Wednesday 22 June 2011

Πατατοσαλάτα με μουστάρδα

Τον τελευταίο καιρό το έχω ρίξει στην δίαιτα και αυτή είναι η αγαπημένη μου σαλάτα.
Είναι χορταστική και πολύ νόστιμη, αλλά χωρίς πολλές θερμίδες και μπορεί να γίνει ένα ελαφρύ κυρίως γεύμα.

Υλικά
½ κιλό πατάτες
1 μικρό κρεμμύδι
3 κουταλιές σούπας μαϊντανό
2 κουταλιές σούπας μουστάρδα απαλή
1 φλιτζανάκι του καφέ ελαιόλαδο
χυμό από 1 λεμόνι
ξύσμα από ½ λεμόνι
αλάτι
πιπέρι
ρίγανη
Εκτέλεση
Πλένουμε πολύ καλά τις πατάτες , τις τρυπάμε με πιρούνι και τις βράζουμε σε αλατισμένο νερό με την φλούδα τους.
Όταν βράσουν και κρυώσουν τις καθαρίζουμε και τις κόβουμε σε σαλατιέρα σε μεγάλους κύβους.
Στο μούλτι χτυπάμε το λάδι με την μουστάρδα , τον χυμό λεμονιού, το ξύσμα, αλάτι , πιπέρι και την ρίγανη , έτσι ώστε να γίνουν μια ωραία σάλτσα , με την οποία περιχύνουμε τις πατάτες μας.
Ανακατεύουμε πολύ καλά τις πατάτες για να πάει παντού η σάλτσα μας και τέλος ρίχνουμε τον μαϊντανό και το κρεμμύδι μας κομμένο σε φέτες.
Καλή σας όρεξη.
Μέτη

34 comments:

Anonymous said...

ΜΠΡΑΒΩ ΜΕΤΗΗΗΗ... Η ΤΕΛΕΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΑΠΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

Betty's Cuisine said...

Το πιο ευπρόσδεκτο πιάτο για το καλοκαιράκι ~ σαλάτες και μάλιστα light!
Καλή σου μέρα...

ΕΛΕΝΑ said...

Πες μου ότι τρώγοντας αυτήν την σαλάτα έγινες τέτοια κορμάρα, να αρχίσω να την τρώω από σήμερα;-)
Φιλιά Μετάκι!!

paraxeno pirouni said...

Είναι φοβερή η πατατοσαλάτα έτσι απλή χωρίς πολλά - πολλά (ζαμπόν, αλλαντικά κτλ) και το λαδολέμονο με λίγη μουστάρδα είναι το καλύτερο ντρέσινγκ γι' αυτήν!
Αν θέλουμε και μερικές ελίτσες ανάμεσα και η δίαιτα ποτέ δεν ήταν τόσο απολαυστική!
Την καλημέρα μου :)

Asteri (Maria) said...

Μμμμμ πάρα πολύ ωραία πατατοσαλάτα :)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

πατάτα να 'ναι κι όπως θέλει ας είναι!!! μούρλια σαλατούλα

Anonymous said...

Delicious salad! it's perfect for this time soo hot! Have a nice day!

manousina said...

Παρόμοια σαλατιτσα έφτιαχνα την περίοδο της νηστείας, νοστιμότατη

ΑΧΤΙΔΑ said...

Δεν την έχω κάνει ποτέ έτσι, όμως χτυπώ σε σέικερ λεμόνι μουστάρδα και λάδι και περιχύνω άλλες σαλάτες.Θα τη κάνω για αύριο, φιλάκια!

anthivolon said...

Ο,τι πρέπει για τις ζεστές μέρες που δεν θέλουμε να φάμε κάτι βαρύ!!! Καί νόστιμη καί θρεπτική και ελαφριά!!!

Maria B. said...

Μετακο μου στις πατατούλες λέμε πάντα ΝΑΙ !!! σίγουρα η μουστάρδα ταιρίαζει απόλυτα με τις πατάτες!

