Thursday 2 June 2011

Μιλφέιγ εύκολο

Σήμερα έχουμε γλυκό κέρασμα από την φίλη μας την Εύα και το υπέροχο blog της Live The Life.
Κάποιες τυχερές από εμάς λοιπόν, δοκίμασαν το μιλφέιγ από τα χεράκια της, ενθουσιάστηκαν κι έτσι η Εύα το μοιράζεται με όλους!
Είναι πανεύκολο και πολύ πολύ νόστιμο!

ΥΛΙΚΑ
2,5 πακέτα κριμ κράκερς πράσινα
1 λίτρο γάλα
1 φάκελο σαντιγί Garni
1 βιτάμ (250γρ.)
3 κρέμες Γιώτης βανίλια στιγμής
1 ζαχαρούχο γάλα (θα χρησιμοποιήσουμε το μισό κουτί)
κανέλα
ζάχαρη άχνη
λίγο γάλα για να βουτήξουμε τα μπισκότα
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βουτάμε τα μπισκότα σε λίγο γάλα και τα στρώνουμε σε ένα μακρόστενο πυρέξ ή ταψί.
Λιώνουμε το βιτάμ σε χαμηλή φωτιά, ρίχνουμε τις κρέμες Γιώτης, το μισό ζαχαρούχο και ανακατεύουμε.
Αποσύρουμε από την φωτιά και ρίχνουμε σιγά-σιγά το 1 λίτρο γάλα.
Ρίχνοντας το γάλα το μίγμα αραιώνει. Μην σας ανησυχεί. Αν δεν πήξει από μόνο του το βάζετε για λίγο στην χαμηλή φωτιά και ανακατεύετε.
Αφού πήξει (όχι πάρα πολύ) το ρίχνουμε στο ταψί πάνω από τα μπισκότα που έχουμε ήδη στρώσει.
Από πάνω προσθέτουμε άλλη μία στρώση μπικότων.
Αν στο ταψί μας δεν μπορούμε να κλείσουμε όλα τα κενά με ολόκληρα μπισκότα, κόβουμε μερικά και τα βάζουμε στα κενά του γλυκού.
Στην συνέχεια φτιάχνουμε την σαντιγί Garni σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου. (το ένα φακελάκι από το κουτί).
Στρώνουμε την σαντιγί πάνω από τα μπισκότα.
Τρίβουμε μερικά κριμ κράκερς (σαν σκόνη) και τα απλώνουμε πάνω από την σαντιγί, να καλυφθεί η επιφάνεια.
Πασπαλίζουμε την επιφάνεια με ζάχαρη άχνη και τριμμένη κανέλα.
Το βάζουμε στο ψυγείο μερικές ώρες να κρυώσει καλά.
Έτοιμο!
Καλή επιτυχία!!!!!
Εva Ζ.

46 comments:

simonmad said...

Το φτιάχνω κι εγώ αυτό το μιλφέιγ και δεν μένει ούτε ψίχουλο! Να συμπληρώσω πως αντί για κράκερς, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και τα μακρόστενα -μπισκότα-σφολιατίνια.
Μια γλυκιά καλημέρα!

Anonymous said...

Soo yummy! your recipe and I love the blog Live the life, thank for show us. Have a nice day!

Unknown said...

αχ καλέ τι είναι αυτά που βάζετε πρωί πρωί!
και μας βάζετε σε πειρασμούς!
Καλό Μήνα και καλή Εβδομάδα!

mari beika said...

Τέλειο!!μας ανοίξατε την όρεξη για γλυκό πρωί πρωί!!
Φιλιά καλημέρα σας

Tante Kiki said...

Καλημέραααα, τί κάνετε; Τί νοστιμιές είναι αυτές; Υπέροχοοοοο! Κερνάτε;
φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι γεια στα χεράκια σου, τι νόστιμο γλυκάκι μας έφτιαξες!!!
Σε ευχαριστούμε πολύ και κερνιόμαστε μεγάλο κομμάτι, για να μην σε προσβάλλουμε δηλαδή για τον κόπο που έκανες;-)
Φιλάκια πολλά!

eleni said...

Αγαπημένο το μιλφέιγ,πέρα από τα σοκολατογλυκά!Φαίνεται τόσο εύκολο,με υλικά σε όλες μας γνωστα-ένα προβληματάκι τα έχω με τις πρώτες ύλες.
Φιλιά!

Maria B. said...

Εγώ που είμαι απο τις τυχερές που το δοκίμασαν έχω να πω τα καλυτερότερα !!!!! είναι πεντανόστιμο και πανεύκολο !!!

γεια στα χεράκια σου Ευάκι μου και ευχαριστούμε για την συνταγή.

περιμένουμε και άλλες δημιουργίες σου έτσι νόστιμες και εύκολες !!!!

φιλιά πολλά πολλά

Anonymous said...

