Wednesday 4 July 2012

Παράθυρο με θέα

Η πρόσκληση που πήραμε από την Λίλα, για να φωτογραφίσουμε την θέα μέσα από μια πόρτα ή ένα παράθυρο, δεν μας άφησε αδιάφορες!
Την ίδια πρόσκληση πήραμε και από την φίλη μας Tante Kiki.
Η Λίλα συνόδευσε το παιχνίδι με κάποιες σκέψεις σχετικά με το θέμα που απασχολεί τον τελευταίο καιρό πολλές food bloggers και με τις οποίες σκέψεις ταυτιζόμαστε απόλυτα.
Όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι το να ανέβει μια ανάρτηση δεν είναι κάτι απλό!
Θα μαγειρέψουμε προσεκτικά και με αγάπη το φαγάκι μας, θα φροντίσουμε να το φωτογραφίσουμε όσο καλύτερα μπορούμε (καμιά μας δεν είναι επαγγελματίας φωτογράφος ας μην ξεχνάμε), θα συντάξουμε το κείμενο και θα ανεβάσουμε την ανάρτηση.
Όλα αυτά συνεπάγονται προσωπικό χρόνο, κόπο, φροντίδα και ίσως κάποιο κόστος.
Δυστυχώς τον κόπο του άλλου, πολλοί «επιτήδειοι» φροντίζουν να τον οικειοποιηθούν.
Παρατηρήθηκαν λοιπόν φαινόμενα απαράδεκτα, όπου κάποιοι φωτογράφιζαν και αναρτούσαν συνταγές από άλλα blogs, εμφανίζοντάς τες ως δικές τους και μάλιστα καμαρώνοντας γι αυτές λες και είχαν ασχοληθεί έστω και μισό λεπτό για την δημιουργία τους.
Φυσικά δεν μιλάω για το φαινόμενο του να δει κάποιος κάπου μια συνταγή, να την μαγειρέψει, να την φωτογραφίσει και να την αναρτήσει στο blog του.
Στην περίπτωση αυτή, δεοντολογικά σωστό είναι να αναφέρει την Πηγή, αλλά αν δεν την αναφέρει, τουλάχιστον έκανε κάποιον κόπο ο ίδιος.
Μιλάω για αντιγραφή κειμένων και φωτογραφιών, για πλήρη αντιγραφή δηλαδή.
Πολλές φορές οι «επιτήδειοι» πλουτίζουν κιόλας με τον κόπο του άλλου, μέσα από διαφημίσεις ή διάφορα άλλα μέσα.
Γενικεύοντας το θέμα, το φαινόμενο αυτό είναι απαράδεκτο όχι μόνο για τα food blogs, αλλά για όλα τα blogs.
Αν μια blogger κατασκεύασε και ανάρτησε στο blog της μια δημιουργία της, με την οποία ασχολήθηκε προσωπικά, πόσο τίμιο είναι να δει την φωτογραφία της δημιουργίας της και το κείμενο της ανάρτησής της να αναδημοσιεύονται σε ένα άλλο blog και μάλιστα ο άλλος blogger να καμαρώνει ισχυριζόμενος ότι το έργο είναι δικό του?? Και να επιμένει σε αυτό??
Τέτοιου είδους απαράδεκτα φαινόμενα καλό είναι να τα καταγγέλλουμε όταν τα παίρνουμε είδηση και να τα απομονώνουμε.
Γιατί δεν βλάπτουν μόνο τον «πληγέντα» blogger, αλλά όλους μας.

