Wednesday 29 June 2011

Γαριδοσαλάτα με σως μουστάρδας

Θυμάστε την πατατοσαλατα με την σάλτσα μουστάρδας?
Πάμε να φτιάξουμε σήμερα μια εύκολη γαριδοσαλάτα, με την ίδια σάλτσα, που της ταιριάζει εξίσου όμορφα!

Υλικά
1 μεγάλο μαρούλι
500 γρ γαρίδες μεσαίες καθαρισμένες
σως μουστάρδας
Εκτέλεση
Πλένουμε καλά τις γαρίδες μας και τις βάζουμε με λίγο αλάτι να βράσουν.
Αν είναι κατεψυγμένες, όταν πάρουν μια βράση χύνουμε το πρώτο νερό για να φύγει η μυρωδιά της αμμωνίας που έχουν συνήθως τα κατεψυγμένα.
Αν είναι φρέσκιες δεν χρειάζεται να το κάνουμε αυτό, τις βάζουμε σε καυτό νερό και τις αφήνουμε να βράσουν για περίπου 15 λεπτά.
Όταν βράσουν τις σουρώνουμε, τις αλατοπιπερωνουμε και τις αφήνουμε να κρυώσουν καλά.
Σε σαλατιέρα χοντροκόβουμε το μαρούλι, αφού πρώτα το πλύνουμε πάρα πολύ καλά, προσθέτουμε τις γαρίδες, περιχύνουμε την σαλάτα μας με την σως μουστάρδας που θα βρείτε εδώ, ανακατεύουμε πολύ καλά και απολαμβάνουμε την δροσερή σαλατούλα μας.
Καλή επιτυχία!
Μέτη

22 comments:

Anonymous said...

Μμμμμμ!!!!και θαλασσινο και σαλατα και νηστισιμο ολο το πακετο.Καλη μου ορεξη Μετη θα την δοκιμασω.Ποπη

Anonymous said...

ΜΠΡΑΒΩ ΜΕΤΗΗΗΗ.... ΤΕΛΕΙΑ Η ΣΑΛΑΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ.ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Unknown said...

Καλημέρα Μέτη μου...πολύ ωραία η σαλατούλα σου...φιλιά πολλά.

ΜΕΤΗ said...

Ποπη μου στην ειχα υποσχεθει την νηστισιμη σαλατουλα.....!!!!!
Καλη σου ορεξη!!!!
καλημερα , φιλια!!!!

ΜΕΤΗ said...

Κατερινα οι γαριδες μπορει να μην ειναι απο την λακωνια , αλλα τα λαχανικα μου ειναι, γιατι οπως ολοι ξερουν εχουμε τα πιο νοστιμα και τα καλυτερα λαχανικα και οχι μονο......!!!!!!
καλημερα φιλακια!!!!

ΜΕΤΗ said...

Ευακι μου καλημερα πολλα φιλακια!!!

SpIrToKoYto said...

μπακαλιάρο κροκέτες κάνω σήμερα με σκορδαλιά...μήπως να φτιαξω και τη σαλάτα σου...???...πολύ δροσερή και εύκολη είναι...
φιλιά πολλά πολλά κοριτσάκι...-:))

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ βρε προκομμένες φιλενάδες Μέτη και Βιβή!!
Θέλετε να μαζευτούμε σήμερα στης Βιβής, με μπακαλιάρο-σκορδαλιά και γαριδοσαλάτα?
Εντάξει, θα φέρω κι εγώ το κατι τις μου, θα φέρω και τσίχλες μέντα για να φιληθούμε μετά την σκορδαλιά:P
Μετάκι η μουσταρδάτη γαριδοσαλάτα σου φαίνεται σπέσιαλ!!!
Φιλιά πολλά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

δροσερή, νόστιμη, εύκολη, αγαπημένα υλικά, ορμάω!!!!

Anonymous said...

Delicious recipe with sea food! perfect for de summer. Have a nice a day and good luck for this votation so much important for your country!

Anonymous said...

ΚΑΛΑ ΜΕΤΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ....ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ Η ΛΑΚΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Anonymous said...

ΟΚ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΕ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ.ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ.ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ

Vasia b. said...

Υπέροχη καλοκαιρινή σαλάτα!!!Με τα πιο νόστιμα λακώνικα λαχανικά!!!!!!!Προσωπικά τρελαίνομαι για την μουσταρδοσαλτσούλα σου!
Μπράβο Μετάκι..φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!!!

Sugar flowers creations said...

Σαλάτα και μάλιστα με γαρίδες ¨Οτι καλύτερο για το καλοκαίρι!!
Φιλιά Μέτη..

Un par de neuronas... said...

Μετη, γειά σου! Ποτέ δεν τόλμησα με τις γαρίδες να κάνω σαλαάτες, αλλά τώρα που είδα την σαλατούλα σου... και με μαρούλι μόνο... μ'αρέσει!

Φιλάκια πολλά!

Ειρήνη said...

μπραβο προσεχεις και την διαιτα μας!ωραια η σος!

Μarion, said...

Μούρλια η σαλάτα.
Και η μουστάρδα την κάνει ακόμα πιο νόστιμη.
Μπράβο :)

Anonymous said...

Μετη ευχαριστω για τη σαλατα.πολλα φιλια.ποπη

Tante Kiki said...

Γαριδοσαλάτα! Τί καλύτερο για την εποχή! Πεντανόστιμη και λαχταριστή φαίνεται! Καλό βράδυ!

mari beika said...

Πολύ νόστιμη σαλάτα η γαριδοσαλάτα.
Ότι πρέπει για το αυριανό γεύμα.
Φιλιά

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Μέτη μου σήμερα θα γίνει η σαλάτα σου!
Υπάρχει λόγος!
Εχω τα γενέθλια μου και τους έταξα μεζέ! χαχαχαχα
Φιλιά καλή μου!

Maria B. said...

καλέ Μετάκι μου έμεινε τίποτα απο την σαλατούλα γιατί όπως ποοοολύ καλά ξέρεις είμαστε οικογενειακώς fun των γαρίδων !!!!!!!!!!!
ευχαριστούμε για την πρόταση !!!!!

φιλια πολλά πολλά πολλά

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...