Friday 24 September 2010

Κέικ σοκολάτα-βατόμουρο

Αν καμιά φορά σας βγάλει ο δρόμος σας στο Μπαχάρ, στην οδό Ευριπίδου στο Κέντρο της Αθήνας, εκτός από τα υπέροχα μπαχαρικά που μπορείτε να προμηθευτείτε, θα βρείτε και πλήθος μπουκαλάκια με διάφορες εσάνς, ώστε να αρωματίσετε υπέροχα τα φαγητά και κυρίως τα γλυκά σας.
Σε μια τέτοια «επιδρομή» μου στο Μπαχάρ, αγόρασα ένα μπουκαλάκι με εσάνς βατόμουρου.
Σκέφτηκα ότι η σοκολάτα ταιριάζει πολύ όμορφα με το βατόμουρο, και μιας και δεν υπήρχε καμιά περίπτωση να βρω φρέσκα βατόμουρα, εφοδιάστηκα και με δυο κονσέρβες με βατόμουρα (ήθελα να κάνω και μαφινάκια) και ανασκουμπώθηκα.
Το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο απ’ ότι φανταζόμουν.
Πράγματι η σοκολάτα ταιριάζει υπέροχα με τα βατόμουρα, η δε μυρωδιά ήταν ομολογουμένως το κάτι άλλο. Μοσχομύρισε όλο το σπίτι την ώρα που ψηνόταν.

Τι υλικά χρειάζονται
3 φλιτζάνια αλεύρι
2 φλιτζάνια ζάχαρη
1 φλιτζάνι βούτυρο
4 αυγά
1 κονσέρβα 200 γρ. βατόμουρο
3/4 φλιζ. χυμό βατόμουρου (από την κονσέρβα)
1 κοφτό κουταλάκι εσάνς βατόμουρου
100 γρ. κουβερτούρα σε νιφάδες ή τριμμένη σοκολάτα
Για να το φτιάξετε
Χτυπήστε καλά στο μίξερ τα αυγά με τη ζάχαρη και το βούτυρο.
Προσθέστε εσάνς και χυμό βατόμουρου.
Στη συνέχεια αρχίστε να προσθέτετε το αλεύρι, συνεχίζοντας το χτύπημα.
Αφού ενσωματωθούν όλα τα υλικά, προσθέστε τα βατόμουρα λιωμένα και τις νιφάδες κουβερτούρας. Ανακατέψτε καλά.
Αδειάστε το μείγμα σε καλά βουτυρωμένη μακρόστενη φόρμα και ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου 40 λεπτά.
Αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε φόρμα με ανάγλυφα σχέδια, για να μην σας κολλήσει η σοκολάτα.
Όταν κρυώσει λίγο το κέικ, πασπαλίστε με ζάχαρη άχνη και τριμμένη σοκολάτα.

Και εδώ βλέπετε τα μάφινς σοκολάτας-βατόμουρου που έκανα κάποια άλλη μέρα με τα ίδια υλικά, αλλά διαφορετικές αναλογίεςΧρησιμοποίησα
½ φλιτζάνι ζάχαρη
½ φλιτζάνι βούτυρο ή ηλιέλαιο
1 κουταλάκι μπέικιν
½ κουταλάκι εσάνς βατόμουρου
1 κονσέρβα 200 γρ. βατόμουρο
½ φλιτζάνι χυμό βατόμουρου (από την κονσέρβα)
1,5 φλιτζάνι αλεύρι
50 γρ. κουβερτούρα σε νιφάδες ή τριμμένη σοκολάτα
Τα έψησα στο μαφινοταψάκι για 15 λεπτά. Χρειάζονται οπωσδήποτε χάρτινα θηκάκια στις υποδοχές.
Αφήνουμε να κρυώσουν καλά τα μαφινάκια, προτού αφαιρέσουμε τα χάρτινα θηκάκια.
Καλή επιτυχία!

30 comments:

Asteri (Maria) said...

Πρέπει να το πάρω απόφαση να κατέβω στο Μπαχάρ!!
Τέλειο το κέικ αχχχχ μοσχομυριστό!!
Φιλάκια :)

anthivolon said...

Aχ μύρισε ως εδώ!!! Υπέροχο κεκάκι για τον απογευματινό μας καφέ!! Το βατόμουρο το κάνει ιδιαίτερο!! Μπράβο!!
Καλημέρα

manousina said...

Καλημέρα, πόσο θα ήθελα ένα κομματάκι, ένα μικρούλι...... έστω ένα μαφινάκι..... τίποτα;....

ΙΟΥΛΙΑ said...

Ελενα αυτό το κέικ πρέπει πράγματι να μοσχοβολάει.
Αυτές τις μέρες σκόπευα να πάω στο Μπαχάρ, ευκαιρία να προμηθευτώ την εσάνς.
Την κονσέρβα που θα βρω όμως δεν ξέρω.

Ελισσάβετ Γεωργιάδη said...

Μμμμμμ......... θα μας καταστρέψεις!!! Μια με τις τραβηχτές και τώρα με το κεικ βατόμουρο!!!

