Thursday 16 June 2011

Κοτόπουλο φιλέτο

Γεια σας !!
Εδώ είμαι κι εγώ καλέ!
Με χάσατε και νομίζατε ότι την γλυτώσατε από εμένα?? Χαχαχα!! Μέγα λάθος!!
Ι ΑΜ BACK, που λένε και στο χωριό μου !!!!
Καιρός είναι λοιπόν να μαζευτώ και εγώ στα λημέρια μας, για να ξεκουράσω λίγο και το Λενιώ μας, που την έχω αφήσει να μαγειρεύει μόνη της !!
Η σημερινή πρόταση είναι ένα σούπερ υγιεινό φαγάκι.
Έχουμε ένα πεντανόστιμο, ζουμερό και μαλακό φιλετάκι κοτόπουλου.

Υλικά
2 πακετάκια ή 1.200 γρ. φιλέτο κοτόπουλο – μπούτι ή στήθος
Τον χυμό από 2 ζουμερά λεμόνια
Τον χυμό από 1 πορτοκάλι
1 κοφτό κουταλάκι του γλυκού σκόνη μουστάρδας
6 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
Αλάτι – πιπέρι – ρίγανη - λίγο ξύδι.
Εκτέλεση
Πλένουμε καλά τα φιλετάκια και τα ραντίζουμε με λίγο ξύδι.
Στην περίπτωση που έχουμε φιλέτο στήθος, τα χτυπάμε λίγο ώστε να απλώσουν και να γίνουν λίγο πιο λεπτά.
Τα βάζουμε σ’ ένα πυρεξάκι και ρίχνουμε αλάτι, ρίγανη και αρκετό πιπεράκι.
Ανακατεύουμε τον χυμό του λεμονιού με αυτόν του πορτοκαλιού, την σκόνη της μουστάρδας και τα ρίχνουμε επάνω στο φιλέτο.
Τέλος προσθέτουμε το λάδι.
Μην σας φοβίσει η ποσότητα της μαρινάδας, το ζητούμενο είναι να ψηθεί το κοτόπουλο μέσα σ’ αυτήν για να διατηρηθεί μαλακό και ζουμερό.
Εάν έχουμε χρόνο, βάζουμε το κοτόπουλο με την μαρινάδα στο ψυγείο για καμιά ώρα, εάν δεν έχουμε απλά το βάζουμε στο φούρνο.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 240 βαθμούς, πάνω-κάτω φωτιά για περίπου μισή ώρα.
Μόλις περάσει ένα τέταρτο από την ώρα που το βάλαμε στο φούρνο, το γυρίζουμε και συνεχίζουμε το ψήσιμο .
Μην το ξεροψήσετε ούτε να περιμένετε να πιεί όλο το ζουμί του όπως είπαμε και παραπάνω το ζητούμενο είναι να ψηθεί στους χυμούς.
Μην διστάσετε να το δοκιμάσετε, είναι πολύ εύγευστο και ζουμερό.
Καλή όρεξη!

37 comments:

Betty's Cuisine said...

Και μετά λένε ότι τα υγιεινά και light δεν είναι νόστιμα... λαχταριστό και ζουμερό φαίνεται, σαν να γεύομαι τη νοστιμιά του!
φιλάκια, καλή σου μέρα!

mari beika said...

Μπράβο Μαρία μου, φροντίζεις για τη δίαιτά μου, μόνο κοτόπουλο τρώω αυτή την εποχή.
Φιλιά πολλά

Lila Xagorari said...

Αρχίσαμε τις δίαιτες????
Και μετά κοροϊδεύετε εμένα!!!!!

Asteri (Maria) said...

Μμμμμμούρλια φαγητό!!!! :)))
Φιλιάααα

Anonymous said...

Αχχχχχχ!Μαρια μοσχομυρισε μεχρι εδω και ελαφρυ και νοστιμο φαινεται θα το δοκιμασω.Ποπη

mia maria said...

Πολύ νόστιμο! Ότι πρέπει για τη δίαιτα που δε λέω να αρχίσω:))

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

μοσχοβολάει τούτο το κοτοπουλάκι!

