Saturday 4 June 2011

Μπουκαλάκια decoupage με κέφι και φαντασία!!

Σήμερα σας έχω μια χρήσιμη και πολύ πολύ όμορφη κατασκευή.
Μπουκαλάκια λοιπόν στολισμένα από τα χεράκια μας, για να βάλουμε τα λικεράκια που φτιάξαμε,
την βυσσινάδα που θα φτιάξουμε τον αλλο μήνα (θα βάλουμε σε λίγες μέρες μια υπέροχη συνταγή για βυσσινάδα)
η για να προσφέρουμε το ουζάκι μας τώρα το καλοκαιράκι στην βεράντα
η ακόμα και να τα κάνουμε δωράκι.
Είναι πολύ εύκολο να τα φτιάξουμε και το μόνο που χρειαζόμαστε είναι απλά υλικά και φαντασία!!!!!!
Πάμε να δούμε λοιπόν τι χρειαζόμαστε:
Υλικά
Γυάλινα μπουκαλάκια από αναψυκτικά, γιατί όπως είπαμε τίποτα δεν πετάμε!!
Χαρτοπετσέτες με σχέδια της αρεσκείας μας
Κόλλα για ντεκουπάζ
Πινέλο πολύ μαλακό (περίπου 2 cm)
Χρωματιστές κορδέλες
Χαντρούλες – βραχιολάκια και ότι άλλο μας εξάπτει την φαντασία
Έτοιμοι? πάμε να τα φτιάξουμε!!
Πρώτα πλένουμε πολύ καλά τα μπουκαλάκια και τα καπάκια και τα αφήνουμε να στεγνώσουν.
Διαλέγουμε την χαρτοπετσέτα που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε, την μετράμε στην περιφέρεια του μπουκαλιού και στο ύψος (μέχρι το σημείο που θέλουμε να καλύψουμε) και την κόβουμε.
Ξεχωρίζουμε τα φύλλα της χαρτοπετσέτας και κρατάμε μόνο αυτό που έχει τα σχέδια.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! Οι περισσότερες χαρτοπετσέτες έχουν τρία φύλλα , δυο λευκά και ένα με σχέδια , βεβαιωθείτε ότι έχετε βγάλει και τα δυο λευκά γιατί το δεύτερο βγαίνει λίγο δύσκολα.
Αφού έχουμε κόψει την χαρτοπετσέτα, περνάμε με το πινέλο αρκετή κόλλα και την απλώνουμε στο μπουκάλι στο σημείο περίπου που θέλουμε βάλουμε την χαρτοπετσέτα.
Μην ανησυχείτε αν σας ξεφύγει λίγο, η κόλλα γίνεται διάφανη όταν στεγνώσει και δεν φαίνεται.
Κολλάμε την χαρτοπετσέτα όσο καλύτερα μπορούμε.
Από πάνω βάζουμε αρκετή κόλλα και στρώνουμε με το πινέλο πολύ απαλά την χαρτοπετσέτα, έτσι ώστε και να ποτίσει καλά με κόλλα αλλά και να στρώσουν οι όποιες πτυχές έχουν δημιουργηθεί.
Μετά απο πολλές δοκιμές κατέληξα και χρησιμοποιώ την κόλλα της φωτογραφίας, γιατί δουλεύεται εύκολα και έχει μέσα και βερνίκι.
Ετσι δεν χρειάζεται να βάλουμε βερνίκι στο τέλος της κατασκευής .
Είναι πολύ εύκολο να την βρούμε γιατί πωλείται στα χαρτο-βιβλιοπωλεία.
Αυτό ήταν !!!!
Τώρα αφήνουμε τα μπουκαλάκια μας να στεγνώσουν καλά, περίπου 8 ώρες.
Μετά τα στολίζουμε με κορδέλες με χάνδρες και ότι άλλο θέλουμε και τα γεμίζουμε με τα καλούδια μας!!!!!!!
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!!
Μέτη

27 comments:

anthivolon said...

Το ένα ομορφότερο από το άλλο.....τόσο που δεν ξέρω πιο να διαλέξω!! Ωραία και πρακτική και επίκαιρη η ιδέα σου!!
Καλό Σ/Κ

Asteri (Maria) said...

Πάρα πολύ όμορφα!!!!
Καλό ΣΚ

Helen Gr said...

Πολύ ωραία, πολύχρωμα και δροσερά. Μου άρεσε η ιδέα να μην πετάμε αλλά να βάζουμε το προσωπικό μας γούστο και να ανκυκλώνουμε. Καλό Σ/Κ.

apinkdreamer said...

πανεμορφα εγιναν!!!
καλο σαββατοκυριακο!!!

spoon_n_love said...

Πολύ πολύ όμορφα,καλό σαββατοκύριακο

Unknown said...

Υπέροχα τα μπουκαλάκια σου Μέτη μου...με ωραία χρώματα και πολύ φαντασία...καλό Σαββατοκύριακο...Φιλιά...

Anonymous said...

ΜΠΡΑΒΩ ΜΕΤΗ ...ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ. ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΛΙΚΕΡΑΚΙΑ.ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.κατερινα

stalamatia said...

Tέλειο!

Taste Advisor said...

είσαι θησαυρός!

Unknown said...

Κουκλίστικα έγιναν!
αν θα θέλατε θα μπορούσε να προστεθέι σύνδεσμος εδώ
http://stepbystepgr.blogspot.com/p/blog-page_20.html
Φιλάκια και καλό σ/κ

Rena said...

