Wednesday 8 June 2011

Κιμαδόπιτα με πουρέ

Ελάτε να σας κάνω το τραπέζι σήμερα με μία από τις πιο νόστιμες πίτες.
Ελπίζω να την απολαύσετε!

Τα υλικά μας:
1 φύλλο σφολιάτας κουρού
500 γρ. κιμάς
1 κρεμμύδι
2-3 κρεμμυδάκια φρέσκα
μισό φλιτζανάκι λευκό κρασί
μισή κούπα μαϊντανό ψιλοκομμένο
1 κουτί ντοματάκια κονκασέ
2 ξύλα κανέλας
3 κουταλιές τριμμένη φρυγανιά
μισό κουταλάκι μοσχοκάρυδο
250 γρ. τριμμένα κίτρινα τυριά
λιγο σουσάμι
1 φάκελο έτοιμο πουρέ ή 3-4 κούπες σπιτικό πουρέ
αλάτι-πιπέρι
Στην πράξη
Τσιγαρίζουμε σε ελαιόλαδο τα κρεμμύδια ψιλοκομμένα.
Προσθέτουμε τον κιμά και τον σοτάρουμε να πάρει χρώμα.
Σβήνουμε με το κρασί.
Στην συνέχεια, προσθέτουμε τα ντοματάκια, τον μαϊντανό, την κανέλλα, το μοσχοκάρυδο, αλάτι και πιπέρι, χαμηλώνουμε την φωτιά και αφήνουμε το φαγητό να μαγειρευτεί για 10 λεπτά.
Αποσύρουμε από την φωτιά, αφαιρούμε την κανέλλα, αφήνουμε να κρυώσει λίγο και προσθέτουμε την τριμμένη φρυγανιά και 3-4 κουταλιές από τα τριμμένα τυριά.
Ετοιμάζουμε τον πουρέ σύμφωνα με τις οδηγίες στην συσκευασία.
Λαδώνουμε μακρόστενο πυρέξ και στρώνουμε το φύλλο της σφολιάτας.
Από πάνω απλώνουμε την γέμιση του κιμά.
Πάνω από τον κιμά απλώνουμε κουταλιά-κουταλιά τον πουρέ.
Ισιώνουμε την επιφάνεια με ένα μαχαίρι.
Πασπαλίζουμε όλη την επιφάνεια με τα τριμμένα τυριά και πάνω από αυτά πασπαλίζουμε με λίγο σουσάμι.
Καλύπτουμε την επιφάνεια του πυρέξ καλά με αλουμινόχαρτο.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω-κάτω, για περίπου 1 ώρα.
Τα τελευταία 10 λεπτά αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο.
Καλή επιτυχία!

37 comments:

Anonymous said...

Delicious Elena! it's like a frenche Hachis parmentier, but de hachis is haven't a puff pastry. Elena have a nice day!

Δώρα said...

Μιαμ μιαμ,απολαυστικότατη!!
Κρίμα που κάνω δίαιτα και θα αργήσω να τη δοκιμάσω...

Κωνσταντίνα said...

Αααααααα, μου τρέχουν τα σάλια! μιαμ μιαμ...

mari beika said...

Πολύ ωραία έγινε η πιτούλα και έχω και αδυναμία!!
Φιλιά πολλά

Unknown said...

Τι ζουμπουρλούδικη πιτούλα είναι αυτή? Μ' αρέσει...θα πάρω ένα κομμάτι...

Konstantina said...

Υπέροχοοοοοο!!!! Κιμάς και πουρές τέλειος συνδυασμός!!!
Φιλάκια :)

Asteri (Maria) said...

Σλουρπ! παίρνω κομμάτι εεε;
Φιλιάαααααααααααα

Helen Gr said...

Λαχταριστή, λαχταριστή, φιλενάδα! Παίρνω κι εγώ το κομματάκι μου, αντε να δωτι θα μείνει! Φιλιά.

mia maria said...