Για να μην σας κουράσω άλλο με ένα θέμα που το χιλιο-συζητήσαμε και χιλιο-αναλύσαμε τις τελευταίες μέρες, ας προχωρήσω στο θέμα του παιχνιδιού της Λίλας και της Tante Kiki.
Εικόνες μέσα από μια πόρτα ή ένα παράθυρο λοιπόν.
Δεν θα σας δείξω υπέροχες εικόνες που βλέπω μέσα από κάθε παράθυρο στο χωριατοσπιτάκι μου, όπου από παντού βλέπω θάλασσα και ηρεμώ.
Ούτε τι βλέπω μέσα από τις πόρτες και τα παράθυρα στο αθηναίικο σπιτάκι μου.
Θα πρωτοτυπήσω και θα σας δείξω αυτό!
Αυτό είναι η θέα μέσα από το παράθυρο στον τελευταίο όροφο ενός ουρανοξύστη, όπου πριν λίγα χρόνια στην Ολλανδία, ήπιαμε καφέ με την αγαπημένη μου φιλενάδα την Κλειώ.
Από κάτω μας απλωνόταν όλο το Ρότερνταμ και η θέα ήταν πραγματικά μοναδική!
Μετά ανεβήκαμε στην ταράτσα του ουρανοξύστη, όπου το πάτωμα περιστρεφόταν και καθώς περιστρεφόταν εμείς απολαμβάναμε την υπέροχη θέα.
Όχι, δεν με έπιασε η υψοφοβία μου που συνήθως με πιάνει σε τέτοιες περιπτώσεις, το είχα πραγματικά απολαύσει!
Είχαμε περάσει στ’ αλήθεια υπέροχα με την Κλειούλα μου, που μου λείπει πολύ!
Κι εδώ η θέα μέσα από το παράθυρο του αεροπλάνου, πλησιάζοντας να προσγειωθούμε σε μια παγωμένη και χιονισμένη Ολλανδία (Χριστούγεννα ήταν).
Τα συντριβάνια αυτά έβλεπε η Μαρία μέσα από το παράθυρό της, στο ξενοδοχείο Epirus Palace, στα Γιάννενα!!
Πανοραμική θέα της γέφυρας Ρίου-Αντίρριου έβλεπε η Vasia μέσα από το παράθυρο του αεροπλάνου
Kαι μέσα από το παράθυρό της η Ντόρα έβλεπε τον χειμώνα τα αφρισμένα κύματα της θάλασσας του Κορινθιακού
αλλά και το ουράνιο τόξο!
Θα δώσουμε την σκυτάλη σε 5 bloggers, για να μας δείξουν τα δικά τους παράθυρα με θέα, κι αν θέλουν να διατυπώσουν όποιες σκέψεις αυτές θέλουν (δεν είναι υποχρεωτικό)
Στην Elena (Fantasia)
Στην Mari Plateau
Στην Στέλλα
Στην Έλενα (cook with Elena)
Στην Σκοτεινούλα Dark Chef
Να έχετε όλοι μιαν όμορφη καλοκαιρινή μέρα!

44 comments:

Φωτεινη Τ. said...

Καλημερα Ελενα,περιμενα συνταγουλα ,διαβασα δικαιολογημενα παραπονα.Ειμαι πολυ εξω απο τον ιντερνετικο χωρο,η αγνοια μου ειναι τετοιου μεγεθους που ντρεπομαι και να το αναφερω!Χειριζομαι πολυ μα πολυ ερασιτεχνικα το laptop[συνηθως με τηνβοηθεια του γυιου μου]..Να φανταστεις εκανα καιρο να βρω τους τροπους που ηθελα να στειλω τα σχολια μου[παρακαλω μην γελατε] και ψαχνω ακομα τον τροπο να στειλω τα σχολια μου στην γλυκυτατη Ζαμπια[συγνωμη που χρησιμοποιω το blog σου]και δεν μπορω[μη γελατε ειπαμε]!!!Κανω αυτη την μεγαλη εισαγωγη γιατι μπορω να καταλαβω τον κοπο,την προσωπικη ΄΄τρελα' που εχεικαποιος με τετοιου ειδους ενδιαφεροντα,το μερακι με τις γευστικες δημιουργιες και να ανακαλυπτει ξαφνικα οτι οι κοποι του εγιναν προιον υποκλοπης!Συγνωμη για την αγνοια μου,αλλα γιατι δεν ονοματιζετε αυτα τα blogs?Η μηπως ειναι κοινο μυστικο?Οσο για τις ταξιδιαρικες φωτογραφιες τι να πω?Αναποσπαστο κομματι της ψυχης μας ειναι τα ταξιδια,οι περιηγησειςκαρδιας και σωματος και ευτυχως που υπαρχει η δυνατοτητα να εγκλωβιζεις χαρουμενες στιγμες με την τεχνολογια ,γιατι στο 'μεσα 'μας μενουν ανεξιτηλα χαραγμενες.Ευχαριστω για την φιλοξενια,συγνωμη για την πολυλογια.

Tante Kiki said...