Τι όμορφα που έγιναν τα μπουκαλάκια και ειδικά έτσι που είναι όλα μαζί!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μετάκι είσαι άπαιχτη!!!
Η Μαρία μου έταξε μπουκαλάκι, άσε που ξεσηκώθηκα κι εγώ να φτιάξω!
Πολλά πολλά φιλιά!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Θεανώ said...

Πολύ πρωτότυπη ιδέα. Ενας ωραίος τρόπος να γίνουμε δημιουργικοί και να ανακυκλώνουμε πράγματα που τα πετούσαμε. Συγχαρητήρια.

ΕΛΕΝΑ said...

Chris με μεγάλη μας χαρά!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!
Μα τι τέλεια ιδέα ήταν αυτή ;
Σίγουρα θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ!
Είσαι καταπληκτική!
Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς τόσο υπέροχα πράγματα!!!
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Είναι ό,τι πιο δροσερό έχω δει το τελευταίο διάστημα!!!Μπράβο!

Μarion, said...

Αυτο το ντεκουπαζ τελικά μου αρέσει πολύ.
Μεταμορφώνει κάτι απλό σε κάτι πολύ όμορφο.
Γεια στα χέρια σου :))

mar9659 said...

✿perfect✿" ΦΟΒΕΡΉ ΙΔΕΑ ΕΥΓΕ !!!
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΗΝΑ!!ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!

simonmad said...

Άπαιχτα τα μπουκαλάκια σας! Κι εγώ τα σπιτικά λικέρ σε τέτοια τα βάζω, ιδίως όταν πρόκειται να τα χαρίσω. Τα δικά σας έγιναν πολύ καλοκαιρινά!

Κατερίνα said...

Τέλεια η ιδέα σου θα την δοκιμάσω κι εγώ και θα βάλω μεσα βυσινάδα!!
να σε ρωτήσω, αυτά τα μπουκαλάκια μετά πλένονται ή χαλάνε;
Ευχαριστώ για την ιδέα :-)

Maria B. said...

Kατερινάκι μου, δεν υπάρχει κανενα πρόβλημα με το πλύσιμα, γιαυτό χρησιμοποιούμε κόλλα που έχει και βερνίκι για να προστατεύει τα σχέδια. Φτιάχτα άφοβα και ότι βοήθεια θέλεις εμείς είμαστε εδώ.

Maria B. said...

Μετάκι μου εγώ τι να πω που είμαι η τυχερή και έχω όλη αυτήν την συλλογή στα χέρια μου ????? σήμερα που θα δω την Ελενα θα της δώσω και εκεινής μερικά γιατί ήθελε να φτιάξει μόνη της, τόσο εύκολα της φάνηκαν. Δεν μου λες, φαντάζεσαι την Ελενα με κολλες και χαρτοπετσέτες ???? θα κολλήσει όλο το σπίτι !!!!χαχαχαχχααχαχαχ!!!! γιαυτό θα της πάω απο τα έτοιμα για να μην έχουμε δράματα !!!!!!!!!!!!!!!!

φιλια πολλά πολλά μικρό μου και περιμένουμε την επόμενη κατασκευή σου as soon as possible, που λένε και στο χωριό μου !!!!!!χιχιιχιχι

ΕΛΕΝΑ said...

Xα χα χα.. (γελάσαμε)!
Η πρώτη στο decoupage θα γίνω, γιατί είμαι και γνωστή χρυσοχέρα!
Μέχρι να γίνω όμως (η πρώτη)φέρε κανένα μπουκαλάκι κατα δω από την συλλογή της Μέτης;-)

Anonymous said...

Mπραβο πανεμορφα! Θα το προσπαθησω...
Το πινελο πως καθαριζεται από την συγκεκριμενη κολα; Υπαρχει ειδικό διαλυτικό;
Λενα

Maria B. said...

γειά σου Λένακι, θα σου απαντάω εγώ γιατί η Μέτη μας έχει πρόβλημα με το λαπτοπ της και δεν μπορεί να μας γραψει.

'Ολα τα πινέλα ή τα σφουγγαράκια που χρησιμοποιούμε για το decoupage τα καθαρίζουμε με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή ΜΟΛΙΣ τελειώσουμε την δουλειά μας βάζουμε τα πινέλα μας πάντα σε μια κούπα με νερό. Τ'αφήνουμε για λίγο μεσα στο νερό, μετά τα σκουπίζουμε καλά, τα στεγνώνουμε και τα βάζουμε στο κουτί τους για την επόμενη φορά. Μην τα αφήσετε καθόλου με την κόλλα επάνω γιατί θα σκληρύνουν και θα την επόμενη φορά δεν θα μπορούν να απλώσουν καλά την κόλλα.

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη και ότι χρειάζεσαι μην διστάσεις να μας ρωτήσεις !!!!

καλή επιτυχία και πολλά φιλιά

cat_erina said...

Ειναι πανεμορφα,θα δοκιμασω κ γω σιγουρα! Γινετε να χρησιμοποιησω κατι αλλο απο χαρτοπετσετα ; Και αν ναι με τον ιδιο τροπο;

ΜΕΤΗ said...

cat_erina μπορείς να χρησιμοποιήσεις εκτός από χαρτοπετσέτα, οποιοδήποτε χαρτί αρκεί να είναι εκτυπωμένο με λέιζερ εκτυπωτή αλλά η διαδικασία είναι πολύ πιο περίπλοκη (μπορείς να την βρεις σε site που ασχολούνται αποκλειστικά με ντεκουπάζ) , με τον ίδιο τρόπο με την χαρτοπετσέτα, και πολύ πιο εύκολα ,μπορείς να χρησιμοποιήσεις ριζόχαρτο με σχέδια , αλλά είναι λίγο δύσκολο να το βρεις.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Καλή σου ημέρα!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...