Wednesday 1 September 2010

Τυρόπιτα κέικ

Helloooooooo!
Τι κάνετε αγαπημένοι μας φίλοι?
Σας λείψαμε λιγάκι??
Πείτε μας ναι, πείτε μας ναι!!!
Ζητούμε συγγνώμη για την παρατεταμένη απουσία μας, αλλά ήταν κάτι που το είχαμε πραγματικά ανάγκη, να ξεκουραστούμε και να «αποτοξινωθούμε» λιγάκι.
Για μένα η αποτοξίνωση ήταν αναγκαστική, μιας και η Cosmote – με την οποίαν τσακωνόμουν καθημερινώς και ανελλιπώς - αποφάσισε ότι στην περιοχή μας ήταν περιττό να έχουμε 3G σύνδεση, κι έτσι έχοντας πλέον 2G, την παλιά αργή σύνδεση αν θυμάστε, κουράστηκα να προσπαθώ 1 ώρα για να ανοίξω μια σελίδα και παραιτήθηκα.
Μαζί και πάλι, με καθημερινές συνταγές πλέον, υποσχόμαστε να σας αποζημιώσουμε!
Καλό χειμώνα εύχομαι σε όλους, αν και αυτή η ευχή με … πληγώνει, μακάρι να κρατούσε για πάντα το καλοκαιράκι!

Μια πάρα πολύ νόστιμη πίτα να σας κεράσω σήμερα, η οποία είναι και πολύ εντυπωσιακή σαν κέρασμα σε φίλους!
Πάμε να δούμε πως την φτιάχνουμε!
Χρειαζόμαστε:
350 γρ. διάφορα τριμμένα κίτρινα τυριά
(κασέρι, τσένταρ, γκούντα, έμμενταλ)
170 γρ. ανθότυρο
170 γρ. φέτα
4 αυγά
300 ml κρέμα γάλακτος
λίγο πιπέρι
λίγη πάπρικα γλυκιά
Στην πράξη:
Τρίβουμε την φέτα, λιώνουμε με ένα πιρούνι το ανθότυρο και ανακατεύουμε όλα τα τυριά μαζί.Χτυπάμε καλά τα αυγά και τα προσθέτουμε στα τυριά μαζί με πιπεράκι και την πάπρικα.
Τελευταία προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και ανακατεύουμε το μείγμα πολύ καλά.
Το αδειάζουμε σε καλά βουτυρωμένη φόρμα στρογγυλή ή μακρόστενη.
Βάζουμε την φόρμα σε ένα μεγαλύτερο ταψί στο οποίο προσθέτουμε νερό (μπεν μαρί φούρνου) και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς για περίπου μία ώρα ή μέχρι να πήξει η πίτα μας.
Ελέγχουμε κατά διαστήματα αν χρειάζεται να συμπληρώσουμε νερό στο ταψί.
Το νερό πρέπει να φτάνει ως την μέση της φόρμας περίπου.
Αφήνουμε να κρυώσει πολύ καλά, πριν την ξεφορμάρουμε πολύ προσεχτικά, βοηθώντας και με ένα μαχαίρι που περνάμε ανάμεσα στην πίτα και τα τοιχώματα της φόρμας.

Τip:
Με τις αναλογίες των τυριών που δίνω, η πίτα γίνεται αρκετά πικάντικη.
Αν την θέλετε πιο «γλυκιά», μειώστε την φέτα και αυξήστε τα κίτρινα τυριά.
Καλή επιτυχία και Καλό Μήνα εύχομαι σε όλους σας!!!

36 comments:

Maria Tzirita said...

Αγαπημένες μου φιλεναδούλες, καλώς βρεθήκαμε και πάλι! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο! Και τα όμορφα και τα δύσκολα, είμαστε εδώ για να τα μοιραζόμαστε - κι αυτό είναι το πιο σπουδαίο! Ελενάκι μου, Μαράκι μου και υπόλοιπες μαγειρισσούλες της καρδιάς, σας στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου!

ΙΟΥΛΙΑ said...

Κορίτσια μας λείψατε πολύ!
Ελπίζουμε να μην μας το ξανακάνετε γιατί μας έχετε γίνει αγαπημένη συνήθεια.
Ελενα η τυρόπιτα δεν έχει καθόλου φύλλο?? Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή!
Καλό μήνα σε όλες!

SpIrToKoYto said...

καλώς τη μας καλώς τη μας τη πέρδικα...
Με ωραίο τρατάρισμα και χαμόγελο..-:))
Καλό Φθινόπωρο και καλό Μήνα να έχουμε...