Καλή σου μέρα καλή μου Έλενα. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για όλους τους λόγους που προανέφερες αλλά και για έναν ακόμη που εγώ βρίσκω σημαντικό... την αξιοπρέπεια!!! Νομίζω ότι είναι απόλυτη έλλειψη αξιοπρέπειας το να καρπώνεσαι τον κόπο του άλλου και φυσικά χωρίς να γράφεις και την πηγή... και μάλιστα ισχυριζόμενος ότι είναι δικά σου... θαρρείς και δεν ξέρεις ότι είναι ξένα! Τί να πω, ντρέπομαι πραγματικά... και σε μένα συνέβη 2-3 φορές. Το εντόπισα και το έγραψα σε σχόλιο... αλλά απάντηση δεν πήρα , οπότε το ...φιλοσόφησα όσο κι αν τσατίστηκα γιατί δεν αντέχω και αυτό. Πάντως είναι κρίμα και είναι εξευτελισμός γι αυτόν που το κάνει... δείχνει φυσικά ότι δεν σέβεται τον εαυτό του και τους αναγνώστες του... Τον τελευταίο καιρό πάντως εμφανίζονται αρκετά μπλογκς που χρησιμοποιούν συνταγές μας χωρίς αναφορά στην πηγή... Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι οι μπλογκερς αυτοί είναι ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ.
Φυσικά και είναι άλλο να κάνεις μια συνταγή από άλλο μπλογκ και να αναφέρεις πηγή αυτό κι εγώ νομίζω ότι δεν έχει πρόβλημα όπως και από διάφορα βιβλία και περιοδικά.
Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!

Tante Kiki said...

Καλέ, ξεχάστηκααααα! Μας την έφερες με την πρωτοτυπία στις φωτό... εεεεε....πονηρούλα!!!! Είναι όλες ΥΠΕΡΟΧΕΣ και με ταξίδεψαν!!!! Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινή μου καλημέρα!
Μια χαρά τα πας για "πρωτάρα" όπως λες, χειρίζεσαι πολύ καλά τον λόγο, από τα γραφόμενά σου φαίνεται ότι μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για την μαγειρική και χαιρόμαστε που σε έχουμε στην παρέα μας.
Δυστυχώς στον χώρο του blogging και ειδικά του food blogging, πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι όπως ακριβώς δείχνουν, αυτό είναι κάτι που θα το διαπιστώσεις με τον καιρό.
Ομως τίποτε δεν μένει κρυφό για πάντα, είτε αυτό αφορά ένα πρόσωπο είτε αφορά μια πράξη, και φαινόμενα και πρόσωπα "αναξιοπρεπή" να είσαι σίγουρη ότι αποκαλύπτονται, καταγγέλονται και απομονώνονται.
Οχι απλά έχουμε ονοματίσει τα συγκεκριμμένα blogs και sites, αλλά τα έχουμε καταγγείλει κιόλας, κανένα μυστικό δεν υπάρχει, οποτεδήποτε υποπέσει στην αντίληψή μας τέτοιο νοσηρό φαινόμενο, ενωμένες όλες οι food bloggers το καταγγέλουμε και το αντιμετωπίζουμε.
Πέρασε ο καιρός της μυστικότητας, πλέον η σιωπή ισοδυναμεί με αποδοχή και εμείς δεν έχουμε καμία διάθεση να αποδεχθούμε τέτοιου είδους πράξεις.
Συγγνώμη και για την δική μου πολυλογία!
Να έχεις μιαν όμορφη μέρα!

gwgw said...

Καλημερα Ελενακι μου!!!
Πραγματικα υπεροχες φωτογραφιες κατι ξεχωριστο και ιδιαιτερο ΜΠΡΑΒΟ!!!
Τωρα το θεμα copy ειναι κατι που με εκνευρισε,με πονεσε με λυπησε ειλικρινα. γιατι πραγματικα χρειαζεται αρκετη δουλεια,χρονος να ετοιμασεις μια αναρτηση και ερχεται ο καθενας και η καθεμια και την παρουσιαζει για δικια του-της.
Και το χειροτερο..???ενω ξερει την πουστια που εχει κανει το παιζει και καλα δεν ξερω τιποτα εγω και κατηγορει συναμα ο,τι της τα εκλεψαν κιολας και μιλαω για την προσωπικη μου εμπειρια... το παιζει "ΚΥΡΙΑ" η δικια σου και δεν τρεχει καστανο...κατι τετοιες μικροπρεπειες με εχουν απομακρυνει γιατι πραγματικα εχω ΑΗΔΙΑΣΕΙ με τις δηθεν..βαρεθηκα να τις βλεπω να ερχοντε να αφησουν και καλα σχολιο ισως γιατι εχεις παει εσυ και εχεις αφησει το δικο σου,σε περιπτωση που δεν αφηνεις ΜΗΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΗ...Απο υποχρεωση δεν θελω κανεναν να ερθει να μου αφησει σχολιο να ερθει μονο γιατι του αρεσει κατι και αισθανεται αυτο που θα γραψει..
Εισαι η μονη Ελενακι μου που παραδεχομαι και το εχω τσεκαρει αυτο ο,τι ερχεσαι και μου αφηνεις σχολιο και ας εχω να πατησω και μηνες στο μπλογκ σας.Σε κουρασα συγνωμη αν και ειχα να πω και αλλα σταματω εδω..
Πολλες καλημερες και πολλα φιλια σε ολες σας!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου φυσικά ένα άτομο που οικειοποιείται τον κόπο του άλλου χωρίς κανέναν ενδοιασμό είναι αναξιοπρεπές, έχεις απόλυτο δίκιο.
Τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί πολύ τα κρούσματα, γι αυτό έφθασα στο σημείο να κάνω αυτήν την ανάρτηση.
Οι συνταγές μας κυκλοφορούν πλέον "αυτούσιες" δεξιά και αριστερά στο διαδίκτυο. Και όταν λέω αυτούσιες, εννοώ το κείμενο που εμείς συντάξαμε και τις φωτογραφίες που εμείς παρουσιάσαμε, γιατί κατά τ' άλλα οι συνταγές είναι για να μοιράζονται με τους άλλους, γι αυτό άλλωστε και τις αναρτούμε, όχι όμως για να αντιγράφονται.
Κάποιοι σβήνουν και το λογότυπο από τις φωτός και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Εχουμε ενωθεί μέσα από το facebook αρκετές food bloggers και προβαίνουμε συνέχεια σε καταγγελίες.
Θα σε ενημερώσω σύντομα αν θέλεις.

