Monday 27 June 2011

Παγωτό μόκα-σοκολάτα

Αυτήν την εποχή φτιάχνω συνέχεια παγωτάκια.
Το χω ξαναπεί, δεν υπάρχει τίποτε πιο εύκολο από ένα σπιτικό παγωτό.
Θα σας δροσίσω λοιπόν σήμερα με ένα από τα πιο αγαπημένα μου παγωτά.
Με βελούδινη υφή, με το άρωμα του καφέ και την γλύκα της σοκολάτας.
Πάμε να το φτιάξουμε!

Θα χρειαστούμε:
1 ζαχαρούχο γάλα (περίπου 400 γρ.)
1 σαντιγί μόρφατ (250 γρ.)
500 γρ. κρετόρε (φυτική κρέμα γάλακτος)
100 γρ. κουβερτούρα υγείας (πικρή)
3 κουταλάκια νες καφέ (σκόνη ή κόκκους)
50 ml γαλλικό καφέ ή εσπρέσο
50 ml λικέρ καφέ ή Kahlua
Στην πράξη:
Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί ή στον φούρνο μικροκυμάτων.
Ενώνουμε το λικέρ με τον γαλλικό καφέ και διαλύουμε στο μείγμα τα 3 κουταλάκια νες καφέ.
Βάζουμε όλα τα υλικά στο μίξερ ή σε βαθύ μπλέντερ και τα χτυπάμε καλά, σε δυνατή ταχύτητα, να πήξουν και να αφρατέψουν.
Αδειάζουμε το μείγμα σε δοχείο παγωτού μεταλλικό ή σε κάποιο μπολ και το βάζουμε στην κατάψυξη.
Μετά από 1-1,5 ώρα το ξαναχτυπάμε καλά, και το ξαναβάζουμε στην κατάψυξη.
Το αφήνουμε να παγώσει και το απολαμβάνουμε με σιρόπι σοκολάτας ή όποιο άλλο μας αρέσει, εγώ αυτό το παγωτό το προτιμώ σκέτο, χωρίς τίποτε από πάνω.
Καλή επιτυχία, καλή βδομάδα σας εύχομαι!

52 comments:

georgiaxara said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!
ΑΧ! ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ...
ΤΕΛΕΙΟ ΠΑΓΩΤΟ
ΦΙΛΑΚΙΑ!!

Helen Gr said...

Καλημέρα! Όμορφα και γλυκά αρχίζει η μέρα και η εβδομάδα. Να είσαι καλά που μας άρχισες όμορφα. Φιλιά.

Afroditi Dionysopoulou said...

Δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα η εβδομάδα!!!θα πάρω και εγω 2 μπαλίτσες απο το υπέροχο παγωτό σου Έλενα!!

καλημέρα :)

Ερμιόνη said...

Καλημέρα!

Το παγωτάκι φαίνεται ωραιότατο και ο συνδυασμός μόκας με σοκολάτα είναι αγαπημένος!
Θα το φτιάξω σίγουρα!

foufoula89 said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ...ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....ΓΛΥΚΟ+ΚΑΦΕς ΟΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ....

Anonymous said...

ΚΟΛΑΣΗηηη.ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Tante Kiki said...

Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα.... Καλή εβδομάδα αλλά πως να μην είναι καλή με τέτοιο παγωτό! Λατρεμένη γεύση η μόκα σε όλα! Πολλά φιλιά!

Asteri (Maria) said...

Τα λατρεύω όλα τα παγωτά! να πάρω μια μερίδα εεε;;; χεχε
Φιλάκια
Καλή εβδομάδα

KANTHAR0S said...

Η ταλαιπωρία είναι ότι πρέπει να βγάζεις από την κατάψυξη και να το χτυπάς, αλλά αξίζει τον κόπο. Δώσε παγωτό στον λαό.

mari beika said...

Σήμερα θα κάνω κι εγώ παγωτό γιατί το προηγούμενο μου τελείωσε ήδη.
Τη δροσιά του να'χεις Έλενα.
Φιλιά πολλά

Εφη said...

Ετσι, έτσι, να τους δροσίζεις!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

μούρλια φαίνεται, σλουρπ!!!
αυτές τις μέρες με τις διακοπές ρεύματος έχασα τη ρέγουλα, μείναμε δίχως κέικ, μπισκότα, παγωτά!!! μήπως να την ευγνωμονώ τελικά τη ΔΕΗ, μέρες έχω να φάω γλυκάκι!!!

Anonymous said...

Elena yummy! delicious your recipe today, and perfect for this hot time. I love the ice cream and make at home, soo much. Have a nice day sweet Elena!

Maria B. said...

Ελενιώ μου όπως θα έρχεσαι δεν κρατάς και κανένα ισοθερμικό μπωλάκι με λίγο παγωτάκι ??? είδες έκανα και ρίμα !!!!!! χιχιχιχι!!!

εσύ παιδί μου πρέπει να κερδίσεις το βραβείο της καλύτερης ''παγωτούς '' της μπλοκόσφαιρας !!! χιχιχι!!!!!

τέλειο Λενάκι μου όπως και το χθεσινό σου κερασοζελεδάκι που με τρέλανε με το χρώμα του !!!!!!
πρέπει να είναι πεντανόστιμο !!!

φιλια πολλά, τα λέμε σε λίγο !!

Anonymous said...

Ευτυχως νηστευω οποτε οτι πειρασμους και να μου βαζεις εγω βραχος.Τωρα οταν τελειωσει η νηστεια βουρρρ!!! στο κερασοζελε πρωτα πρωτα οσο για το παγωτο με κολησες τεμπελια.Με οποιο δασκαλο καθησεις τετοια γραμματα μαθαινεις.Πολλα πολλα γλυκα ζελετοπαγωτενια μπλοκοφιλεναδα ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ!!! και στο Μαρακι.Ποπη

Rena said...

