Monday 14 March 2011

Πορτοκαλένιες φέτες με σιρόπι και σοκολάτα

Μην μου πείτε ότι η σοκολάτα με το πορτοκάλι δεν είναι οι καλύτεροι εραστές της γεύσης γιατί δεν θα σας πιστέψω.
Πάμε λοιπόν να δούμε τι χρειάζεται για να φτιάξουμε αυτό το φίνο γλυκάκι!!

Υλικά
2 μέτρια πορτοκάλια ΑΚΕΡΩΤΑ και χωρίς κουκούτσια
1 ποτήρι του νερού ζάχαρη
1 ποτήρι του νερού, νερό
1 πλάκα σοκολάτα κουβερτούρα (125 γρ.)
1 κουταλιά της σούπας βούτυρο βιτάμ
Πριν όμως τα απολαύσουμε πρέπει πρώτα να τα εκτελέσουμε !!
Πάμε λοιπόν :

Πλένουμε πολύ καλά τα πορτοκάλια, τα σκουπίζουμε και τα κόβουμε σε ροδέλες μ’ ένα κοφτερό μαχαιράκι προσεκτικά για να μην μας διαλυθούν.
Στην περίπτωση που έχουν κουκούτσια τ’ αφαιρούμε χωρίς να τραυματίσουμε την σάρκα.Εάν θέλουμε μπορούμε να κόψουμε μπαστουνάκια φλούδες από πορτοκάλι και να τα φτιάξουμε και αυτά μαζί με τις ροδέλεςΒάζουμε σε μια κατσαρόλα το νερό με την ζάχαρη και τα βράζουμε για για 2 -3 λεπτά (ο χρόνος αρχίζει να μετράει από τον βρασμό) στην συνέχεια ρίχνουμε προσεκτικά μέσα τις ροδέλες και τα μπαστουνάκια. Τα βράζουμε όλα μαζί για 4-5 λεπτά. Τα βγάζουμε από την κατσαρόλα και τ’ αφήνουμε να στραγγίξουν σε σχάρα για μερικές ώρες. Τα μπαστουνάκια τα στραγγίζουμε σ’ ένα σουρωτηράκι.Όπως είναι με την σχάρα και το ταψάκι που έχουμε βάλει από κάτω , τα βάζουμε στον φούρνο για μιάμιση ώρα στον αέρα ή πάνω κάτω φωτιά και στους 100 βαθμούς, για να στεγνώσουν.
Όταν τα βγάλουμε απο τον φούρνο κόβουμε τις μεγαλύτερες ροδέλες στην μέση με ενα ψαλίδι για να μην τις καταστρέψουμε και τις μικρότερες τις κρατάμε όπως είναι.Εάν έχουμε φτιάξει και μπαστουνάκια μπορούμε να τυλίξουμε σε κρυσταλλική ζάχαρη και να φτιάξουμε ζελεδάκια ή να τις βουτήξουμε και αυτές στην σοκολάταΣ’ ένα σχετικά στενό και λίγο ψηλό μπολ, λιώνουμε την κουβερτούρα με το βούτυρο για 1 – 1,5 λεπτό στον φούρνο μικροκυμάτων ή σε μπεν μαρι.
Ανακατεύουμε καλά τα 2 υλικά ώστε να γυαλίσει η κουβερτούρα και να μην ξεχωρίζει το βούτυρο.
Παίρνουμε μια-μια τις φετούλες με δύο κουτάλια, προσπαθώντας να μην τις τραυματίσουμε και τις βουτάμε όρθιες στην σοκολάτα μέχρι την μέση και τις τοποθετούμε σ’ ένα δισκάκι που έχουμε βάλει χαρτί ψησίματος.
Σε λίγο – τι σε λίγο ? αμέσως δηλαδή, είμαστε έτοιμοι για το ταξίδι των απολαύσεων μαζί τους !!
Καλή επιτυχία, να έχετε μιαν όμορφη εβδομάδα!!

43 comments:

moments collector said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!είναι μια διαφορετική πρόταση και μου αρέσουν οι αλλαγές.Θα την φτιάξω....

Vasia b. said...

Καταπληκτικός συνδιασμός πορτοκάλι με σοκολάτα!!!!!!!Τα εχω φάει απο ζαχαροπλαστείο αλλά δεν τα έχω φτιάξει ποτέ! Μπράβο Μαράκι μου,τέλεια συνταγή, θα φτιαχτούν σύντομα!!
Καλημέρα καλή εβδομάδα και πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

gwgw said...

Αγαπημενος και λατρεμενος συνδιασμος...ηταν στο προσεχες μελλον να τα αναρτησω...μπραβο Μαρακι μου γεια στα χερια σου..καλη σου μερα και καλη εβδομαδα να εχεις,φιλακια πολλα πολλα!!!

