Sunday 12 September 2010

Το Παιχνίδι της Αγάπης

Εδώ και μερικές μέρες πήραμε πρόσκληση από τις αγαπημένες μας φίλες Βιβή, Εύα, Veronica, Betty και Χρυσά Στάχυα, να συμμετέχουμε στο Παιχνίδι της Αγάπης.
Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι:
-Γράψε στο blog σου ποιος σε προσκάλεσε στο παιχνίδι.
-Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς...
-Κάλεσε 10 bloggers να παίξουν κι εκείνοι το παιχνίδι!

Στα πλαίσια του παιχνιδιού ‘’to know us better” και κατόπιν προσκλήσεως των καλών μας φιλενάδων θα σας πω ότι αγαπώ:
τα ταξίδια
την κηπουρική
την θάλασσα
τις μυρωδιές των λουλουδιών
το art de la table
να αγοράζω γκαζετάκια
τα παπούτσια
τα αξεσουάρ
την παιδική μου ηλικία
τις αναμνήσεις μου
Το ότι αγαπώ την οικογένεια μου,. τους φίλους μου, το μπλοκακι μας και την μαγειρική είναι αυτονόητο, οπότε δεν τα αναφέρω στον δεκάλογο και έτσι μου έμειναν μερικές απαντήσεις παραπάνω χιχιχι!!!!
Μαρία Β.Μόνο 10????
Νομίζω ότι αγαπώ πολύ περισσότερα, αλλά ας σκεφτώ τα 10 πιο σημαντικά για μένα.
Αγαπώ λοιπόν……
την οικογένειά μου και κυρίως τους 3 άντρες τις ζωής μου, τον άντρα μου δηλαδή και τους γιόκες μου
τους φίλους μου με πολλούς από τους οποίους κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια!!
τους ανθρώπους με όμορφο και έξυπνο χιούμορ
το χωριουδάκι μου
την μαγειρική φυσικά
το bloggaki μας μέσα από το οποίο μοιράζομαι ένα σωρό πράγματα μαζί σας
το καλοκαίρι, την θάλασσα, τον ήλιο, το κολύμπι
τα ταξίδια
το shopping therapy
τα χειμωνιάτικα βράδια που παίζω μπιρίμπα με τους φίλους μου
το πρωινό χουζούρι…… μην γελάτε, αφού το ξέρετε, μιαν αδυναμία την έχω;-)
Έγραψα ένα παραπάνω, σας το είπα, 10 είναι πολύ λίγα!!
ΈλεναΝα προσκαλέσουμε με την σειρά μας όποιον θέλει να συνεχίσει το παιχνίδι, οι περισσότεροι έχετε ήδη απαντήσει, όποιος δεν έχει παίξει ακόμα το Παιχνίδι της Αγάπης, ευκαιρία να μας πει τα 10 πράγματα που αγαπάει περισσότερο!
Να έχετε όλοι μιαν όμορφη εβδομάδα!!

8 comments:

Betty's Cuisine said...

Καλημέρα κορίτσια
Δεν είναι πολύ όμορφο που μπορούμε και μοιραζόμαστε σκέψεις και συναισθήματα παρόλο που (οι περισσότερες τουλάχιστον) δεν γνωριζόμαστε μεταξύ μας;
Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!
Φιλιά

Thalassenia said...

Τελικά είναι πετυχημένο παιχνίδι, αφού συμμετέχουν όλοι όσοι καλούνται να παίξουν.
Γι αυτό αγαπιόμαστε όλοι εδώ μέσα, γιατί έχουμε κοινές αγάπες.

Χαιρετώ τις όμορφες.

Μαριλένα said...

καλή βδομάδα κόρες ομορφες και προκομένες!!
φιλιά :))

(παιχνίδια έχω πάψει να παιζω προ πολλού. κι απ΄τα κανονικά κι απ΄τα γραπτά :ΡΡ)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΓΩ.

Un par de neuronas... said...

Μαρία: Πολύ ώμορφο παιχνίδι! Γελάω τώρα γιατί όταν διάβασα "την κηπουρική" σκέφτηκα, α! και εμένα μ'αρέσει την τσιπουρική!!!! Μετά κατάλαβα τον κύπο, έτσι;

Φιλάκια πολλά!

Ελένα: Πολύ μεγάλη αλήθεια το shopping therapy!!! και έμενα με τρελαίνεται!!!

Τι είναι χουζούρι;

Φιλάκια και καλό βράδυ.

Και ευχαριστό.

creationsbyeve said...

είναι πολύ χαριτωμένα αυτά τα παιχνίδια!καλή εβδομάδα :)

SpIrToKoYto said...

καλά...δεν το πιστεύω οτι παρέλειψες τις κότες...!!!
σμουαααααττςςςςςςς και καλή εβδομάδα...

ΕΛΕΝΑ said...

Σας ευχαριστούμε πολύ όλους:))

Veronica πολύ γέλασα με το τι είναι χουζούρι!!
Λοιπόν, χουζούρι είναι όταν το πρωί δεν λες με τίποτα να σηκωθείς από το κρεβάτι, και λες... άντε μισή ωρίτσα ακόμα... άντε άλλη μισή ωρίτσα ακόμα, και μαζεύονται διάφορες μισές ωρίτσες χα χα χαα!
Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...