Tuesday 29 March 2011

Ομελέτα με κιμά

Κάθε φορά που φτιάχνω μακαρόνια με κιμά, φροντίζω να μου περισσεύει κιμάς για να κάνω τις αγαπημένες ομελέτες των γιων μου, γεμισμένες με κιμά.
Είναι πολύ χορταστικές, πολύ νόστιμες, κι έτσι δεν πονοκεφαλιάζω για το φαγάκι της επόμενης μέρας, αφού με μια τέτοια ομελέτα, μια τηγανιά πατάτες και μια πλούσια σαλάτα έχω λύσει το πρόβλημα.
Πάμε να σας πω πως τις φτιάχνω.

Για κάθε ομελέτα χρειαζόμαστε:
2 αυγά
2 κουταλιές αλεύρι
2 κουταλιές τριμμένη παρμεζάνα ή ρεγκάτο
2 κουταλιές κιμά μαγειρεμένο όπως εδώ ή σύμφωνα με την συνταγή σας)
λίγο πιπεράκι
λίγο ελαιόλαδο ή βούτυρο για το τηγάνι
Στην πράξη:
Χτυπάμε σε βαθύ πιάτο ή σε μπολ πολύ καλά τα δύο αυγά.
Προσθέτουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε πολύ καλά με τον αυγοδάρτη, ώστε να διαλυθεί όσο το δυνατόν καλύτερα το αλεύρι στα αυγά.
Στην συνέχεια προσθέτουμε το τυρί και το πιπεράκι και ανακατεύουμε καλά.
Βάζουμε λίγο βούτυρο ή λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι.
Μόλις ζεσταθεί, ρίχνουμε στο τηγάνι το μείγμα των αυγών.
Στο κέντρο και κατά μήκος, απλώνουμε δύο κουταλιές κιμά, φροντίζοντας να μην υπάρχουν υγρά.
Περιμένουμε λίγο να ψηθεί από την κάτω πλευρά και ανασηκώνοντας με σπάτουλα τα πλαϊνά, σκεπάζουμε την γέμιση του κιμά.
Προσεκτικά με την σπάτουλα γυρίζουμε την διπλωμένη ομελέτα να ψηθεί και από την άλλη πλευρά.
Εύκολη δεν είναι?
Καλή επιτυχία!

35 comments:

moments collector said...

Εύκολο και διαφορετικό!!!!τις καλημέρες μου.

gwgw said...

Ευκολο????? Πανευκολο μπορω να πω Ελενακι μου...σε ευχαριστουμε για την ομορφη και νοσιμοτατη ιδεα που μας εδωσες..την καλημερα μου και τα φιλια μου!!!

Magdalene B. said...

κΑΛΗΜΈΡΑ!ΕΥΚΟΛΟ!ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!

Helen Gr said...

Καλή σου μέρα. Δηλαδή, επειδή είναι νόστιμη, είναι μόνο για παιδιά;Οι μεγάλη θα τιμωρηθούν;Αχ, Ελενάκι, είναι μια ομελέτα πειρασμός!

Taste Advisor said...

Πολύ ωραία ιδέα, καλημερούδια!

Σοφία Ζ. said...

Καλημέρα Έλενα! Τέλεια η ιδέα και την στέλνω σε link στο γιο μου για να καλύπτει τη μια μέρα της εβδομάδας - φοιτητής γαρ σε άλλη πόλη, θα του είναι πανεύκολη και θα σπάει τη μονοτονία!! Νάσαι καλά!

love2love said...

θεικη ιδεα

simonmad said...

Απίθανη! Τα παιδιά τρελαίνονται για κιμά, οπότε η δοκιμή είναι βέβαιη μέσα στην εβδομάδα!

Ξανθή said...

Καλημέρα, η αλήθεια είναι ότι δεν κάνω συχνά ομελέτες αλλά αυτή είναι μια καλή λύση για τα περισσεύματα!!

eleni said...

Έλενα,τέλεια ιδέα για τον κιμά,που πάντα περισσεύει!
Θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε,δεν είναι να πετάμε τίποτε σήμερα.
Φιλιά!

Βαρβάρα said...

Πολύ ωραία ομελέτα!Κρίμα που στο σπίτι μας περισσεύουν μόνο τα μακαρόνια και ποτέ ο κιμάς!Τα παιδιά μου τρώνε κιμά με μακαρόνια δυστυχώς!

Maria B. said...

Τι θα γίνει με σενα Λενιώ με τις πανεξυπνες ιδέες σου ?????? κάθε συνταγή σου και μια πρωτοτυπία,
φοβερή πρόταση ! θα εφαρμοστεί σίγουρα !!!

σματς - σμουτς και καλό μεσημέρι

ΕΛΕΝΑ said...

Νάντια μου καλή σου μέρα, σε ευχαριστώ πολύ:))

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου είναι πανεύκολο φαγάκι και πολύ χορταστική η ομελέτα!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαγδάκι μου σε ευχαριστώ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι όχι καλέ!!
Και για μας, τα ... μεγάλα παιδιά είναι χα χα χαα!!!
Μα και οι γιοί μου, μην νομίζεις ότι είναι τίποτα μικρά, 18 και 24 είναι!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλημερούδια σου Πόπη μου, φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι μου πολύ θα χαρώ αν αρέσει (και κυρίως αν βολέψει) τον γιόκα!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

love2love θενκ γιου, θενκ γιού:))

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad, πες μου εντυπώσεις!!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή μου εμάς πάλι οι ομελέτες μας αρέσουν πολύ!
Καταπληκτικές και αυτές που φτιάχνει ο καλός μου!
Ασε που μπορείς να αφήσεις την φαντασία σου ελεύθερη να δημιουργήσει!
Καλό σου απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου έχεις απόλυτο δίκιο, τα περισσεύματα καλό είναι να βρίσκουμε τρόπους να τα αξιοποιήσουμε!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βαρβάρα μου ήρθες στο σωστό μέρος!
Διαθέτουμε ΚΑΙ ομελέτα με μακαρόνια χα χα χαα!
Δες στην Κατηγορία με τα αυγά την ομελέτα με σπαγγέτι.
Καλό σου απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου, μην με κάνεις και κοκκινίζω και ξέρεις εσύ τι ντροπαλή είμαι:PPP
Φιλιά πολλά φιλεναδίτσα!!

Lila Xagorari said...

Παρούσα, παρούσα, κιμά δεν έχω αλλά έχω αυγουλάκια από τις κοτούλες μου, να φέρω???

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα άμα έχεις φρέσκα αυγουλάκια, βάζω όλη την κατσαρόλα με τον κιμά, έλα να κάνουμε ομελέτες απίθανες!!!
Φιλιάααααααα!!!

mia maria said...

Αχ, ωραία ιδέα και έχω κιμά. Θα την κάνω στον καλό μου αύριο γιατί αυτές τις μέρες είναι ο μόνος για τον οποίο έχω να μαγειρέψω:)

Tante Kiki said...

Πάνω που έλεγα τί να φτιάξω για αύριο. Νάσαι καλά Έλενά μου, υπέροχη και γρήγορη η συνταγή σου!! Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι ελπίζω να την ευχαριστηθεί ο καλός σου, ο τυχερός που τον φροντίζεις!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Κική μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

Asteri (Maria) said...

Εύκολη και σσσσλουρπ!!!

Rena said...

Ολό κολπάκια μου είσαι!!!

Betty's Cuisine said...

... άμα ο άνθρωπος έχει γόνιμη φαντασία... :))

φιλάκια!

donkey and the carrot said...

Poly kali idea!!!

Unknown said...

θα την φτιαξω ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...