Friday 15 July 2011

Πατατοσαλάτα με τόνο

Ζέστη, πολλή ζέστη αυτές τις μέρες!
Συνεχίζω να μαγειρεύω (τι να κάνω? έχω και 3 άντρες να ταΐσω) αλλά προσπαθώ να περνάω όσο το δυνατόν λιγότερες ώρες στην κουζίνα και να ετοιμάζω πιάτα εύκολα και γρήγορα.
Τον τελευταίο καιρό το χουμε ρίξει στις σαλάτες, οι οποίες βέβαια είναι σούπερ ενισχυμένες, μην φανταστείτε ότι μπορώ να τους ξεγελάσω με ένα φύλλο μαρουλάκι και λίγο αγγουράκι.
Η αλήθεια όμως είναι, ότι είναι νόστιμες και ετοιμάζονται γρήγορα.
Πάμε να φτιάξουμε λοιπόν μια νόστιμη πατατοσαλάτα.

Τα υλικά μας:
4 μεγάλες πατάτες
1 κρεμμύδι
1-2 κρεμμυδάκια φρέσκα
4-5 αγγουράκια πίκλες
4-5 λιαστές ντομάτες (προαιρετικά)
1 κονσέρβα τόνο σε νερό
6-7 γεμάτες κουταλιές μαγιονέζα
αλάτι
Στην πράξη:
Βράζουμε τις πατάτες (προσοχή μην μας λιώσουν) και τις κόβουμε σε κυβάκια.
Τις βάζουμε σε βαθιά σαλατιέρα και προσθέτουμε τα κρεμμύδια πολύ ψιλοκομμένα, τις πίκλες ψιλοκομμένες και αν μας αρέσει ψιλοκόβουμε και 4-5 λιαστές ντοματούλες (δίνουν χρώμα στην σαλάτα μας αλλά και γεύση).
Αλατίζουμε.
Προσθέτουμε τον τόνο στραγγισμένο καλά από το νερό.
Τέλος προσθέτουμε την μαγιονέζα και ανακατεύουμε προσεχτικά.
Έτοιμη η σαλατούλα μας!!
Την φυλάμε στο ψυγείο σε σκεπαστό σκεύος ή καλυμμένη με πλαστική μεμβράνη.
Καλή επιτυχία!

29 comments:

Νίκη said...

Η αλήθεια είναι ότι αυτή η σαλάτα μας αρέσει κι εμάς πολύ!!
Συχνά η απλή πατατοσαλάτα αντικαθιστα τις τηγανιτές πατάτες ως συνοδευτικό. Επίσης αντί για τόνο στην "ενισχυμένη" εκδοχή βάζω βραστό αυγό ή και τα δυο μαζί.
Δοκόμασε ακόμα μαζί με τις πατάτες να βράσεις και1-2 καρότα και να τα ψιλοκόψεις μέσα, πάνε τέλεια!
Φιλιά!!

Anonymous said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΗ ΣΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ....ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΝΑ ΝΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

SpIrToKoYto said...

μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι φιλενάδα...
3 έχεις και τους ξεπετάς...εγώ έναν έχω και δεν τον κάνω ζάφτι με τίποτα...ppp
πολύ μ' άρεσε η σαλατούλα σου...-:))

Anonymous said...

Ελενα ωραια φαινεται η σαλατα σου θα τη δοκιμασω.Να δω πως ειναι η γευση της με τον τονο.Ποπη

Ερμιόνη said...

Νόστιμη και χορταστική! Όντως με τέτοια ζέστη δεν είμαστε για πολλές πολλές κατσαρόλες και φούρνους!

mia maria said...

Με τόνο δεν έχω φτιάξει αλλά η πατατοσαλάτα όπως και να τη φτιάξουμε είναι πολύ αγαπημένη εδώ! Βέβαια για γεύμα, δυσκολεύομαι να τους την πασάρω, χαχα!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

μούρλια πρόταση, βέβαια καλοκαιριάτικα με τη μαγιονέζα είμαι μαλωμένη (το ίδιο και το χειμώνα, χαχα) αλλά με λίγο ελαιόλαδο μια χαρά βολεύομαι, με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη, δεν είναι καιρός για κουζινομαγειρέματα!!!!! τι τις έχουμε τις σαλάτες!!!!!!

Anonymous said...

Elena I love the salade for the summer. Your recipe it's good and soo fresh! Have a nice weekend!

