Monday 20 June 2011

Caesar salad με κοτόπουλο

Θυμάστε την υπέροχη Caesar salad με μπέικον που μας έφτιαξε η Vasia??
Σήμερα θα σας δώσω και την δικιά μου συνταγή, μόνο που εγώ συνήθως την κάνω με κοτόπουλο.
Και με μπέικον και με κοτόπουλο, η Caesar είναι από τις πιο νόστιμες σαλάτες!
Δοκιμάστε την!

Θα χρειαστούμε
2 σνίτσελ ή φιλέτα κοτόπουλο
3 κουταλιές ξύδι μπαλσάμικο
1 iceberg (σαλάτα) ή ένα μαρούλι
150 γρ. παρμεζάνα τριμμένη
1 κούπα κρουτόν
1 συσκευασία dressing Caesar Helmans (235 ml)
Στην πράξη:
Έχουμε ζητήσει από τον χασάπη μας να μας κόψει τα φιλέτα σε λεπτές λωρίδες, αλλιώς τα κόβουμε εμείς με κοφτερό μαχαίρι.
Σε αντικολλητικό τηγάνι σωτάρουμε τις λωρίδες του κοτόπουλου σε λίγο ηλιέλαιο, μέχρι να ροδίσουν.
Προσθέτουμε ελάχιστο νεράκι, καπακώνουμε το σκεύος, χαμηλώνουμε την φωτιά και αφήνουμε το κοτόπουλο να μαγειρευτεί για 20-25 λεπτά.
Κατόπιν προσθέτουμε το μπαλσάμικο και δυναμώνουμε την φωτιά, ανακατεύοντας ταχτικά, μέχρι να εξατμιστούν τα πολλά υγρά.
Πλένουμε καλά το iceberg και το κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια.
Προσθέτουμε το κοτόπουλο, την παρμεζάνα και τα κρουτόν.
Περιχύνουμε με το dressing, ανακατεύουμε καλά και η σαλάτα μας είναι έτοιμη να την απολαύσουμε.
Αν μας πιάσουν οι προκοπές, μπορούμε να ετοιμάσουμε εμείς το dressing και τα κρουτόν, όπως περιγράφει η Vasia εδώ.
Καλή επιτυχία, να έχετε όλοι μιαν όμορφη εβδομάδα!!

50 comments:

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ιδέες βάζεις!
Και είναι νόστιμες πανάθεμα με!
Καλημέρα!

Asteri (Maria) said...

Απ'τις αγαπημένες μου σαλάτες
Φιλάκια
Καλή εβδομάδα

χαραυγή said...

Πεντανόστιμη σαλατούλα,ελαφριά, ότι πρέπει για τις καλοκαιρινές βραδιές στο μπαλκόνι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

Ειχα αρκετο καιρο να περασω αλλα επανορθωνω σημερα αφηνοντας ευχες για καλη εβδομαδα.Αργησα λογω εξετασεων αλλα δεν ξεχνω τους φιλους.
Να εισαι παντα καλα.

Anonymous said...

ΦΟΒΕΡΟ ΦΑΓΗΤΟ...κατερινα

KANTHAR0S said...

Από τις αγαπημένες μου σαλάτες. Αλλά γιατί να σωτάρουμε τις λουρίδες σε ηλιέλαιο κι όχι σε ελαιόλαδο;

Anonymous said...

Αρεσει στο γιο θα την δοκιμασω συντομα και επειδη δεν ειμαι τεμπελα Ελενα(ακομα δεν μαζευτηκες?)σαν εσενα θα κανω μονη μου ντρεσινγκ.Ποπη

Maria B. said...

αχαχαχαχα!!! τι είναι αυτά που σου λέει Λενιώ μου το Ποπάκι μας ????
σου έριξε το γάντι ή μου φάνηκε ???

εγώ που δεν τα πηγαίνω και πολύ καλά μ'αυτές τις σαλάτες θα έρθω να πάρω και απο τις δυό σας μεριδούλα για τον Φώτη !!!!!!

φιλια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να έχουμε !!!

Εφη said...

Αγαπημένη μας η σαλατούλα αυτή, όταν τη φτιάχνω ο Δ. θέλει ένα μπωλ στην καθισιά του!

Καλή εβδομάδα!!!

Lila Xagorari said...

Την λατρεύω μιλάμε....έχω φυλάξει ένα κόκκορα για τον Φώτη, λες να πάω να τον σφάξω να τον ξεπουπουλιάσω να κόψω το στήθος και να φτιάξω σαλάτα???
Φιλάκια!!!

Anonymous said...

SLOYRP!
NΟΣΤΙΜΟΤΑΤΗ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

Tante Kiki said...

'Ελενά μου γλυκιά... υπέροχη η σαλάτα και δροσερή και ελαφριά και...και...και... Γεια στα χέρια σου κι ευχαριστούμε για την υπέροχη συνταγή. Φιλιά πολλά!

mia maria said...