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια για τα πορτοπαράθυρα, είπαμε να βάλουμε κάτι διαφορετικό χα χα χαα!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου κάποιες άσχημες καταστάσεις σίγουρα μας στεναχωρούν, δεν πρέπει όμως να μας πτοούν.
Ισα ίσα πρέπει να μας δυναμώνουν και να βρίσκουμε τρόπο να τις αντιμετωπίζουμε.
Προσωπικά έχω στεναχωρηθεί πολύ και το ξέρεις, που αυτές οι καταστάσεις σε απομάκρυναν από τον χώρο, είσαι μια πολύ όμορφη και ευγενική παρουσία ανάμεσά μας.
Δυστυχώς νοσηρά φαινόμενα υπάρχουν σε όλους τους χώρους, αλλά πλέον αποφασίσαμε να τα λέμε με το όνομά τους και να μην τα αφήνουμε να περνάνε έτσι.
Οσο για τα σχόλια, προσωπικά εμένα όπως όλοι ξέρουν, είναι το τελευταίο κριτήριο του να αποφασίσω αν θα σχολιάσω κάπου ή όχι, όπως νοιώθω έτσι κάνω, δεν θα αλλάξω τώρα στα .... γεράματα χα χα χαα!
Φιλάκια Γωγούλα μου και να μην στεναχωριέσαι!
Και σύντομαι να ξαναγυρίσεις ενεργά κοντά μας!

Μαριλένα said...

το να επωφελείσαι του κόπου του άλλου, είναι σύνηθες -τόσο πολύ, που αν δεν συμβεί προκαλεί έκπληξη.

τόσα χρόνια στα blogs μάθαμε, συνηθίσαμε και πλέον το θεωρούμε δεδομένο.

ακόμα θυμάμαι -περισσότερο με γέλιο και λιγότερο με θυμό- την περίπτωση γνωστής ιστολόγου/ανοησιολόγου, η οποία μπήκε και βούτηξε ΚΑΝΟΚΙΚΟΤΑΤΑ την ανάρτηση της δεκαεπτάχρονης τότε Ελένης και την ανάρτησε ως δική της!
μην αναφέρω τι γινόταν με τις φωτογραφίες του καμαριού μου, τις οποίες έβλεπε παντού -όνομα φυσικά ΠΟΤΕ δεν υπήρχε!

ατάλαντα, στερημένα άτομα. για λύπηση περισσότερο και όχι για θυμό..

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μου έτσι αναρωτιέμαι κι εγώ, αν αυτά τα άτομα είναι για λύπηση περισσότερο, παρά για θυμό.
Πόση ικανοποίηση μπορείς να αντλήσεις, από το να κάνεις τον άλλον να σε θαυμάσει για κάποιο έργο που δεν είναι δικό σου???
Και αφού δεν είναι δικό σου, εσυ γιατί καμαρώνεις?? Ελεος δηλαδή!!
Μα και από το Ελενάκι είχαν πάρει??? Αν είναι δυνατόν!