Afroditi Dionysopoulou said...

Ιδανική απο όλες τις απόψεις η σαλάτα σου Ελενά μας!! φιλιά :)))

Helen Gr said...

Ελενάκι γύρισες; Είδα ότι πέρασες καλά και χαίρομαι. Κρίμα που δεν είχα χρόνο έστω να τηλεφωνηθούμε, γιατί ο χρόνος στην Ελλάδα μου έφυγε πολύ γρήγορα. Την επόμενη φορά ελπίζω να βρεθούμε. Η σαλάτα σου χωρταστική και νοστιμότατη. Φιλάκια.

Helen Gr said...

Το χορταστική έγινε . . . χωριάτική!!! Μπράβο μου!

ιρινι said...

Αυτή τη σαλάτα θα φτιάξω σήμερα , διότι δεν αντέχω να μαγειρέψω!!!!Η ζέστη ειναι ...στο φούλ, η σαλάτα φαίνεται υπέροχη, με εσωσες!!!!
Φιλιά!!!

Lenia said...

ό,τι καλύτερο για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Πολύ δροσερή η πατατοσαλάτα σου Έλενά μου. Τη δροσιά της να έχεις!!! Είναι ότι μας χρειάζεται μέσα στον καύσωνα, εμάς, που έχουμε εγκλωβιστεί στην Αθήνα χαχα
Καλή εβδομάδα να έχεις!!!
Φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη η αλήθεια είναι ότι στην πατατοσαλάτα μπορείς να βάλεις ότι θέλεις και κατά καιρούς έχω δοκιμάσει ένα σωρο συνδυασμούς, κυβάκια τυρί, αλλαντικά, αυγά κλπ.
Στην συγκεκριμμένη επειδή έχει τον τόνο, απέφυγα να προσθέσω αυγά ή κάτι άλλο, αλλά περί ορέξεως.... ότι θέλει ο καθένας προσθέτει:)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου γρήγορες και εύκολες είναι οι περισσότερες συνταγές που δίνω, με τέτοιες ζέστες δεν είμαστε και για πολλά πολλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μου τους ξεπετάω μια κουβέντα είναι:PPP
Προσπαθώ πάντως φιλότιμα, κάτι είναι κι αυτό, έτσι?? χα α χαα!
Φιλιά πολλά φιλεναδίτσα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ποπάκι ταιριάζει όμορφα ο τόνος, δοκίμασέ την!
Εμένα μου αρέσει και με λιαστή ντοματούλα, αν σου αρέσει πρόσθεσέ την, πάει όμορφα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου άστα, μην τα συζητάς!!
Αντε να δροσίσει λίγο, να ξαναπιάσουμε τις κατσαρόλες μας;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου μπας κι έχεις την εντύπωση ότι τα κατάφερα εγώ να τους την πασάρω για κυρίως γεύμα??
Για βραδινό την έφτιαξα και η επόμενη ερώτηση ήταν "Τι άλλο έχουμε?"
Εγώ πάντως προσπάθησα:P
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Πέστα βρε Γαστεροπλήξ μου μπας και σε ακούσουν και κάτι
καλ(κ)ομαθημένα κατά Αθήνα μεριά!!
χα χα χαα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

ΜΟΝΗ ΚΕΡΝΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ δεν είναι καμία ενόχληση!
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

ΕΛΕΝΑ said...

Thank you Odile:)
Have also a nice weekend:))

ΕΛΕΝΑ said...

Αφροδιτούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου επέστρεψες κιόλας στα ξένα??
Κρίμα που δεν καταφέραμε να ειδωθούμε, ελπίζω την επόμενη φορά!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ριρή μου δεν παίζεται η ζέστη σήμερα!
Ελπίζω να ευχαριστηθειτε την σαλατούλα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λένια μου συμφωνώ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδούλα μου αυτό το Σαββατοκύριακο έχω μείνει στην Αθήνα, όλα τα a/c αναμμένα και σέρνομαι από το ένα δωμάτιο στο άλλο;-)
Υπομονή!!!
Φιλιά πολλά!

Unknown said...

καλή και δροσερη ιδέα...κάπως ελαφριά αν δεν κάνω λάθος ..νασαι καλά...
καλή σου εβδομάδα.....

σα ψαράκι εξω απο τα νερά σου εισαι..που καθησες στην αθηνα και δεν πήγες στο όμορφο χωριό .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...