Saturday 3 December 2011

HoHoHo Chef, ελάτε να παίξουμε μαγειρεύοντας!!

Η φίλη μας η Μωβ από το πεντανόστιμο blog "Είναι μιαμ ή μπλιάξ;" (που μεταξύ μας είναι μόνο μιαμ) είχε μιαν απίθανη ιδέα.
Όπως ξέρετε οι φίλοι food bloggers είμαστε πλέον (ζωή να χουμε) πολλοί.
Η κοινή μας αγάπη για την μαγειρική μας ένωσε όλα αυτά τα χρόνια, δημιουργώντας όμορφες και ζεστές φιλίες.
Πως θα σας φαινόταν λοιπόν ένα παιχνίδι που ο ένας θα μαγειρέψει τις συνταγές του άλλου??
Με έναν πρωτότυπο τρόπο διανομής που σκέφτηκε η Μωβ, οι food bloggers που θα συμμετάσχουν θα έχουν δικαίωμα να μαγειρέψουν μέχρι 3 πιάτα, (ορεκτικό, κυρίως γεύμα και επιδόρπιο) από τις συνταγές συγκεκριμένου blog για το οποίο θα επιλεγούν.
Όμως η έκπληξη δεν σταματάει εδώ.
Επειδή πιθανόν να υπάρχουν φίλοι που δεν είναι food bloggers ή που δεν έχουν κάποιο δικό τους blog, και που θα ήθελαν να συμμετάσχουν σε αυτό το όμορφο παιχνίδι και να μαγειρέψουν οι ίδιοι, η Μωβ προνόησε και γι αυτό.
Όλοι έχετε δικαίωμα συμμετοχής, bloggers ή μη, γυναίκες ή άντρες (άντε να δούμε και κανένα αρσενικό να μαγειρεύει).
Δείτε τους όρους συμμετοχής εδώ και εδώ, στείλτε ένα mail στην Μωβ για να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου, και ελάτε όλοι να μαγειρέψουμε ο ένας τις συνταγές του άλλου.
Τι λέτε?? Πλάκα δεν θα χει??
Καλό σας Σαββατοκύριακο!

24 comments:

EVAGELIA VRETTOU said...

καλημέρα Έλενα! φοβερή ιδέα της Μωβ! σίγουρα θα αρέσει πολύ στην Ευγενία, η οποία εκστασιάζεται με τη μαγειρική. Σπεύδω να την ενημερώσω! φιλιά

Ξανθή said...

Καλημέρα, εγώ λέω πάντα ναι στα παιχνίδια κι αυτό μου άρεσε πολύ!!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!
ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΛΜΩ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΙ ΣΕΦ!!!!! ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ , ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΛΑΒΕΙ Η ΡΕΝΑ!
ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ...ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Unknown said...

αα...πολύ καλή ιδέα για εσάς...μαγειρέψετε και εγω είμαι εδώ για να δοκιμάσω και να σας πώ...λοιπόν σας περιμένω μετα πιάτα σας......προσέξτε γιατί θάμαι αυστηρός κριτής...χαχα..καλημερα

Anonymous said...

Ελενα και εγω προσφερομαι για κριτης.Ετοιμαζω πηρουνι μαχαιρι κουταλι και ειδικα κουταλακι για το επιδορπιο.Τα επιδορπια σε εμενα.Ποπη

ΕΛΕΝΑ said...

Eυαγγελία μου η Ευγενία μαγειρεύει υπέροχα, μακάρι να συμμετέχει στο παιχνίδι μας!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή μου ιδιαίτερα χαίρομαι που θα συμμετέχεις!
Καλό σου Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι και βέβαια να τολμήσεις, έχω δει τι καλομαγειρέματα φτιάχνουν τα χεράκια σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου εσύ είπαμε, είσαι ο επίσημος δοκιμαστής μας!
Οχι κριτής, δεν κάνουμε κανένα διαγωνισμό, συνταγές θα ανταλλάξουμε μεταξύ μας!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ποπάκι μου όπως είπα και στον Παναγιώτη, δεν κάνουμε κανέναν διαγωνισμό.
Ενα παιχνίδι είναι, που η μια θα μαγειρέψει την συνταγή της άλλης.
Μπορείς κι εσύ αν θέλεις να πάρεις μέρος, όλος ο κόσμος μπορεί.
Για σκέψου το!!
Φιλάκια!

cook said...

φοβερη ιδεα!!θελω!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Aναστασία μου δήλωσε συμμετοχή στην Μωβ, έλα να παίξουμε:)
Φιλάκια!

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΑΧ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΤΡΕΧΩ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΧΑΡΑ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Thalassenia said...

Ωραία ιδέα, εσείς να μαγειρεύετε και εμείς να δοκιμάζουμε με τα μάτια, χαχα.
Φάτε μάτια ψάρια....που λένε.

Μπράβο κορίτσια!!!

Rena said...

Ναι συμφωνώ εσείς να μαγειρέψετε κι εμείς να δοκιμάσουμε!!!!
Καλή βδομάδα!!!!

Δημιουργία said...

Πολυ ομορφη ιδεα για τις μπλογκομαγειρισσες.Καλη εβδομαδα να εχεις.

mari beika said...

Πολύ ωραίο παιχνίδι!!!το μόνο που με φοβίζει είναι αν θα βρω χρόνο να φτιάξω τις συνταγές.
Φιλάκια

Summertime Blues said...

...και καλή εβδομάδα.

ΕΛΕΝΑ said...

Νάσια μου καλοδεχούμενοι όλοι στο παιχνιδάκι!
Αποτελέσματα μόνο γευστικά θα έχουμε, και θα διασκεδάσουμε μαγειρεύοντας η μια τις συνταγές της άλλης!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Θαλασσένια μου, μακάρι να μαζευόμασταν όλες και όλοι να τα δοκιμάζαμε, να μην είμασταν μόνο φάτε μάτια ψάρια χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι πλάκα θα έχει, για να δούμε τι θα δούμε!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου, εσύ μαγειρεύεις υπέροχα!
Ελπίζω να συμμετέχεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου δεν είναι απαραίτητο να φτιάξεις τρεις, αρκεί μόνο μία!
Ελπίζω να συμμετέχεις οπωσδήποτε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα και σε σένα Summertime Blues:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...