Από τις πιο αγαπημένες μου σαλάτες, πολύ ωραία συνταγή! Καλή εβδομάδα:)

SpIrToKoYto said...

και γιατί χρυσάφι μου δεν έστρωσες τον ωραίο σου ποπό να μας τη φτιάξεις χθες...???
αλλά τα ξενύχτια έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια...pppppppppppp
φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα σε όλες σας...-:))

Δημιουργία said...

Σαλατουλα μμμμμμμ αγαπημενη.Καλη εβδομαδα να εχεις.

Rena said...

Φαίνεται νοστιμότατη και πολύ χορταστική!!!

Marina said...

Την ήθελα πολύ αυτή τη συνταγή! Θα την φτιάξω άμεσα....
Έχεις παίξει στο παιχνίδι μου; Αν όχι είσαι καλεσμένη!!!

Unknown said...

αχ τι μου κάνετε και πεινάω... και δεν εχει τπτ στο σπίτι...

Sugar flowers creations said...

Το καλοκαίρι μπορώ να τρέφομαι μόνο με σαλάτες.Κιαυτη η συνταγή φαίνεται υπέροχη Ελενα
Πολλά φιλιά

"ζαχαρούλα.." said...

λατρεμένη σαλάτα!!!!

φιλάκια και καλημέρες πολλές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Afroditi Dionysopoulou said...

Απο τις αγαπημένς μου και δική μου σαλάτα! υπάρχει ενα μαγαζί καλημέρα :)

mari beika said...

Αυτή τη σαλάτα θα φτιάξω σήμερα για μεσημεριανό πολύ ωραία ιδέα!! αλλά επειδή δουλεύω το καημένο μέχρι τις 3 θα πάρω έτοιμο κοτόπουλο ψημένο.
Φιλιάαααα

ιρινι said...

Απο τα καλύτερα μου!!!!Νομιζω οτι η προσθήκη του κοτόπουλου την κάνει πιο γευστική και ειναι απο μόνο του το πιάτο ενα πλήρες γεύμα!!!πολύ καλή η συνταγή!!!

georgiaxara said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΑΛΑΤΑ!!!
ΘΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΡΙΟ!
ΦΙΛΑΚΙΑ

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγόνη μου είναι, είναι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι κι εσένα?
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Χαραυγή συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
Καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου σε ευχαριστώ πολύ!
Πως πήγαν οι εξετάσεις?
Ελπίζω όλα καλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κανθαράκο για πιο ελαφρύ τα σωτάρω σε ηλιέλαιο, κανένα πρόβλημα όμως αν τα σωτάρουμε σε ελαιόλαδο!!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη μου προσπαθώ να μαζευτώ χα χα χαα!!
Εγώ είμαι γνωστή τεμπέλα, εσύ είμαι σίγουρη ότι το ντρέσινγκ θα το κάνεις με τα χεράκια σου!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία ορίστε, με πήρε είδηση και η Πόπη και μου την μπαίνει χα χα χαα!
Για τον Φώτη θα φτιάξουμε μια γαβάθα εγώ και μια η Βάσια, να τον καλοπεριποιηθούμε!!!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι και ο δικός μου ο Δ. μια γαβάθα στην καθισιά του θέλει χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα, να του δώσεις τον κόκορα να τον ξεπουπουλιάσει μοναχός του, γι να μαθαίνει κιόλας!
Εσύ απλά θα φτιάξεις την σαλάτα;-)
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

[handmade+art] x2
ευχαριστώ!!
Καλή βδομάδα και σε σένα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Mia Maria μου, φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βρε Βιβίκα μου αφού ξερεις που γύρναγα και ξενυχτούσα χα χα χααα!!
Σου υπόσχομαι όμως next time μιαν ολόκληρη γαβάθα!!
Φιλιάααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Δημιουργία μου, σε ευχαριστώ πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι σε ευχαριστώ!
Καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Θα έρθω να δω το παιχνιδάκι!
Καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Chris κανένα πρόβλημα!!
Be my guest:))

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη μου κι εγώ το ίδιο!
Σαλατούλες, πάντα αγαπημένες!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαχαρένια μου φιλιά πολλά!
Καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αφροδιτούλα μου τι μαγαζί?
Δεν κατάλαβα η ξανθιά:P
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Mari μου μια χαρά και με το έτοιμο, στο τσάκα τσάκα θα έχεις σαλατούλα νόστιμη!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Riri μου συμφωνώ απόλυτα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεωργία μου να σαι καλά!
Φιλάκια!

creationsbyeve said...

από τις αγαπημένες μου σαλάτες, σε όλες τις εκδοχές!!

manousina said...

Νοστιμότατη, πολλά φιλιά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...