χαραυγή said...

Πεντανόστιμο φαίνεται το φαγάκι σου!
Αυτό το κόλπο με το ξύδι δεν το ήξερα!Γιατί το κάνουμε;

"ζαχαρούλα.." said...

ΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΑ ΗΔΗ!!!!

καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!
φιλάκια!!!

Anonymous said...

Στους 240 βαθμούς δεν είναι πολύ δυνατός ο φούρνος;
Δεν θα αρπάξει το κοτόπουλο;
Η μήπως το προστατεύει η μαρινάδα;
Ευχαριστώ
Ασημίνα

ΕΛΕΝΑ said...

Αντε φιλεναδίτσα μου, βάλε εσύ καμιά διαιτητική συνταγή, γιατί με μένα προκόψανε οι φίλοι μας:P
Πάω να καθίσω δίπλα στην Mia Maria να πούμε τον πόνο μας, μασουλώντας διαιτητικό κοτοπουλάκι;-)
Πολλά πολλά φιλάκια!

SpIrToKoYto said...

πάτσι φιλενάδα...
κοτοπουλοσυνταγή σου έδωσα,κοτοπουλοσυνταγή μου δίνεις...
τη φτιάχνω αύριο γιατί σήμερα έχω γεμιστά...
σμουυυυααατςςςςςςς πολλά ...τα άλλα από κοντά...-:))

Maria B. said...

Μπετούλα μου !!!!!! που είσαι εσύ καλέ ??? ακόμα στο πήξιμο είσαι ??
τι έγινε τα κατέθεσες για την σύνταξη ??

όσο δε για την συνταγή είναι όπως τα λες και υγιεινή και light χιχιχιχι!!!!

σε φιλώ πολύ πολύ

Maria B. said...

Mari μου, για σένα βρε χαζούλι την έβαλα την συνταγή, δεν το κατάλαβες ακόμη ???? χιχιιχι!!!

φιλια πολλά πολλά και καλό σ/κ

Maria B. said...

Λιλάκι μου, αρχίσαμε την δίαιτα για να μπορούμε να φάμε την Κυριακή !!!!!!!! εσύ παιδι μου δεν έχεις ανάγκη απο δίαιτα γιαυτό σε κοροιδεύουμε !!!!!!

φιλια πολλά πολλά φιλεναδίτσα

Maria B. said...

Αστεράκι μου παρε μεριδούλα και φέρε μας και εμας ψωμάκι φρέσκο απο τα χεράκια σου για να ευχαριστηθούμε !!!

καλό απόγευμα και πολλά φιλιά

Maria B. said...

Ποπάκι μου αφού σου μύρισε πρέπει να το δοκιμάσεις, μην μείνεις με την μυρωδιά μόνο !! χιχιχιχι!!

φιλια πολλά κουκλίτσα μου !!

Maria B. said...

mia maria, χαχαχαχα!!!! μου φαίνεται κάνεις σαν και μένα την δίαιτα της πάπιας, τα τρώμε όλα και μετά κάνουμε την πάπια !!!χιχιχιιχ

φιλια πολλά Μαράκι μου !!

Maria B. said...

γαστεροπληξ μου, όπως τα λες, μοσχοβολάει λεμονο-πορτοκαλοανθους !!!

φιλια πολλά και καλό σ/κ

Maria B. said...

Χαραυγή μου, κανονικά με ξύδι πρέπει να ραντίζουμε όλα τα κρεατικά/πουλερικά, για γεύση, για τις μυρωδιές και για αποφυγή δηλητηριάσεων.

Δοκιμασε το και δεν θα χάσεις

φιλια πολλά και ευχαριστούμε για την επίσκεψη !

Maria B. said...

καλημέρα Ζαχαρούλα μου!!! και πολύ καλά έκανες !! χιχιχι! είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει πολύ.


φιλάκια πολλά πολλά

Maria B. said...

