Wednesday 9 March 2011

Μανιταρόπιτα ανοικτή

Αν αγαπάτε τα μανιτάρια όπως εμείς, η πίτα αυτή θα σας ενθουσιάσει με την νοστιμιά της.
Είτε σαν ορεκτικό, είτε σαν κύριο πιάτο μιας και έχει πλούσια υλικά, πιστεύω θα σας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις.
Πάμε να την φτιάξουμε λοιπόν!

Θα χρειαστούμε:
450 γρ. μανιτάρια κομμένα σε φετάκια
100 γρ. βούτυρο
200 ml κρέμα γάλακτος
4 κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό
4 αυγά
300 γρ, τυρί γκούντα τριμμένο
150 γρ. τυρί φέτα τριμμένο
150 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
λίγο βούτυρο για το σοτάρισμα των μανιταριών
Στην πράξη:
Σοτάρουμε σε λίγο βούτυρο τα μανιτάρια να μαλακώσουν λίγο.
Σε βαθύ μπολ χτυπάμε με μίξερ χειρός τα αυγά, το βούτυρο (λιωμένο), την κρέμα γάλακτος και το γιαούρτι.
Προσθέτουμε το αλεύρι, ανακατεύουμε καλά να ενσωματωθεί με τα υπόλοιπα υλικά, στην συνέχεια προσθέτουμε τα μανιτάρια και τα τυριά και ξανα-ανακατεύουμε.
Βουτυρώνουμε ή λαδώνουμε ένα μεγαλούτσικο πυρέξ και αδειάζουμε σε αυτό το μείγμα μας.
Ισιώνουμε με ένα μαχαίρι την επιφάνεια και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, στον αέρα, για περίπου 1 ώρα, πάντα ανάλογα με τον φούρνο μας.
Καλή επιτυχία, καλή σας μέρα!

49 comments:

Lila Xagorari said...

Τη λατρεύουμε την μανιταρόπιτα!!!!

gwgw said...

Και λατρευουμε ,και αγαπαμε αλλα και τσακιζουμε...χαχαχαχα...νοστιμοτατη η πιτουλα σου Ελενακι μου γεια στα χερακια σου,παιρνω κομματι και φευγω..καλη σου μερα φιλακια πολλα πολλα!!!

Xara said...

Καλημέρα και μπράβο!!
Αγαπάμε μανιτάρια...
Φαίνεται τέλεια!

EVAGELIA VRETTOU said...

Μανιτάρια=λατρεία!
Πολύ δελεαστική πρόταση η πίτα αυτή! Μιας και τα μανιτάρια τα αγαπάμε κι εμέις πολύ θα τη δοκιμάσουμε άμεσα! φιλιά

Helen Gr said...

Έλενά μου, λατρεύω τα μανιτάρια αλλά ο καλός μου όχι.Έτσι και για ολόκληρο το ταψί της καταπληκτικής πίτας σου δεν θα έλεγα όχι!!! Χα χα χα! Καλημέρα και φιλιά.

Helen Gr said...

Ξέχασα να σε ρωτήσω; μήπως ξέρεις κάτι για τον http://kitchenchef.gr/?p=3430 που αντιγράφει τον Συνταγούλη; Όλες οι συνταγές μας προβάλλονται καθημερινά; Δεν χρειάζεται να πάρει άδεια ή την έδωσε ο Συνταγούλης ερήμην μας;

Magdalene B. said...

Καλημέρα!Ποιός δεν τρώει μανιτάρια να το πει εδω και τώρα!Αγαπημένο όλων νομίζω ότι είναι!και σε πίτα!γκλουπ...μου άνοιξε η όρεξη..!

SpIrToKoYto said...

καλημέρα καλονοικοκυράδεεεες...
Καλή Σαρακοστή...
καλά μας ξεκινάτε,λατρεύουμε μανιτάρια...
σμουυυτςςς Λενιώ μου και λοιπή συμμορία....-:))

Εφη said...

Νοστιμιά που δεν θα τη σνομπάρω σε καμία περίπτωση!!
Τσιμπάω κομματάρα...και λέω καλημέρα!!!!
Φιλιά!

love2love said...

χμ κυρια μου με ταισες για να μην δω οτι δεν εβαλες το βραβειο μου ε;

Κωνσταντίνα said...

Μμμμμμμμ...μυρίζει υπέροχα!!! Τρελαίνομαι κι εγώ για μανιτάρια!!! Παίρνω κι εγώ ενα κομμάτι να δοκιμάσω την συνταγούλα σου!! Φιλιά!!

γαστεροπλήξ said...

τέλεια πιτούλα, αγαπημένα υλικά

mari beika said...

Πολύ καλή η πίτα, θα την δοκιμάσω να βγούμε και από την ρουτίνα.
Πολλά φιλιά

Ειρήνη said...

tha parw 2 kommatakia kai tha ta apolaysw me mia prasinh salata!

paraxeno pirouni said...

Ωραία πρόταση και εύκολη, είναι και από τις πίτες χωρίς φύλλο που γίνονται γρήγορα!
Αμαρτωλή πίτα για την Σαρακοστή, αλλά δεν πειράζει, θα τσιμπήσω κι εγώ ένα κομμάτακι, με κόλασες τώρα! :)

mia maria said...

Πολύ ωραία πίτα. Μου αρέσει και καταγράφεται:)

Vasia b. said...

