Monday 12 December 2011

Σούπα μπρόκολο βελουτέ

Θα το έχετε καταλάβει ίσως, ότι τον χειμώνα μιαν αδυναμία στις σούπες την έχω!
Τις θεωρώ φαγάκι χουχουλιάρικο, και με απλά υλικά μπορώ να φτιάξω ένα σωρό νόστιμες σουπίτσες.
Οι δικοί μου άνθρωποι με έχουν μάθει πλέον, κι έτσι τα Σαββατοκύριακα συνήθως, έχουν συνηθίσει να τους σερβίρω σαν πρώτο πιάτο κάποια σούπα.
Όχι μεγάλη ποσότητα μιας και θα ακολουθήσει το κυρίως φαγητό, κάτι να μας ζεστάνει και συγχρόνως να ζεστάνει και την ατμόσφαιρα.
Οι σούπες είναι πολύ καλή λύση και για το βραδινό μας.
Η σημερινή σούπα είναι μια από αυτές που αγαπάμε πολύ, γευστική αλλά και ωφέλιμη.
Προτιμείστε να την φτιάξετε με φρέσκο μπρόκολο και όχι με κατεψυγμένο.

Τα υλικά μας:
550 γρ. μπουκετάκια φρέσκου μπρόκολου (καθαρά ζυγισμένα)
3 φρέσκα κρεμμυδάκια
2 πράσα (το άσπρο μέρος μόνο)
1 γεμάτη κούπα μαϊντανό (μαζί και τα κοτσανάκια)
1 λίτρο νερό
5 κουταλιές ελαιόλαδο
150 γρ. τυρί κρέμα Φιλαδέλφεια
χυμό από 1 λεμόνι
αλάτι (με προσοχή) - πιπέρι
Επιπλέον, αν θέλετε:
Ροκφόρ ή παρμεζάνα ή κρουτόνς ή μπέικον
Πάμε να φτιάξουμε την σούπα μας:
Κόβουμε τα πράσα, τα κρεμμυδάκια και τον μαϊντανό σε μικρότερα κομμάτια, τα βάζουμε στην κατσαρόλα με ένα λίτρο νερό και τα βράζουμε για 10-15 λεπτά.
Χωρίζουμε το μπρόκολο σε μπουκετάκια, τα πλένουμε καλά και τα προσθέτουμε στην κατσαρόλα.
Συνεχίζουμε το βράσιμο για άλλα 15 λεπτά.
Αφήνουμε το περιεχόμενο της κατσαρόλας λίγο να κρυώσει και κατόπιν το βάζουμε στο μπλέντερ και το πολτοποιούμε να γίνει πουρές (λαχανικά και νερό μαζί)
Το ξαναμεταφέρουμε στην κατσαρόλα μας.
Προσθέτουμε το ελαιόλαδο, αλάτι με προσοχή (αν πασπαλίσετε με τυριά) και πιπεράκι.
Ανακατεύουμε.
Κατόπιν προσθέτουμε το Φιλαδέλφεια και ανακατεύουμε καλά μέχρι να λιώσει μέσα στην σούπα μας.
Τέλος προσθέτουμε τον χυμό λεμονιού.
Σερβίρουμε την σούπα και αν θέλουμε πασπαλίζουμε την επιφάνεια με χοντροτριμμένο ροκφόρ ή τριμμένη παρμεζάνα ή κρουτόνς ή κομματάκια από κριτσανιστό μπέικον.
(Μαντέψτε με τι προτιμώ την δικιά μου χα χα χαα)
Καλή επιτυχία, να έχετε μιαν όμορφη εβδομάδα!

37 comments:

Tante Kiki said...

Καλημέρα Έλενίτσα μου! Καλή εβδομάδα!!! Πολύ χαρήκα με τη σούπα σου γιατί σκεφτόμουν ότι ήθελα μια σούπα και δεν ήξερα τί... μόλις την είδα μου έκανε κλικ!! Φαίνεται λαχταριστή!!! Πολλά φιλάκια!!!

Anonymous said...

Elena mmmmmmmmmmm! your soup it's perfect for the this cold weather. Have a nice day dear Elena!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Έλενα! Και εμείς συμπαθούμε πολύ τις σούπες! Πολύ ωραία η δική σου, εννοείται ότι θα την προτιμήσω με ροκφόρ! Φιλιά, καλή συνέχεια!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Καλή εβδομάδα! Μας αρέσουν οι σούπες και αυτή φαίνεται πεντανόστιμη με το μπρόκολο!

