Thursday 24 March 2011

Κουραμπιεδάκια με λουκούμι (νηστίσιμα)

Ένα πολύ νόστιμο γλυκάκι, που το φτιάχνω πάντα τις λίγες μέρες που νηστεύουμε.
Δεν ξέρω γιατί συνηθίζω να το κάνω στις νηστείες μόνο, είναι φαντάζομαι κάτι σαν τα μελομακάρονα, που κάθε φορά που τα φτιάχνω λέω «μα γιατί να τα φτιάχνω μόνο Χριστούγεννα?», αλλά εξακολουθώ να τα κάνω μόνο τα Χριστούγεννα.
Την συνταγή είχα βρει στο παλιό site hungry.gr, του οποίου το πολύ πλούσιο αρχείο δυστυχώς χάθηκε.
Ακόμα πιο δυστυχώς για μένα, ελάχιστες είναι οι συνταγές του που κατάφερα να σώσω.
Πάμε να γλυκαθούμε με ένα νόστιμο κουραμπιεδάκι με λουκούμι τριαντάφυλλο!

Τα υλικά μας:
380 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλάκια μπέικιν
170 γρ. βιτάμ λιωμένο
60 γρ. ζάχαρη
75 ml κρασί λευκό
20 λουκούμια μπουκίτσες με γεύση τριαντάφυλλο (ή και με άλλη γεύση)
ζάχαρη άχνη για το πασπάλισμα
Πάμε να τα φτιάξουμε:
Σε ένα βαθύ μπολ χτυπάμε το βιτάμ, την ζάχαρη και το κρασί.
Προσθέτουμε το αλεύρι και το μπέικιν.
Ζυμώνουμε την ζύμη μας, η οποία είναι μαλακιά και εύπλαστη.
Παίρνουμε ένα κομμάτι ζύμης στα χέρια μας, μεγέθους σαν ένα καρύδι και την πλάθουμε σε μπαλάκι.
Την πλαταίνουμε ανάμεσα στις παλάμες μας και τοποθετούμε επάνω ένα λουκουμάκι.
Το κλείνουμε μέσα στην ζύμη, την οποία ξαναπλάθουμε σε μπαλάκι.
Συνεχίζουμε μέχρι να τελειώσει η ζύμη και τα λουκουμάκια μας.
Αραδιάζουμε όλα τα κουραμπιεδάκια σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς, για 30-40 λεπτά (ανάλογα με τον φούρνο μας).
Όταν βγάλουμε το ταψί από τον φούρνο, πασπαλίζουμε με αχνορίχτη ή με ένα σουρωτηράκι μπόλικη ζάχαρη άχνη, όπως κάνουμε με τους κουραμπιέδες.
Γίνονται περίπου 18-20 κουραμπιεδάκια.
Καλή επιτυχία!Φίλοι μας θα τα ξαναπούμε την Δευτέρα, μιας και σχεδόν όλες θα λείπουμε το τριήμερο, ελπίζουμε να μην μας τα χαλάσει ο καιρός.
Ευχόμαστε να περάσετε όλοι πολύ όμορφα.
Μην ξεχάσετε αύριο να φτιάξετε τον πατροπαράδοτο μπακαλιάρο-σκορδαλιά.
Στις συνταγές μας θα βρείτε νόστιμα και αρωματικά πιταράκια μπακαλιάρου, σκορδαλιά με πατάτα, σκορδαλιά με ψωμί και καρύδια, σκορδαλιά με σησαμέλαιο, αλλά και μια φούξια παντζαροσαλάτα για να τα συνοδέψετε.
Καλό τριήμερο να περάσετε, Χρόνια Πολλά για την πολύ σπουδαία αυριανή μας γιορτή!

31 comments:

gwgw said...

Τα συγκεκριμενα τα γνωριζω και τα εχω γευτει και ειναι νοστιμοτατα Ελενακι..καλα να περασετε το τριημερο.
Καλη σου μερα,φιλακια πολλα!!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Ελενάκι μου, αυτά τα γλυκάκια πραγματικά είναι όνειρο και είναι κρίμα που τα θυμόμαστε μόνο αυτές τις μέρες....
Εγώ τα ξέρω λουκουμάτα και προσθέτω και λίγο άρωμα πικραμύγδαλου.
Καλά να περάσετε το τριήμερό σας!!!
Φιλάκια :))

Afroditi Dionysopoulou said...

Έλενα πολύ αγαπημένο γλυκό μου θύμισες!!!! την επόμενη φορά δοκίμασε το με λουκούμια με γεύση τεντούρας .... καλημέρα , καλό 3ήμερο , φιλιά :)

piga said...

Καλημέρα, εγώ που περίμενα τη συνταγή του μπακαλιάρου θα αρκεστώ στα παλιότερα πιταράκια μπακαλιάρου. Αυτοί οι κουραμπιέδες πάντως πρέπει να είναι τέλειοι. Δύο γλυκάκια σε ένα! Μήπως ταιριάζουν και με παγωτό;

Κωνσταντίνα said...

Μμμμμ...ενδιαφέρον ακούγεται! Θα το δοκιμάσω!!!Καλό 3ημερο σε ολες!!

Asteri (Maria) said...

