Monday 21 March 2011

Ομελέτα φούρνου με σπαγγέτι

Οι ομελέτες φούρνου, το χω ξαναπεί, μου αρέσουν πολύ γιατί κόβονται και σερβίρονται πολύ όμορφα!
Αυτή είναι μια διαφορετική ομελέτα, τρώγεται ως κυρίως πιάτο, έχει πλούσια υλικά και είναι πολύ πολύ νόστιμη!
Πάμε να την φτιάξουμε λοιπόν!

Χρειαζόμαστε:
μισό πακέτο μακαρόνια σπαγγέτι (250 γρ.)
250 γρ. τριμμένη κεφαλογραβιέρα ή ρεγκάτο
10 φέτες σαλάμι Ουγγαρίας (ή αέρος)
2-3 κρεμμυδάκια φρέσκα κομμένα σε ροδέλες
2 πράσα (το άσπρο μέρος μόνο) κομμένα σε ροδέλες
1 μικρή πράσινη πιπεριά κομμένη σε καρεδάκια
3/4 κούπας μαϊντανό ψιλοκομμένο
8 αυγά
200 ml κρέμα γάλακτος
πιπεράκι
Στην πράξη:
Βράζουμε το σπαγγέτι αλ ντέντε.
Το σουρώνουμε, το βουτυρώνουμε, αφήνουμε λίγο να κρυώσει και το ανακατεύουμε με το τριμμένο τυρί και το σαλάμι, το οποίο έχουμε κόψει σε μικρότερα κομμάτια.
Σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τα κρεμμυδάκια, τα πράσα και την πιπεριά.
Ανακατεύουμε για 2-3 λεπτά να μαλακώσουν λίγο και στην συνέχεια προσθέτουμε τον μαϊντανό.
Στραγγίζουμε τα λαχανικά από τα πολλά λάδια και τα προσθέτουμε στην κατσαρόλα με τα μακαρόνια.
Κάνουμε ένα καλό ανακάτεμα σε όλα τα υλικά.
Αδειάζουμε όλο το περιεχόμενο της κατσαρόλας μας σε μία φόρμα κουμπωτή ή σε ένα πυρέξ.
Καλύπτουμε τον πάτο και μέρος από τα τοιχώματα της φόρμας με αλουμινόχαρτο για να αποφύγουμε τυχόν διαρροές.Χτυπάμε σε βαθύ μπολ τα αυγά με την κρέμα γάλακτος. Προσθέτουμε και λίγο πιπεράκι.
Αδειάζουμε το μείγμα των αυγών στην φόρμα, πάνω από τα ζυμαρικά.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς, για 30-35 λεπτά (ανάλογα και με τον φούρνο μας).
Αφήνουμε να κρυώσει αρκετά πριν ξεφορμάρουμε την ομελέτα και την κόψουμε σε τρίγωνα κομμάτια (ή σε τετράγωνα αν την φτιάξετε σε πυρέξ)
Σημείωση: Εννοείται ότι μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε προσθέτοντας μανιτάρια, λιαστή ντομάτα, τριμμένη φέτα ή ό,τι άλλο υλικό σας αρέσει.
Καλή επιτυχία!

55 comments:

simonmad said...

Καλημέρα και καλή βδομάδα, με μια νοστιμότατη συνταγή! Κι εμένα μου αρέσουν οι ομελέτες φούρνου, αλλά με σπαγγέτι δεν έχω φτιάξει ποτέ! Είμαι σίγουρη πως θα ενθουσιαστούν τα παιδιά έτσι και τους τη βγάλω στο τραπέζι!

DreamCatcher said...

Αυτό το πιάτο γίνεται ιδανικά με οτιδηποτε φαγητό έχει περισσέψει από το μεσημέρι πχ μακαρόνια, βραστά λαχανικά, ψητό κρέας κτλ.
Του προσθέτω τα αυγά, κανένα μπαχαρικό, λίγο τυρί και ροδέλες ντομάτας και έτοιμο! ένα ολοκαίνουργιο φαγάκι!

gwgw said...

Μας ανοιγεις την ορεξη πρωι πρωι Ελενακι μου.
Ειμαι σιγουρη οτι ειναι νοστιμοτατο φαγητο γιατι το εχω γευτει..γεια στα χερακια σου..καλη σου μερα καλη εβδομαδα να εχεις,φιλια πολλα!!!

χρυσάνθη said...

