Wednesday 7 December 2011

Χαλβάς καρυδο-σοκολατένιος

Γλυκό κέρασμα σήμερα από την αγαπημένη μας φιλενάδα Εύα Ζ. και το υπέροχο blog της Live the Life.
Το Ευάκι μας κερνάει έναν εντυπωσιακό χαλβά με αγαπημένες γεύσεις καρύδας και σοκολάτας και απαντάει στα σχόλια και τις ερωτήσεις σας!

Υλικά:
1 κούπα καλαμποκέλαιο (ή μισή καλαμποκέλαιο και μισή βούτυρο)
1 και 2/3 της κούπας σιμιγδάλι χοντρό
3 κούπες γάλα
1 κούπα νερό
2 κούπες ζάχαρη
4 βανίλιες
1 κούπα ινδική καρύδα
125 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
λίγη έξτρα καρύδα για γαρνίρισμα
Εκτέλεση:
Σε μια κατσαρόλα ζεσταίνουμε το λάδι ή το βούτυρο.
Ρίχνουμε το σιμιγδάλι κι ανακατεύουμε πάνω σε μέτρια φωτιά να ψηθεί, χωρίς όμως να πάρει το σκούρο χρώμα που παίρνει όταν φτιάχνουμε χαλβά πολίτικο.
Στο μεταξύ σε μιαν άλλη κατσαρόλα βάζουμε το γάλα, το νερό, την ζάχαρη και τις βανίλιες.
Ανακατεύουμε σε μέτρια φωτιά να διαλυθεί η ζάχαρη και να πάρουν τα υλικά μια βράση.
Ρίχνουμε το σιρόπι αυτό στην κατσαρόλα με το σιμιγδάλι κι ανακατεύουμε ώσπου το μίγμα να ξεκολλάει απ’ τα τοιχώματα της κατσαρόλας.
Κατεβάζουμε από την φωτιά, ρίχνουμε την καρύδα και ανακατεύουμε.
Βάζουμε το μισό μίγμα σε μια φόρμα για κέικ.
Στο υπόλοιπο μισό ρίχνουμε τα 4/5 της κουβερτούρας (κρατάμε ένα κομμάτι που θα το χρησιμοποιήσουμε στην διακόσμηση) κι ανακατεύουμε καλά.
Μόλις η κουβερτούρα λιώσει, προσθέτουμε το μίγμα στην φόρμα πάνω από το άλλο και το πατάμε με ένα κουτάλι να ισιώσει.
Όταν κρυώσει το αναποδογυρίζουμε προσεκτικά σε πιατέλα.
Πασπαλίζουμε με έξτρα καρύδα και την κουβερτούρα που κρατήσαμε, την οποία ξύνουμε στην επιφάνεια του γλυκού.
Καλή επιτυχία!
Εύα Ζ.

58 comments:

Effie's Sweet Home Designs said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ!
ΑΜ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΕΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΧΑΛΒΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΜΗΣΩ!!!!!!!!!

Konstantina Chryssanthopoulou said...

Πολύ εντυπωσιακό. Θα το επιχειρήσω όταν γυρίσω από τη δουλειά!!!

Anonymous said...

καλημερα και τι ωραια γλυκα που ξεκινησε η μερα.Ευα επειδη μου αρεσει ο χαλβας νηστευω ομως να αντικαταστησω το γαλα με νερο η δεν θα γινει ωραιος?Αν πειραζει θα περιμενω μεχρι τις γιορτες και τον φτιαχνω τοτε.Ποπη

Lila Xagorari said...

Τι υπέροχο πράγμα είναι αυτό????
Θέλω κι εγώ!!!!

SpIrToKoYto said...

ωωωω...ωωω...ωωωωωω...
επειδή δεν είμαι για φάτε μάτια ψάρια,εχτελείται πάραυτα...
φιλιά και καλημέρες σε όλες σας...
( Λουλού άσε κάτω το χαλβά...)