Φοβερά τα κουραμπιεδάκια!!!
Σίγουρα θα φτιαχτούν κάποια στιγμή!
Καλό 3μερο!
Πολλά φιλιά

Σοφία Ζ. said...

Ονειρεμένα τα λουκουμοκουραμπιεδάκια, Έλενα! Μύρισε το άρωμα του τριαντάφυλλου μέχρι εδώ.

Vita said...

Κι εγώ στις νηστείες τα φτιάχνω! Είδες κόλλημα, τόσο ωραίο γλυκάκι;
Η δική μου συνταγή είναι με ελαιόλαδο. Κατά τα άλλα πολύ μοιάζει με αυτή. Την τελευταία φορά πρόσθεσα στη ζύμη λίγο ξύσμα περγαμόντου που είχα κρατήσει από γλυκό και ήταν φανταστικά!

simonmad said...

Εντυπωσιάστηκα! Εγώ με λουκουμάκι ήξερα μόνο το μπισκοτολούκουμο! Στο κουραμπιεδάκι μέσα, πρέπει να είναι τρέλα!
Καλό τριήμερο και ναι, φυσικά θα απολαύσουμε τον πατροπαράδοτο μπακαλιάρο που θα φτιάξει η μανούλα μου:-))

eleni said...

Μας γλύκανες,Έλενα με τα κουραμπιεδάκια σου!Παίρνω να δοκιμάσω,αλλά έχει αγαπημένες γεύσεις.
Καλά να περάσεις!
Φιλιά!

Giorgos Varvakis said...

Λουκούμι το κουραμπιεδάκι σου Λενιώ μου!!! Το πήρα κι έφυγα (να το φτιάξω!!)
φιλιά πολλά
Καλό 3ήμερο

Anonymous said...

θα το φτιαξω και εγω τα ζηλεψα καλο τριημερο

Helen Gr said...

Ελενάκι, τι καταπληκτικό γλυκάκι είναι αυτό! Πού να φτάσει ένα για κέρασμα!!!Καλό τριήμερο και πολλά φιλιά.

Maria B. said...

Μάλλον Λενιώ μου πρέπει να στρωθώ και εγώ να το φτιάξω το τριήμερο!
Εχεις δίκιο, το hungry είχε πολλούς θυσαυρούς που δυστυχώς χαθήκανε !!!!!!! δεν υπάρχει τίποτα, μόνο μερικές copies στα αρχεία μας !!!!

σε φιλώ πολύ και εύχομαι να περάσετε πολύ πολύ όμορφα



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όσους γιορτάζουν και καλές παρελάσεις στα παιδιά μας !!!!!

Unknown said...

Ελενάκι σε πειράζει αν εγώ δοκιμάσω χωρίς το λουκουμάκι...Φιλάκια πολλά και καλά να περάσετε...

Rena said...

Eνδιαφέρον μου ακούγετε και με λουκουμάκι μέσα μοναδικό!!!

georgiaxara said...

Μmmm...!!! ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

mari beika said...

Λαχταριστό το λουκουμάτο!!
Καλό τριήμερο να έχετε.

Vasia b. said...

Απ'ότι καταλαβαίνω το λουκουμάκι κάνει την διαφορά!!!!
Φαίνεται δελεαστικά νόστιμο!!
Πολλά φιλιά κι ένα όμορφο τριήμερο για όλους!!!!!

Σοφία Αρμελινιού said...

Τέλεια όλα!
Μπράβο!
Καμία συνταγή για ψαρόσουπα;;

Magdalene B. said...

Ελενά μου, πολύ ενδιαφέρουσα συνταγη!

Δημιουργία said...

Αν και αυτον τον καιρο εχω μεγαλο προβλημα με τα δοντια,δεν μπορω να αντισταθω στα κουραμπιεδακια σου,ειμαι βλεπεις και επιρρεπης στα γλυκα.

kiki said...

Κερνιέμαι!

Taste Advisor said...

και κερνιέμαι και το φτιάχνω!

Unknown said...

οπώς πάντα νόστιμη και γευστική...πολύ καλη πρόταση ...νασαι καλα

prasino liker said...

Eλενα σε επισκεφτομαι στο τελος του τριημερου.Ελπιζω οτι περασατε ομορφα.
Το λουκουμακι με την ζεστη δεν λιωνει;Η το κραταει το ζυμαρι οποτε διασωζεται.Ολιγον ασχετη.
Καλη σου μερα.

cook said...

τελεια ελενακι!τυπωνω!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους:)
Ελπίζω να περάσατε πολύ όμορφα το τριήμερο, ευτυχώς μας έκανε πολύ καλό καιρό!!

Λικεράκι μου καθόλου δεν λιώνει το λουκουμάκι, μην το φαβάσαι!

Φιλιά σε όλους, εύχομαι να έχουμε μιαν όμορφη ανοιξιάτικη εβδομάδα!

Anonymous said...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.Κατερινα.

cook said...

ελενακι
εδω εδώ!!!
http://cookthebook.blogspot.com/2011/04/blog-post.html

Vita said...

Αχ Έλενά μου τι μου θύμισες! Εγώ την είχα στείλει στο hungry αυτή τη συνταγή!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...