Thursday 15 March 2012

Κασερόπιτα με φύλλο κανταΐφι

Η φίλη μου η Ντόρα, που είναι και νονά της κόρης μου, μας κέρασε για την γιορτή της (Θεοδώρα) αυτήν την υπέροχη κασερόπιτα.
Ήταν τέτοια η νοστιμιά της, που όπως καταλαβαίνετε την έβαλα και την φωτογράφισε πάραυτα.
Μαζί με τις φωτογραφίες μου έδωσε και την πολύ-πολύ εύκολη συνταγή της.
Σας την κερνάω κι εγώ λοιπόν με την σειρά μου για την γιορτή της, έστω και καθυστερημένα.
Άλλωστε δεν λένε ότι η γιορτή κρατάει 40 μέρες ?? χιχιχι!!
Πάμε να δούμε τι χρειαζόμαστε :

Υλικά
1 πακέτο φύλλο κανταΐφι (500 γρ.)
750 γρ. κασέρι τριμμένο
200 γραμ. φέτα τριμμένη
4 μεγάλα αυγά
200 γρ. βούτυρο γάλακτος ή αγελάδος
1/2 λίτρο φρέσκο γάλα
Εκτέλεση
Τρίβουμε τα τυριά στο χοντρό μέρος του τρίφτη.
Βουτυρώνουμε ελαφρά το ταψί του φούρνου.
Ανοίγουμε με τα δάκτυλα το φύλλο και στρώνουμε το μισό στο ταψί.
Σκορπίζουμε το τριμμένο κασέρι πάνω στο φύλλο και από πάνω ρίχνουμε την φέτα.
Πασπαλίζουμε με πιπέρι και καλύπτουμε με το υπόλοιπο φύλλο.
Ζεσταίνουμε το βούτυρο να λιώσει (προσοχή να μην μας κάψει) και περιχύνουμε την πίτα.
Χτυπάμε τα αυγά με το γάλα και τα ρίχνουμε από πάνω.
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς και σε πάνω κάτω φωτιά, για περίπου 1 ώρα ή μέχρι να ροδίσει.
Είναι πεντανόστιμη !!!
Χρόνια πολλά Ντορίτσα να σε χαιρόμαστε !!!

37 comments:

tanyadmin said...

καλημερα...καλημερααα...!!!μπορώ να έχω 1,2,3,4,5...κομμάτια;;;;;;ευχαριστω!!!φιλιααααααααα

Eleni said...

Καλημέρα!!!Είναι υπέροχη πωπω πρωι πρωι σλουρπ!!!!!!!!Η συνταγή έχει αντιγραφεί πριν γράψω το σχόλιο εννοείται!!!Φιλιά πολλά!!!

Ειρήνη από Πειραιά. said...

Μαρία καλημέρα! Η πίτα με το καταίφι,
εξαιρετική και η συνταγή νόστιμη και δοκιμασμένη στο παρελθόν. Την είχα φτιάξει με με γραβιέρα και κασέρι, και τη δεύτερη φορά, έβαλα και μια πρέζα αλάτι μέσα στα αυγά, γιατί την πρώτη μου φάνηκε το φύλλο ανάλατο.
Διαφορετική συνταγή, ωραία εμφάνιση
ξεφεύγει από τις συνηθισμένες! Μπράβο στη νονά!

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Πολύ πρωτότυπη τυρόπιτα.
Δεν έχω δοκιμάσει τέτοια πιτούλα και νομίζω πως επιβάλλεται.
Καλημέρα.

Ερμιόνη said...

Καλημέρα Μαρία!!
Μία φίλη είχε φτιάξει παρόμοια πιτούλα και όταν τη δοκιμάσαμε, μείναμε όλοι με το στόμα ανοιχτό! Το συγκεκριμένο φύλλο δίνει άλλο αέρα στην αγαπημένη μας τυρόπιτα!!
Πραγματικά αξίζει τον κόπο η δοκιμή!

ΜΕΤΗ said...

Nτοριτα μου για την κασεροπιτουλα σου εχω ακουσει τα καλυτερα λογια!!!
Για κανονησε ποτε θα ερθεις σπιτι να την φτιαξουμε και να την τσακισουμε!!!!
Φιλακια πολλα , καλημερα!!!!