Δεδομένο πλέον δεν θεωρείται τίποτε, καιρός να σταματήσουμε να θεωρούμε δεδομένες τέτοιες καταστάσεις!
Σε φιλώ πολύ πολύ!

Lila Xagorari said...
This comment has been removed by the author.
Lila Xagorari said...

To oτι συμφωνώ με την εισαγωγή, δεν το συζητώ! Αυτός ήταν και ο λόγος που σκέφτηκα το παιχνίδι με τις φωτογραφίες! Για να καταλάβουν κάποιοι οτι αυτά που ανεβάζουμε είναι ΔΙΚΑ ΜΑΣ και θέλουμε να τα μοιραζόμαστε με όποιους θέλουμε ΕΜΕΙΣ!!!
Όσο για τα παράθυρα....τι να πω??? Για άλλη μια φορά κάνατε τη διαφορά κυρίες μου!!! Καλώ όμως για λόγους τάξης την Αστυνόμο Έφη να κάνει τον γνωστό έλεγχο!!!!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα και από μένα Ελενάκι!
Ομολογώ ότι τα κρούσματα αντιγραφής που περιγράφεις με απογοήτευσαν αρκετά, κυρίως γιατί -λόγω αφέλειας- πίστευα (ή ίσως ήλπιζα) ότι πάνω κάτω όλοι όσοι ξεκινάμε ένα blog έχουμε την ίδια φιλοσοφία: να μοιραστούμε την αγάπη μας για τη μαγειρική...
Με δεδομένο βέβαια ότι και η κοινότητα του food blogging είναι κατά κάποιον τρόπο μια μικρή κοινωνία, ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο ότι θα υπάρχουν και πολλά κακώς κείμενα, που δημιουργούνται από άτομα κακόβουλα και αναξιοπρεπή, χωρίς ηθική συνείδηση και σεβασμό προς τον συνάνθρωπο.
Το θετικό είναι ότι σιγά-σιγά οι περιπτώσεις αυτές εντοπίζονται και απομονώνονται, οπότε έχει γίνει μια καλή αρχή για την εξάλειψη του φαινομένου.
Όσο για τις φωτογραφίες σας, πολύ μου άρεσε η σκέψη να μας ταξιδέψετε η καθεμία με το δικό της ξεχωριστό τρόπο!
Πολλά φιλιά!

Εφη said...

Ξέχασες να αναφέρεις το καταπληκτικότερο όλων...οτι είναι νέα μόδα να κλέβεις τη συνταγή πακέτο με τη φωτό και να παίρνεις μέρος και σε διαγωνισμούς...Θου Κύριε φυλακοιν τω στοματι μου......γίατί αν το ανοίξω και εδώ δεν ξέρω τι μας σώζει μετά...#$@$%#$$#%$#

Οι φωτό είναι οκ Λιλού, τις θυμάμαι ακόμα! Φιλιά!

Tante Kiki said...

Φυσικά και θα ήθελα να ενημερωθώ Έλενά μου γιατί κι εγώ την έχω πάθει αλλά και γιατί, όπως ήδη ξέρεις,μπαινοβγαίνω στα μπλογκοσπιτάκια μας γρήγορα οπότε δεν έχω τον χρόνο για να βρω τα κρούσματα. Πες μου με μειλ για να μπω κι εγώ στην ομάδα του Facebook.
Πολλά φιλιά κι ευχαριστώ

Anonymous said...

Ελενα μου καρδια της καρδιας μου !!
μου λυπεις πολυ καθως και οι υπεροχες ωρες που περασαμε,με την κουβεντουλα μας με το ξεκαρδιστηκο γελιο μας και με ολα αυτα που εκαναν εκεινη την συναντηση μας τοσο μοναδικη !!! φιλακια πολλα !!! φιλια σε ολα τα κοριτσια!! απο μια καρδια που σας αγαπα !!! Κλειω !!!

syros2js said...

Οι φωτογραφίες... υπέροχες!!!
Όσο για το άλλο... Εύχομαι κάποια στιγμή, να θυμηθούμε όλοι μας τί σημαίνει "φιλότιμο"...
Ούτως ή άλλως, η δική σας αξία, δε μειώνεται ούτε στο ελάχιστο, ό,τι και να συμβεί...
Έχετε την αγάπη μας!!!

Thalassenia said...

Στις φωτό δώσατε ρέστα κορίτσια!!!!

Στα περί κλοπής συμφωνώ μαζί σου ΕΛΕΝΑ και μάλιστα το έχω πάθει κι εγώ, οπότε σε καταλαβαίνω.
Το καλύτερο είναι να τους αναφέρουμε σε ανάρτηση δική μας επί τούτου, όπου φαίνονται οι ημερομηνίες και έτσι βλέπουμε ποιος είναι ποιος;)

Μπράβο κορίτσια!!!
Φιλιά θαλασσένια.

