Thursday 10 March 2011

Μαυρομάτικα με σπανάκι

Μια νόστιμη και υγιεινή σαλατούλα που συνηθίζουμε να τρώμε όλο τον χρόνο, και εκτός νηστείας δηλαδή, είναι αυτή με τα μαυρομάτικα και το σπανάκι.
Σας συνιστώ να την δοκιμάσετε αν δεν το έχετε ήδη κάνει!!!

Θα χρειαστούμε για τέσσερα άτομα
500 γραμμάρια σπανάκι
250-300 γραμμάρια φασόλια μαυρομάτικα
1 μικρό ξερό κρεμμύδι
2-3 κλαράκια άνηθο
1 πρέζα ρίγανη
1-2 κουταλιές της σούπας ξύδι
5 ντοματίνια
λάδι, αλάτι, πιπέρι κατά βούληση
Εκτέλεση
Πλένουμε τα φασόλια και τα βάζουμε να βράσουν για 20-25 λεπτά περίπου.
(Ο χρόνος είναι για την χύτρα ταχύτητος, για την κατσαρόλα σαφέστατα θα είναι πολύ περισσότερος.)
Καθαρίζουμε και πλένουμε καλά το σπανάκι το οποίο απλά ζεματάμε σε βραστό νερό (δεν το αφήνουμε να βράσει).
Καθαρίζουμε το κρεμμυδάκι και το ψιλοκόβουμε, το ίδιο και τον άνηθο .
Τέλος κόβουμε τα ντοματίνια στην μέση.
Όταν είναι έτοιμα τα φασόλια τα σουρώνουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Το ίδιο κάνουμε και με το σπανάκι,το οποίο αφού κρυώσει το κόβουμε και το βάζουμε στην σαλατιέρα .
Από πάνω βάζουμε τα φασόλια, το κομμένο κρεμμύδι, τον άνηθο, την ρίγανη, αλάτι, πιπέρι, λάδι, ξύδι και ανακατεύουμε με δυο κουτάλια καλά.
Τέλος στολίζουμε με τα ντοματίνια.
Χρησιμοποιώ ξερό κρεμμύδι για πιο έντονη γεύση Εσείς αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φρέσκο!
Καλή επιτυχία!
Vasia B.

35 comments:

EVAGELIA VRETTOU said...

Καλημέρα! Ευχαριστούμε κορίτσια, να μια ωραία διαφορετική ιδέα για αυτές τις μέρες, να ξεφύγουμε από τα ίδια και τα ίδια. Φιλιά και καλή συνέχεια.

gwgw said...

Για να πω την αληθεια μαυροματικα με σπανακι δεν εχω φτιαξει ποτε..Να η ευκαιρια λοιπον...ευχαριστουμε πολυ Βασια,καλη σου μερα,φιλακια πολλα!!!

piga said...

Καλημέρα στη μαγείρισσα και την ομηγυρη!
Δοκίμασα τη συνταγή τη Καθαρή Δευτέρα και ήταν τέλεια. Αντί για ντοματίνια ήταν γαρνιρισμένη με φρέσκο-ωμό σπανάκι, εκτός από το ζεματισμένο που είχε μέσα. Νομίζω επίσης ότι αντί για ξύδι είχε λεμόνι.

moments collector said...

Καταχώρησα κι αυτή τη συνταγή στο τετραδιάκι μου....τέλεια φαίνεται!!

Anonymous said...

καλημέρα!!!μ!μ!ευχαριστούμε! ετσι δεν τα έχω παντρέψει...!!!χιχι

eleni said...

Τέλεια η σαλατούλα ,Βάσια!
Για κυρίως πιάτο την προτιμώ από ο,τιδήποτε άλλο.
Φιλιά!

Amali said...

Καλημέρα,
Βασάκι πολύ ωραία σαλατίτσα και όπως λέει ο voyager φάγαμε μία παρόμοια την καθαροδευτέρα...
θα μπει και αυτή σε κάποιο διάστημα!!!! Διατριβή στα μαυρομάτικα θα κάνουμε σε λίγο!!!!

πολλά φιλιά

love2love said...

βρε πουλοπον κανε ενα πιο λαχατριστο νηστισιμο

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μου όπως λέει η Αμαλία θα κάνουμε διατριβή στα μαυρομάτικα, εμείς πλέον τα έχουμε καθιερώσει σαν αγαπημένο μας σαλατικό, με το σπανάκι ακόμα πιο νόστιμο θα είναι σίγουρα!!!
Πολλά πολλά φιλιά!

mia maria said...

Τα μαυρομάτικα γενικά δεν τα είχα σε εκτίμηση αλλά με τόσες νόστιμες συνταγές που βλέπω, έχω αρχίσει να αλλάζω γνώμη!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

όπως κι αν είναι μαγειρεμένα τα μαυρομάτικα τα αγαπάμε

mari beika said...

Τα μαυρομάτικα είναι νόστιμα φασόλια, το σπανάκι το λατρεύω, μόνο το κρεμμύδι ωμό δεν μπορώ να φάω. Η καλή μαγείρισσα όμως ξέρει κι άλλο μονοπάτι.
Καλησπέρα

Maria B. said...