ΕΥΚΟΛΟ , ΕΜΦΑΝΊΣΙΜΟ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!

Maria B. said...

Τι είπες τώρα !!!!!!! εγώ πάλι εν αντιθέσει με τα κορίτσια πρώτη φορά βλέπω τέτοια ομελέττα !!!! πρέπει να είναι πεντανόστιμη και χορταστική ! όσο δε για την εμφάνιση? δεν αφήνει κανένα περιθώριο, είναι ότι πρέπει για σερβίρισμα. Για μια ακόμη φορά φιλεναδίτσα μου με άφησες άφωνη !!!!!

αυτό το τελευταίο κομματάκι για μένα δεν είναι? αν ναι, το παίρνω με ευχαρίστηση ! χιχιχιχι

καλημέρα, καλή βδομάδα και πολλά πολλά φιλιά !!

Lila Xagorari said...

Καταγγέλω τη Μαρία που με απασχολούσε στο τηλέφωνο για να γράψει πρώτη σχόλιο και να φάει το πιο μεγάλο κομμάτι!!! Για να τιμωρηθεί να μου την δώσεις εμένα όλη!!!!

Ξανθή said...

Μ΄Αρέσει πολύ!!!Καλή εβδομάδα!!

Anonymous said...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!
ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
ΦΙΛΙ Χ 2

Elpiniki said...

Ωραια ιδεα και για ευκολο βραδυνο!
Καλη βδομαδα!

Helen Gr said...

Καλημέρα. Πολύ πρωτότυπο πιάτο, δεν το έχω ακούσει ούτε γευθεί ξανά. Οι Ισπανοί αγαπούν τις ομελέτες και έχουν μεγάλη ποικιλία συνταγών. Ωραία πρόταση, Έλενα, μπορεί να αξιοποιήσει και περίσσευμα μακαρονιών. Φιλιά πολλά.

dhmhtra said...

Πολύ καλή η ιδέα...για τα μακαρόνια που μας περισσεύουν!

Εφη said...

Τέλειο φαγάκι!!
Καλή εβδομάδα!!!!

eleni said...

Έλενα,πολύ νόστιμη!
Μπορούμε να την φτιάξουμε και με τα μακαρόνια,που μας έμειναν-δεν είναι καιρός να πετάμε τίποτα.
Φιλιά!

prasino liker said...

Kαλημερα Ελενα
Τι νοστιμιες ειναι αυτες!!
Ετσι για να ξεκινησει μυρωδατα η εβδομαδα μας.
Να σαι καλα .

Peter M said...

Poli omorfo fagito kai kalo tropo na ftiaxneis akoma ena allo fagito an sou menoun vrasmena makaronia.

ΕΛΕΝΑ said...

Somonmad καλημέρα και καλή σου βδομάδα:)
Είναι μια διαφορετική ομελέτα-μακαρονάδα φούρνου, στα παιδιά αρέσει πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Dream Catcher, όπως λέω μπορούμε να αυτοσχεδιάσουμε προσθέτοντας ότι υλικό αγαπάμε, του πηγαίνει πολύ και η τριμμένη φέτα!
Καλή σου βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρυσάνθη μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου βδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου σε ευχαριστώ:)
Φιλάκια να έχεις μιαν πολύ όμορφη εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου όχι μόνο το τελευταία κομμάτι, όσα κομμάτια θέλεις!!!
Φιλάκια πολλά φιλεναδίτσα!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα, κι εγώ καταγγέλω και τις δυό σας που δεν με ξυπνήσατε (στις 1.30 το μεσημέρι κατάφερα να ξυπνήσω σήμερα:PPP) και τα λέγατε μόνες σας στο τηλέφωνο!
Για τιμωρία θα φτιάξω μιαν ομελέτα να τσιμπολογήσουμε, θα ανοίξω και μια σαμπάνια (Λίλα ξέρω ότι την συνηθίζεις με τις ομελέτες σου) και σας περιμένω για κους κους;-)
Φιλιάαααααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή σου βδομάδα Ξανθή μου!!

ΕΛΕΝΑ said...