Maria B. said...

Σαφέστατα και προσυπογράφω το κείμενο της Ελενας. !!!!
Περίμενα οτι υπάρχουν ατιμίες αλλά σε τετοιο βαθμό δεν το περίμενα ποτέ !!!!!

Martha said...

Έλενα, πραγματικά ωραιότατη η ανάρτηση με τις φωτογραφίες και πολύ ταξιδιάρικη! Τελικά σ' αυτή τη γειτονιά περνάω καλά. Για τα άλλα κρούσματα και παράπονα και κλοπές, εσείς τα ξέρετε φαίνεται από πρώτο χέρι, εγώ είμαι πολύ καινούρια στο χώρο, αλλά καλά κάνετε και το βγάζετε προς τα έξω γιατί ο φόβος φυλάει τα έρμα! Καλό καλοκαίρι με ανοιχτά παράθυρα!

Anonymous said...

Πολύ γλυκειές καλησπέρες!!!Πολύ όμορφες οι εικόνες σου, οι οποίες με ταξίδεψαν και μ έκαναν να νοσταλγίσω όλη αυτή την ατμόσφαιρα του να είσαι blogger...εμένα η ιστορία μου ως blogger τελείωσε κάπως άδοξα και νωρίς...αλλά η αγάπη μου για τη μαγειρική συνεχίζει να υπάρχει..για την κλοπή-αντιγραφή δε θα πω πολλά..αλλάμόνο τ ότι η αξιοπρέπεια και η ευγένεια έχουν χάθει..οπότε είναι στο χέρι σας να τη κρατήσετε!!
φιλια πολλαααααααα..Τάνια

Elena said...

Καλησπέρα Ελενάκι μου! Πραγματικά το θέμα της αντιγραφής είναι κάτι που με στεναχωρεί ιδιαίτερα!! Το φαινόμενο αυτό, πρέπει να τ'αντιμετωπίσουμε δυναμικά και όλες μαζί ενωμένες! Προσωπικά δεν έχω τέτοια εμπειρία, αλλά τώρα τελευταία πολλές φίλες μου έζησαν αυτόν τον εφιάλτη!! Όσο γι'αυτά τ'άτομα... τι να πω... πραγματικά είναι για λύπηση, γιατί όταν δεν έχεις το ταλέντο να δημιουργήσεις.... αντιγράφεις!! Ελενάκι μου, οι εικόνες είναι όλες υπέροχες! Πολύ θα΄θελα, κάποια στιγμή, να δω όμως και τις φωτογραφίες που έχεις θέα την θάλασσα!! Σ'ευχαριστώ πολύ, που μου δίνεις την ευκαιρία να πάρω μέρος σ'αυτό τ'όμορφο παιχνίδι! Να'χεις ένα πανέμορφο και χαρούμενο απόγευμα! Πολλά φιλάκια! :-)

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, το θέμα της αντιγραφής των αναρτήσεων, συνταγών και φωτογραφιών, τείνει να γίνεται ολοένα και χειρότερο. Μπορεί να μην είμαι πολύ καιρό στα blogs, αλλά αυτά που βλέπω, μέ έχουν απογοητεύσει. Άλλωστε δεν έχει σημασία, αν κανείς είναι καινούργιος ή παλιός blogger, όταν σέβεται την δουλειά και τον κόπο των άλλων, σέβεται συγχρόνως και την δική του.
Δυστυχώς κάποιοι, έχουν τέτοιο θράσσος, να απαντούν: ε; και τι έγινε όλοι το κάνουν!! Αν είναι δυνατόν!! Πόσο μυαλό μπορεί να κουβαλάνε; Πως θα ένιωθαν, αν κάποιοι άλλοι κάνουν σε εκείνους, ότι και αυτοί στα δικά μας blogs; Αν και δεν νομίζω να το νιώσουν ποτέ, μια και δεν έχουν την παραμικρή δημιουργικότητα, για να δείξουν κάτι δικό τους.
Σαφώς και πρέπει να καταγγέλουμε, κάθε αντιγραφή που ανακαλύπτουμε. Παρόλα αυτά, εμείς δεν πτοούμεθα, κάνουμε αυτό που αγαπάμε, το μοιραζόμαστε και με όσους έχουν το ίδιο μεράκι με εμάς ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ!!! Φτιάχνουμε τα δικά μας ή αναφέρουμε την Πηγή μας, είτε πρόκειται για άλλο blog, είτε για εκπομπή, είτε για βιβλίο, ή για οποιαδήποτε άλλη πηγή. Κυρίως όμως, θα επαναλάβω, ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!!! Ελπίζω σε καλύτερες συμπεριφορές!!!!
Οι φωτογραφίες είναι όλες μία και μία, η κάθε μια στο θέμα που εικονίζει. Καλή επιτυχία στο παιχνίδι.
Καλό απόγευμα.