Εγω το εχω δηλωσει λατρευω τα γλυκα ευχαριστω για το πιατακι ξερω πως το εχεις ετοιμασει για εμενα δεν θα πω οχι.Κοριτσια μην σπρωχνεται εχει και αλλο στο ψυγειο αυτο ειναι δικο μου.Νομιζω οτι εχει δεν ειμαι και σιγουρη.Δεν εχω κανει ποτε μιλφειγ νομιζω οτι ηρθε η ωρα.Ποπη

Unknown said...

Γεια σου simonmad μου..δεν το έχω δοκιμάσει με τίποτε άλλο εκτός από κρακερς οπότε νομίζω ότι η ιδέα σου μ' αρέσει και θα την δοκιμάσω...

Unknown said...

Hi, Odile...Thanks for your nice words to me...Have a nice day too..

Unknown said...

Γεια σου Χριστινάκι μου...πειρασμοί δεν λες τίποτα...Καλό μήνα να εχεις...και η τέταρτη συνάντηση ελπίζω να με βρει μαζί σας...Φιλιά.

Unknown said...

Γεια σου Mari μου...αυτό το γλυκό μου ανοίγει την όρεξη δυστυχώς πρωί, μεσημέρι, βράδυ...Καλό απόγευμα.

Unknown said...

Γεια σου Tante Kiki...και βέβαια σε κερνάμε..κι ένα κι δυο και όσα θέλεις κομμάτια....Φιλιά..

Unknown said...

Ελενάκι μου ευχαριστώ για την φιλοξενία...και βέβαια επιβάλετε να κεραστείς όλο το ταψί...Φιλάκια...

Unknown said...

Γεια σου eleni..όντως αυτό το μιλφέιγ είναι πανεύκολο...και όσο γρήγορα γίνεται άλλο τόσο γρήγορα τρώγεται το άτιμο...

Unknown said...

Σ΄ευχαριστώ Μαράκι μου για τα καλά σου λόγια αλλά και για την φιλοξενία...Φιλακια πολλά...

Vita said...

Έφτιαχνα παλιότερα ένα παρόμοιο. Πολύ ωραία η δική σου εκδοχή και ό,τι πρέπει για την εποχή!

Unknown said...

Και βέβαια Πόπη αυτό είναι για σένα...μην ανησυχείς δεν θα αφήσω να στο πάρει καμμιά τους...και πράγματι να δοκιμάσεις να το φτιάξεις...είναι πανεύκολο...

Un par de neuronas... said...

Εμείς το λέμε οχάλντρε!
το μισό κουτί από 1 ζαχαρούχο γάλα... ποιό μέγεθος;

Φιλενάδα, δεν θέλει να ερθεί το καλοκαίρι!!! Πολλά φιλιά!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Είμαι ήδη δυστυχισμένη. Εχω φτιάξει muffins για να τα πάω αύριο στο σχολείο που δουλεύω και τώρα αντικρίζω κι αυτό το καταπληκτικό δημιούργημα...Μου τη δίνουν οι δίαιτες. Υποψη, από τα muffins ούτε που δοκίμασα!

Unknown said...

Πράγματι Vita μου είναι πολύ ωραία και άκρως εύγευστη εκδοχή τόσο που δεν ξεκολάω από το ψυγείο...

Unknown said...

από το καλό στο καλύτερο.....μμμμμμμμμμμ......
κανένα σχόλιο ορμάωωω....ναστε καλά τέλειο

Unknown said...

Καλησπέρα..Πολύ ενδιαφέρον Veronica να μάθουμε πως λέγεται το γλυκό αυτό Ισπανικά...
Χρησιμοποιείς το μισό κουτί από ένα ζαχαρούχο που έχει 397 γρ. Το γνωστό κουτί ζαχαρούχου που έχει στο Σούπερ Μάρκετ...
Πολλά φιλιά και σε σένα...και τι θα κάνει θα έρθει κι αυτό το καλοκαίρι..

Unknown said...

Ευγενία μου...θα πας αύριο τα muffins...και από Δευτέρα το μιλφέιγ...και επίσης σε βρίσκω πολύ πειθαρχειμένη...muffins και να μην τα δοκιμάσεις...ούτε να το συζητώ... Φιλάκια πολλά..

Unknown said...

Όρμα homemade..και όλο δικό σου...χαλάλι σου...φιλιά..

maria said...

τελειο το γλυκακι οτι πρεπει για διαιτα μια απορια εχω οταν ριχνω το γαλα στο μειγμα για να πηξει το ανακατευουμε η οχι

ΑΧΤΙΔΑ said...

Θα σου πω οτι κάνω αυτό το γλυκό ( με σφολιατίνια) σχεδόν δυο φορές την εβδομάδα, μου το ζητά ο γαμπρός μου!Καλημέρα φίλη μου. καλή μέρα όλη μέρα!

elen said...

Με cream crackers δεν το εχω φτιάξει ποτέ ευκαιρία είναι. Φαίνεται καταπληκτικό!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!

manousina said...