Helen Gr said...

Μπράβο Εύα μου για την υπέροχη συνταγή για χαλβά. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή
Αχ και να είχα ένα κομματάκι! Έχω όμως σοκολάτα και υπόλοιπη καρύδα. . .
Πέρασε κι από το blog μου γιατί ένα βραβειάκι σε περιμένει!
Φιλιά.

Elpiniki said...

ΚΑθως μ αρεσει και η σοκολατα (φυσικα) αλλα και η καρυδα, τον βαζω στο προγραμμα!

Σοφία Ζ. said...

Γεια στα χέρια σου Εύα. Πεντανόστιμος ο χαλβάς και με σοκολάτα κόλαση! Φιλιά πολλά!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...ΕΥΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΧΑΛΒΑΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΣΙΜΙΓΔΑΛΙ ,ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΜΕ ΨΙΛΟ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Ερμιόνη said...

Πάρα πολύ εντυπωσιακό γλυκό! Μπράβο Εύα! Φαντάσου ότι μόλις τον είδα αναφώνησα "ααααααα"!!

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΑΧ ΑΧΧΧΧΧΧ!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΑΛΒΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΡΥΔΑ ΚΑΙ Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΑΧΤΥΠΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΥΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

Ροδανθη said...

Τι ωραίο γλυκάκι είναι αυτό;Ομολογώ οτι χαλβά(κατσαρόλας εννοώ)με σοκολάτα δεν έχω φάει,θα το φτιάξω και θα σου πω εντυπώσεις φιλιά πολλά.

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Πω πω κατι γεύσεις!! Μου ανοίξατε την όρεξη για γλυκάκι...

Unknown said...

ωραιότατος...τα πολλά λόγια ειναι φτώχεια ....ε...και όρμώ..χαιρε

Unknown said...

Γεια σου Έφη μου...εφ΄όσον σου αρέσει σου χρωστάω ένα χαλβά για πάρτι σου..

Unknown said...

Καλησπέρα Κωνσταντίνα..Πράγματι είναι πολύ εύκολος χαλβάς..να τον δοκιμάσεις...είναι υπέροχος..

Unknown said...

Καλησπέρα Πόπη μου. Πράγματι δεν ξέρω να σου πω...Δεν τον έχω φτιάξει χωρίς γάλα οπότε δεν μπορώ να πω γνώμη...

Unknown said...

Καλησπέρα Λίλα...Κόπιασε και κεράσου όσο θέλεις. Είναι τόσο εύκολο θα φτιάξουμε κι άλλο...

Unknown said...

Καλησπέρα SpIrToKoYto. Έτσι μάνι μάνι φτιάχτον...μου αρέσουν οι άνθρωποι τύπου "το βλέπω, μ'αρέσει, εδώ και τώρα το φτιάχνω". Καλή επιτυχία.

Unknown said...

Καλησπέρα Ελενάκι...Πόσα κομμάτια θέλεις να σου στείλω...Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο...Θα το αναρτήσω εντός της εβδομάδας στο blog μου. Φιλάκια

Unknown said...

Ελπινίκη μου καλησπέρα..Οπωσδήποτε βάλτο στο πρόγραμμα. Δεν θα το μετανιώσεις..

Unknown said...

Καλησπέρα Σοφία. Κόλαση δεν λες τίποτα..και ειδικά για σοκολατόπληκτους...Φιλιά.

Unknown said...

Κατερίνα καλησπέρα...Δεν έχω δοκιμάσει να τον φτιάξω με ψιλό σιμιγδάλι όμως επειδή είναι χαλβάς και πρέπει να σταθεί μάλλον το ψιλό σιμιγδάλι δεν πρέπει να είναι εντάξει. Αλλά πάλι αν το δοκιμάσεις και είναι ωραίο πες το μας να ξέρουμε ότι γίνεται και έτσι.

Unknown said...