Eri said...

Καλησπέρα γλυκιά μου Έλενα και στα υπόλοιπα κορίτσια των Συνταγών της Καρδιάς, τέλεια όλα τα παράθυρα σας!
Τι να πω, εγώ είμαι απογοητευμένη, ελπίζω σε μια καλύτερη μέρα αλλά όπως τα βλέπω τα πράγματα να διογκώνονται καθημερινά πέφτω ακόμη περισσότερο. Ναι να τους βγάζουμε στο φως. Το θέμα είναι ότι η πλειοψηφία του κόσμου δεν ενδιαφέρεται αν είναι κλεμμένη η συνταγή κ φωτογραφία. Αδιαφορεί.
Ουφ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα εννοείται πρέπει να φωνάξεις την Εφη να μας τσεκάρει χα χα χααα!
Τσάμπα τα φοράει τα γαλόνια???
Χαίρομαι που σου αρέσαν οι φωτός μας!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου ακριβώς, η κοινότητα των food bloggers είναι στην ουσία μια μικρή κοινωνία και όπως σε κάθε κοινωνία, υπάρχουν και τα καλά και τα στραβά.Είμαστε τυχεροί γιατί τα καλά υπερτερούν κατά πολύ.
Τα κακά εντοπίζονται και απομονώνονται!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι αυτό είναι πραγματικά το πιο τρελό!
Βουτάνε όποια συνταγή τους γυαλίσει, κείμενο και φωτός, και πάνε και συμμετέχουν σε διαγωνισμούς για να κερδίσουν ένα ψυγείο, ένα wok ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο!!
Παρανοϊκά πράγματα δηλαδή!!!
Δεν ξέρω τι άλλο θα δούμε μετά από αυτό!!
Ελεος!!!

Ευχαριστούμε που απεφάνθης ότι οι φωτός είναι δικές μας!
Το είχαμε μεγάλο άγχος χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου για τσέκαρε τα μέιλς στο φέις σου!
Σε προσθέσαμε ήδη!
Θα τα λέμε κι από κει!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κλειούλααααααααα!!
Κλειούλα μου!!!
Είδες ποια φωτό διάλεξα???
Αυτήν από το καφεδάκι μας!!
Κι εμένα μου λείπεις, αλλά ελπίζω να τα πούμε σύντομα!
Θα έρθεις στην Ελλάδα για καλοκαίρι?? Να με πάρεις τηλέφωνο!
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Syros2js κι εσείς παιδιά έχετε την δική μας αγάπη, και σας ευχαριστούμε πολύ πολύ!!
Το φιλότιμο καλό θα είναι να το θυμούνται κάποιοι πιο συχνά, αλλά δυστυχώς...
Τέλος πάντων, εμείς συνεχίζουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε τόσον καιρό τώρα, με σεβασμό και αγάπη προς τους φίλους μας!
Φιλάκια!

Anonymous said...

ωραία τα παραθυρα και η θέα τους ...εγω προτιμω το παραθυρο μου να βλέπει ακριβως στην κουζίνα σου.....για να θαυμαζω και όχι μόνο χαχαχα..τα έργα τεχνης σου ....

αυτά......ταχέως το παραθυρο μου πεινάω κιόλας......

ΕΛΕΝΑ said...

Θαλασσένια μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!
Για πολύ καιρό δεν μιλάγαμε ή προσπαθούσαμε διακριτικά να ζητήσουμε τα αυτονόητα, δηλαδή να σεβαστούν τον κόπο μας.
Πίστεψέ με, η διακριτικότητα στις περισσότερες περιπτώσεις πέφτει στο κενό.
Πλέον αντιδρούμε πιο δυναμικά και κυρίως ενωμένα!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου λες και δεν τα ξέραμε!!!
Απλά δεν περιμέναμε να έχει προχωρήσει η σήψη τόσο πολύ!
Δεν πειράζει, θα το πολεμήσουε!
Φιλάκια!

Rena said...