Lila Xagorari said...

Θέλω σουπίτσα με μπόλικο ροκφόρ!!!
Να χαιρόμαστε και το Μαράκι μας!!

eleni said...

Ελενάκι,μ΄αρέσουν οι σουπίτσες κι αυτή φαίνεται θαυμάσια στη γεύση!
Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε,με κάποιο άλλο τυράκι,μη σου πω και φέτα,αγαπημένη.
Ροκφόρ βάζεις;Έχω δει ότι το χρησιμοποιείς συχνά.
Φιλάκια!

Εφη said...

Υπέροχη η σουπίτσα και όντως χουχουλιάρικη....μμμ!!! Το ροκφόρ στο χαρίζω! Δεν...
Για να μη στο χαλάσω ...θέλω από πάνω και μπέηκον, και παρμεζανούλα και κρουτανάκι! Φιλιά και να χαιρόμαστε το Μαράκι μας!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ Η ΒΕΛΟΥΤΕ ΣΟΥΠΙΤΣΑ ΣΟΥ!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα και σε σένα Κική μου!!
Τις σούπες τις έχουμε καθιερώσει σαν αγαπημένες μας πλέον.
Δοκίμασε την, νομίζω αξίζει!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile, it's not so cold in Athens this time (unfortunatelly), but we always like a soup;-)
Have a very nice week!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπράβο Ερμιόνη μου που σου αρέσει το ροκφόρ, όχι σαν μερικές, μερικές.... ονόματα δεν λέω χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα και σε σένα Βάσω μου, φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Να κι άλλο καλό κορίτσι που του αρέσει το ροκφόρ!
Καλή βδομάδα Λιλάκι μου!
Να χαιρόμαστε το Μαράκι μας και να σε χαιρόμαστε κι εσένα για την γιορτούλα σου σήμερα!
Κι εγώ να χαίρομαι τις δυο φιλενάδες μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι με κατάλαβες χα χα χααα (όχι ότι ήταν και δύσκολο να με καταλάβει κανείς)
Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Εφάκι μου!!!
Να χαιρόμαστε και την Μαρία και την Λίλα σήμερα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Effie μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!

paraxeno pirouni said...

Με ροκφόρ μου αρέσει και μένα πολύ, νόστιμη σούπα που αξιοποιεί και το σούπερ θρεπτικό μπρόκολο!
Καλή βδομάδα! :)

Maria B. said...

χχχχμμμ σουπίτσα με ροκφρόρ !!!!!!!
γιατί μου το κάνεις αυτό ρε φιλεναδίτσα ?? μπήκα μετά απο τόσο καιρό στο μπλοκ μας να δω τι λιχουδιά θα με κεράσεις και μπαμ κοκκαλο !!! τι να φαω βρε εγώ απο αυτό ??? Τέλος πάντως θα πάω να τσιμπήσω (!) μια τηγανίτα αγκινάρας που φαίνεται υπέροχη !!!!

σε φιλώ πολύ πολύ και εύχομαι σε όλους καλή βδομάδα.

SpIrToKoYto said...

ΒΟΥ,
να αφήσεις αυτά που ξέρεις και να βάλεις κέρασμα δικό σου...
με τη σούπα της Ελενας πας να τη βγάλεις...???
αυτή άστη για μας που μας αρέσουν οι σούπες και το ροκφόρ...
Πολύχρονη κι από δω μικρή ΒΟΥ,εύγε μικρή Ελενα για τη σουπίτσα...
φιλιά σε όλες σας...-:))

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα!
Καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία, σταμάτα να είσαι τόσο σκασμένο, πότε επιτέλους θα μάθεις να τρως το ροκφόρ σου, ούτε σε περίοδο κρίσης δεν λες να μαζευτείς και να αφήσεις τα νάζια?
Σου δινω και εναλλακτικές μιας και σε ξέρω, κρουτόνς, παρμεζάνα, μπέικον, διάλεξε κάτι από τα υπόλοιπα και σερβιρίσου!

