Monday 20 September 2010

Καλαμποκόπιτα με πράσο και σπανάκι

Η πίτα αυτή θυμίζει πολύ την μπομπότα, αλλά στο πιο … «τούρμπο» της βεβαίως, βεβαίως.
Είναι πραγματικά πολύ νόστιμη, όπως όλες οι καλαμποκόπιτες πιστεύω.
Για να την φτιάξουμε χρειαζόμαστε:
2-3 πράσα
3 κρεμμυδάκια φρέσκα
100 γρ, σπανάκι κατεψυγμένο ή 300 γρ. φρέσκο
μισή κούπα άνηθο ψιλοκομμένο
2 αυγά
2 κούπες γιαούρτι
μισή κούπα ηλιέλαιο
2 κούπες καλαμποκάλευρο
250 γρ. φέτα χοντροτριμμένη
λίγο αλάτι
πιπέρι
Πως την φτιάχνουμε:
Σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τα πράσα και τα κρεμμυδάκια κομμένα σε ροδέλες. Προσθέτουμε το σπανάκι και συνεχίζουμε να ανακατεύουμε για κανένα δεκάλεπτο, να μαλακώσουν λίγο τα χορταρικά. Πιθανόν να χρειαστεί να προσθέσουμε και λίγο νεράκι.
Ρίχνουμε και τον άνηθο και αποσύρουμε το σκεύος από την φωτιά.
Αφήνουμε λίγη ώρα να κρυώσουν τα χορταρικά και προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά.
Αδειάζουμε το μείγμα σε καλά λαδωμένο ταψάκι ή πυρέξ και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, για 40-50 λεπτά.
Αφήνουμε να κρυώσει η πίτα για λίγη ώρα και σερβίρουμε.
Tip:
Πολλοί προτιμούν την πίτα αυτή «λεπτή» και τραγανή, εμείς την προτιμούμε πιο «φουσκωτή» και αφράτη, γι αυτό την κάνω σε μικρότερο πυρέξ συνήθως .
Κανονίστε το μέγεθος του πυρέξ που θα την ψήσετε ανάλογα με το πώς την προτιμάτε.
Καλή επιτυχία και καλή σας εβδομάδα!!!

39 comments:

Asteri (Maria) said...

Ωρέ!!! μάνα μου!!!!!!!
Τέλεια πίτα!
Γεια στα χεράκια σου!!
Φιλάκια

Unknown said...

po po ...ti pita ine auti..mmm

eleni said...

Έλενα,πανεύκολη και νοστιμότατη!
Αυτές οι πιτούλες χωρίς φύλλο είναι στα μέτρα μου,θα την φτιάξω οπωσδήποτε.
Για την ώρα,ένα κομματάκι θα το τσιμπήσω.
Φιλιά!

Ξανθή said...

Ωραίος συνδυασμός υλικών.
καλή εβδομάδα.

Giorgos Varvakis said...

Μοσχομύρισε ο τόπος Λενιώ μου!!!
2 γωνιακά παρακαλώ
Φιλιά πολλά
Καλή εβδομάδα

Σταλαγματιά said...

Μεσημέρι και πίτα μιαμμμ
μπορώ να έχω πέντε έξι κομμάτια παρακαλώ;
:))

Δημήτρης said...

Χθες έκανα κρεατόπιτα..αυτή τη συνταγή σου αν τη δει η Αχτίδα μου σίγουρα θα την κάνει, βλέπετε βαριέται τα ..φύλλα..και της αρέσουν κάτι τέτοια υπερβολικά..

Μαριλένα said...

καλέ, ποια είναι τα "υπερβολικά" και δεν κατάλαβα;
ααα, τα υπερβολικά νόστιμα, ε;
σωστός ο Δημήτρης από πάνω :)))

χιλιά μπράβο κι απο μένα!

manousina said...

Μου αρέσουν οι πίτες που δεν έχουν φύλλο, φτιάχνονται τσακ μπαμ.

Lila Xagorari said...

Μπράβο Ελενιώ μου! Ηπειρώτικη πιτούλα μας κέρασες σήμερα.....θα την τιμήσω και με το παραπάνω!

mia maria said...

Αυτή είναι πίτα για τη δική μου οικογένεια! Κάτι παρόμοιο σε τυρόπιτα έχω φτιάξει! Θα τη φτιάξω σίγουρα!

Νίκη said...