*Αν και τα ειπαμε και απο κοντα ,να εισαι πολυχρονη και οτι επιθυμεις !!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρόνια πολλά Ντορίτσα, πολύχρονη κι ευτυχισμένη!
Πήρα κομμάτι (μεγάλο) από την λαχταριστή πιτούλα σου και πάω να καθίσω δίπλα στην Μέτη να κουτσομπολέψουμε (όχι την πίτα σου, για άλλα θα πούμε;-)
Φιλιά!!!

Tante Kiki said...

Καλημέρα! Αυτή δεν είναι κασερόπιτα είναι μια λιχουδιά άνευ προηγουμένου!!!! Κι εγώ τώρα τί να κάνω;;;;;;;; Αν την φτιάξω... θα την τσακίσω και ...κάνω δίαιτα!!!!!!! Καλύτερα να την ονειρεύομαι και να την λιμπίζομαι!

eleni said...

Καλώς τη-τι κάνεις;
Αυτή την πιτούλα την φτιάχνω αρκετά συχνά,αρέσει στα κορίτσια και σε φίλους μας.
Την εμπλουτίζω με περισσότερα κίτρινα τυριά,η φέτα παραμένει πάντα.
Φιλιά!

Selcouth said...

Πω πω... Να η τυροκόλαση! Φτιάχνω τυρόπιτα, αλλά δεν έχω δοκιμάσει με φύλλο από κανταϊφι. Στα υπ΄όψιν!

Καλό μεσημέρι Μαρία!

paraxeno pirouni said...

Μμμ, πολύ ενδιαφέρουσα η πίτα με το κανταΐφι! Και εύκολη και διαφορετική, με την πρώτη ευκαιρία θα τη δοκιμάσω!
Ευχαριστούμε για την ωραία ιδέα, καλό μεσημέρι! :)

EVAGELIA VRETTOU said...

πω πω, τι μας έκανε η φίλη Ντόρα...! Έχω φάει κάτι αντίστοιχο, τυρόπιτα με φύλλο κανταϊφι και ήταν απλά καταπληκτική!!! Τώρα που έχουμε και τη συνταγή σας, θα τη φτιάξουμε σίγουρΑ

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΡΟΛΑΒΑ; ΕΜΕΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΜΜΜΜΜΜΜ! ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΗ!!!!!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ.......

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

Η ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΣΕΡΟΠΙΤΑ!!!ΚΑΤΑΧΩΡΗΤΕ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

Vassi said...

Φαινεται τελεια!!!Θα τη δοκιμασουμε το Σαββατοκυριακο που θα εχουμε και παρεα.Φιλακια!!!

Unknown said...

Πω πω υπέροχη...θέλω κι εγώ πολλά κομμάτια...καλέ...αφήστε και για μένα...Χρόνια πολλά στην Ντόρα...φιλάκια Μαράκι

Evie said...

Δεν είχα την τύχη να την δοκιμάσω, πάντως φαινεται νοστιμότατη! Σίγουρα θα την δοκιμάσω!!! Να σαι καλά και Χρόνια Πολλά!

eleni said...

Θα την δοκιμάσω, στάνταρ!!! Καθώς μου αρέσει πολύ το κανταϊφι και το κασέρι...
Φιλιά!!!

Helen Gr said...

Εξαιρετική!!!
Σωστός τυρένιος πειρασμός!
Ένα κομματάκι μπορώ να έχω;
Φιλάκια πολλά.

cook said...

Jesus!!!και ειμαι σε νηστεια!!!....

Anonymous said...

Εγω Μαρακι σε αγαπαω εσυ γιατι μου το εκανες αυτο?Τελος παντων συνεχιζω οταν ψηνεται απο πανω ειναι μαλακο η το καταιφι ξεροψηνεται?Παραπονιαρικα φιλακια.Ποπη

Ειρήνη Ε. said...

Καλησπέρα κορίτσια, τι κάνετε;

Μαίρη (Ginger) said...

Αχ να μην έχει εδω φυλλο καταιφι, και κασέρι δεν εχει δηλαδή αλλα θα εβρισκα εναλλακτική. Που ζω? Ελα ντε! Λιβάδια έχουν, γαλακτοκομικά εχουν, τυριά δεν ξέρουν να φτιάχνουν. Πεντανόστιμη φαίνεται. Καλό σου βράδυ

Unknown said...

Πολύ λαχταριστή, θα την δοκιμάσω 100%!
Μπράβο σου!!!

http://glykoparamithenia.blogspot.com/

Summertime Blues said...

οπωσδήποτε στο φούρνο μου.
καλό βράδυ!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Πρέπει να την φτιάξω άμεσα!

mari beika said...