Benikos place said...

ΑΠΟ ΤΟΥς ΠΙΟ ΑΠΙΘΑΝΟΥς ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥς, ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΑς.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ

Helen Gr said...

Καλημέρα, μαρία, καλή και μυρωδάτη εβδομάδα σαν το γλυκάκι που μας έδωσες.

georgiaxara said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ...!!!!
ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!
ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Ξανθή said...

Μαράκι καλή και γλυκιά εβδομάδα.
Ελπίζω να μπορέσω να τις φτιάξω αυτές τις λιχουδιές να τις στείλω την άλλη βδομάδα στα παιδιά.
Τις έχω προγραμματισμένες για να δω θα τα καταφέρω;;

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

κόλαση, είναι από τα γλυκάκια που αποφεύγω διότι μέχρι να τελειώσουν, που με χάνεις που με βρίσκεις, στο κουτί φύλαξης τριγυρνάω!!! και είναι αφύλακτο!!! οπότε η πρόσβαση είναι εύκολη!
με σκανδαλίζεται τώρα!!!!!
καλή εβδομάδα!

Katerina said...

αχχχχχχχ
τι μου κανεις πρωί πρωί...


καλημέραααααααααα!!

mia maria said...

Πολύ ωραία Μαρία! Πάντα ήθελα να φτιάξω κάτι τέτοιο!

eleni said...

Μαρία μου,το καλύταιρο συνταίριασμα!
Έχω δοκιμάσει στην ξαδέρφη μου και δεν μπορούσα να σταματήσω.
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κάνω υπομονή για να κεραστούν οι φίλοι μας, αλλά και η υπομονή έχει τα όριά της!
Ελπίζω να έφτιαξες μπόλικες σοκολατο-πορτοκαλένιες φετούλες, ε προκομμένη μου φιλεναδίτσα???
Φιλιά πολλά πολλά!

Χαρά Θεοδωρίτση said...

Ax, Mαρία μου, Μαρία!!! Ευτυχώς που είπαμε:Νηστείαααα; Καιρός για αποτοξίνωση και δίαιτα!!!
Πως την θες ; με πορτοκαλοσοκολατοφέτες;;; Γίνεται;
Εμ, αυτό λέω κι εγω. ΟΧΙ!

paraxeno pirouni said...

Είναι πράγματι νοστιμότατα και πανεύκολα σοκολατοκεράσματα!
Και χωρίς σοκολάτα, ψιλοκομμένες οι ζαχαρωμένες πορτοκαλόφλουδες είναι εξαιρετικές σε κέικ και άλλα γλυκά!
Καλή βδομάδα κορίτσια, μας γλυκάνατε για τα καλά!

Εφη said...

Θα προσπαθήσω να τις κάνω αλλά χωρίς σοκολάτα!

Καλή και γλυκιά εβδομάδα να έχετε σαν το όμορφο γλυκάκι σας!

Maria B. said...

Ναντια μου να τις φτιάξεις και είμαι σίγουρη ότι θα τις ευχαριστηθείς !!!

καλό μεσημέρι

Maria B. said...

Βασακι μου γλυκό, είναι λίγο χρονοβόρα αλλά είναι ΤΕΕΕΕΛΕΙΑ!!

ώσπου να ολοκληρώσεις το φτιάξιμο είναι σίγουρο ότι θα έχει φαει τα μισά !!!! Ελα να κόψεις πορτοκάλια απο κάτω και να τα φτιάξεις !!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Γωγουλα, τελικά μου φαίνεται ότι έχουμε τις ίδιες συνταγές !!!!! περιμένω το ποστ σου για να δω τις διαφορές μας !!!

φιλια πολλά και καλό μεσημέρι

Maria B. said...

Beniko μου, πολλά φιλια και απο εμας, απο τον ανοιξιατικο Πειραιά !!!!

φιλια στα μωρά σου και καλό απόγευμα!!

Maria B. said...

Helengr, σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια !!!!!

καλό απόγευμα!

Magdalene B. said...

αμαν!λατρέυω συνδυασμό σοκολάτα- πορτοκάλι!

Afroditi Dionysopoulou said...

πωπω! αυτό το γλυκάκι το θυμάμαι σχεδόν απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου , το έφτιαχνε η γιαγιά μου πολύ συχνά και εννοείτε πως είναι απο τ'αγαπημένα μου! δεν τον εχω φτιάξει ποτέ όμως ... πάω να κόψω πορτοκάλια απο τον κήπο!

καλή εβδομάδα σε όλες :-)))

Unknown said...

από τα αγαπημένα μου σοκολατάκια!!
να δω που θα βρω χρόνο να φτιάξω όλες αυτές τις λιχουδιές^^

Taste Advisor said...