...οτι τελειωνει σε πιτα.. απλά το αγαπώ.. Αυτη πρώτη φορά την βλέπω.. και σιγουρα θα την δοκιμάσω... ευχαριστούμε!!

Μarion, said...

Τέλια πιτούλα.
Αφού έχει πράσο θα μ αρέσει.

eva said...

Πόσο μάρέσουν αυτές οι συνταγές και γενικά οι πίτες!
Φαίνεται καταπληκτική!
♥ ♥ ♥ ♥
Καλημέρα!!!

Maria B. said...

γεια σου Λενάκι μου, εχθές όλη μέρα δεν μπορούσα να γράψω στα σχόλια, ευτυχώς σήμερα δεν μου κάνει νουμερα ο μπλοκερ μας !!!

το καλαμποκαλευρο μ'αρεσει πολύ, ομοίως και ότι είναι πιτα, οπότε θα τα πάρω τα κομματάκια μου και θα τους δώσω να καταλάβουν !!χιχιιχιχι!!!

φιλια πολλά πολλά

The Dark Chef said...

Πως μ' αρέσουν αυτές οι πίτες!
Νομίζω στην μη ενισχυμένη μπομπότα, το μυστικό είναι το καλό καλαμποκάλευρο. Αλλά και με επιπλέον υλικά, θα γίνεται ακόμα καλύτερη και χορταστικότερη!
φιλιά και καλό μεσημέρι!

γαστεροπληξ said...

μπράβο Λενιώ, κι έχω μια πείνα!!!!!

evelina said...

πολυ καλη η πιτα ειδακα για μενα που τρωω μονο καλαμποκάλευρο θα την κανω αυριο και θα σου πω...καλό σου βράυ

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεια σου Βασιλικούλα, σε ευχαριστώ:))

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, είναι οι πιο βολικές πίτες, οι πίτες της τεμπέλας που τις λέω εγώ!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή πραγματικά ο συνδυασμός των υλικών την κάνει πολύ νόστιμη την πίτα!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

2 γωνιακά για τον Γιώργο μας με πολλή αγάπη!!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σταλαγματίτσα, όσα κομμάτια τραβάει η όρεξή σου!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημήτρη, 'ελα να ανταλλάξουμε πίτες!
Στείλε μου κρεατόπιτα και στείλε μου και την Αχτίδα να την τρατάρω από την δικιά μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ φιλεναδίτσα:))
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina, συμφωνώ!
Και σε μας αρέσουν πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι ηπειρώτικη είναι???
Οι καλαμποκόπιτες η αλήθεια είναι ότι συνηθίζονται στην Ηπειρο.
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama και σε τυρόπιτα και σε ότι πίτα θέλουμε μπορούμε να κάνουμε χωρίς φύλλο, εγώ η τεμπέλα να σου πω την αλήθεια τις συνηθίζω πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη δοκίμασέ την, γίνεται πολύ καλή!
Κι εμείς, ότι τελειώνει σε -πίτα, του δίνουμε και καταλαβαίνει!!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion, το πράσο όπου και να μπει, νοστιμίζει το φαγάκι!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Eva σε ευχαριστώ, φιλιά πολλά:))

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου, δος τους εσύ να καταλάβουν παιδί μου, χα χα χαα!
Φιλιά φιλεναδίτσα!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, έτσι είναι όπως τα λες!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπληξούλα μου, που είσαι εσύ καλό μου???
Πως πάει το χεράκι σου??
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Evelina, αλήθεια μόνο καλαμποκάλευρο??
Τότε σίγουρα αυτή η πίτα θα σου αρέσει!
Φιλάκια!

Makis Del said...

Γεια χαράααααα, θα ήταν τιμή μου να ρίξεiς μια ματιά στο blog μου και να μου πεις την γνώμη, τις προτάσεις και τι ένιωσες διαβάζοντας τα κείμενα μου... Ευχαριστώ εκ των προτέρων...makdel82.blogspot.com eksairetiki pita.....

Anonymous said...

Καλημέρα σας.Ελενα μου σε παρακαλω μου λες σε τι μεγεθος ταψι την βαζεις εσυ;Eχω ενα προβλημα να υπολογιζω το μεγεθος του ταψιού αφου δεν κανω και συχνα πιτες.
Roula

ΕΛΕΝΑ said...

Roula καλημέρα!
Δεν θέλει μεγάλο ταψί, εγώ συνήθως την κάνω σε ένα κανονικό πυρέξ.
Καλή επιτυχία αν την φτιάξεις!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...