Wednesday 4 February 2015

Χοιρινό πρασοσέλινο κοκκινιστό


Πείτε μου τώρα αλήθεια, αυτό το φαγάκι δεν σας θυμίζει μαμά??
Για μένα ήταν από τα λατρεμένα πιάτα, όσο ακόμα έμενα στο πατρικό μου με τους γονείς μου!
Ένα φαγάκι χειμωνιάτικο που μου φέρνει στο μυαλό κυριακάτικο τραπέζι κι εμείς όλοι μαζεμένοι για φαγητό να το απολαμβάνουμε!
Νοστιμιές και μυρωδιές των παιδικών μου χρόνων, που όσα χρόνια κι αν περάσουν μένουν ανεξίτηλες στο μυαλό μου!
Πάμε να σας πω πως θα το φτιάξουμε!

Θα χρειαστούμε:
1 κιλό χοιρινό κομμένο σε μπουκίτσες
15 πράσα
2 μεγάλες σελινόριζες ή 3 μικρότερες
10 κλωναράκια σέλινο
2 ξερά κρεμμύδια
1 φλιτζάνι περίπου ελαιόλαδο
3 κουταλιές πελτέ ντομάτας
αλάτι και πιπέρι
Τι κάνουμε:
Κόβουμε τα πράσα σε ροδέλες και το σέλινο σε μικρότερα κομμάτια.
Καθαρίζουμε τις σελινόριζες και τις κόβουμε κι αυτές σε μικρότερα κομμάτια.
Κόβουμε το κρεμμύδι σε φετάκια.
Γεμίζουμε μια μεγάλη κατσαρόλα με νερό, την βάζουμε στη φωτιά και μόλις αρχίσει το νερό να βράζει ρίχνουμε μέσα τα πράσα, το σέλινο και τις σελινόριζες να ζεματιστούν.
Αφήνουμε να βράσουν για περίπου 10 λεπτά. Κατόπιν τα σουρώνουμε, ώστε να φύγουν τα πολλά υγρά.
Παράλληλα σε μια άλλη μεγάλη κατσαρόλα ρίχνουμε το ελαιόλαδο και σοτάρουμε το χοιρινό, το οποίο πρέπει να είναι κομμένο σε μικρές μπουκίτσες.
Μόλις το κρέας αλλάξει χρώμα, προσθέτουμε το κρεμμύδι ώστε να σοταριστεί κι αυτό.
Κατόπιν ρίχνουμε στην κατσαρόλα τόσο ζεστό νερό ώστε να σκεπάσει το κρέας, σκεπάζουμε την κατσαρόλα, χαμηλώνουμε την φωτιά και αφήνουμε το κρέας να μαγειρευτεί για 20-25 λεπτά.
Στην συνέχεια προσθέτουμε και τα λαχανικά που έχουμε σουρώσει, τον πελτέ ντομάτας, αλάτι και πιπέρι και συνεχίζουμε το μαγείρεμα για 25-30 λεπτά ακόμη.
Αν χρειαστεί, προσθέτουμε λίγο νεράκι, αλλά με προσοχή.
Κατά διαστήματα θα χρειαστεί να ανακατεύουμε το φαγάκι για να μην μας κολλήσει.
Όταν το κρέας και τα λαχανικά έχουν μαλακώσει όσο θέλουμε, το φαγάκι μας είναι έτοιμο.
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

12 comments:

syros2js said...

Ελπίζω να είναι ζεστό ακόμα γιατί σα να κρυώνω λιγάκι σήμερα!!!
;-)
Καλή και γευστική μέρα σε όλους!
ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

sun kiriaki said...

Ναι ελενη μου θα σου πω την αληθεια αφο ρωτας....ναι μου θυμιζει μανουλα αυτο το λατρεμενο φαγακι!!!!!!!!
Ωραιο και νοστιμοτατο φαγητο!!!!
πολλα φιλιααα

DIMI said...

Τί υπέροχη συνταγή Ελένη μου!!Λατρεμένο φαγητό!!
Καλημερα!!!Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Το λάτρεψα αυτό το φαγάκι!
Ανυπομονώ να το φτιάξω, μιας και μέχρι τώρα το πρασοσέλινο το έκανα μόνο λεμονάτο.
Πραγματικά φαγάκι μανούλας, από αυτά που ευχαριστιέται όλη η οικογένεια!
Φιλιά Ελενάκι μας!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Apo ta agapimena mas fagakia! Ontws thimizei manoula!! Miam miammmmmm

- spoonstories- said...

Μου τρέχουν τα σάλια κοπελιαααά... Λυπήσου με και είμαι με μια σαλατούλα όλη μέρα!!Φανταστικό φαγητό. Το κάνουμε και εμείς και με σάλτσα και χωρίς!!Μάκια

Vasia b. said...

Πραγματικά μαμαδίστικο το φαγάκι που μας κερνάς σήμερα Ελενάκι μου!!! Η δική μου η μαμά το συνήθιζε κλασσικά με λεμονάκι αλλά και κοκκινιστό φαίνεται νοστιμότατο!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

Maria B. said...

Eαν σου πω Λενάκι μου ότι εγω δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ θα με πιστέψεις ?? Μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι η μητερούλα δεν συμπαθούσε τα πράσα και γιαυτό δεν μας το είχε φτιάξει ποτέ!!!!!!!!!! θα έρθω λοιπόν μια βολτίτσα απο εκεί για να πάρω την μεριδούλα μου και να δοκιμάσω το περίφημο πιάτο σου !!!!! χιχιχιχι

γεια στα χεράκια σου μικρούλι μας !!!!


φιλια πολλά και καλό απόγευμα

Ξανθή said...

Κοίτα σύμπτωση έψαχνα σήμερα για σελινόριζα και ήταν όλες τεράστιες έτσι πήρε αναβολή για την επόμενη επίσκεψη μου σε λαϊκή.

Ερμιόνη said...

Πράγματι το συγκεκριμένο φαγάκι μυρίζει μανούλα από μακριά Ελένη μου!
Χειμωνιάτικο και πολύ αγαπημένο, φέρνει στο μυαλό μου πολλά κυριακάτικα μεσημέρια.
Ο συνδυασμός του πράσου με το σέλινο και το χοιρινό κρέας είναι φοβερός.
Φιλιά

alekacraftaholic said...

Το έφτιαξα χθες και σήμερα δεν έμεινε ούτε μπουκιά.Πεντανόστιμο!

Ειρήνη Ε. said...

Από τα αγαπημένα φαγάκια του καλού μου στην εκδοχή με το αυγολέμονο! Είμαι σίγουρη ότι θα λατρέψει και το κοκκινιστό! Πολύ ωραία συνταγή, Ελένη!
Καλό μας βράδυ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...