Να βάζετε πάντα το όνομα του μπλοκ σας στις φωτογραφίες είναι μια λύση,φωτογραφία χωρίς όνομα από ότι έχω καταλάβει οικειοποιείται κατευθείαν και είναι κρίμα πράγματι,είναι σαν να μας παίρνουν τα παιδιά μας,εγώ τουλάχιστον έτσι νιώθω!
Ωραίες οι εικόνες από τα παραθυρά σας κορίτσια,ευχαριστούμε που μας τα ανοίξατε!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάρθα μου, τι καλά θα ήταν να περνούσαμε το καλοκαίρι με "ανοιχτά" παράθυρα!!!
Δυστυχώς όμως κυκλοφορούν και κάποιοι που θα το εκμεταλλευτούν.
Δεν χρειάζεται να είσαι μεγάλο διάστημα στον χώρο για να αντιληφθείς τι γίνεται, όμως καλά κάνεις και προσπαθείς να κρατήσεις μόνο τα θετικά αυτού του χώρου.
Και τα οποία ευτυχώς είναι πολλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Τάνια μου ειλικρινά χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω!
Να μην αποκλείεις όμως έτσι οριστικά την επιστροφή σου στον χώρο και να μην απογοητεύεσαι έτσι, με την πρώτη επίθεση.
Τις επιθέσεις είπαμε, μαθαίνουμε να τις αντιμετωπίζουμε ενωμένες!
Προσωπικά πολύ θα χαρώ να σε δω να επιστρέφεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου με μια σου φράση τα είπες όλα!
Οταν δεν έχεις το ταλέντο να δημιουργήσεις.... αντιγράφεις!!
Πόσο άδικο, άτιμο και μικροπρεπές!!!!!
Σε φιλώ πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου, η θέση σου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη!!
Εμείς έχουμε μάθει να σεβόμαστε τον άλλον και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε!
Αυτούς που δεν έχουν καταλάβει πόσο αναξιοπρεπές είναι να εμφανίζουν σαν δικό τους κάτι που δεν τους ανήκει, τους απομονώνουμε και έληξε!
Καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου είσαι από τα πιο δυναμικά μέλη της ομάδας μας, να μην απογοητεύεσαι καθόλου!
Εχουμε να δούμε πολλά ακόμη, μια χαρά θα τα αντιμετωπίσουμε όλες μαζί!!
Ηδη έχουμε καταφέρει πολλά και θα συνεχίσουμε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη, τι παράθυρο ήθελες να σου έχω φυλάξει εσένα??
Με ειδική θέα βέβαια χα χα χααα!!!
Ελα, σου έχω σερβίρει!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι μου μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα!!
Ούτε αυτό τους σταματάει, έχουν μάθει να αφαιρούν το όνομα και να εμφανίζουν τις φωτός για δικές τους.
Οργανωμένο το έγκλημα σου λεω, άστα να πάνε!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Καλησπέρα Έλενά μου!Συμφωνώ απολύτως με όλα τα λεγόμενά σου η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη και δε θα πρέπει να μείνει έτσι αλλά θα υποστούν και τις συνέπειες των πράξεών τους. Φυσικά και έχω απογοητευτεί αλλά και εκνευριστεί αυτές τις ημέρες όμως με τίποτα δεν υποχωρώ!Είναι άδικο και απαράδεκτο αυτό που γίνεται, μα να καμαρώνεις και να χαίρεσαι για τη κλοπή??????Έλεος πια!!!
Φιλάκια πολλά!

Eleni said...

Κορίτσια ξέχασα να σας πω πως οι εικόνες είναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!!!!!Πάρα πολύ ωραίες!
Φιλιά!

**Με συνεπήρε το θέμα !!!

mari beika said...

Πόσο δίκιο έχεις Έλενα για τις κλοπές!! και τι ωραία τα λές!! συμφωνώ απόλυτα, απλά δεν έχω καθόλου ασχοληθεί με το θέμα και δεν το έχω ψάξει, τελευταία δεν έχω καθόλου χρόνο!!
Τα παράθυρά σας είναι γεμάτα από ομορφιές και συναισθήματα!!
Ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Πολλά φιλιά.

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Χριστούγεννα στην Ολλανδια!! πόσο ζηλεύω δεν μπορώ να σου περιγράψω!!!
ποια είναι αυτά τα πλογκς ρε παιδιά, εγώ χαμπάρι δεν έχω πάρει!
Υ.Γ κι εγώ που νόμιζα ότι το λογότυπο προσφέρει καποιου είδους ασφάλεια...! τεσπα...
καλημερούδια και φιλούθκια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...