Και αφού τα είπα και ξεθύμανα, συνεχίζω με ευχές!
Χρόνια πολλά φιλενάδα, να σε χαιρόμαστε όλοι, να είσαι γερή, χιλιόχρονη και καλόχρονη!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβή μου, πες της τα να μην τα λέω μόνο εγώ και γίνομαι η κακιά με το ροκφόρ, μέρες που είναι!
Κέρασμα θα βάλει δικό της το Σαββατοκύριακο λέει, και θα είναι κέρασμα φοβερό και τρομερό, μην το χάσει κανείς, τέτοιο κέρασμα δεν θα χει ξανα-υπάρξει λέμε, αλλά δεν λέμε τίποτε άλλο για να μην χαλάσουμε την σουρπρίζ.
Φιλιά Βιβίκα μας, καλή βδομάδα!

SpIrToKoYto said...

Ελενα,πες της...πες της ...πες της κι άλλα...
μα αν είναι δυνατόν...
σε λίγο θα μας πει το κρασί παλιό,ο αστακός ψόφιος,και το τυρί μουχλιασμένο...
χαμπάρι δεν έχει πάρει οτι έχουμε κρίση...pp

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μαζί γράφαμε χα χα χααα!!!
Ναι παιδί μου, χαμπάρι!
Κάτσε να σφίξουν λίγο ακόμη τα πράγματα και θα δεις αν συνεχίζει να μας κάνει την δύσκολη.
Και της έχω πει, ότι σερβίρω θα το τρως χωρίς νάζια.
Εγώ τα λέω, εγώ τα ακούω.
Πολύ δύσκολο παιδί, α πα παααα!!

Maria B. said...

χαχαχαχαα !!! να μαι και εγώ εδώ !!!! λοιπον Βιβάκο μου επειδή μου πέτυχε η συνταγή που έφτιαξα σήμερα για το παρτυ μου (.......) θα την βάλω για κέρασμα αύριο!!!!
είμαι σίγουρη οτι θα την τιμήσεις δεόντως !!!!!!!!!!!!!!!!

φιλια πολλά μεχρι αύριο

ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σας !!!!

SpIrToKoYto said...

Βου,κανένα κουφό θα μας βγάλεις,σε ξέρω εγώ...
αναμένω σε αναμμένα κάρβουνα...

Ελενα,κάτσε να σφίξουν λίγο τα γάλατα και θα της φαίνεται η τυροκαυτερή βούτυρο γάλακτος της ναζιάρας...

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΗ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΚΦΟΡ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ)ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΩ!!!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάσια μου το ροκφόρ μπορείς να το αντικαταστήσεις, γράφω στην συνταγή με τι.
Φιλάκια, καλό βράδυ!

Rena said...

Πρόσφατα διάβασα πως το μπρόκολο έχει πολλές θεραπευτικές ιδιότητες!!
Φιλιά!!!
Καλό βράδυ!!!

Μarion, said...

Οι σούπες είναι μια πολύ καλή λύση για ελαφρύ βραδινό ή για πρωτο πιάτο όπως λες κι εσύ.
Είναι και μια ευκαιρία να φάνε και το μπρόκολο αλλιώς.
Πολύ ωραία πρόταση Ελενα.

Φιλιά

Unknown said...

σουπίτσα ε...τι να κάνουμε ....κρίση και ολα χρειάζονται...να σαικαλά πολύ καλη πρόταση γευσης

Peter M said...

Elena, poli kali idea na bazeis Roquefort pano apo thn soupa...tha to dokimaso!

Sophie said...

Καλημέρα Έλενα!!!!Και ότι έλεγα τι να μαγειρέψω σήμερα,πέφτω πάνω στη συνταγή σου!!!Έχω στον κήπο μου ένα σωρό μπρόκολα και όπως κατάλαβες η σουπίτσα σου είναι ό,τι πρέπει!!!!Φιλάκια!!!!

mia xara said...

Καλημερα Ελενα, πολυ ωραια η σουπα σου!Δειχνει απιθανη με το ροκφορ,στο οποιο εχω κι εγω ιδιαιτερη αδυναμια!!Φιλακια!

Kostisd said...

Επιτέλους μία συνταγή για σούπα χωρίς ζωμό! Αν είναι να βάλω ζωμό ρε παιδιά χρειάζεται να βρω συνταγή;;;

Manos said...

Μπράβο, μπράβο, μπράβο! κάθομαι στον υπολογιστή και τρώω τη σούπα που έχεις προτείνει! είναι φανταστική, τη προτείνω ανεπιφύλακτα!!! <3
καλή μας χρονιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάνο χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η συνταγή μας και την ευχαριστήθηκες!
Καλή χρονιά σου ευχόμαστε, με υγεία και πολλά χαμόγελα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...