Tuesday 8 March 2011

Ριζότο με ξηρούς καρπούς

Καλώς σας βρίσκουμε και πάλι φίλοι μας!
Ελπίζουμε να περάσατε όμορφα το τριήμερο που μας πέρασε!
Από σήμερα ξεκινάει ως γνωστόν η μεγάλη νηστεία που θα διαρκέσει μέχρι το Πάσχα.
Νηστίσιμες συνταγές θα βρείτε πολλές στην Κατηγορία με τα Νηστίσιμά μας.
Θα βάλουμε κι άλλες, αλλά όχι μόνο, μιας και αρκετοί είναι και οι φίλοι μας που δεν θα νηστέψουν όλες τις μέρες.
Για σήμερα η φιλεναδίτσα μου η Κατερίνα, μας έχει ένα σούπερ πιάτο που μπορεί να σταθεί παντού και πάντα !!!!!

Υλικά
2 φλιτζάνια ρύζι για πιλάφι σπυρωτό (όχι Βasmati)
3 ½ φλιτζάνια χλιαρό νερό στα οποία θα είναι διαλυμένος 1 κύβος λαχανικών Κnorr ή ζωμό σπιτικό από λαχανικά
½ ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο
½ ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
1 κρεμμύδι μέτριο ξερό ψιλοκομμένο
1 κουταλάκι κάρυ
½ κουταλάκι μοσχοκάρυδο
½ κουταλάκι κανέλλα
½ κουταλάκι πιπέρι
½ φλιτζάνι καλαμποκέλαιο
*** φλυτζάνι = κούπα του τσαγιού και όχι του νες καφέ!
Για το τελείωμα
¼ φλιτζανιού καλαμποκέλαιο
4 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
250 γρ ξηρούς καρπούς, (αλατισμένα αμύγδαλα ξεφλουδισμένα - κάσιους - φιστίκι Αιγίνης - φουντούκια - ηλιόσπορο καθαρισμένο - κουκουνάρι -σταφίδες ξανθές κλπ.)
Εκτέλεση
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά εκτός από τα φρέσκα κρεμμυδάκια, τους ξηρούς καρπούς και το ¼ φλιτζ. καλαμποκέλαιο.
Τα βάζουμε σ΄ ένα πυρέξ, σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο στο οποίο έχουμε ανοίξει μερικές τρύπες και ψήνουμε στους 180βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο για μια ώρα.
Μόλις ψηθεί το ρύζι το βγάζουμε από τον φούρνο και εκείνη την ώρα τσιγαρίζουμε στο ¼ καλαμποκέλαιο, τα κρεμμυδάκια και τους ξηρούς καρπούς πολύ καλά ώστε να αναδειχθούν τα αρώματα και να καβουρδιστούν.
Μόλις είναι έτοιμα τα ανακατεύουμε με το ρύζι και σερβίρουμε.
Καλοφάγωτο !!!

23 comments:

simonmad said...

Καλημέρα! Νοστιμότατο πιάτο πρωί-πρωί. Το ρύζι γίνεται τελείως διαφορετικό με ξηρούς καρπούς... καμία σχέση με το απολό πιλαφάκι!
Καλή Σαρακοστή!

Ξανθή said...

Καλημέρα και Καλή Σαρακοστή!!
Πολύ μου άρεσε αυτό το ρυζάκι!!

Helen Gr said...

Καλημέρα και καλή Σαρακοστή. Να γιατί δεν μαγειρεύω σήμερα, θα φάω από το λαχταριστό ρυζότο!!! Αρχίζω με πονηριές.

moments collector said...

Καλημέρα και καλή Σαρακοστή!!!θα το φτιάξω σίγουρα αυτό το πιάτο αλλά θα αφαιρέσω τις σταφίδες...

Μarion, said...

Οι ξηροί καρποί και οι σταφίδες δίνουν άλλη γεύση στο απλό ριζάκι.
Τέλειο πιάτο.
Φιλιά

...irida... said...

!υπεροχο!!!!μμμμμμ!!! χρονια πολλά κυρίες μου!!!!

dhmhtra said...

Καλημέρα ...έχουμε πολύ κρύο σήμερα!Το ρυζάκι σου πολύ καλό.

love2love said...

παρτε απο μενα το βραβειο σας

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου τι λαχταριστό ρυζάκι!
Μπράβο στην Κατερίνα για την ωραία συνταγή!
Καλή Σαρακοστή εύχομαι σε όλος και Χρόνια Πολλά σε όλες τις γυναίκες, γιορτή της Γυναίκας σήμερα!
Πολλά φιλιά!

