Wednesday 27 July 2011

Πέρκα πανέ με αρωματική κρούστα

Ένας διαφορετικός τρόπος μαγειρέματος, για να απολαύσετε ένα από τα πιο νόστιμα ψάρια.
Κατάλευκο φιλέτο ψαριού, κλεισμένο σε μια αρωματική κρούστα.
Τα παιδιά μου λατρεύουν την πέρκα μαγειρεμένη με αυτόν τον τρόπο και μου την ζητάνε συχνά.
Συνήθως την συνοδεύω με αυτήν την σαλάτα, εσείς όμως μπορείτε να την συνοδέψετε με όποια σαλατούλα σας αρέσει.
Πάμε να την φτιάξουμε!

Θα χρειαστούμε:
(υλικά ανάλογα με την ποσότητα του ψαριού)
πέρκα φιλέτο
αλεύρι
τριμμένη φρυγανιά
μυρωδικά διάφορα (ρίγανη, θυμάρι, βασιλικό κλπ)
2 αυγά καλά χτυπημένα
αλάτι, πιπέρι
Στην πράξη:
Θα χρησιμοποιήσουμε 3 πιάτα.
Στο ένα θα βάλουμε αλεύρι.
Στο δεύτερο τα χτυπημένα αυγά.
Στο τρίτο την γαλέτα ανακατεμένη με αλάτι και όποια μυρωδικά μας αρέσουν (εγώ συνήθως βάζω ρίγανη, θυμάρι και αν έχω μαντζουράνα).
Τυλίγουμε πρώτα το ψάρι στο αλεύρι, μετά στα χτυπημένα αυγά και τέλος στο μείγμα της γαλέτας.
Τηγανίζουμε το ψάρι σε μπόλικο καυτό λάδι, στην αρχή σε δυνατή φωτιά και μετά χαμηλώνουμε λίγο για να μην μας «αρπάξει».
Θέλουμε το ψαράκι μας να αποκτήσει μιαν όμορφη χρυσαφένια κρούστα.
Εγώ όπως έχω δηλώσει, πρόβλημα με το τηγάνι δεν έχω και το τηγανητό ψάρι πιστεύω έχει άλλη νοστιμιά.
Η Μαρία όμως ως πιο πρακτική, αφού πανάρει την πέρκα, αντί να την τηγανίσει, στρώνει αντικολλητικό χαρτί στο ταψί του φούρνου, και την ψήνει.
Όπως και να την κάνετε, θα απολαύσετε κατάλευκο ψαράκι με μιαν υπέροχη αρωματική κρούστα.
Καλή επιτυχία!!!

18 comments:

Lila Xagorari said...

Ήρθα πρώτη!!!!!!!! Μεγάλη μερίδα και κρασάκι παγωμένο!!!

χαραυγή said...

Καλημέρα Έλενα,μοσχομύρισε το ψαράκι σου!!Κι εγώ δεν έχω πρόβλημα με το τηγάνι αλλά προσπαθώ να το περιορίσω στις πατάτες.Τα υπόλοιπα...συμφωνώ με τη Μαρία,λαδόκολλα και στο φούρνο.

georgiaxara said...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΑ!!!
ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!

ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

mia maria said...

Αχ, μοσχομύρισε! Έτσι, ακόμα και οι δικοί μου θα το τρώγανε!

mari beika said...

Λαχταριστό το ψάρι έτσι και σίγουρα για τα παιδιά είναι καμουφλάζ!! λες να το δοκιμάσω για το γιο μου που δεν το τρώει με τίποτα;
Φιλιά πολλά

Anonymous said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ ,ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΤΗΓΑΝΙΖΩ.ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΤΣΙ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Πολύ καλή η ιδέα σου Έλενά μου. Στο λέω από τώρα όμως, ότι θα το φτιάξω στο φούρνο χαχαχα.
Να περνάς καλά!!!!
Φιλάκια πολλά!

paraxeno pirouni said...

Γνωρίζω πολλούς που τηγανητό μόνο τρώνε το ψάρι. Με μια τέτοια αρωματική κρούστα λοιπόν, θα βγαίνει ακόμα πιο νόστιμο!
Στα βότανα και λίγο ξύσμα λεμονιού νομίζω θα έδινε έξτρα άρωμα και φρεσκάδα!
Καλό μεσημέρι :)

ιρινι said...

Η πέρκα ειναι απο τα αγαπημένα μου ψάρια!!!Συνήθως την τρώμε ψημένη στο φούρνο λαδολέμονο, αλλα αυτή η εκδοχή της κρούστας μου αρεσε πάρα πολύ!!!Σημειώνω την συνταγή...
Φιλιά!!

Νίκη said...

Ψαράκι ελαφρύ και μυρωδάτο και σαλατούλα! Ό,τι πρέπει για καλοκαιράκι!!

Helen Gr said...

Καλησπέρα, Ελενάκι, μέχρι εδώ μοσχομύρισε το ψαράκι σου. Καλοκαιρινό και οικογενειακό αλλά και παρείστικο! Φιλιά. ΥΓ. Το πρόβλημα ακόμα το έχω, τελικά θα μείνω προβληματικά!!!

Unknown said...

με ουζάκι πιστεύω ότι πάει.....
αλλά και να μην πάει νόστιμότατο...και όυζάκι και πάλι ουζάκι.....νασαι καλά...

Phivos Nicolaides said...

Πέρκα ώ! πέρκα!!

Tante Kiki said...

MMMMMιαμμμμμ! Νομίζω ότι τώρα που περνάω φάση ψαροφαγίας θα δοκιμάσω την υπέροχη πέρκα σου καλή μου Έλενα! Πρέπει να είναι πεντανόστιμη! Καλό μεσημέρι! Φιλιά!

Maria B. said...

Ηταν στραβό το κλίμα το φαγε και ο γαίδαρος που λέει και ο λαός μας έτσι την έπαθα και εγώ Λενάκι μου, εχθές δεν μ'εβαζε μέσα το σύστημα και σήμερα δεν είχαμε σύστημα στο γραφείο μέχρι αργά!!! Πιστεύω να μου κράτησες ένα μικρό κομματάκι μια και εχω έρθει καταιδρωμένη και ταλαιπωρημένη !!!!

αχ καλά που είσαι και εσύ φιλεναδίτσα μου που μαγειρεύεις γιατί εγώ ΔΕΝ - το έκοψα φαίνεται το άθλημα, φεύγω για διακοπές και έχουν πάρει τα μυαλά μου αέρα !!!! χιχιχιχιχιι

φιλια πολλά πολλά προκομένη φιλενάδα !!!

Anonymous said...

ωραία συνταγή....ευχαριστούμεεε!!!!
...irida...

Vita said...

Η επόμενη πέρκα στο σπίτι μου θα γίνει έτσι ακριβώς Έλενα! Πολύ μου άρεσε η συνταγή σου.

Pitsina said...

Σε ευχαριστούμε για την πρόταση.Σήμερα είχα και γω πέρκα αλλά ψητή με άρωμα σκόρδου και δροσερή πατατοσαλάτα .Θα έχω τη συνταγούλα στα υπόψιν γιατί τώρα είμαι σε δίαιτα και.. μάλλον δεν ενδείκνυται ε χάχα .Χάρηκα που σε βρήκα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...