πολυαγαπημένα! μπράβο σου

Δημιουργία said...

Απο τους πιο τελειους συνδυασμους, σοκολατα και πορτοκαλι μμμμ.

simonmad said...

Θα συμφωνήσω με τη "Δημιουργία": Πορτοκάλι και σοκολάτα, ο απόλυτος συνδυασμός! Γλυκόπικρη αμαρτία!

Amali said...

Λοιπόν θα πάρω καμιά 15-αριά, για τους καλούς μου που τα λατρεύουν...
Μαράκι μας κάθε συνταγή και μία έκπληξη...
πολλά πολλά φιλιά

Phivos Nicolaides said...

Πραγματικά είναι υπέροχα!

Μarion, said...

Πολύ ωραίες πορτοκαλένιες φέτες.
Και με την σοκολάτα κόλαση.

Φιλιά

Vita said...

Είναι ο πιο αγαπημένος μου συνδυασμός! Και τα δικά σου δείχνουν υπέροχα.

Thalassenia said...

Τι μου τα θύμησες τώρα.
Καιρό έχω να φτιάξω, πάντα με τα πορτοκάλια του παππού.
Αύριο θα είναι η τιμητική τους.

Φιλιά θαλασσένια.

Giorgos Varvakis said...

Μα τι φοβερό και μυρωδάτο γλυκάκι μας τράταρες πάλι Μαράκι;
Εγώ και σκέτο πορτοκάλι (γλυκό) το τσακίζω και με σοκολάτα το εξαφανίζω :))
Αν κατά λάθος μας πέσει μέσα στο μπεν μαρί ολόκληρο το κομμάτι πειράζει;; Δε νομίζω ;)
Φιλιά πολλά
Καλημέρα

Maria B. said...

γεια σας !! αργησα να σας απαντήσω γιατί έφτιαχνα, δεύτερ - τρίτη και τέταρτη δόση μη σας πω. Τόσο που αγαπάμε όλοι αυτό το γλυκάκι δεν εφτασαν αυτά που εφτιαξα!!!!!!!!

αφήνω λοιπόν κερασματάκι για όλους και εξαφανίζομαι γιατί στο γραφείο αλλά και στο σπίτι γίνεται ένας χαμός !

καλό απόγευμα σε όλους

Asteri (Maria) said...

Θέλωωωωωωωωωωωωωωωω!!!
Τρελαίνομαι για πορτοκάλι-σοκολάτα!!!

Afroditi Dionysopoulou said...

Maria ακόμα μια φορά μπράβο απο εμένα , έφτιαξα το πορτοσοκολατένιο γλυκό σου! Μοναδικό πραγματικά :-)

Maria B. said...

Αφροδιτούλα μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!! χαίρομαι πραγματικά που σου άρεσε και το ευχαριστηθήκατε !!!
και η δική μου άποψη είναι αυτή που είπες : Μοναδικό πραγματικά !!!

φιλια πολλά και καλό σ/κ

Anonymous said...

ΑΠΙΘΑΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ!ΛΑΤΡΕΥΩ !!!!!!!!!!!
ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΣΥΝΤΟΜΑ...ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΑΚΕΡΩΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ!
ΜΑΡΙΑ
ΦΙΛΙ Χ 2

Maria B. said...

handmade+artx2, προσπαθησε την μόλις τα βρεις !!!
φιλια και απο μένα Χ 10 !!!!!! χιχιχιχι

καλό σαββατοκύριακο και καλή ξεκουραση !!!!

maya =^o^= said...

πωπωπω τι λες τώρα;;;;;;;;;;;;απο τους πιο αγαπημένους μου συνδυασμούς!!!!!!!!!!!το βάζω αμέσως στους σελιδοδείκτες μου!!καλά ε είσαι απίθανη!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

Maria B. said...

Maya, να το βάλεις στους σελιδοδείκτες σου αλλά μην μείνουν εκεί, να τα φτιάξεις μην ξεχαστείς, σίγουρα θα τα λατρέψεις !!!χιχιχιχι

φιλια πολλά πολλά πολλά και καλό μεσημέρι !

maya =^o^= said...

φυσικά και θέλω να το φτιάξω κι εγώ!!!!!!!!!!αν το καταφέρω θα σε ενημερώσω!!έκανα το ποστ σου share στο facebook και άνοιξες και σε άλλες κοπέλες την όρεξη!!!!!!!!!ιχιχιχιχι!!!!!!!!!!!!

Maria B. said...

Maya, ευχαριστούμε !!!!!!!!!!!!!!!

Οταν τα φτιάξεις προσπάθησε να θυμηθείς να μου το πείς !!!χιχιχι


φιλια πολλά πολλά και καλή βδομάδα !!!


maya =^o^= said...

αυτό εννοείται καλή μου!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλία!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...