ότι θα έκανες τον Γιάννη με σπανάκι δεν το περίμενα ποτέ φιλεναδίτσα μου !!!! χιχιχι!!!

εξαιρετη η προτασή σου και σ'ευχαριστούμε πολύ !!!!

φιλακια και καλό απόγευμα !!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

ΕΛΕΝΑδεν μπόρεσα να βρω την ηλεκτρ.διεύθυνση σου, στείλε μου μείλ να σου γράψω κάτι.

Vasia b. said...

Evagelia, για όσους νηστεύουν είναι μια εναλλακτική σαλατούλα με καλή γεύση.Απλα πράγματα!!!
Φιλιά και σε σένα!!!!

Vasia b. said...

Gwgoyla,να τα δοκιμάσεις δένουν πολύ οι γεύσεις τους!!!!
Φιλιά πολλά!!!

Vasia b. said...

voyager,μπορείς να κάνεις όσες παραλλαγές θέλεις με τα μαυρομάτικα.Σε άλλους αρέσει το λεμόνι σε άλλους το ξύδι Ολα καλά είναι..
Φιλιά!!

Vasia b. said...

Nandia είναι απλή,εύκολη και αρκετά νόστιμη!!!!
Φιλιά!!

Vasia b. said...

Anonymous να τα παντρέψεις σίγουρα θα πετύχει ο γάμος είναι δοκιμασμένο!!χαχα!!

Vasia b. said...

Eleni μου συμφωνώ μαζί σου!!Και για να πω την αμαρτία μου καμιά φορά τα συνοδεύω με πατατούλες τηγανιτές και είναι μούρλια!!!
Πολλά φιλιά!!!!

Vasia b. said...

Αμαλίτσα άντε να δω πότε θα τα πούμε απο κοντά!!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!

Vasia b. said...

love2love μην είσαι ανυπόμονη τώρα ξεκίνησε η σαρακοστή σιγά-σιγά!
Αν πάλι βιάζεσαι πήγαινε στα νηστίσιμα μας εκεί θα βρεί σίγουρα λαχταριστα πιάτα!!!
Φιλιά !!!!!

Vasia b. said...

Ελενα μου κι εμείς το ίδιο!!!!!!!!
Τώρα λόγω ονόματος λόγω γεύσης θα σε γελάσω!χαχα!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

Vasia b. said...

mia maria σε καταλαβαίνω!!!!
Για πολλά χρόνια ούτε που τα δοκίμαζα μέχρι που τα πάντρεψα με άλλες γεύσεις και εκτοτε τα λατρεύω!
Φιλιά!!!!

Vasia b. said...

Γαστεροπλήξ μαζί σου!!!!!

Vasia b. said...

Μαρία Πιουκα φτιάξε εσυ το πάντρεμα που ταιριάζει στα γούστα σου!!!!Σίγουρα ωραίο θα είναι!
Καλό απόγευμα!!

Vasia b. said...

Μαριώ μου εξου και η αγάπη που εχω αποκτήσει τα τελευταία χρόνια στα μαυρομάτικα!!!χαχαχα
Εχω πολλά μες το σπίτι βλέπεις!!χαχα!!
Πολλά πολλά φιλάκια και καλό σου απόγευμα!!!!

Vasia b. said...

Αχτίδα μου καλό απόγευμα!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Μιας και νυστεύω είναι ό,τι πρέπει αυτή η συνταγή!!

Tante Kiki said...

΄Ελενα μου, τα μαυρομάτικα τα λατρεύω, με σπανάκι δεν τα έχω φτιάξει ποτέ, αλλά είμαι σίγουρη έτσι όπως φαίνεται το υπέροχο πιάτο σου, ότι θα είναι πεντανόστιμα!!! Αλλά κι εκείνο το ρυζότο με τους ξηρούς καρπούς είναι πεντανόστιμο, το έφτιαξα χθές!!!Γειά στα χέρια σου! Καλό βράδυ!

Tante Kiki said...

Vasia, έγραψα λάθος όνομα, γιατί μόλις γύρισα από τα μαθήματα και με κυνηγάει και μια ίωση, αλλά το λιγουρεύτηκα το φαγάκι σου!!

simonmad said...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ το συγκεκριμένο συνδυασμό, αλλά μου αρέσουν όλα τα υλικά και θα τη φτιάξω σίγουρα τη συνταγή!

Vasia b. said...

Ευγενία μου και όταν νηστεύουμε αλλά και όλο το χρόνο μπορεί να φαγωθεί αυτή η σαλατούλα!!!!!
Καλό βράδυ!!!!

Vasia b. said...

Tante Kiki δεν πειράζει εμείς όλες το ίδιο είμαστε σε τούτο το μπλογκάκι κατα το άσμα "ολοι το ίδιο είμαστε σε τούτο τον κοσμάκι"χαχαχα!!
Σ΄ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!!
Καλό βράδυ!!!

Vasia b. said...

Simonmad αφου σου αρέσουν τα υλικά να την φτιάξεις και μετά δεν θα θες να ξαναφάς σκέτα τα μαυρομάτικα!!!Μην σου πω ότι ίσως ανακαλυψεις και άλλους νέους συνδιασμούς!!
Καλό βράδυ!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...