Thursday 23 June 2011

Λουκάνικα με πατάτες


Το Πάσχα που βρέθηκα στην Καρδίτσα, φρόντισα να εφοδιαστώ με τα περίφημα καρδιτσιώτικα λουκάνικα, τα οποία αφού χώρισα σε μερίδες (δεδομένου ότι αγόρασα και ποσότητες), αποθήκευσα στον καταψύκτη μέχρι να αποφασίσω πως θα τα φτιάξω.
Το συγκεκριμένο φαγάκι μπορεί να είναι ένα ωραιότατο μεζεδάκι για το ουζάκι ή την μπυρίτσα σας, μπορεί να είναι όμως και ένα κανονικό φαγάκι, εγώ ως τέτοιο το έφτιαξα.
Τα λουκάνικα μαγειρεμένα έτσι παραμένουν ζουμερά και οι πατατούλες αποκτούν έξτρα άρωμα και γεύση από τα διάφορα μυρωδικά.
Πάμε να τα φτιάξουμε:

Τα υλικά μας:
2 μεγαλούτσικα λουκάνικα χωριάτικα
5-6 πατάτες
1 πράσινη πιπεριά
1 κρεμμύδι
2-3 σκελίδες σκόρδο
1 φλιτζανάκι κρασί λευκό
μισό φλιτζάνι νερό
2 κουταλιές μουστάρδα
χυμό 2 λεμονιών
ξύσμα ενός λεμονιού
ρίγανη – θυμάρι – αλάτι – πιπέρι
Στην πράξη
Κόβουμε τα λουκάνικα σε ροδέλες, τις πατάτες σε μικρότερα κομμάτια, τα κρεμμύδια και τα σκόρδα σε φετάκια και τις πιπεριές σε λωρίδες.
Σε αντικολλητικό τηγάνι με σκέπασμα (ή κατσαρόλα αν δεν έχουμε μεγάλο αντικολλητικό τηγάνι σκεπαστό) σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τις πατάτες για μερικά λεπτά, ίσα να πάρουν χρώμα.
Τις αφαιρούμε με τρυπητή κουτάλα και τις αφήνουμε στην άκρη.
Στο ίδιο τηγάνι σοτάρουμε το κρεμμύδι, τα σκόρδα, την πιπεριά και τα λουκάνικα.
Προσθέτουμε και τις πατάτες, τα φέρνουμε όλα μερικές βόλτες και σβήνουμε με το κρασί.
Ανακατεύουμε σε ένα μπολάκι τον χυμό των λεμονιών, την μουστάρδα, το ξύσμα, ρίγανη και θυμάρι.
Περιχύνουμε όλα τα υλικά με το μείγμα αυτό.
Προσθέτουμε αλατάκι και πιπεράκι (όσο μας αρέσει) και μισό φλιτζάνι νερό.
Σκεπάζουμε το σκεύος, χαμηλώνουμε την φωτιά και αφήνουμε το φαγάκι μας να μαγειρευτεί για μισή ωρίτσα.
Τόσο εύκολα, σε μισή ωρίτσα έχετε έτοιμο νόστιμο μεζεδο-φαγάκι, που μαζί με μια πλούσια σαλατούλα αποτελεί ωραιότατο γεύμα.
Enjoy it!!!
Καλή επιτυχία, καλή σας μέρα!

47 comments:

ιρινι said...

Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση και ευκολη στην εκτέλεση της!!!
Μια ερώτηση...Τα λουκάνικα μπορούμε να τα διατηρούμε σε κατάψυξη???
Καλή σου Μέρα!!!!!

Anonymous said...

Elena it's a good recipe, easy for a cook and delicious!Have a nice day!

Anonymous said...

Ελενα τα λουκανικα τα κανω ψητα στα καρβουνα τα προτιμουν οι αντρες της οικογενειας ετσι ομολογω θα αρεσει σε εμενα.Για αυτο μια ημερα θα τα φτιαξω μονο για μενα.Καλοκαιρινα ζεστα και με πολυ αγαπη ΦΙΛΙΑ.Ποπη

paraxeno pirouni said...

Πολύ εύκολα και πολύ νόστιμα θα γίνονται αυτά τα μουσταρδολεμονάτα λουκάνικα και με πατατούλες μαζί είναι ένα πλήρες & τέλειο γεύμα!
Εξίσου ωραίο θα είναι φαντάζομαι και με δεντρολίβανο αντί για θυμάρι και ρίγανη.
Καλημέρα :)

ΕΛΕΝΑ said...

Riri μου μπορείς να τα φυλάξεις άνετα στην κατάψυξη.
Εγώ επειδή όταν πετυχαίνω καλά λουκάνικα αγοράζω ποσότητες, τα χωρίζω σε μερίδες σε σακουλάκια, και όταν τα χρειαστώ τα βγάζω από την κατάψυξη.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile is realy very very easy and very tasty too!
Have a nice day:)

ΕΛΕΝΑ said...

Ποπάκι μου, ψητά στα κάρβουνα είναι το κάτι άλλο, αυτό είναι ειδικότητα του καλού μου!
Το σημερινό φαγάκι είναι της ευκολίας, όταν δεν έχουμε πολύ χρόνο και θέλουμε να μαγειρέψουμε κάτι νόστιμο και χορταστικό!
Πολλά καλοκαιρινά φιλιά και από μένα!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef και δεντρολίβανο και με ότι μυρωδικό μας αρέσει μπορούμε να προσθέσουμε στο φαγάκι.
Εγώ αυτήν την φορά του έβαλα μπόλικο θυμάρι και ριγανίτσα, και μοσχομύρισαν!
Φιλάκια, καλή σου μέρα!