Ασημίνα μου, ακριβώς το προστατεύει η μαρινάδα. Τώρα βέβαια εαν ξέρεις τον φούρνο σου ότι στο 240 θα στο αρπάξει, κάνεις μια δοκιμή και ρυθμίζεις ανάλογα την θερμοκρασία.

Ευχαριστούμε πολύ πολύ για την επίσκεψη !!

Maria B. said...

Ελενάκι μου χαχαχαχαχααχα εσύ, εγώ η Mia Maria και η .... πάπια !!! χαχαχαχαχααχ!!!

φάε σήμερα διαιτητικά γιατι το ΣαββατοΚύριακο προβλέπω να κάνουμε την δίαιτα της Παναγίας! θα τα φάμε όλα και λίγο πριν σκάσουμε θα λέμε, βόηθα Παναγιά μου !!!!! χιχιχιχι

φιλια μικρό μου

Maria B. said...

Βιβάκι μου το κοτοπουλάκι σου ήταν άπαιχτο, ΑΠΑΙΧΤΟ σου λέω !!!!!

λίγα φιλια σήμερα και πολλά πολλά απο κοντά !!!!

Anonymous said...

ΝΟΣΤΙΜΟΟΟΟ...κατερινα

Helen Gr said...

Πολύ νόστιμο φαίνεται, Μαράκι.

Thalassenia said...

Ένα κοτοπουλάκι όπως και να το μαγειρέψεις πάντα έχει τη νοστιμιά του. Πόσο μάλλον έτσι που το ετοίμασες με το λεμονάκι του.

Καλό βράδυ.

anthivolon said...

Νόστιμο και υγιεινό!! Θα το φτιάξω σίγουρα, είναι μια πολύ καλή πρόταση για αυτήν την εποχή που κοντεύω να κακαρίσω από το πολύ κοτόπουλο!!

Rena said...

Φαίνεται λαχταριστό και ζουμερό!!!

Un par de neuronas... said...

To έγραψα! Το κοτόπουλο και το μπρόκολο με τυριά!

Ευχαριστώ, φιλενάδα!
Ήρθε σε σας το καλοκαίρι; Εδώ στην Ισπανία ήρθε προχθές!!!!

λα, λα, λα.... Θάλασσα!!! Ιουπιιιι!

Φιλιά πολλά!

Tante Kiki said...

Μαράκι μου, υπέροχο το κοτοπουλάκι... κι όπως χρειάζεται νοστιμότατο και διαίτης. Αλλά κι εκείνο το συνοδευτικό ριζότο...μμμμμμμμμ άλλο πράγμα!!!
Φιλιά και καλό βράδυ ή καλημέρα!

Phivos Nicolaides said...

Άσπρο κρέας... καλό!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Γνωστή η λατρεία μου για το κοτόπουλο.ΦΕΡΕ γρήγορα το πιάτο μου..αν μπορούσα να μπω απο τα ..καλώδια και να το πάρω..

Giorgos Varvakis said...

Πολύ νόστιμο το πιάτο σου Μαράκι και υπέροχη η πρόταση σερβιρίσματος!!!
Welcome back my dear classmate :)
Φιλιά
Καλό βράδυ

Rosita Vargas said...

estupenda receta muy contundente,cariños y abrazos.

Anonymous said...

Το έφτιαξα τις προάλλες, απλά πρόσθεσα 1 κουταλίτσα μέλι για να σπάσω λίγο την ένταση απ'το λεμόνι & το πορτοκάλι. Κι όπως λες, η μαρινάδα προστατεύει το κοτόπουλο, δεν καίγεται & γίνεται φανταστικό!!! Υπέροχη συνταγή, δεν τη μετάνιωσα!! Ευχαριστώ!!!

Maria B. said...

Καλημέρα φίλη/ε ανώνυμη/ε!!
σίγουρα του ταιριάζει το μέλι που έβαλες και είμαι σίγουρη ότι το απόλαυσες!!! Ευχαριστούμε πολύ που μπήκες στον κόπο να μας ενημερώσεις καθώς επίσης σ'ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια !!

Φιλια πολλά πολλά και για αύριο ''καλά τσικνίσματα'' χιχιχιχ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...