυρομπαλακια!Φιλακια,καλη εβδομαδα!

gwgw said...

Απο εμφανιση σκιζει..πιστευω και σε γευση μα ελα που εγω τετοιου ειδους συνδιασμους δεν τους τρωω?
Πολλες καλημερες και πολλα φιλια σε ολες,καλη εβδομαδα και δημιουργικη!!!

Anonymous said...

Elena delicious your salad, it's perfect for this time before the chritsmas. Have a nice day dear Eelena!

Magdalene B. said...

Καλημέρα !κάτι τέτοιο μας είχαν φέρει στην κλινική όταν γέννησα!τι κάνουν για να κατεβάσεις γάλα ε???χαχα!Είναι τέλειο!το σημειώνω να το φτιάξω οπωσδήποτε!

paraxeno pirouni said...

Τι ωραία ιδέα η διακόσμηση της σαλάτας με τα ανηθένια τυρομπαλάκια! Φανταστική σαλάτα, θα εντυπωσιάσει σίγουρα!
Καλή βδομάδα, πολλά φιλιά! :)

Σοφία Ζ. said...

Υπερπαραγωγή η σαλάτα Ελενάκι μου. Όσο για τα τυρομπαλάκια, το κάτι άλλο. Ουδέτερη τυρένια γεύση το ανθότυρο, έντονη το ροκφορ και ο άνηθος.... Είναι πολύ πρωί, αρνούμαι τον πειρασμό.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Maria B. said...

καλέ Λενάκι μου τι εντυπωσιακή σαλάτα είναι αυτή που μας σερβίρεις ??? Πολύ πολύ όμορφη η παρουσιασή της !!!! σίγουρα ταιριάζει απόλυτα σε γιορτινά τραπέζια.

ζωγραφισες πάλι φιλεναδίτσα μου !!!


φιλια πολλά

καλημέρα και καλή βδομάδα
σε όλους

Ξανθή said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!
Ευχαριστούμε για την πολύ ωραία πρόταση.

Giorgos Varvakis said...

Απίθανη και παιχνιδιάρικη η σαλάτα σου Λενάκι!!!
Πολλά φιλιά
καλημέρα και καλή εβδομάδα

eleni said...

Όταν διάβασα τις συνταγές,Ελενάκι,τις βρήκα μεν γιορτινές,αλλά τι θα έλεγες αν αφαιρούσα γαδίδες και ροκφόρ-τις κατέστρεψα,ε χιχι...
Γι΄αυτούς που προτιμούν τα συγκεκριμένα,σίγουρα μια ενδιαφέρουσα πρόταση.
Φιλιά!

mia maria said...

Γιορτινή και πεντανόστιμη η σαλάτα σου σήμερα Ελενάκι!
Καλή εβδομάδα κοριτσάκια:)

Vasia b. said...

Δεν έχω λόγια Λενάκι μου!!!
Τι υπέροχη σαλάτα είναι αυτή!!!
Τα τυρομπαλάκια με το ροκφόρ τα λάτρεψα!!!!
Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥ ΓΙΟΡΤΙΝΗ Η ΣΑΛΑΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ!

Ερμιόνη said...

Αυτή η σαλάτα είναι σκέτη ομορφιά! Μπράβο, απλά μπράβο! Φιλιά, καλό μεσημέρι!

Elpiniki said...

Πολύ ομορφη σαλατα και ο,τι πρεπει για τις γιορτες που ερχονται! Γεια στα χερια σου!
Καλη εβδομαδα!

Peter M said...

Poli emfanissimo salata gia tis giortes...mpales apo tyri..THELO!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Πρέπει να είναι πολύ νόστιμη η σαλάτα!

Helen Gr said...

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.
Και οι δύο προτάσεις σου, Ελενάκι, είναι δελεαστικές και εορταστικές, θα έλεγα. Σε ευχαριστούμε πολύ,
Φιλιά, καλό βράδυ.

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Έλενά μου αυτή η συνταγή είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!!! Μου αρέσουν πολύ οι σαλάτες, ειδικά άμα έχουν κάτι διαφορετικό από την κλασσική σαλάτα. Υπέροχη συνταγή πάντως, θα την φτιάξω σίγουρα.
Μου άνοιξες την όρεξη για σαλάτα τώρα. Έχω και ρόδι σπίτι, πάω να φτιάξω για βραδυνό χαχαχα
Καλή εβψομάδα Έλενά μου.

Dorothy said...

Τέλεια πρόταση! Μόνο με το ροκφόρ έχω ένα θεματάκι, τα υπόλοιπα μου φαίνονται όλα πολύ γιάμιιιιι!
Καλή εβδομάδα Έλενα!

mia said...

Ελενα μου δεν ξέρω αν θα έχω καλεσμένους ...λόγω δουλειάς ...αλλά εντυπωσιάστηκα εγώ!!!!

Μarion, said...

Οντως είναι ιδιαίτερη σαλάτα.. εορταστική θα έλεγα.
Οτι πρέπει για τις μέρες που έρχονται. Τα τυρομπαλάκια πολύ μου άρεσαν.
Πολύ ωραία Ελενα.
Φιλιά

Εφη said...