Asteri (Maria) said...

Καλώς τες!!!!!!!!!!
Εγώ θα ευχηθώ καλο φθινόπωρο :))
Καλό μήνα κιόλας!
Ωραία πολύ σλουρπ η τυρόπιτα :)))
Φιλάκιαααααααα

Amelie said...

Καλημέρα, καλή επιστροφή και καλό φθινόπωρο! Η σημερινή συνταγή φαίνεται νοστιμότατη και πολύ εμφανίσιμη! Να ζητήσω κάποιες διευκρινήσεις γιατί θέλω να την παρασκευάσω άμεσα? 1.Πρέπει να την ψήσουμε λίγο πριν τη σερβίρουμε, ή μας παίρνει να την έχουμε έτοιμη και να την ξαναζεστάνουμε (μήπως ξεραίνεται η επιφάνεια αν μείνει?). 2.Ψήσιμο σε αέρα ή αντιστάσεις? Ευχαριστώ πολύ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρακι μου γλυκό, καλώς σε βρίσκουμε και πάλι!!
Καλό μήνα σου ευχόμαστε!
Πλέον θα τα λέμε συχνά, μαζευτήκαμε στις κουζίνες μας!
Ελπίζω να πέρασες όμορφα το καλοκαίρι σου!!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιουλία μου καλώς σε ξαναβρίσκουμε:)
Η τυρόπιτα δεν έχει καθόλου φύλλο, είναι "ανοικτή".
Γίνεται πολύ νόστιμη και ευπαρουσίαστη!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μου χαίρομαι πολύ που ξαναβρισκόμαστε!
Θα περάσω να σας δω όλες στα σπίτια σας και να τα πούμε, ακόμα προσπαθώ να μαζέψω τον χαμό που βρήκα άμα τη επιστροφή μου, μιας και ο γιόκας μου είχε μείνει "μόνος" στο σπίτι.
Παρεμπιπτόντως, ποτέ δεν φαταζόμουν ότι είχα τόσα πολλά ποτήρια, βρίσκω ποτήρια στα πιο απίθανα μέρη του σπιτιού:PPP
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι μου πως τα πέρασες??
Ελπίζω τέλεια!
Καλώς σε ξαναβρίσκουμε, καλό μήνα, φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Amelie μου σε ευχαριστώ πολύ, καλό μήνα και σε σένα!
Η τυρόπιτα καλύτερα να ψηθεί από την προηγούμενη μέρα, είναι αδύνατον να ξεφορμαριστεί ζεστή, θα σου διαλυθεί.
Πρέπει να έχει κρυώσει πολύ καλά πριν την ξεφορμάρεις, εγώ μάλιστα την αφήνω ένα βράδυ στο ψυγείο.
Καθόλου δεν ξεραίνεται, το αντίθετο μάλιστα.
Την έψησα στον αέρα.
Να σου πω επίσης ότι δεν είναι από τις πίτες που τρώγονται ζεστές, εμάς μας αρέσει περισσότερο κρύα.
Ελπίζω να βοήθησα!
Φιλιά!

Lila Xagorari said...

Kαλημέρα, καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο!!!!
Άντε να μπούμε στους ρυθμούς μας σιγά σιγά και στο πρόγραμμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Kαλό μήνα Λιλάκι μου!
Μου λείψατε όλοι σας, άντε να ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας!!!
Πολλά φιλιά!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΛΑ.

"ζαχαρούλα.." said...

Ακριβώς την ίδια συνταγή έχουμε!!!!

με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη πολλές φορές!!!!

καλό μήνα όμορφες!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Kαλό μήνα Σκρουτζάκο μου, καλώς σε ξαναβρίσκουμε!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαχαρένια μου, μα δεν είναι πολύ νόστιμη??
Καλό μήνα, πολλά φιλιά!

ΜΕΤΗ said...

Κοριτσαααααααρες μου καλο υπολοιπο καλοκαιριου..... μας περνει με αυτο τον καιρο για κανενα μπανακι ακομα!!!!!!
Δεν θελω να πω καλο χειμωνα απο τωρα.....ασε να αρχισουν πρωτα τα σχολεια και βλεπουμε.....αχ βαχ!!!!
Εσυ Λενιω μου διαβασματα τελος , αρα θα μας μαγειρευεις συνεχως σε εμας τις μικρομανες, αυτα τα νοστιμα και ευκολα φαγητακια σαν το σημερινο!!!!!!
Η συνταγη σου τυπωθηκε και θα φτιαχτει αμεσα!!!!!!!
Φιλακια πολλα πολλα , καλο μηνα!!!!!

