Saturday 25 June 2011

Κερασο-ζελέ

Ίσως το πιο εύκολο καλοκαιρινό γλυκάκι!
Δροσιστικό και απόλυτα καλοκαιρινό, ετοιμάστε το με ελάχιστα υλικά και απολαύστε το!!
Εάν χρησιμοποιήσετε φρέσκα κεράσια, θα πρέπει να προσέξετε να είναι αρκετά γλυκά, διότι το κερασο-ζελέ δεν είναι πάρα πολύ γλυκό.
Μπορείτε επίσης ωραιότατα να χρησιμοποιήσετε γλυκό κουταλιού κεράσι ή κερασάκια γλασέ ή μαρασκίνο.
Όπως και να το φτιάξετε, θα εκπλαγείτε από την ευκολία και την νοστιμιά του!
Τα υλικά μας:
2 φάκελοι φρουί ζελέ κεράσι
500 ml καυτό νερό
500 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
15-20 φρέσκα κεράσια ή γλυκό κεράσι ή κερασάκια γλασέ ή μαρασκίνο
Πάμε να το φτιάξουμε:
Εάν χρησιμοποιήσετε φρέσκα κεράσια, αφαιρέστε τα κουκούτσια με το ειδικό εργαλείο (ένα φτηνούλι είναι που αφαιρεί τα κουκούτσια στο άψε σβήσε) και κόψτε τα στην μέση.
Βράστε 500 ml νερό και διαλύστε καλά σε αυτό τους 2 φακέλους φρουί ζελέ κεράσι.
Αφήστε το μείγμα στην άκρη για 5 λεπτά να κρυώσει λίγο.
Προσθέστε το γιαούρτι και χτυπήστε το μείγμα καλά με αυγοδάρτη ή με το μίξερ, να ομογενοποιηθούν όλα τα υλικά.
Αδειάστε το σε μεγάλη μακρόστενη φόρμα ή και σε φόρμα κέικ αντικολλητική.
Απλώστε τα κεράσια σε όλη την επιφάνεια, με την κομμένη πλευρά προς τα πάνω, έτσι ώστε όταν θα ξεφορμάρετε το γλυκό να μην είναι ανάποδα.
Αφήστε τα να βυθιστούν μόνα τους στο γλυκό.
Βάλτε το ζελέ στο ψυγείο για μερικές ώρες, ώστε να «σφίξει» καλά!
Ξεφορμάρετε σε πιατέλα, αφού προηγουμένως έχετε βυθίσει την βάση της φόρμας σε καυτό νερό, έτσι ώστε να αποκολληθεί εύκολα το γλυκάκι.
Κόψτε το σε φέτες και απολαύστε το.
Αν το θέλετε πιο γλυκό, περιχύστε το με σιρόπι βύσσινο ή κεράσι.
Να έχετε ένα καλό, όμορφο, γλυκό Σαββατοκύριακο!!!

41 comments:

Νίκη said...

Τι όμορφο χρώμα που έχει!
Ελενάκι μου φαίνεται δροσερό κι ελαφρυ, ό,τι πρέπει για το καλοκαιράκι!

Lila Xagorari said...

Θα με βάλεις να τρέχω για κεράσια πρωί πρωί.....καλημέρα!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ελενα γιατί μου το κάνεις αυτό;;;;;
Τα ξεχασμένα μου θυμίζεις και τα πιο αγαπημένα!
Καλημέρα!

Δώρα said...

Είναι τέλειο,το έχω στη δίαιτά μου και το απολαμβάνω κάθε φορά!

Anonymous said...

ΕΛΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ??Ποπη

ιρινι said...

Καί μόνο που βλέπεις το χρώμα του, θέλεις να το φάς!!!Πολύ δροσερό και απλό!!!
Καλό Σ/Κ!!

simonmad said...

Δροσιστικό και λαχταριστό! Από τα ωραιότερα καλοκαιρινά γλυκά!

Anonymous said...

ΠΩΠΩ....ΤΕΛΕΙΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ....κατερινα

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

και μόνο για το υπέροχο χρωματάκι του θα πάρω διπλή μεριδα! τέλειο!!!!!
φιλάκια!

Pansofix said...

Φαίνεται πολύ λαχταριστό, δροσερό και ελαφρύ!!!

Crazy Tourists said...

Ωραία ιδέα! Και στις φωτογραφίες φαίνεται σούπερ!!