Σαλάτα υπερπαραγωγή Ελενάκο μου!
Πολύ γκουρμέ κατάσταση, εορταστικότατη! Μη σκούξεις που θα αλλάξω το ροκφόρ......με ανθοτυράκι, ε? Εγώ με αυτό το τυρί ακολουθούμε χωριστούς δρόμους....

Φιλιά πολλά!

Tante Kiki said...

Πωπωωωωωω, καταπληκτικά και εορταστική η σαλάτα σου Ελενάκι μου! Τέλειααααα! Ελπίζω να είμαστε καλά τα Χριστούγεννα για να την φτιάξω!!

ELENA S said...

Φοβερή η σαλάτα σου και πολύ εμφανίσιμη!!!ότι πρέπει για το γιορτινό τραπέζι!Πάντα μας δίνεις νέες ιδέες,έχω δοκιμάσει αρκετές από τις συνταγές σου.Ηταν όλες μία και μία!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ναι βρε Λίλα είδες?? Δεν το συζητάω χα χα χαα!!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή βδομάδα και σε σένα!

ΕΛΕΝΑ said...

Χαρά μου χαίρομαι που σου άρεσε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου δεν σου αρέσουν τα θαλασσινά??
Νομίζω σε κάποιους δεν πολυαρέσουν,εμείς τους αγαπάμε πολύ αυτούς τους συνδυασμούς!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile is also nice for the Christmas day!
Have a nice week Odile:)

ΕΛΕΝΑ said...

Magdalene μια χαρά βρίσκω ότι σας περιποιήθηκαν στην κλινική χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef γίνεται πολύ εντυπωσιακή, αλλά κερδίζει και με την γεύση της!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι μου συμφωνώ απολύτως μαζί σου για τα τυρομπαλάκια!
Τα οποία και σκέτα είναι ωραιότατο συνοδευτικό για ένα ποτάκι!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ Μαράκι μου, πόσο μου έχεις λείψει φιλενάδα???
Μακάρι όλα να τελειώσουν καλά και να μαγειρέψουμε και πάλι παρεούλα!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή μου σε ευχαριστώ!
Καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργη μου το "παιχνιδιάρικη" πολύ μου άρεσε:)
Σε φιλώ, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου δεν την κατέστρεψες καθόλου.
Μπορείς να αφαιρέσεις τις γαρίδες (ξέρω ότι δεν τις τρως) και να βάλεις λίγο περισσότερο σολομό.
Επίσης μπορείς να αντικαταστήσεις το ροκφόρ με φέτα, όπως αναφέρω στην συνταγή.
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σε ευχαριστούμε πολύ, καλή βδομάδα και σε σένα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου εσύ είσαι δικός μου άνθρωπος, ξέρω ότι έχουμε την ίδια αγάπη για το ροκφόρ χα χα χαα!!!
Φιλάκια φιλενάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Effie μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου σε ευχαριστώ κοπέλα μου!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου γι αυτές τις μέρες τις γιορτινές, είναι όμορφη πρόταση νομίζω!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter μακάρι να ήσουν στην Ελλάδα να κάναμε μαζί γιορτές!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βάσω μου είναι πολύ νόστιμη, αξίζει να την δοκιμάσεις!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου σκοπεύω μέσα στις γιορτές να την ξαναφτιάξω οπωσδήποτε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδούλα μου πιστεύω αν την φτιάξεις θα την ευχαριστηθείς!
Δεν είναι από τις σαλάτες που φτιάχνουμε κάθε μέρα, αλλά τέτοιες μέρες αξίζει κάτι διαφορετικό!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dorothy μου το ροκφόρ μπορείς να το αντικαταστήσεις με φέτα, κανένα πρόβλημα!
Εγώ του έχω μια λατρεία ομολογώ, και σκέτο το τρώω για να καταλάβεις!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia μου καλές δουλίτσες να χεις!
Νομίζω αυτές τις μέρες πρέπει να ξεκουραστείς λίγο και να πας κάπου να σε περιποιηθούν!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλές γιορτές εύχομαι, με υγεία!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι δεν σκούζω καθόλου χα χα χαα!!!
Κουράστηκα να μαλώνω την Μαρία, που από μικρή δεν έμαθε να τρώει το ροκφόρ της χα χα χαα!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου, και βέβαια όλα καλά θα είναι τα Χριστούγεννα, και θα περιποιηθείς τέλεια τους αγαπημένους σου, όπως τόσο καλά ξέρεις να κάνεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενά μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Είναι τιμή μου και χαρά μου που δοκιμάζεις συνταγές μας!
Φιλάκια!

Rena said...

Η σούπερ σαλάτα!!!

maya =^o^= said...

αχχχ τι μας κάνεις πάλι;;;χιχιχιιχ!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ που ψήφισες τον μπέμπη και θα το πεις και στους γιούς σου!!να είσαι καλά γλυκιά μου!!πολλά πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3

kiki said...

Αυτή είναι η κατάλληλη συνταγή για μένα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάγια μου καλή επιτυχία στον Μπέμπη, είμαι σίγουρη ότι θα σκίσει!!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

Andrew said...

mmmmiami......οι συνταγές σου μου φαίνονται τέλειες και νόστιμες......συγχαρητήρια!!1

maya =^o^= said...

σε γατοευχαριστούμε!!!!μιάου!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...