Καλησπέρα Ερμιόνη...εγώ μόλις το δοκίμασα άρχισα να λέω "αααααααα" και ακόμα το λέω κάθε φορά που το δοκιμάζω.

Unknown said...

Καλησπέρα Νάσια. Αφού σου αρέσει ο χαλβάς και η καρύδα και η σοκολάτα είναι μάλλον το τέλειο γλυκό για σένα.

Unknown said...

Καλησπέρα Ροδάνθη. Ναι η αλήθεια είναι ότι με την σοκολάτα γίνεται διαφορετικός από τον συνηθισμένο χαλβά. Δοκίμασέ τον και πες μας. Φιλιά και σε σένα.

Unknown said...

Καλησπέρα Ευγενία. Πράγματι σου ανοίγει την όρεξη αυτός ο συγκεκριμένος χαλβάς γιατί έχει μέσα γεύσεις που η κάθε μια ξεχωριστά αλλά και όλες μαζί είναι τέλειες...

Unknown said...

Καλησπέρα και σε σένα homemade και όρμα...ελεύθερα. Να είσαι καλά.

mia said...

Ευα ...και στην εμφάνιση είναι πολύ εντυπωσιακός ...αλλά και στη γεύση θα είναι τέλειος...αγαπώ καρύδα!!!!φιλιά...

Rena said...

Τι τέλειο θέαμα,δεν λέω ποτέ όχι σε γλυκό!!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Πω πω! ΤΕΛΕΙΟ το αποτέλεσμα, και πρέπει και στη γεύση. Θα το δοκιμάσω.
Θα μας παχύνετε χαχαχαχα
Καλό βράδυ!

Unknown said...

Μια μου όντως είναι εντυπωσιακός και στην εμφάνιση και στην γεύχη επίσης. Εσύ αγαπάς καρύδα και σίγουρα θα δοκιμάσεις...εγώ που δεν αγαπούσα μόλις τον δοκίμασα ξετρελάθηκα.

Unknown said...

Ρένα μου μήπως εγώ λέω όχι...όταν πρόκειται για γλυκό και ειδικά ότι σχέση με σοκολάτα το όχι δεν υπάρχει στο λεξικό μου.

ΕΛΕΝΑ said...

Εγώ είδες τι ευγενική είμαι, ε??
Αφησα να κεραστούν πρώτα οι καλεσμένοι μας ;-)
Ευάκι μου σε ευχαριστούμε για το υπέροχο γλυκάκι που μοιράστηκες μαζί μας!
Πολλά φιλιά!

Unknown said...

Ροδούλα μου δοκίμασέ το. Θα ενθουσιαστείς. Φιλιά.

Katrina said...

Τι υπεροχο γλυκο ειναι αυτο!!!!!Ενα μεγααααλο πιατακι για μενα!!!!!

gwgw said...

Πραγματικα πολυ ωραια προταση χαλβα!!!
Μπραβο Ευακι,γεια στα χερια σου!!!

mia xara said...

Πολυ πρωτοτυπο και εμφανισιμο γλυκο,Ευα!!!Μου εβαλες ιδεες βραδιατικα..χιχιχι..Φιλακια

Elegance said...

Kαλημερούδια!!!Ο χαλβάς δεν με τρελλαίνει ιδιαίτερα αλλά και μόνο που διάβασα στην συνταγή ότι έχει ινδική καρύδα που είναι η αγαπημένη μου και σοκολάτα(σε ποιον δεν αρέσει),αυτό θα είναι το επόμενο γλυκάκι που θα φτιάξω Εύα και μπράβο για την συνταγή!Την καλημέρα μου επίσης στην ΕΛΕΝΑ με τις ωραίες της επιλογές!Φιλάκια!!!

Maria B. said...

Ευακι μου καλημέρα! τι υπέροχο και πρωτότυπο γλυκάκι είναι αυτό ???
δεν νομίζω ότι έχω διαβάσει κάτι παρόμοιο ούτε σε βιβλια αλλά ούτε και στην μπλοκόσφαιρα ! περιμένουμε και αλλα τέτοια εντυπωσιακά !!!!!!!!