Τρελοτουρίστρια

Tante Kiki said...

Καλησπέρα Έλενά μου! Τί υπέροχο χρώμα και τί ωραία υφή που έχει το γλυκό σου... γνωστό αλλά πάντα υπέροχο και με κεράσια δεν το έχω κάνει ποτέ... Κερνάς; Πολλά φιλιά μπλογκοφιλενάδα και γειά στα χέρια σου!

Εφη said...

Θέλω το κομμάτι μου ΤΩΡΑ!!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Ευχαριστούμε πολύ Ελενάκι μου για την καταπληκτική και τόσο δροσερή ιδέα σου!!! Ξέρεις ότι τώρα είναι καθοδόν για την Έβγα η Σταυρούλα (η κόρη μου) για να φέρει ζελέ; χαχα. Τόσο πολύ μας άρεσε η ιδέα.
Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.
Φιλάκια!!!!

manousina said...

Ζελεδάκι;;;;
με ελαφρύ γλυκάκι μας άφησες το ΣΚ!!!
Πολλά φιλιά

mari beika said...

Ελαφρύ και δροσερό και διαιτητικό!!
τι άλλο θέλουμε;
Φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

Μια χαρα πηγαν οι εξετασεις.Παιρνω το γλυκακι μου και αφηνω ευχες για καλη εβδομαδα.Να εισαι καλα.

Unknown said...

πάντα με μια γλυκιά ιδέα....πολύ ωραία και δροσιστική....νασαι καλά...γιατί κολάω φεύγοντας από εδώ..?..χαχα

Δημιουργία said...

Ειναι ενα γλυκακι που το φτιαχνω αρκετα συχνα το καλοκαιρι, μονο που το βαζω σε μπολακια.Καλη εβδομαδα να εχεις Ελενα.

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη μου για το καλοκαιράκι είναι ότι πρέπει, ελαφρύ και δροσιστικό!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι, μην μου πεις ότι δεν έχεις κερασιές στο κτήμα, δεν θα σε πιστέψω!!
Φιλιάααα!

ΕΛΕΝΑ said...

Aντιγόνη μου, τα ξεχασμένα είναι και τα πιο νόστιμα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δωράκι, άνετα μπορείς να το απολαύσεις αν κάνεις δίαιτα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπηηηηηηηη!!
Ελα καλό μου να σε κεράσω και άσε τα γιατί και τα επειδή;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ριρή μου, απλό, απλούστατο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad συμφωνώ μαζί σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι, γρήγορα δεν θα πει τίποτα!
Πανεύκολο γλυκάκι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ, διπλή και τριπλή επιβάλλεται, εξ άλλου είναι τόσο ελαφρύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Pansofix, είναι, είναι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Τρελοτουρίστρια, σε ευχαριστώ πολύ!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου και βέβαια κερνάω.
Το έχω κάνει με διάφορες γεύσεις ζελέ και αντίστοιχα φρούτα, το κερασένιο είναι το αγαπημένο μου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι, ΤΩΡΑ αμέσως, τσακίζομαι να σου σερβίρω;-)
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδούλα μου, ελπίζω να το φτιάξεις και να το ευχαριστηθείτε!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina μου, είπα να σας αφήσω κάτι ελαφρύ, μην με μαλώνετε συνέχεια ότι μες στις θερμίδες σας έχω:P
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Mari μου, τι άλλο θέλουμε?
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου πολύ χαίρομαι που πήγες καλά στις εξετάσεις σου!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου και σε μπολάκια γίνεται όμορφο, εγώ το έχω βολευτεί στην φόρμα γιατί κόβεται και σερβίρεται εύκολα!
Φιλιά!

SpIrToKoYto said...

un...deux...trois...j'irai dans le bois...
παίρνω το καλαθάκι μου και πάω στο δάσος...
να μαζέψω κεράσια...
αν με φάει ο κακός ο λύκος το κρίμα στο λαιμό σου...
ζζμουυυτςςς σου...-:))

ΕΛΕΝΑ said...

Εγώ το ξέρω όλο το τραγουδάκι, άσε που το τραγουδάω ως Γαλλίς χα χα χαα!
Βιβίκα ο κακός ο λύκος χαζός είναι να τα βάλει μαζί σου?
Φιλιάαααα!!!

Anonymous said...

Τέλειο, να είχα λίγο τώρα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...