Και εγώ με Cream crackers και γίνεται τέλειο
φιλάκια

Vasia b. said...

Τι να πω εγω γι΄αυτό το υπέροχο μιλγειγ που είχα την τύχη να πάρω δώρο απο την Εύα ένα ολόκληρο πυρεξ!!!!!????Οπως καταλαβαίνεται δεν πρόλαβε να το δει η επόμενη μέρα...είναι τέλειο!!!!!!!!
Πολλά φιλιά Ευάκι μου και περιμένω το επόμενο δώρο σου!!!!χαχα!!!

Unknown said...

Καλημέρα Maria μου...πράγματι είναι τέλειο το γλυκό...και ναι ανακατεύεις για να πήξει...Φιλιά..

Unknown said...

Καλημέρα αχτίδα μου...με σφολιατίνια δεν το έχω δοκιμάσει...ευκαιρία είναι..Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Γεια σου elen..φτιάχτο είναι πολύ ωραίο...Καλό Σ/Κ και σε σένα..

Unknown said...

Καλημέρα manousina...να είσαι καλά... Καλό Σ/Κ...Φιλιά..

Unknown said...

Το επόμενο δώρο μου Βάσσια μου δεν θα έχει να κάνει με γλυκό γιατί δεν σας προλαβαίνω εκεί μέσα...και επίσης προβλέπω να με τρέχεις για περπάτησα στο Αλσος δύο ώρες την ημέρα αντί μία που κάνουμε κάθε μέρα...οπότε ξέχνα γλυκό για δώρο... Φιλάκια..

Maria B. said...

Βασσια λες ψέμματα δεν το έφαγες μόνη σου !!! μου φέρατε και εμένα.... ένα κομματάκι (σνιφ ! σνιφ!!)

βλέπω σήμερα βγήκατε πρωι πρωί στις ιντερνετικες τσάρκες !!!!χιχιχι

φιλια πολλά !!!

Unknown said...

Πες τα Μαράκι μου...σου φερε ένα τόσο δα μικρό κομματάκι γιατί το υπόλοιπο το έφαγε εκείνη....Καλό Σ/Κ...

SpIrToKoYto said...

και εμένα βρε Ευάκι μου...ένα παράξενο πράγμα...
η όρεξή μου δεν έχει ώρα...
ωραία και εύκολη συνταγή...
mille feill...pardon...merci...-:))

Helen Gr said...

Εύα, πολύ εύκολο και νόστιμο. Παρακαλώ, μπορώ να έχω ένα-μόνο-κομματάκι; Καλό ΣΚ σε όλες!

Unknown said...

Γεια σου SpirToKoYto. Μια από τα ίδια και μένα με την όρεξή μου. Δυστυχώς δεν την ελέγχω και ειδικά με γλυκά σαν κι αυτό...Καλό Σ/Κ

Unknown said...

Γεια σου Helengr..μπορείς να έχεις πολύ περισσότερο από ένα κομματάκι..εδώ κάτι άλλες (ονόματα να μην λέμε) έφαγαν όλο το ταψί... Καλό Σ/Κ και σε σένα..

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Γεια σου Ελένη μου!
Επιτέλους μπορώ και πάλι να σχολιάσω παντόυ ελεύθερα!!!
Τι ανάρτηση είναι αυτή. Νοστιμότατη, θα τη δοκιμάσω, εύκολη φαίνεται.
Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι!

Anonymous said...

Ευα μπηκα στο μπλοκ σου ονειρο οι φωτογραφιες πραγματικα ταξιδεψα μαζι τους αυριο θα τις δειξω στην μικρη θα ξετρελαθει.Ωραια τα λογια που γραφεις σε ευχαριστω για τις ωραιες εικονες που μοιραστικες μαζι μας.καληνυχτα Ποπη

σοφια said...

καλησπερα εχω μια απορια για το μιλφειγ που βαλατε οταν λετε κρεμες εννοειτε αυτες που ειναι για μιλφειγ η αυτες που φτιαχνουμε στα παιδακια ευχαριστω πολυ συνεχιστε με ακομα πιο ωραιες συνταγες βοηθατε πολυ τις νεες νοικοκυρες φιλια

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφία συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά έλειπε η Εύα.
Σου απαντάω εγώ λοιπόν.
Ούε αυτές που είναι για μιλφέιγ, ούτε αυτές που είναι για παιδάκια, οι οποίες νομίζω θέλουν βράσιμο
Στα Σούπερ Μάρκετς θα βρεις φακελάκια με κρέμα βανίλια στιγμής, απλά την χτυπάς με γάλα και είναι έτοιμη, δεν χρειάζεται βράσιμο.
Είναι της ΓΙΩΤΗΣ αν θυμάμαι καλά, θα τα βρεις σε όλα τα ΣΜ.
Καλή επιτυχία αν το φτιάξεις!
Είναι πανεύκολο και πολύ νόστιμο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...