Wednesday 30 April 2014

Trifle με φράουλες


Τώρα που οι φράουλες είναι στην εποχή τους, σας προτείνουμε ένα εύκολο μα τόσο γευστικό γλυκάκι!
Προμηθευτείτε κατακόκκινες αρωματικές φραουλίτσες, και πάμε να το φτιάξουμε και να το απολαύσουμε!

Θα χρειαστούμε:
μισό πακέτο σφολιατίνια (θα τα βρείτε στα ράφια των σούπερ μάρκετς)
250 γρ. κρέμα γάλακτος
150 γρ. ζάχαρη άχνη
300 γρ. τυρί κρέμα
20 ml γάλα εβαπορέ (να είναι πολύ κρύο, από το ψυγείο)
2 βανίλιες
1 κεσεδάκι φράουλες
Τι κάνουμε:
Σπάμε τα σφολιατίνια σε μικρότερα κομμάτια.
Πλένουμε καλά τις φράουλες και τις κόβουμε σε μεσαία καρέ.
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος και την άχνη σε σφικτή σαντιγί. Αν την προτιμάμε πιο γλυκιά, προσθέτουμε λίγη ακόμη άχνη.
Βάζουμε σε ένα μπολ το τυρί κρέμα, τις βανίλιες και το εβαπορέ και τα χτυπάμε με μίξερ χειρός για 2-3 λεπτά.
Ενώνουμε το μείγμα με την σαντιγί, ανακατεύοντας καλά, ώστε να πάρουμε μια κρέμα.
Παίρνουμε τα ποτήρια στα οποία θα σερβίρουμε το γλυκό μας και τοποθετούμε στην βάση λίγα χοντροσπασμένα σφολιατίνια.
Πάνω από αυτά απλώνουμε κρέμα, λίγες φράουλες και επαναλαμβάνουμε μια ακόμη δόση σφολιατίνια, κρέμα και τέλος φράουλες.
Αν θέλουμε, περιχύνουμε με σιρόπι φράουλας.
Βάζουμε τα ποτήρια στο ψυγείο για τουλάχιστον 2 ώρες πριν σερβίρουμε το γλυκό μας.
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

15 comments:

mia maria said...

Υπέροχο και ελαφρύ γλυκάκι! Τι χρώμα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατακόκκινες φραουλίτσες και τυρί κρέμα!!
Ενα μεγάλο ποτήρι για μένα παρακαλώ!
Υπέροχο το γλυκάκι σου Ελενάκι μου!
Πολλά φιλιά!

syros2js said...

Α, και έχουμε δικές μας φραουλίτσες τώρα!!!
Θα το δοκιμάσω το συντομότερο!!
Φαίνεται υπέροχο!!
Φιλάκια, κούκλα μου!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Beauty Follower said...

Μου αρεσει πολύ το γλυκό σου γιατι φαινονται απο παντού τα ομορφα χρωματα του!!!

www.beautyfollower.blogspot.gr

SpIrToKoYto said...

Εναν τέλειο συνδυασμό χρωμάτων και γεύσεων έχεις κάνει Ελενάκι μου...!!!
Και εύκολο...Θα το "εκτελέσω" οπωσδήποτε και μάλιστα με φρ'αουλες παραγωγής μου...

Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας...♥

Anonymous said...

Καλησπέρα
Μπορώ να βάλω τυρί μασκαρπόνε;
Ευχαριστώ

Ariadni St. said...

Δροσερο επιδόρπιο ειδικά για άνοιξη και καλοκαίρι!!!!

Beauty Follower said...

Οπως καταλαβαινεις δεν κρατηθηκα και πηγα και εφτιαξα
και τωρα βαρυγκωμώ απο την διπλή δόση που εφαγα!

DIMI said...

Τί τέλειο τό φραουλένιο σου γλυκάκι Ελένη μου!!Ωραία καί εύκολη συνταγή!!Καλή Πρωτομαγιά!!Φιλάκια!!!

- spoonstories- said...

Κοντεύω να σκάσω!!! Έχουν βγει οι φράουλες και δεν έχω προλάβει να φτιάξω ούτε μια συνταγή!!Έτσι μου έρχεται να πάω βραδιάτικα και να τη φτιάξω!!Ελένη μου εξαιρετική η συνταγή σου! Καλή Πρωτομαγιά να έχεις!!

Ερμιόνη said...

Ευκολάκι και νοστιμάκι η πρότασή σου Ελένη!
Ανάλαφρη, δροσερή και με το απόλυτο φρούτο της εποχής!
Πολύ πολύ του γούστου μου!
Φιλιά και καλό μήνα!

Tante Kiki said...

Πολύ νόστιμη και ανοιξιάτικη η πρότασή σου Έλενάκι μου!!! Τέλεια!!!
Φιλιά!!

Tante Kiki said...

Πολύ νόστιμη και ανοιξιάτικη η πρότασή σου Έλενάκι μου!!! Τέλεια!!!
Φιλιά!!

Ειρήνη Ε. said...

Ωραιότατο και δροσερό επιδόρπιο, Ελένη! Υπέροχος συνδυασμός χρωμάτων και γεύσης!
Καλό μεσημέρι.

Mary said...

Πολύ ωραία, νόστιμη και δροσερή πρόταση, μπράβο Ελενάκι!

Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...