Amali said...

Αμα πάρω όες τις πιατέλες θα με πουν γαϊδούρα;;;; πω πω στο ρύζι δεν μπορώ να αντισταθώ!!! Άσε δε που η συγκεκριμένη συνταγή μοιάζει πολύ με τη γέμιση της γαλοπούλας της πεθεράς μου!!!

Την καλημέρα μου και καλή σαρακοστή

gwgw said...

Το ρυζακι το λατρευω,με τετοιο τροπο δεν το εχω γευτει ποτε μου να πω την αληθεια.Μαρακι μου σε ευχαριστουμε πολυ για τον υπεροχο τροπο μαγειρεματος..ευχομαι καλη σαρακοστη σε ολες σας και πολλα,πολλα φιλακια!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

δεν του λείπει τίποτε, γεμάτο αρώματα! τέλειο
καλή Σαρακοστή

Tante Kiki said...

Καλημέρα Έλενά μου!!! Υπέροχο και λαχταριστό το ριζότο σου!!! Καλή εβδομάδα!!!

Vasia b. said...

Καλή σαρακοστή και χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες που γιορτάζουμε σήμερα!!!
Πολύ ωραίο το ριζότο με τους ξηρους καρπούς!!!
Εύγε στην Κατερίνα!!!
Εγω όμως ως περίεργη θα ρωτήσω γιατι στο φούρνο και όχι στην κατσαρόλα η πρώτη εκτέλεση???
Πολλά φιλιά σας!!!

Σοφία Ζ. said...

Λαχταριστό ρυζότο!!! Τέλεια η σύλληψη με τους ξηρούς καρπούς αλλά και τα μυρωδικά στο ψήσιμο του ρυζιού! Ίδια απορία με τη Vasia B. και εγώ: γιατί στο φούρνο το ρύζι και όχι στην κατσαρόλα; Και άλλη μια απορία: Κρύο ή ζεστό το νερό; Απ'ότι αντιλαμβάνεσαι Μαρία μου ετοιμάζομαι για να το φτιάξω!

Asteri (Maria) said...

Ωραιότατο πιάτο!!!
Φιλιάααααααααααααα

paraxeno pirouni said...

Μμμ, φουρνιστό πιλάφι δηλαδή?
Ωραίο θα γίνεται, μου θυμίζει και κάτι εξωτικά πιάτα με ρύζι μπασμάτι -θα μπορούσαμε να χρηστιμοποιήσουμε αυτό για μια πιο "εξωτική" νότα?
Ωραίο ήταν το τριήμερο, τώρα καλή Σαρακοστή, νηστεία αλλά και πολύ γεύση!

manousina said...

Ρυζάκι φουρνιστό!!!!! και ξηροί καρποί!!!! την αγάπη μου για αυτούς την έχω αποδείξει. Καλή Σαρακοστή

Εφη said...

Αγαπημένος μου συνδυασμός αλλά δυστυχώς μόνο δικός μου!
Καλή Σαρακοστή!!!

thalassamov said...

μιάμι μιαμ σλουρπ!

Αφαιρώ τις σταφίδες, κρατάω τη συνταγή! :)))))))))))))))))))

Καλή Σαρακοστή!!!

Maria B. said...

Το Κατερινάκι βλέπει με χαρά ότι σας άρεσε η συνταγή της και σας ευχαριστεί για τα σχόλια σας !!

@Vassia και Σοφία Ζ.
η συνταγή είναι για φούρνο και ίσως εκει είναι και η νοστιμιά του, τώρα αν το δοκιμάσετε στην κατσαρολα με καλά αποτελέσματα, μας ενημερωνετε για να προσθέσουμε και την δική σας πρόταση.
Οσο για το νερό, σίγουρα θα είναι χλιαρό γιατί αλλιώς δεν διαλύεται ο κύβος. Σοφάκι μετά την ερώτησή σου εκανα και update στην συνταγή, γιατί μπορεί και κάποιος αλλος να μην το καταλάβει!!

φιλια πολλά πολλά

Maria Tzirita said...

Αυτό είναι το αγαπημένο μου φαγητό! Το ρύζι και σκέτο το τσακίζω, φαντάσου με όλα αυτά! Να'σαι καλά Μαράκι μου, σε φιλώ κι ελπίζω να σε δω τη Δευτέρα!

Unknown said...

Νοστιμoτατο πιατο!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...