Πολύ ωραίο! Να είχα ένα κομματάκι!

Vita said...

Aυτές οι πίτες είναι υπέροχες και για το καθημερινό μας τραπέζι και για πιο επίσημα τραπεζώματα. Υπέροχη συνταγή Έλενα!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

ουάου!!!! καλά που έμπλεξα χθες και δεν έκανα ανάρτηση, μάντεψε θα ανέβαζα!!!!!!
επειδή την αγαπώ, βάλε μεγάλο κομμάτι

Anonymous said...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΑΧΤΙΔΑ said...

Σε σκεφτήκαμε και σε ονοματίσαμε φίλη μου χθες στη συνάντηση, μας έλειψες αλλά και η ..κιμαδόπιτα.. καλή είναι να σε συγχωρέσουμε..

Lila Xagorari said...

Mε τσάκισες φιλενάδα μου.....είδα οτι ψάχνεις κολοκυθολούλουδα ετοιμάσου να μαζέψεις αυτοπροσώπως!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

"Ω, ρε μάνα μου" ήταν το πρώτο που είπα όταν το είδα! Τέλειο!!!

Rena said...

Καλά εσείς δεν πρόκειται να με αφήσετε να κάνω δίαιτα,τι νοστιμιές είναι πάλι αυτές!!!

Anonymous said...

Τελειο φαινεται Ελενα. πρεπει η τεχνολογια να εξελιχθει επειγοντος, να απλωνω το χερι στην οθονη και να το παιρνω οπως ειναι με το πιατο.Φιλακια Ποπη

ΕΛΕΝΑ said...

Thanks Odile!
Have a nice day too!

ΕΛΕΝΑ said...

Δωράκι είναι πραγματικά απολαυστική!
Καλό κουράγιο με την δίαιτα!

ΕΛΕΝΑ said...

Κωνσταντίνα μου κόπιασε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι έγινε πολύ καλή πραγματικά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μόνο ένα?
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Konstantina μου ο συνδυασμός των υλικών είναι πραγματικά πολύ νόστιμος!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι μου, εννοείται;-)
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι, για όλους θα μείνει:)
Φιλιά φιλενάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Vita μου για το καθημερινό την έφτιαξα, αλλά και για πιο επίσημα μια χαρά μπορεί να σταθεί!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ μαντεύω, μαντεύω χα χα χαα!
Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου έλα να σε κεράσω!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτίδα μου, μακάρι να μπορούσα να είμαι μαζί σας!
Είμαι σίγουρη ότι περάσατε πέροχα!!!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα, καλά βρε φιλενάδα, για καφέ είπα να έρθω, θα με βγάλεις στους αγρούς με τις γόβες να μαζεύω κολοκυθολούλουδα?
Θα το κάνω κι αυτό, αν είναι να έχω κολοκυθολούλουδα;-)
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι είδες?
Δεν αφήνουμε άνθρωπο ν' αγιάσει χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη μου, τι καλά να γινότανε αυτό, ε??
Πολλά φιλιά!

...irida... said...

λοιπόν μου έδωσες ωραία λύση ευχαριστώ!!εχω κιμά ετοιμο απο χθες...περίσσεψε...τώρα όσο για τον πουρέ....εαν βάλω..φρέσκο πειράζει...???
καλημέραα!

Maria B. said...

Καλημέρα Λενακι μου, δεν βλέπω να έμεινε τίποτα για μένα, φαίνεται ήταν πεντανόστιμη η κιμαδόπιτα!!! όλο ωραίες συνταγές μου είσαι φιλεναδίτσα μου !!!!!!!

φιλια πολλά πολλά

μαρια said...

αν δε θελουμε πουρε μπορουμε να το κανουμε με μπεσαμελ και αν ναι ειναιτο ιδιο νοστιμη η πιτουλα μας φιλια πολλα απο κορινθο

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...