Saturday 10 December 2011

Χριστουγεννιάτικη γιρλάντα κουρτίνας

Σε λίγες μέρες έρχονται τα Χριστούγεννα και οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ήδη στολίσει τα σπίτια μας.
Πάντα όμως θέλουμε ακόμα περισσότερα στολίδια.
Κι αν είναι φτιαγμένα από τα χεράκια μας ακόμα καλύτερα!!!!!!
Σήμερα θα σας δώσω μια ιδέα για να φτιάξετε με τα χεράκια σας μια χριστουγεννιάτικη γιρλάντα για την κουρτίνα σας.
Είναι πολύ εύκολη και κυρίως με υλικά που έχουμε στο σπίτι μας.

Για να δούμε τι θα χρειαστούμε:
Χριστουγεννιάτικα στολίδια
Κορδόνι η σπάγκο πράσινο
Κορδόνι κόκκινο
Πολύχρωμες κορδέλες - κόκκινες , χρυσές , πράσινες
Πάμε να δημιουργήσουμε:
Παίρνουμε 4 κομμάτια πράσινο κορδόνι και 2 κόκκινο.
Τα κομμάτια θα τοποθετηθούν ασύμμετρα, δηλαδή το πρώτο θα ξεκινάει από το πάτωμα και θα φτάνει στο κουρτινόξυλο, το δεύτερο θα ξεκινάει λίγο πιο πάνω από το πάτωμα και θα καταλήγει στο κουρτινόξυλο, το τρίτο θα ξεκινάει πιο πάνω από το τελείωμα του δεύτερου κ.ο.κ
Τα κομμάτια θα στερεωθούν στο κουρτινόξυλο, όπου θα καταλήγουν όλα.
Τώρα έχουμε την βάση και εκεί πάνω αρχίζουμε με τις πολύχρωμες κορδέλες να δένουμε τα στολίδια μας.
Δένουμε πρώτα την κορδέλα μας στο κορδόνι της βάσης και μετά δένουμε πάνω το στολίδι μας.
Τελειώνουμε με έναν ωραίο φιόγκο.
Μπορούμε να δέσουμε και σκέτους φιόγκους όπου έχουμε κενό ή να βάλουμε ωραιότατα χριστουγεννιάτικα μανταλάκια.
Εγώ σας έδωσα την ιδέα, τα υπόλοιπα τα αφήνω στην φαντασία σας...........
Καλές δημιουργίες και καλό σας Σαββατοκύριακο!!!!!!!
Μέτη

23 comments:

Unknown said...

πολύ όμορφη..καλες γιορτές ευχομαι

SpIrToKoYto said...

γιρλάντα 4 εποχών θα την έλεγα...
τώρα τα Χριστούγεννα με αστεράκια,το Πάσχα με κουνελάκια και αβγουλάκια,την Ανοιξη με λουλουδάκια,το Καλοκαίρι με κοχύλια...
ήταν να μη δούμε την ιδέα...
φιλιά Μετούλα μου,Καλές Γιορτές σου εύχομαι και πολλά φιλιά...-:))

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Απίστευτα όμορφη!! Μπράβο κορίτσια για την ιδέα σας!

EVAGELIA VRETTOU said...

καλημέρα και καλές γιορτές! μπράβο, Μέτη, πολύ όμορφη και εύκολη η ιδέα που μας δίνεις. τώρα που κοιτάω την κουρτίνα μου, μου φαίνεται πολύ σκέτη...πάω να δω τι υλικά έχω για να φτιάξω γιρλάντα! :)

ΜΕΤΗ said...

homemade καλες γιορτες και σε σενα!!!

ΜΕΤΗ said...

Βιβικα μου εσυ εδωσες τελικα ιδεα σε μενα με την γιρλαντα 4 εποχες........καλες γιορτες να εχουμε!!!!!!!
Φιλακια κοριτσακι μου!!!!!!!

ΜΕΤΗ said...

ΕΥΓΕΝΙΑ νασε καλα, εχουμε και συνεχεια στις χριστουγεννιατικες κατασκευες!!!!
Καλη σου μερα!!!!!

ΜΕΤΗ said...

EVAGELIA ετσι ακριβως μου ηρθε και εμενα η ιδεα της γιρλαντας στην κουρτινα , την ειδα λιγο σκετη .
Φιλια , καλημερα!!!

Summertime Blues said...

να και μια συνταγή ωραία στο...μάτι!
καλό ΣΚ.

Ροδανθη said...

Να είσαι καλά και του χρόνου πολύ ωραίο, ό,τι φτιάχνουμε εμείς με τα χεράκια μας έχει ιδιαίτερη αξία,ΦΙΛΙΆ ΚΑΛΌ σ/κ.

Effie's Sweet Home Designs said...

ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!
ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ ΚΡΕΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

mia said...

Παρα πολύ ωραία ιδέα!!!...και του χρόνου με υγεία

Anonymous said...

Μετη πολυ ωραια η γιρλαντα και ακομη πιο ωραια η κουρτινα.Νομιζω οτι η μικρουλα μου θα ενθουσιαστει με την ιδεα.Καλες γιορτες Μετη.Ποπη

Tante Kiki said...

Τέλεια η γιρλάντα!!! Δίνει μια πολύ όμορφη νότα στο δωμάτιο! Και του χρόνου με υγεία!! Αύριο θα στολίσω κι εγώωωω!!!

eleni said...

Πολύ όμορφο,φίνο στόλισμα της κουρτίνας!
Και του χρόνου!
Φιλιά!

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

Ω...ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!ΤΕΛΕΙΑ....

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Αχχ πόσο μας αρέσουν οι Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις! Πολύ όμορφη η γιρλάντα σου! Θα προσπαθήσουμε να τη φτιάξουμε κι εμέις! Φιλάκια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

πανεξυπνη η ιδεα σου.Θα τη δειξω στη μητερα μου.Με το καλο να ερθουν οι γιορτες.

Μηπως ξερεις γιατι δεν μπορω σε αρκετους ν αφησω σχολιο;μολις παω να το δημοσιευσω μου λεει επιλεξτε προφιλ.Σε εσενα μπαινουν κανονικα.

ΕΛΕΝΑ said...

Μετάκι μου πανέμορφη, πανέξυπνη ιδέα, που μέχρι κι εγώ η .. ασχέτου μπορώ να φτιάξω!
Μ' αρέσει πολύ!!!

Ασχετο, αλλά φτιάξε μου κανένα μπουκαλάκι ακόμα pleeaaasseee!!!!
Τα περισσότερα τα μοίρασα, έβαλα το λικέρ ρόδι που ετοίμασε ο αντρούλης μου και τα έκανα δωράκια!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

Maria B. said...

εγω που την έχω δει απο κοντά μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω και όπως λεει και το σπιρτοκουτο γίνεται και all seasons που λένε και στο χωριό μου!!!!!!!!χιχιχιχι!!!

και του χρόνου Μετακι μου να είμαστε καλά να μας ξαναδώσεις τις υπέροχες ιδέες σου !!!!!!

φιλια πολλά

Anonymous said...

ωραία συνταγή πως την φτιάξατε
θα μου δόσης τα χρωματιστά κέικ

Maria B. said...

φίλε ανωνυμε εαν είχαμε βάλει συνταγή για χρωματιστά κέικ θα σου την δίναμε !!! τώρα μπορούμε να σου δώσουμε μόνο την γιρλάντα !!!

καλή χρονιά και χρόνια πολλά απο όλες εμας !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...