Monday 9 February 2015

Τάρτα με τυριά


Η σημερινή τάρτα με τυριά γίνεται απίστευτα αφράτη και νόστιμη.
Είναι μια τάρτα, αποκλειστικά για τεμπέλες σαν κι εμένα, αν είστε δηλαδή από αυτές που θέλουν να το «παλέψουν» λίγο περισσότερο στην κουζίνα, προσπεράστε την!
Εσείς όμως θα χάσετε, γιατί θα χάσετε μια από τις πιο νόστιμες τάρτες με τυρί.
Πάμε στην πολύ εύκολη παρασκευή της!

Θα χρειαστούμε:
1 φύλλο ζύμη για τάρτες (έβαλα της Pillsbury)
300 γρ. γκούντα τριμμένο
300 γρ. ανθότυρο θρυμματισμένο
250 ml κρέμα γάλακτος
100 ml φρέσκο γάλα
4 αυγά
λίγο πιπεράκι
Τι κάνουμε:
Λαδώνουμε μια ταρτιέρα ή ένα μεγάλο πυρέξ.
Στρώνουμε την ζύμη, έτσι ώστε να καλύψει την βάση και τα πλαϊνά του σκεύους.
Σε βαθύ μπολ ανακατεύουμε τα δύο τυριά.
Τα αδειάζουμε πάνω από την ζύμη και τα απλώνουμε ώστε να την καλύψουν ομοιόμορφα.
Χτυπάμε τα αυγά με το γάλα, την κρέμα γάλακτος και λίγο πιπεράκι.
Περιχύνουμε τα τυριά με το μείγμα αυτό.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω-κάτω, για 40-50 λεπτά ή μέχρι να ροδίσει η ζύμη μας.
Όταν βγάλουμε την τάρτα από τον φούρνο, την αφήνουμε για λίγο να κρυώσει και να «ανασάνει», πριν την κόψουμε σε κομμάτια.
That’s all!!
Καλή επιτυχία, να έχετε μιαν όμορφη εβδομάδα!

16 comments:

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Η εβδομάδα της Τυρινής είναι από τις καλύτερες συγκυρίες για να απολαύσουμε όλες αυτές τις λιχουδιές. Κι εγώ έχω αδυναμία στο τυράκι και η σημερινή τάρτα είναι σκέτος πειρασμός! Εύγε Έλενα για την πρόταση!! Φιλάκια πολλά.

mia maria said...

Εύκολη και νοστιμότατη! Καλή εβδομάδα Ελενάκι!

Αγγελική~CooKika said...

Νόστιμη τυρένια τάρτα και επίσης σε βοηθάει να κάνεις και εκκαθάριση στα τυριά του ψυγείου σαν παραλλαγή!
Καλή εβδομάδα!

sun kiriaki said...

αντε ελενα στειλε και κανενα κομματακι απο δω ντε!!!!!!φαινεται νοστιμοοοοτατη!!!
καλη εβδομαδουλααα!!

Δημιουργία said...

Μέρες που είναι Έλενα σίγουρα θα χρειαστούμε την όμορφη συνταγή της τάρτας σου.

Maxistinkouzina said...

Υπέροχη και εύκολη μια καλή πρόταση
για τις μέρες που έρχονται, και θές
κάτι νόστιμο και εύκολο!!

Silena said...

Τόσο εύκολη και συνάμα νόστιμη τάρτα που σίγουρα θα δοκιμαστεί τις επόμενες μέρες!! Θα μου λύσει τα χέρια όταν έρθει ο γιος!! Ευχαριστώ πολύ Έλενά μου!! Φιλιά!

DIMI said...

Kαλησπέρα Ελενά μου!!Σκέτος πειρασμός η τάρτα σου!!Οτι πρέπει γιά τήν εβδομάδα τής Τυρινής!!Εύκολη καί πολύ νόστιμη συνταγή!!Γειά στά χέρια σου!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

mookies said...

Εννοείται πως δεν θα προσπεράσουμε την συνταγή σου!! Το ότι μια τόσο νόστιμη τάρτα είναι και εύκολη είναι το επιπλέον ατού σου. Καλή εβδομάδα!
Φιλιά

Ερμιόνη said...

Αχ βρε Έλενα τα ίδια και εγώ... ούτε που το κατάλαβα ότι ξεκίνησε το τριώδιο. Μα σαν χτες είχαμε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά :)
Ωραία συνταγούλα, ιδανική για την εβδομάδα που διανύουμε αλλά και ως συνοδευτικό της κρεατοφαγίας της Πέμπτης.
Και φυσικά μου αρέσει που ετοιμάζεται τόσο μα τόσο γρήγορα!
Φιλιά

mari beika said...

Αυτό είναι Έλενα!! Αυτές τις συνταγές θέλω κι εγώ, εύκολες αλλά απερίγραπτα νόστιμες!!
Φιλιά πολλά!

Tante Kiki said...

Συνταγή υπέροχη και νοστιμιά αξεπέραστη η τάρτα σου Έλενά μου!!! Και μόνον που τη βλέπεις στη φωτό την λιμπίζεσαι!!!!
Φιλιά!

Ειρήνη Ε. said...

Πεντανόστιμη η τυροτάρτα σου Έλενα! Και πανεύκολη συγχρόνως! Λιχουδιά που δεν μπορούμε να προσπεράσουμε!
Καλή μας ημέρα.

- spoonstories- said...

Κατά καιρούς όλες περνάμε φάση τεμπελιάς στη κουζίνα μας! Τώρα με τέτοια λιχουδιά θα περνάμε συχνότερα χαχα
Ωραιότατη ιδέα Ελένη μου!!!

Maria B. said...

Εμένα Ελενάκι μου δώσε μου τυρακια και πάρε μου την ψυχή, άσε που ότι φτιάχνεις σε ορεκτικά/πιττάκια τα κάνεις απίστευτα !!!! θα πάρω 2-3 κομματάκια για branch!!!!!!!!!!!! χιχιχιχ

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ

Vita said...

Λ Α Χ Τ Α Ρ Ι Σ Τ Η! Μπαίνει στο αποκριάτικο μενού οπωσδήποτε!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...