Αν κρίνω από το προηγούμενο που το έφτιαξα και ήταν θεϊκό και αυτό εξίσου τέλειο θα είναι!!!

mia maria said...

Τέλειο! Θα με βάλεις στον πειρασμό να το φτιάξω και το κακό είναι ότι θα το φάω όλο μόνη μου!!!

spoon_n_love said...

Υπέροχο παγωτό...να περάσω να κεραστώ λίγο?

χρυσάνθη said...

Αχ εγώ τρεις μπαλίτσες θέλω, τόσο νόστιμο που φαίνεται!!Αλλά και το κερασοζελέ σου σούπερ!!!Θα το κάνω σήμερα !Περιμένω φιλενάδες!!!

creationsbyeve said...

πωπω!!τι μου κάνεις τώρα!!!παγωτό μόκα είναι το αγαπημένο μου!!!

χαραυγή said...

Καλημέρα.Τι δροσιές είναι αυτές!!
Πεντανόστιμο πρέπει να 'ναι!Θέλουμε κι άλλες συνταγές για παγωτά!!

Unknown said...

Γεια σου Ελενάκι μου...πέρασε καιρός για να επιστρέψω ξανά στην γη αλλά ευτυχώς βρήκα τον δρόμο και ήρθα...και τι έκπληξη με περιμένει ένα υπέροχο παγωτάκι...Οπωσδήποτε θα το δοκιμάσω...Φιλάκια πολλά..

Vasia B. said...

Τι υπέροχο παγωτάκι είναι αυτό Ελενάκι μου!!!!!Μόκα σοκολάτα το αγαπημένο μου!!!!
Θα συμφωνήσω με την Μαρία..τα καλύτερα παγωτάκια της μπλογκόσφαιρας απο τα χεράκια σου!!!Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

SpIrToKoYto said...

το παγωτό μου μέσα κακούργα...
παω να πάρω μόρφατ...τί μου κάνεις μάνα μου...
ζζζμουυυααατςςςς...-:))

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Νοστιμότατο φαίνεται και αυτό!!!
Πάντως το ζελεδάκι το έφτιαξα και ήτανε πεντανόστιμο. Το φάγαμε στην υγειά σου Ελενάκι μου. Το έλεγα σε όλους, ότι τη συνταγή τη βρήκα από μια μπλοκοφίλη.
Ίσως την άλλη φορά βάλω περισσότερο νεράκι για να γίνει ελαφρώς πιο αραιό.
Πάντως το απολαύσαμε, και σε ευχαριστούμε όλοι πολύ γι' αυτό!
Καλό βράδυ σου εύχομαι!

manousina said...

Τίποτα πιο εύκολο και τίποτα πιο νόστιμο, έχω σταματήσει πια να αγοράζω έτοιμα παγωτά μου φαίνονται τόσο άνοστα.
πολλά παγωμένα... φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Γεωργία μου είναι παγωτάκι που πραγματικά αξίζει να το δοκιμάσεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αφροδίτη μου και δύο και τρεις!
Καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου, τώρα που έχεις και παγωτομηχανή, ποιος σε πιάνει!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή σου βδομάδα Foufoula μου, σε ευχαριστώ πολύ!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινιώ μου καλή σου βδομάδα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κική μου κι εγώ έχω αδυναμία σε οτιδήποτε έχει άρωμα καφέ!
Εξάρτηση είναι αυτή χα χα χα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι μου και το ρωτάς?
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κανθαράκο μου αυτό το παγωτάκι, ένα χτύπημα μόνο θέλει.
Και να μην το κάνεις, δεν τρέχει και τίποτα, η υφή του είναι πολύ καλή!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου "δοκίμασα" ήδη από το παγωτάκι σου, είναι τέλειο!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου, τι να κάνω η μάνα?? (και σύζυγος?)
Τους δροσίζω;-)
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ λες να φτάσουμε στο σημείο να ευγνωμονούμε την ΔΕΗ? χα χα χαα!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Οdile, it's really too hot this time of the year and a home-made icecream is always welcomed!
Have a nice week:)

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου, αυτό το "η παγωτού" με αποτελείωσε χα χα χααα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ποπάκι ξεκίνησε η νηστεία??
Θα νηστέψεις όλες τις μέρες??
Χαρά στο κουράγιο σου και μπράβο σου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι το έφτιαξες?
Ελπίζω να το απόλαυσες!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia Maria, αυτά τραβάω κι εγώ, τραβάτε με κι ας κλαίω δηλαδή χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάντια μου σε περιμένω για κέρασμα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρυσάνθη μου καλή επιτυχία αν το κάνεις!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εύα μου κι εγώ στην μόκα έχω μιαν αδυναμία!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Χαραυγη μου δες στις Κατηγορίες, έχουμε ήδη αρκετές συνταγές για παγωτά, θα βάλουμε και άλλες πολλές!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου που σαι καλό μου και ανησυχήσαμε??
Κάποιο πουλάκι μου είπε ότι είχες βαψίματα!
Με γεια και με χαρά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου με κάνεις και κοκκινίζω βρε;-)
Φιλάκια φιλενάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβικούλι μου, τι σου κάνω, τι σου κάνω χα χα χαα!
Πανεύκολο είναι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδούλα μου πολύ χαίρομαι που το ευχαριστηθήκατε, γεια στα χεράκια σου!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μανουσίνα μου, πολλά "παγωμένα" φιλάκια κι από μένα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...