Εμείς θέλοντας να δείξουμε τη φιλία μας σου προσφέρουμε ένα δωράκι.
http://homedesignbyelkal.blogspot.com/2010/09/blog-post_22.html

Elpiniki said...

Έχει πέσει πολύ γλυκο στην blogo-ατμόσφαιρα... όποιο blog και ν ανοιξω γλυκα βλέπω... γίνεται να αντισταθείς...

Ειρήνη said...

πολύ ωραία προσθήκη τα βατόμουρα, είμαι σίγουρη ότι θα είαι πεντανόστιμο!

ΚΑΛΛΙΑ said...

Ksana edw kai pali... Polu wraio to kekaki elena. Steile ena kommataki kai pros thn amfissa...

SpIrToKoYto said...

Εγώ πάω να αποφύγω το Μπαχάρ γιατί κα΄θε φορά που πάω δεν ξέρω μετά που να βάλω αυτά που πήρα...
και πέφτω επάνω του μαζί με το κείκ και τα μαφινάκια σου..
είναι δίκαιο αυτό..??ε..???...πές μου...
( η πιατελίτσα όλα τα λεφτά...)
καλημέρες και φιλιά..-:))

eleni said...

Και τα δυο πολύ νόστιμα,Ελενάκι!
Εδώ έχουμε πολλά βατόμουρα,αλλά δε μάζεψα φέτος με το πήγαινε-έλα.
Έχω αγοράσει κάποιες εσάνς από το Μπαχάρ για σαπουνάκι-θυμάσαι τη φράουλα;
Φιλιά!

"ζαχαρούλα.." said...

θάνατος το κεκάκι..........

αχ.. και πεινάω!!!!!!!!!!

φιλάκια !!!!!

Maria B. said...

τα βατομουρα μου αρεσουν και στην όψη και στην γεύση !!! ετσι λοιπόν φιλεναδίτσα μου θα τιμήσω δεόντως και τις δύο κατασκευές σου !!!

γεια στα χεράκια σου !!!

καλό σ/κ και πολλά φιλιά

Μarion, said...

Βατόμουρα και σοκολάτα ταιριάζουν πολύ.
Φαινεται πεντανοστιμο πάντως.

Greecelands. said...

Η λογικη και η καρδια
ποτε δε συμβαδιζουν
κι' αν μπουν στην ιδια πλαστιγγα
το ιδιο δεν ζυγιζουν

mia maria said...

Φαντάζομαι τη μυρωδιά της κουζίνας σου! Φαίνονται λαχταριστά! Καλό Σ/Κ!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι άμα κατέβεις στο Μπαχάρ, δεν θα ξεκολάς με τίποτα λέμε;-)
Φιλάκια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Anthivolon το βατόμουρο είναι αυτό που το κάνει ιδιαίτερο πράγματι!!!
Δεν μπορείς να φανταστείς πως μοσχοβολάει όλο το σπίτι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina μου όσα κομματάκια και όσα μαφινάκια θέλεις, λέμε εμείς πότε όχι???
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ιουλία μου άμα κατέβεις στο Μπαχάρ, πάρε οπωσδήποτε την συγκεκριμμένη εσάνς, θα σου φτάσει για πολλά πολλά κεκάκια.
Η κονσέρβα υπάρχει σε όλα τα μεγάλα ΣΜ, Σκλαβενίτη, Βασιλόπουλο κλπ.
Επίσης μπορείς να βρεις και κατεψυγμένα βατόμουρα στον Μαρινόπουλο.
Αν φυσικά βρεις φρέσκα, δεν το συζητάω καθόλου, το καλυτερότερο!

ΕΛΕΝΑ said...

Mamma el σε ευχαριστούμε από καρδιάς για το βραβείο.
Ομως σε κάποια blogs έχω πρόβλημα με την λεκτική επαλήθευση και δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο, αν είναι εύκολο και θέλεις, μπορείς να αφαιρέσεις την λεκτική επαλήθευση??
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου, άμα είσαι αδυνάτου χαρακτήρος σαν κι εμένα, που να αντισταθείς, χα χα χα!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κάλλιααααααα!!!
Που είσαι βρε παλιοκόριτσο και μας έχεις λείψει!!!
Θα στείλουμε όλο το κέικ στην Αμφισσα, ειδικά για σένα!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μου άστα, τι ...ξεσηκωτικό μαγαζί το Μπαχάρ, μπορώ να το σηκώσω όλο κάθε φορά που πάω λέμε χα χα χα!!!
Φιλάκια πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου τυχερό, έχεις φρέσκα βατόμουρα??? Μακάρι να μπορούσα να βρω κι εγώ!!!
Θυμάμαι την φράουλα βέβαια!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαχαρένια μου έλα να σε τρατάρω!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου για σένα θα υπάρξει σπέσιαλ delivery;-)
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion είναι από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Greeceland, πολύ όμορφο!!
Σε ευχαριστούμε πολύ:))

ΕΛΕΝΑ said...

Big mama μου απίστευτα μοσχομύριζε η κουζίνα, η μυρωδιά του βατόμουρου είναι αρκετά έντονη!
Φιλάκια, καλό ΣΚ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...