παίρνω το πιάτο μου και ευχαριστούμε για την συνταγή !!!

φιλια πολλά πολλά πολλά

Ειρήνη said...

ωραια και ελαφρια, αμα πετυχεις και νοστιμες πατατες δεν θες τιποτα αλλο!

mia maria said...

Αγαπημένη μου η πατατοσαλάτα και με μουστάρδα θα είναι νοστιμότατη!

Vasia b. said...

Μετάκι όλα τα λεφτά η σαλτσούλα σου!!!
Πρέπει να δίνει ιδιαίτερη γεύση στην πατατοσαλάτα που είναι ότι καλύτερο αυτή την εποχή αλλά και κάθε εποχή!!!
Πολλά φιλάκια!!!!

Anonymous said...

τωρα γυρισα και αν ειχα ενα πιατο θα ηταν οτι επρεπε.θα το φτιαξω για διαιτα οτι πρεπει.ποπη

Εφη said...

Αν σας πω ότι μου αρέσει έτσι και αν γίνεται και παγωμένη από το ψυγείο θα με πάρετε με τις πέτρες???
Εγώ πάντως έτσι την προτιμώ, χωρίς πολλά πολλά που την βαραίνουν!
Μπράβο Μέτη!!

ΜΕΤΗ said...

κατερινα καλη σου ημερα!!!!!

ΜΕΤΗ said...

Betty's Cuisine καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

Ελενακι μου με αυτη την σαλατα και καποιες αλλες που ερχονται,μετραω
-9 κιλακια πλεον.....
το θεμα ειναι οτι ετρωγα μονο αυτη την σαλατα ολη μερα .....πικρα....!!!
φιλακια!!!

ΜΕΤΗ said...

The Dark Chef ολες οι σαλατουλες ειναι ιδανικες για το καλοκαιρι.
καλημερα!!!

ΜΕΤΗ said...

Asteri καλη σου ημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ στις πατατουλες λεμε παντα ναι!!!!!
καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

Odile have a nice day!!!

ΜΕΤΗ said...

manousina και για νηστεια και για διαιτα και για ελαφρυ βραδυνο ειναι ιδανικη σαλατουλα.
καλημερα!!!

ΜΕΤΗ said...

αχτίδα αυτη η σως παει στις περισσοτερες σαλατες.
καλη σου ημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

anthivolon ειναι ιδανικη σαλατα για το καλοκαιρακι!!!

ΜΕΤΗ said...

Μαρακο μου καλημερα.....ξανα...!!!!
φιλακια!!!!

ΜΕΤΗ said...

Ειρήνη πραγματικα αν ειναι και νοστιμες οι πατατες ακομα καλυτερα!!!!!

ΜΕΤΗ said...

mia maria οι πατατες πανε τελεια με την μουσταρδα και το λεμονι!!!!
καλημερα!!!

ΜΕΤΗ said...

Vasia μου καλημερα !!!
φιλακια πολλα!!!

ΜΕΤΗ said...

ποπη σας εχω και αλλες σαλατουλες ετοιμες για διαιτα!!!!
καλημερα!!!!

ΜΕΤΗ said...

Εφη μου και εγω νομιζω οτι ετσι απλη ειναι καλυτερη, χωρις μαγιονεζα ,τυρια ,ζαμπον, κλπ.
καλημερα , φιλια!!!!

Anonymous said...

Εμενα Μετη με αυτο το πιατο μου εδωσες ιδεα οχι μονο για την διαιτα αλλα και για νηστεια.Νηστευω οποτε ειναι οτι πρεπει.Αν εχεις και καμμια αλλη ειναι ευπροσδεκτη.Ποπη.

ΜΕΤΗ said...

Ποπη απο βδομαδα ερχονται και αλλες σαλατουλες.
καλο π/σ/κ/!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...