Thursday 2 September 2010

Ριζότο με θαλασσινά

Το πεντανόστιμο αυτό ριζότο, το έφτιαξε η φίλη μου η Κατερίνα και μας το κέρασε για την επιτυχία του γιου της του Βαγγέλη που ήρθε 6ος στην σχολή Ναυτικών δοκίμων.!!!!
Η επιτυχία του Βαγγέλη ήταν πολύ μεγάλη, όπως μεγάλη ήταν και η νοστιμιά από το ριζότο.

ΥΛΙΚΑ (για 4 μερίδες)
8 μεγάλα μύδια με το μισό κέλυφος (στο s/m στα κατεψυγμένα)
500 γρ. μύδια χωρίς κέλυφος (κατεψυγμένα)
10-12 γαρίδες (κατεψυγμένες, μετρίου μεγέθους)
4 ώριμες ντομάτες, αλεσμένες στο multi
2 μέτρια ξερά κρεμμύδια
1-2 σκελίδες σκόρδο (προαιρετικά)
μπόλικο χοντροκομμένο άνηθο
4 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
2 κουταλιές της σούπας ούζο
1,5 κούπα ρύζι τύπου Αμερικής σπυρωτό, όχι γλασέ
αλάτι και πιπέρι (είτε φρεσκοτριμμένο είτε σε κόκκους)
μισό κουταλάκι του γλυκού πάπρικα γλυκιά
2 κουταλιές σούπας κουκουνάρι καβουρδισμένο
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ξεπλένουμε πάρα πολύ καλά όλα τα μύδια και τις γαρίδες και τα βάζουμε σε μια κατσαρόλα με το λάδι, το κρεμμύδι, το σκόρδο και τον άνηθο. Ανάβουμε το μάτι και κλείνουμε το καπάκι της κατσαρόλας.
Αφού πάρουν 2-3 βράσεις, προσθέτουμε το ούζο και αφήνουμε για λίγη ώρα χωρίς το καπάκι ώστε να εξατμιστεί το ούζο.
Προσθέτουμε τις ντομάτες , το ρύζι, 2 κούπες νερό, το πιπέρι και αλατίζουμε κατά βούληση.
Χαμηλώνουμε τη φωτιά και παρακολουθούμε το βράσιμο του ρυζιού και συμπληρώνουμε νερό ΑΝ χρειάζεται, μέχρι να ολοκληρωθεί το βράσιμο.
Πριν βράσει εντελώς το ρύζι σβήνουμε τη φωτιά και αφήνουμε την κατσαρόλα πάνω στο μάτι ώστε να ολοκληρωθεί το βράσιμο με σβηστή την φωτιά. Μόλις είναι έτοιμο ρίχνουμε το κουκουνάρι, ανακατεύουμε και σερβίρουμε.Κατερινάκι ευχαριστούμε για την πεντανόστιμη συνταγή και πάλι συγχαρητήρια στο παιδί !!!

19 comments:

BIKY said...

Καλώς ηρθάτε καλό μήνα
Μπράβο στο Βαγγέλη

Πραγματικά πολύ νόστιμη συνταγή

Τα φιλιά μου καλημέρα

πουαντερι said...

Συγχαρητήρια στο παιδι αλλά και σε σενα που μου άνοιξες την ορεξη πρωι-πρωι.

Asteri (Maria) said...

Χμμμμμ βλέπω μπήκατε δυναμικά πάλι στις κουζίνες σας!!! μπράβο :))))))))
Τέλειο το ριζότο!!!!!
Συγχαρητήρια στο παιδί!!!
Φιλιάαααααα

ΕΛΕΝΑ said...

Συγχαρητήρια στον Βαγγέλη, καλή σταδιοδρομία του ευχόμαστε από καρδιάς:))
Συγχαρητήρια και στην μαμά για την πεντανόστιμη συνταγή.
Μαράκι μου το καβουρντισμένο κουκουνάρι πρέπει να την απογειώνει, εννοείται θα την φτιάξω το συντομότερο πες στην Κατερίνα.
Φιλάκια πολλά!

ΜΕΤΗ said...

Υπεροχο το σημερινο ριζοτο!!!!!
Μπραβο στην Κατερινα και συγχαρητηρια και καλη σταδιοδρομια στον γιοκα της!!!!!
Καλημερα φιλακια πολλα!!!!

mia maria said...

Συγχαρητήρια στο Βαγγέλη και στην Κατερίνα γι αυτή την καταπληκτική συνταγή!

Phivos Nicolaides said...

Καλό μήνα και καλή καρδιά για ωραίες συνταγές!

kiki said...

Στα θαλασσινά δεν λέμε όχι!

evelina said...

Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο

Maria B. said...

Βικάκι μου καλημέρα, καλώς σας βρήκαμε. Ευχαριστούμε για τις ευχές !!


φιλια πολλά

Maria B. said...

πουαντερούλα μου καλή σου μέρα,
μακάρι να μπορούσα να σε κεράσω και πραγματική μερίδα !!!
ευχαριστούμε για τις ευχές!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

αστεράκι μου !!!!!!!!!! ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια !!!!!!!!!

κρίμα που δεν ήμασταν και εμεις στην Λίλα για να σε γνωρίσουμε και απο κοντά !!!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Ελενακι μου εχεις απόλυτο δίκιο για το κουκουνάρι. Συγχαρητήρια και στον Στέλιο για την μεγάλη του επιτυχία !!!!!!!!! καλές σπουδές να έχουν.

φιλια πολλά μικρουλι μου

Maria B. said...

Μετάκο μου,
ευχαριστούμε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλια πολλά τα λέμε απο κοντά αύριο !!!

Maria B. said...

big mama, ευχαριστούμε πολύ για τις ευχες !!!!!! το Κατερινάκι είναι πολύ συγκινημένο με τα καλά σας λόγια, πιστεύω να την καταφέρω (είναι και λίγο ντροπαλή) και να μας γράψει και εκείνη πως νοιώθει.

φιλια πολλά

Maria B. said...

Φοίβο μου, καλή σου μέρα!
καλώς σε ξαναβρήκαμε !!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Κικίτσα, το ίδιο και εμεις !!!!!!!!!!!!! (χιχιιχιχιχι)

Maria B. said...

evelina, καλό μήνα κουκλίτσα μου και καλό Φθινόπωρο !!!

φιλια πολλά

Μαριλένα said...

Mαράκι μου, ήρθατε; εμεις ακόμα, τεμπελιάζουμε. οι μικρες της οικογενειας δηλαδή: το Ραφακι κι εγω.
αλλά σε μια βδομαδούλα, καταφθάνουμε.

εδω δε μαγειρεύω πολλα πολλά, μονο Ραφαηλένια πραματα, γι' αυτο το φαγητάκι σας το θαυμαστο, δεν θα το δοκιμασουμε προς το παρον.

αλλά σας φιλω
καλο φθινοπωρο ευχομαι
κι ολα καλα να μας πανε,ναι; :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...