Ελενάκι μου, υπέροχη μανιταρόπιτα και πολύ γρήγορη και εύκολη!!!!!
Τα μανιτάρια μας αρέσουν πολύ και θα φτιαχτεί σύντομα!!
Πολλά φιλιά!!!!

Vita said...

Ωραία συνταγή! Μόνο που νηστεύουμε οπότε απλώς την καταγράφουμε...

Maria B. said...

Ελενιώ μου δεν περίμενα απο εσενα τίποτε λιγότερο !!!! ΕΥΚΟΛΟ ΚΑι ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ!! και προπάντων χωρίς φύλλο !!!!! (για να δούμε εμεις οι δύο οι καλονοικοκυράδες θα ανοιξουμε ποτέ φύλλο???)))))) χιχιχιχι!!

γεια στα χεράκια σου λενάκι μου !!!

Unknown said...

Έλενά μου ωραία φαίνεται η πιτούλα σου..και καθότι μου αρέσουν τα μανιτάρια πάρα πολύ...και καθότι επίσης δεν ανοίγω με τίποτα φύλλο...θα την δοκιμάσω πολύ σύντομα...

manousina said...

Πανεύκολο είναι!!!! και με υλικά που έχω πάντα στο σπίτι , εκτός από την κρέμα γάλακτος που δεν την χρησιμοποιώ και την αντικαθιστώ με γαλατάκι. Θα περιμένη η πιτούλα 50 μέρες και θα την ψήσω

Unknown said...

Μανιταρόπιτες εδώ πατατόπιτες εκεί!
Βρε κορίτσια είπαμε να χάσουμε κανα κιλό και με όλες αυτές τις λιχουδίες
(οπτικες και μη)μας έχετε τρελάνει!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι μου κι εμείς, κι εμείς!!
Πολλά φιλιά φιλενάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου τσακιστή την κάνουμε κι αυτήν χα χα χαα!
Φιλιάααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χαρά μου σ' ευχαριστώ πολύ!
Καλά να περνάς:))

ΕΛΕΝΑ said...

Ευαγγελία μου και σε εμάς αρέσει πολύ ότι περιέχει μανιταράκια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου άσε τον καλό σου (θα του φτιάξουμε άλλη πίτα) κι έλα να τσακίσουμε το ταψί;-)
Ιδέα δεν έχω για kitchenchef, θα το ψάξω, σ' ευχαριστώ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Mαγδάκι μόνο ο καλός της Ελένης νομίζω δεν τα τρώει, θα σου δώσω και την μερίδα του!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σματς σμουτς Βιβίκα μου απ' όλη την συμμορία!
Πάρε μαζί κι ένα μεγάλο κομμάτι πίτα για τον δρόμο;-)

ΕΛΕΝΑ said...

Eφάκι είπαμε, εμείς δεν είμαστε ούτε σνομπ ούτε ακατάδεχτες!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

love2love, μάλωσέ με, έχεις δίκιο
Τρεχάτη θα πάω σε λίγο να το αναρτήσω, ακόμα ούτε της Μάγδας δεν έχω προλάβει να βάλω, τρέχω η γυναίκα, τρέχω!

ΕΛΕΝΑ said...

Κωνσταντίνα μου πάρε, πάρε και δεν θα χάσεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ θενκ γιου βερυ ματς, που λένε και στο χωριό μου;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι, σωστή σε βρίσκω!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου τον καλύτερο συνδυασμό διάλεξες!!
Καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

The Dark Chef, αμαρτωλή μεν, αλλά νηστεία 40 και 50 μέρες δύσκολη δε, τουλάχιστον προσπαθούμε να αποφύγουμε το κρέας!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia Maria, πες μου εντυπώσεις αν την φτιάξεις, είναι και πανεύκολη βεβαίως, βεβαίως!
Φιλάκια!

Taste Advisor said...

Μου αρέσουν εξαιρετικά οι μανιταρόπιτες!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου δεν μπορείς να φανταστείς πόσο εύκολη είναι, ή μάλλον μπορείς, γνωρίζοντας τι τεμπέλα είμαι χα χα χα!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vita μου θα νηστέψεις όλες τις μέρες!
Μπράβο σου!!!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου μικρές είμαστε ακόμα, άσε να μεγαλώσουμε λίγο και θα μάθουμε κι εμείς ν' ανοίγουμε φύλλο, που θα πάει?
Φιλιάαααα!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι, του σωματείου βλέπω κι εσύ, join us χα χα χαα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μανουσίνα μου και με γάλα μια χαρά θα σου γίνει!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Chris πες τα μας, πες τα μας!!! χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη μου και σ'εμάς πολύ!
Φιλιά, καλό βράδυ!!

Giorgos Varvakis said...

Έπιασε κρύο, έπεσε πείνα, μας πήραν και οι μυρωδιές και να οι ουρές στο "μαγαζί"!! Ένα κομματάκι για μας καλέ κυρία;;;;;
ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!!!!
Φιλιά πολλά
Καλημέρα Λενιώ μου

Maria Tzirita said...

Πραγματικά λατρεμένη η μανιταρόπιτα, τη φτιάχνω κι εγώ σε πολλές παραλλαγές! Ελενάκι μου, περαστικά σου εύχομαι, γερή και δυνατή να μας νοστιμεύεις πάντα! Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο μου, συμμαθητά της κολλητούλας μου, όλο το ταψί με την μανιταρόπιτα για σένα:))
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
Καλή επιτυχία εύχομαι και ελπίζω στην επόμενη παρουσίαση να είμαι οπωσδήποτε παρούσα!
Πολλά φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...