Asteri (Maria) said...

Τέλειο φαγητό, μ'αρέσει πολύυυυ!!!
Γλυκά φιλιά

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

τρέχω να βάλω μπόλικες μπύρες στο ψυγείο κι έρχομαι να ορμήξω σε αυτό το πιάτο, ας το καλό-καλά είχα ξεχάσει τα χωριάτικα λουκάνικα τώρα γιατί μου τα θύμισες;

ΜΕΤΗ said...

Φιλεναδα ποτε θα το ξαναφτιαξεις, να σου κανουμε μια επισκεψη????
Φιλακια πολλα , καλημερα!!!!

mia maria said...

Πολύ ωραία ιδέα να κάνεις ένα τέτοιο μεζέ κανονικό φαγάκι! Φαίνεται νοστιμότατο!

Anonymous said...

ΤΕΛΕΙΟ ΦΑΓΑΚΙ.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΕΥΤΥΧΩΣ.κατερινα

Helen Gr said...

Γεια σου και χαρά σου Ελενάκι με τα ωραία σου μεζαδάκια! Αχ και να είχα λίγο από τα χεράκια σου! Πολλά φιλιά.

ZouZouna said...

κάτσε να το τυπώσω της μητρός, γιατί μας έχουνε κάνει δώρο χωριάτικα λουκάνικα που δεν τα τρώμε, μήπως και τα φτιάξει κανα βράδυ που θάχει επισκέψεις, να τα ξεφορτωθούμε !!!

Εφη said...

μμμμμ.....!!!!!!!!!!!!!!!

χαραυγή said...

Μοσχομύρισε το θυμάρι!!Αχ! κι έχω μια πείνα!! Αν έμεινε τίποτα, στείλε το Κρήτη!

Δημιουργία said...

Παλι ασχημο φαγακι εφτιαξες Ελενα... κανω πως δεν το βλεπω! :)

Rena said...

ΠΩΠΩΠΩ τι μου κάνεις τέτοια ώρα!!!!

Ερμιόνη said...

Πάρα πολύ όμορφο και λαχταριστό πιάτο!

mari beika said...

Πολύ θα ήθελα να είχα μια μεριδούλα.
Τα έχω δοκιμάσει αυτά τα λουκάνικα και είναι πεντανόστιμα!!
Φιλιά πολλά

μαρια said...

μολις βρηκα τι θα μαγειρεψω αυριο φιλια πολλα

Magdalene B. said...

τέλειο φαγάκι!

Maria B. said...

φιλεναδίτσα μου ώς συνήθως κάνεις πολύ ωραίους και έξυπνους συνδιασμούς !!!!! φυσικά πρέπει να είναι νοστιμότατα ! φτιάχνεις μια κατσαρολα μεζεδοφαγάκι και ξεμπερδεύεις ! ποοοοολύ καλή πρόταση!!

φιλια πολλά πολλά και καλό σ/κ
σε όλους

Tante Kiki said...

Τέλειο φαίνεται Έλενά μου! Πρέπει να είναι πεντανόστιμο... πρόλαβα καμμιά μεριδούλα; Καλό Σ/Κ και φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φιλιά κι από μένα Αστεράκι!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ, ξεχνιούνται αυτά τα πράγματα? χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μετάκι μου πες μου εσύ μέρα, και όλα έτοιμα θα τα χω:)
Φιλιά φιλενάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia Maria μου κανονικότατο φαγάκι έγινε. και ευτυχώς τους άρεσε πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου πανεύκολο, δεν λες τίποτα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, κόπιασε, κόπιασε!!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζουζούνα ναι, πάσαρέ τα στην μητερούλα, αυτη θα βρει τρόπο να τα αξιοποιήσει;-)

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι:))))

ΕΛΕΝΑ said...

Χαραυγή, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο όμορφα τους πηγαίνει το θυμάρι!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημιουργία χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη σε ευχαριστώ πολύ!
Καλώς μας όρισες!

ΕΛΕΝΑ said...

Mari μου νομίζω είναι από τα πιο νόστιμα λουκάνικα, κάθε φορά που βρίσκομαι εκεί, φροντίζω να εφοδιαστώ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία δοκίμασέ το το φαγάκι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αarthi σε ευχαριστούμε για την επίσκεψη!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάγδα μου να σαι καλά, σ' ευχαριστώ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου με κάνεις και κοκκινίζω;-)
Φιλιάααααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου και βέβαια πρόλαβες!
Φιλάκια!

manousina said...

Τα πιο νόστιμα λουκάνικα τα έχω φάει στην Καρδίτσα!!!!! και στα Τρίκαλα!!!! Εγγυημένη νοστιμιά.
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina μου άστα!
Κι εγώ όταν πηγαίνω σ' εκείνα τα μέρη, τα ταράζω!
Ενα σωρό από δαύτα αγοράζω!
Φιλιά!

άσχετος μεν,ξενύχτης δε said...

Tα έχω ξεχάσει στην κατάψυξη σχεδόν 5 μήνες!Είπαμε,είμαι άσχετος κι ήταν δώρο.Τα εμπιστεύομαι;Γενικά,πόσο να τα κρατάμε στην κατάψυξη;

Ευχαριστώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ασχετε και ξενύχτη, νομίζω ότι ήρθε πια ο καιρός να τα βγάλεις και να τα μαγειρέψεις χα χα χαα!
Αν η κατάψυξη είναι "βαθιά", δυνατή δηλαδή, δεν έχουν πάθει τίποτε, αλλά μην τα αφήσεις και να χρονίσουν ;-)
Καλή βδομάδα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...