Monday 27 September 2010

Μίνι πικάντικα ψωμάκια

Απολαύστε τα παρέα με το αγαπημένο σας τυράκι.
Είναι τόσο νόστιμα, που τρώγονται ακόμα και σκέτα.
Χωρίς μαγιά, χωρίς ιδιαίτερα «φουσκώματα», με βαθμό δυσκολίας….0, έχετε σε ελάχιστο χρόνο ένα πεντανόστιμο σνακ.
Εάν έχετε τραπέζι, είναι ιδανικά για να τα βγάλετε στην αρχή με λίγο πατέ ή λίγο βουτυράκι.
Η στο τέλος του φαγητού, μαζί με τα τυριά και διάφορα κριτσινάκια.

Για να τα φτιάξουμε χρειαζόμαστε:
240 γρ. αλεύρι φαρίνα (που φουσκώνει μόνο του)
1,5 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
1,5 κουταλάκι ρίγανη
1,5 κουταλάκι δυόσμο ξερό
1-2 κουταλιές άνηθο ψιλοκομμένο (προαιρετικά)
μισό κουταλάκι αλάτι
λίγο πιπεράκι
100 ml γάλα
50 γρ. βούτυρο
Στην πράξη:
Ανακατεύουμε όλα τα στερεά υλικά, αλεύρι, μπέικιν, ρίγανη, δυόσμο, αλάτι, πιπέρι και άνηθο αν βάλετε.
Προσθέτουμε το γάλα και το βούτυρο και ζυμώνουμε ελαφρά να ενωθούν τα υλικά όλα μεταξύ τους.
Πιθανόν να χρειαστεί να προσθέσετε ελάααααχιστο νεράκι, πιθανόν και όχι.
Χωρίζουμε την ζύμη σε 10 μέρη.
Πλάθουμε κορδόνια, όχι πολύ λεπτά, και ενώνουμε καλά τις άκρες τους, να σχηματίσουμε κουλουράκια.
Η τα πλάθουμε σε μπαλάκια, αν θέλουμε απλά στρογγυλά ψωμάκια.
Τα αραδιάζουμε σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου, σε κάποια απόσταση το ένα από το άλλο.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς, για 10-15 λεπτά, ανάλογα με τον φούρνο μας.
That’s all!!
Καλή επιτυχία και καλή σας εβδομάδα!!!

21 comments:

Asteri (Maria) said...

Ήρθα πρώτη εεε;;; ωραίαααααα .... τα παίρνω ΟΛΑ!!! χιχιχιχι
Φιλιά
Καλή εβδομάδα

manousina said...

Ε Αστέρι άσε τίποτα και για μας!! Καλή εβδομάδα Ελενα!!!!!

Elpiniki said...

Μπραβο Έλενα, πρωι πρωι εβαλα να φαω ενα πιατο με δημητριακα, ειδα το ποστ σου και ηθελα να αφησω το μπωλ και να ορμηξω στην οθονη!
Καλημερα!

Giorgos Varvakis said...

Εεεεεε κοπελιές, κι εμείς έχουμε ψυχή!!
Από 1-2, να πάρουν όλοι :))
Ψύχουλο δε θα μείνει Λενιώ μου!!
Φιλιά πολλά
Καλημέρα και καλή εβδομάδα

Μαριλένα said...

λοιπόν κυρία μου, θα τα κάνω ΣΗΜΕΡΑ!
όχι για να δεις τι προκόπω είμαι!
:)))

ΚΑΛΛΙΑ said...

Κορίτσιαααααα και αγόριαααααα....
Επειδή την Τετάρτη κάνω ένα τραπέζι για τους καινούργιους συναδέλφους (το είχα στο νου μου από την αρχή του διορισμού αλλά λόγω του προβλήματος υγείας που με κράτησε και μακριά σας το ανέβαλα συνεχώς), λέω να μου τα στείλετε όλα εδώ και να αφήσετε κατά μέρους τα τσιμπολογήματα για σήμερα.
Άντε βοηθήστε λιγάκι και μένα... Πότε να τα προλάβω όλα...
Φιλιάαααααααααα...

eleni said...

Έλενα,νόστιμααα!
Εύκολα επίσης,αφού δε χρειάζεται να περιμένεις.
Το βούτυρο λιωμένο;
Δοκιμάζω ένα με το καφεδάκι μου.
Φιλιά!

The Dark Chef said...

Πολύ μου αρέσουν αυτά τα αλμυρά κουλούρια, φτιάχνω αρκετά συχνά! Και τρώγονται και σχεδόν όλες τις ώρες!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

georgiaxara said...

Μμμ...!!! Πολύ νόστιμα μου φαίνονται!
θα περάσω να πάρω μερικά.
φιλάκια, ελενά μου!!

Ξανθή said...

Και νόστιμα και γρήγορα!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

βάλε κι ένα ουζάκι και θα τα βολέψω εγώ !!!!!!!!

Amali said...

Λοιπόν σε αντίθεση με κάτι άλλα ψωμιά περίεργα, (βλέπε Ζάμπη) από αυτά λέω να πάρω και ένα και δύο και τρία και τέσσερα ψωμιά... Μαριώ αφού πήρες την μερίδα μου να πάρω από αυτά τα μεριδάκια σου;;;;
εεε τι λές δίκαιη δεν είναι η μοιρασία;

Πολλά φιλιά

Rena said...

Νοστιμότατα φαίνονται και γεμάτα άρωμα!

SpIrToKoYto said...

πολύ μ'αρέσουν τα κουλουράκια,ψωμάκια,σνακάκια με μυρωδικά...
καλή εβδομάς μικρή μου..-:))

Maria B. said...

οπως λέει και η Αμαλί, αυτά τα ψωμάκια Λενιώ είναι του γούστου μου. Θα πάρω και εγώ κανα - δυό για το δεκατιανό μου !(χιχιχι)

φιλια και πολλές συννεφιασμένες καλημέρες !!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι μιας και ήρθες πρώτη, δικαιούσαι την μερίδα του λέοντος χα χα χα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina μου το δικό σου στο χω κρυμμένο και φυλαγμένο;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλώς την Ελπινίκη, φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο μου έτσι θα σε αφήσω εσένα??
Είναι δυνατόν???
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλένα, φιλενάδα μου προκομμένη, είμαι σίγουρη ότι τα έφτιαξες.
Πες αν σου άρεσαν???
Ματς μουτς!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κάλλιααααααααα!!
Αστα αυτά, και βγαλε καμιά φωτογραφία με τα καλούδια που θα ετοιμάσεις!!
Καλή επιτυχία στο τραπέζι σου!!!
Φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...