Thursday 5 February 2015

Κοτόπουλο με κους κους


Το διαφορετικό γιουβετσάκι!!!
Πρώτη φορά το έφτιαξα τις προάλλες και σίγουρα θα το φτιάχνω πολύ συχνά από εδώ και στο εξής.
Ήθελα να ξεφύγω από το κλασσικό γιουβετσάκι, κι έτσι αντικατέστησα το κριθαράκι με κους κους (όχι το ζυμαρικό).
Έτσι προέκυψε ένα φαγάκι που δεν έχει καμία σχέση με γιουβέτσι, ούτε στην γεύση, ούτε στην εμφάνιση.
Ένα πολύ νόστιμο φαγάκι που όλοι το τίμησαν με ευχαρίστηση!
Κάποια στιγμή θα δοκιμάσω να το φτιάξω και με πλιγούρι, πολύ νόστιμο θα γίνεται και έτσι, όμως οι χρόνοι μαγειρέματος θα είναι σίγουρα διαφορετικοί, το κους κους σε λίγα λεπτά είναι έτοιμο ενώ το πλιγούρι χρειάζεται περισσότερο χρόνο μαγειρέματος.
Πάμε να μαγειρέψουμε και παρέα!

Θα χρειαστούμε:
2 στήθη κοτόπουλου (φιλέτο)
200 γρ. κους κους (όχι το ζυμαρικό)
1 μεγάλο κρεμμύδι
3 σκελίδες σκόρδο
1,5 κούπες πουμαρό
3 κουταλάκια μείγμα μπαχαρικών για κοτόπουλο
2 κουταλάκια σκόνη σκόρδου
2 κουταλάκια δυόσμο ξερό
6 κούπες νερό
αλάτι – πιπέρι
(η κούπα μου είναι των 200 ml) 
Στην πράξη:
Κόβουμε το κοτόπουλο σε κυβάκια. Μπορούμε φυσικά να χρησιμοποιήσουμε όποιο άλλο μέρος του κοτόπουλου θέλουμε, απλά εμένα μου είναι πιο βολικό το στήθος γιατί το προτιμάνε οι υπόλοιποι στο σπίτι μας.
Κόβουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο σε φετάκια και τα σοτάρουμε σε βαθιά κατσαρόλα, σε αρκετό ελαιόλαδο.
Αφού μαλακώσουν λίγο, προσθέτουμε τα κυβάκια του κοτόπουλου και τα σοτάρουμε, να αλλάξουν χρώμα.
Τα πασπαλίζουμε με το μείγμα μπαχαρικών και την σκόνη σκόρδου, ανακατεύουμε και κατόπιν προσθέτουμε το πουμαρό, το νερό και αλάτι με προσοχή, γιατί μπορεί να έχει και το μείγμα μπαχαρικών που χρησιμοποιήσαμε.
Σκεπάζουμε την κατσαρόλα, χαμηλώνουμε την φωτιά και μαγειρεύουμε το κοτόπουλο για 1 ώρα.
Κατόπιν αδειάζουμε το περιεχόμενο της κατσαρόλας σε πυρέξ ή σε γάστρα.
Προσθέτουμε το κους κους και τον δυόσμο και αφήνουμε στην άκρη το φαγητό για 10 λεπτά, στην διάρκεια των οποίων το κους κους θα «φουσκώσει».
Κατόπιν ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 175 βαθμούς, για 10 λεπτά.
Το ψήσιμο θα γίνει με ξεσκέπαστο το πυρέξ ή την γάστρα.
Έτοιμο το φαγάκι μας!
Καλή επιτυχία!

15 comments:

Niki said...

Καλημέρα!!Αχ αυτό το φαγητό το έφτιαχνε η γιαγιά μου,είναι πεντανόστιμο!!Το κους κους πάει πολύ με το κοτόπουλο!

sun kiriaki said...

Μμμ το ζηλεψα τωρα αυτο το φαγακι!!το κους κους μου αρεσει πολυ(μεταφορικα και κυριολεκτικα αχαχα),ωραια ιδεα ελενα!!!!

syros2js said...

Σούπερ η ιδέα σου, Ελενάκι!!!
Φαίνεται πεντανόστιμο!!!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

- spoonstories- said...

Ελενίτσα, μου αρέσει η σημερινή σου συνταγή γιατί μου έδωσες μια ωραία ιδέα να φάω το κους κους!Thanks!!

DIMI said...

Καλησπέρα Ελενά μου!!!Τί τέλεια συνταγή!!Σίγουρα ταιριάζει πολύ τό κούς κούς μέ τό κοτόπουλο!!Θά τό δοκιμάσω!!!Φιλάκια!

DIMI said...

Καλησπέρα Ελενά μου!!!Τί τέλεια συνταγή!!Σίγουρα ταιριάζει πολύ τό κούς κούς μέ τό κοτόπουλο!!Θά τό δοκιμάσω!!!Φιλάκια!

Silena said...

Φαίνεται πολύ λαχταριστό και ιδιαίτερα υγιεινό το φαγάκι σου Έλενά μου!!!! Πολύ το λιμπίστηκα!!!! Καλό βράδυ!

Elenis Cooking said...

Πεντανόστιμο το φαγάκι σου Έλενά μου, πολύ ωραία η ιδέα σου, θέλω να το δοκιμάσω οπωσδήποτε αυτό το διαφορετικό γουβετσάκι!
Φιλάκια πολλά!!!

Angela said...

Um, questo piatto sembra delizioso!

♥ ☆ ♥ `•.¸.•´ ♥ º ☆♥ ☆♥ ☆ ♥ `•.¸.•´ ♥ º ☆♥ ☆ ♥ `•.¸.•´ ♥ º ☆♥ ☆ ♥ `•.¸.•´

Ειρήνη Ε. said...

Εξαιρετικό το κοτόπουλο με κους κους, Έλενα!! Πραγματικά είναι μια διαφορετική πρόταση για γιουβέτσι με πολύ ωραίο συνδυασμό υλικών!
Καλό μας βράδυ.

Beauty Follower said...

Πολλυ ωραια ιδεα για αλλαγη... φαινεται χορταστικότατο!

Unknown said...

Μου αρέσει το κους κους πολύ, γιατί ουσιαστικά γίνεται μόνο του! Αλλά έτσι δεν θα το σκεφτόμουν! Τέλεια ιδέα!

mookies said...

Πόσο πρωτότυπο το φαγητό σου σήμερα Έλενα! Το κους κους μου αρέσει πολύ και συνδυάζεται υπέροχα με το κοτόπουλο. Βλέπω να το φτιάχνω σύντομα!
Φιλιά

Δημιουργία said...

Το φαγάκι σου Έλενα νοστιμότατο, το κους κους ταιριάζει με το κοτόπουλο.

Anonymous said...

Ωραία συνταγή αλλά το νερό είναι πολύ, μήπως γράψατε λάθος αναλογίες;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...