Χαρά Θ said...

ΜΑΣ ΛΕΙΨΑΤΕ, ΜΑΣ ΛΕΙΨΑΤΕ!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ

Z. said...

Καλώς το μας!
Έλενα, πέρασες καλά; Ξεκουράστηκες, κολύμπησες και χαλάρωσες φαντάζομαι, μετά από τόση κούραση και ένταση!!!
Η τυρόπιτα σου πρωτότυπη και σκανταλιάρα!
Φιλιά σου πολλά

*Ξεχάστηκα...Καλό Μήνα σε όλους

ΕΛΕΝΑ said...

Μετούλααααααα!!!
Εγώ συνεχίζω τα μπάνια ακάθεκτη κάθε Σαββατοκύριακο, σιγά μην πω ακόμα καλό χειμώνα χα χα χα!
Διαβάσματα τέλος, μαγειρέματα βουρ, αυτά τα "συνεχώς" ξέχνα τα, περιμένουμε τις νοστιμιές σου εννοείται;-)
Φιλιά πολλά πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό μήνα Χαρούλα μου, και σε μας λείψατε πολύ όλοι!!!
Πολλά πολλά χαμόγελα εύχομαι!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαμπάκι μου, Ζαμπουλάκι μου, καλώς σας ξαναβρίσκω:))
Ξεκουράστηκα όσο δεν μπορείς να φανταστείς, ηρέμησα το κυριότερο, μιας και ένα άγχος το είχα όλη την χρονιά.
Καλό μήνα, φιλιά πολλά!

Magda^_^ said...

Welcome back!!
Επιστέψατε για τα καλά από ότι βλεπω! Το κέικ θεικό απίστευτο ονειρεμένο!Να είχα ένα κομματάκι...
Και κάτι τελευταίο: Έχω ένα δωράκι ξεχασμένο εδώ και πολύ καιρό για σένα Έλενα από την κλήρωση! Μπορείς να μου στείλεις μια διευθυνση να το ταχυδρομίσω? Σε περιμένει!!

Un par de neuronas... said...

Αυτή την παρασκευή είναι τα γενέθλια της ανιψιάς μου "Έλια τρώει τυρί" και θα την ετοιμάζω την τυρίτούρτα σου!

Ευχαριστώ!
Μεγάλο φιλί και καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ said...

πέρασα να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου καλό μήνα και καλό φθινόπωρο !!!

Matriga said...

Καλημέρα Έλενά και καλημέρα σ' όλες τις φίλες της παρέας!
Καλό μήνα και καλή προσαρμογή!

Πολύ όμορφη η συνταγή σου και λέω να την δοκιμάσω με πιο πολλά κίτρινα τυριά ;)

Φιλάκια πολλά!!

Υ.Γ. Μας λείψατε :))

kiki said...

Καλό και νόστιμο φθινόπωρο!

Angie said...

χμμ,πολυ ενδιαφερουσα η εφαρμογη του μπεν μαρι στο φουρνο.θα το δοκιμασω.ποια η διαφορα απο το απλο ψησιμο?

ΕΛΕΝΑ said...

Μαγδάκι μου με συγχωρείς πολύ για την καθυστέρηση, σου έστειλα μήνυμα.
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Veronica σε ευχαριστούμε πολύ!
Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρυσά Στάχυα ευχές και από εμάς!
Καλό μήνα, καλό Φθινόπωρο να έχουμε!!

ΕΛΕΝΑ said...

Matrigaki μου κι εμένα με πιο πολλά κίτρινα τυριά μου αρέσει, καλή επιτυχία αν την φτιάξεις!!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό Φθινόπωρο Κικίτσα:))

ΕΛΕΝΑ said...

Angie κάποια φαγητά ή γλυκά (όπως η κρεμ καραμελέ για παράδειγμα), αν τα ψήσεις χωρίς μπεν μαρί, κινδνεύεις να σου κολλήσουν.
Γι αυτό τα ψήνουμε σε μπεν μαρί φούρνου.

Matriga said...

Έλενα, σ' ευχαριστώ πολύ!
Ευτυχώς ότι δικό σας έχω φτιάξει το έχω πετύχει τόσο που δεν το περίμενε κανένας :)

Καλό Σ/Κ

Ανεράιδα said...

Πολύ πολύ ενδιαφέρουσα η συνταγή!! Θα τη φτιάξω αύριο και θα επανέλθω για εντυπώσεις. Καλό χειμώνα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...