Δελεαστική, λαχταριστή και νοστιμότατη η τυροπιτούλα Μαρία μου, θα την δοκιμάσουμε πάραυτα!!
Φιλιά πολλά.

SpIrToKoYto said...

κοπελιά,τί θαύμα είναι αυτό...???
πες στη Ντόρα,εκτός από τα φιλιά και τα Χρόνια μου Πολλά ,την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε,να κρατάει και ένα δυό ταψιά να βρίσκονται...
φιλιά σε όλες σας...-:))

Maria B. said...

Η Ντορίτσα σας ευχαριστεί πολύ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας.

Εγώ με την σειρά μου πιστεύω ότι όσοι αποφασίσουν να την φτιάξουν θα την απολαύσουν όπως την απολαύσαμε και εμείς - αύριο θα μαζευτούμε στης Μέτης και θα μας φτιάξει άλλο ένα ταψί !!!!!
είδατε τι φιλεναδοκουμπαρες διαλέγω ??? χιχιχιχιχι!!!

καλημέρα και καλό σ/κ να έχουμε !!!

Conna said...

Λίγο αργά αλλά την πήρε το μάτι μου την άτιμη την πίτα.

Μπήκε στα "προσεχώς"

Φιλιά Βου μου !

syros2js said...

Δε γινόταν να μην περάσουμε από 'δω για να σου ευχηθούμε να έχεις ένα υπέροχο κ' γευστικότατο Σαββατοκύριακο!!!
Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και φεύγοντας,... κλέβουμε 2 κομματάκια κασερόπιτας!!!
Φιλιά!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Ε, λοιπόν μες τη βδομάδα υπόσχομαι να τη δοκιμάσω! Φαίνεται καταπληκτική κι έχω κι αδυναμία στο κανταίφι!!

Dee Dee said...

εξαιρετικη συνταγη!!!!! Την εκανα και μας αρεσε πολυ!!!
Εγω στη μεση ανακατεψα το κασερι μα τη φετα κι εβαλα κι ενα απο τα αυγα και λιγο γαλα. Εγινε υπεροχη!!!!

Ευχαριστουμε για τη συνταγη :)

Maria B. said...

γεια σου Dee Dee, σ'ευχαριστούμε που μπήκες στο κόπο να μας γράψεις. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε !!!!!!!!

σε φιλώ πολύ πολύ και καλή συνέχεια του καλοκαιριού !!!!

Anonymous said...

Καλημέρα!
Δοκίμασα την κασερόπιτα αυτή βάζοντας τις μισές δόσεις, γιατί έχω αποτύχει στο παρελθόν με αντίστοιχες συνταγές. Είναι πολύ γευστική και εύκολη στην εκτέλεση. Όμως, το κάτω στρώμα κανταίφι χάθηκε. Η βάση ήταν πολύ μαλακή. Δεν είναι όπως στη φωτογραφία. Μήπως έπεσε πολύ βούτυρο στον πάτο του ταψιού ή πολύ υγρό από επάνω (γάλα με αυγά και βούτυρο); Τι μπορώ να κάνω, για να είναι πιο τραγανή από κάτω; Αν ψήσω μόνο του το κάτω στρώμα κανταιφιού;
Ευχαριστώ πολύ, Άρτεμις

Maria B. said...

Αρτεμις καλό σου μεσημέρι κατ'αρχας σ'ευχαριστούμε για την προτίμηση !!
και κατα δεύτερον παμε να δούμε τι μπορεί να συνέβει. Λες οτι έκανες την μισή δόση, μήπως έβαλες λιγότερο κανταίφι απο κάτω καθώς επίσης μήπως τα υγρά υλικά δεν τα ζύγισες και τα έκανες με το μάτι και έβαλες περισσότερα υγρά από ότι έπρεπε ? . Δεν νομίζω να χρειάζεται να ψήσεις το κανταιφι μόνο του, απλά βάλε περισσότερο κανταιφι απο κάτω !!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η γεύση της γιατί τα παιδιά μου την λατρεύουν, καλοφάγωτη λοιπόν εστω και έτσι και καλή επιτυχία στην επόμενη !!!!! περιμένουμε νέα σου !!!

Ελισσάβετ said...

ΑΠΊΣΤΕΥΤΗ Η ΝΟΣΤΙΜΙΑ ΤΗΣ! ΦΤΙΑΧΤΕ ΤΗΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...