φιλια πολλά πολλά

ΜΕΤΗ said...

Eυα μου τελειος ο χαλβας , αλλα και η παρουσιαση σου καταπληκτικη!!!!!!!!
Φιλακια πολλα , καλημερα!!!!!!

*Πρεπει να βρεθουμε για κανενα καφε , χαθηκαμε....!!!!!!!!!

Vasia b. said...

Η συνύπαρξη της σοκολάτας με την καρύδα σ΄αυτόν το χαλβά είναι το κάτι άλλο !!!!!
Το λέω γιατί είχα την τύχη να το δοκιμάσω!!!!
Πολλά φιλάκια φιλενάδα!!!!!

Εφη said...

Αυτό είναι πολύ καλό! Πάει για εκτέλεση αύριο! Ευχαριστούμε!

Unknown said...

Καλησπέρα Ελενάκι μου. Ευχαριστώ που φιλοξενήσατε το γλυκάκι μου και σου χρωστάω μια ολόκληρη φόρμα...Φιλάκια

Unknown said...

Καλησπέρα Κατρίνα...είναι πολύ ωραίο γλυκό...μπες στην σειρά να πάρεις την μερίδα σου.

Unknown said...

Γεια σου Γωγούλα μου...είναι εντελώς διαφορετική πρόταση χαλβά. Να το δοκιμάσεις...Φιλάκια

Unknown said...

Καλησπέρα mia xara. Είναι όντως πρωτότυπο γιατί συνδυάζει τον χαλβά με την καρύδα και την σοκολάτα και πολύ πολύ νόστιμο...ξεκίνα και φτιάχτο. Είναι πανεύκολο.

Unknown said...

Καλησπέρα Elegance. Να το φτιάξεις. Είναι άπαιχτος ο συνδυασμός του χαλβά με την καρύδα. Εμένα η καρύδα δεν είναι κάτι που με τρελαίνει...αλλά εδώ μ' αρέσει πάρα πολύ.

Unknown said...

Μαράκι μου γλυκό τι κάνεις? Όπως τα λες..και ωραίο και πρωτότυπο το γλυκό. Φιλάκια πολλά.

Unknown said...

Καλησπέρα Μέτη μου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά και οπωσδήποτε πρέπει να βρεθούμε για καφεδάκι...

Unknown said...

Έτσι ακριβώς όπως τα λες Βάσσια μου είναι..Η συνύπαρξη της σοκολάτας με την καρύδα και το σιμιγδάλι είναι αχτύπητη σ΄αυτόν τον χαλβά...Φιλιά πολλά.

Unknown said...

Έφη μου δοκίμασέ το δεν θα χάσεις... Να έχεις ένα καλό βράδυ.

spoon_n_love said...

Φαίνεται πολύ ωραίος.Νομίζω ότι το πάντρεμα της σοκολάτας με την καρύδα είναι πολύ δελεαστικό.Να είσαι καλά

mari beika said...

Αφού έχει σοκολάτα τελείωσε καταγράφεται για εκτέλεση!!

Sophie said...

Λατρεύω το χαλβά και αυτός που έχει και σοκολάτα.......δεν το συζητώ!!!!!Κατάσχεται η συνταγή χα χα χα!!!!!Φιλάκια!!!

cook said...

το μόνο που έχω να πω.....ουαου!!!τυπώνω!

starhomecraft said...

Καλως σας βρηκα!Ψαχνοντας για το τι γλυκο να κανω επεσα πανω σε αυτην την συνταγη.Την εκανα και εγινε υπεοχη.Σας ευχαριστω.

Unknown said...

Καλώς μας ήρθες starhomecraft. Είναι εξαιρετική πρωτότυπη πρόταση για χαλβά...και ναι είναι υπέροχο γλυκό και εύκολο...Να είσαι καλά...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...