[handmade+art] x2 σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή και όμορφη βδομάδα εύχομαι!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου και για βραδινό, αλλά και για μεσημεριανό είναι αρκετά χορταστικό φαγάκι!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου πραγματικά ομελέτα μπορείς να φτιάξεις συνδυάζοντας ένα σωρό υλικά!
Πολλά φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Δήμητρά μου και για τα μακαρόνια που μας περισσεύουν είναι μια πολύ νόστιμη λύση!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου σε ευχαριστώ!!!!
Φιλιά, καλή σου εβδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου συμφωνώ μαζί σου, ένα σωρό τρόποι υπάρχουν για να αξιοποιήσουμε νόστιμα το φαγάκι που μας περίσσεψε!
Πολλά φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λικεράκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι κάνεις???
Φιλιά στα όμορφα Χανιά!
Χθες είχαμε στο τραπέζι μας έναν πολύ αγαπημένο φίλο από τα Χανιά και θυμήθηκα πόσο όμορφα είχα περάσει όταν είχα έρθει!!
Καλή σου βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, όπως τα λες είναι!!
Πολλά φιλιά, καλή σου βδομάδα!!!

paraxeno pirouni said...

Πω πω τι κολασμένη μακαρονόπιτα-μακαρονομελέτα είναι αυτή!
Πεινάω που πεινάω τέτοια ώρα, θα με αποτελειώσεις! :)
Καλή και νόστιμη βδομάδα!

Σοφία Ζ. said...

Τι νόστιμη ομελέτα είναι αυτή και πεινάω τόσο πολύ!!!

Taste Advisor said...

aaaaaεδώ έχουμε ένα μικρό αριστούργημα! θέλω τώρα

georgiaxara said...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΟΜΕΛΕΤΑ...!!!
ΤΕΛΕΙΑ...!!!
ΦΙΛΙΑ!

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef όπως και να την πούμε, νόστιμη είναι χα χα χααα!
Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα:)

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι μου κόπιασε να σε τρατάρουμε!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη, όχι καλέ!!!
Μια απλή makarono-ομελέτα είναι χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου εβδομάδα!

Vasia b. said...

Ελενα μου πολύ πρωτότυπη και νοστιμη βρίσκω την ομελέτα σου!!
Ομελέτα με μακαρόνια ...φοβερή ιδέα μας έδωσες και θα την εκμεταλευτούμε δεόντος !!!!!!!
Γεια στα χέρια σου πολυμήχανη μαγείρισα!!!!
Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

Unknown said...

Καλησπέρα!
οι ομελέτες φούρνου είναι τέλειες!!

ΕΛΕΝΑ said...

Vasaki μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Φιλάκια, καλό σου βράδυ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Chris μου, είναι νόσιμες και βολικές!
Καλό σου βράδυ!

Amali said...

Λοιπόν αυτή η μακαρονάδα με αυγά, ή αυτή η ομελεττα με μακαρόνια εμένα μου φαίνεται τελικά εκπληκτική ιδέα...
Παλία είχα έναν φίλο που έτρωγε μακαρόνια με κυμά και από πάνω έβαζε ένα μελάτο αυγό και μου φαινόταν τόσο περίεργο, αλλά τώρα που βλέπω τη φώτο μου έρχεται να την φτιάξω αύριο...

πολλά φιλιά
καλή εβδομάδα και καλή ανοιξη

mari beika said...

Μόλις αφίχθην από Βουδαπέστη κι έχω φέρει σαλάμι Ουγγαρίας.
Βάζω λοιπόν μπροστά την ομελέτα!!
Φιλιά πολλά

Unknown said...

Μόλις την είδα και νομίζω ότι είναι πολύ πρωτότυπη συνταγή..και νομίζω μ'αρέσει......

prasino liker said...

Eλενα
Πιστευω οτι οταν θα ελθεις Χανια θα τα πουμε απο κοντα.Θα χαρω παρα πολυ.
Με εκτιμηση
Νατασσα

Thalassenia said...

Πολύ καλή ιδέα.
Εύκολη χορταστική γευστική!!
Συνδιασμός αχτύπητος.

Φιλιά θαλασσένια.

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Γιαμ, γιαμ, γιαμ! Μπορώ να έχω όλο το ταψί;;;

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα μου όπως και να το πεις το φαγάκι, νόστιμο παραμένει!
Δοκίμασέ τό!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι καλώς όρισες, ελπίζω να πέρασες πολύ όμορφα στην Βουδαπέστη!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου πιστεύω θα σ' αρέσει σίγουρα!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λικεράκι μου οπωσδήποτε θα τα πούμε!
Σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Θαλασσένια μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου και το ρωτάς???
Φιλάκια!

Unknown said...

νοστιμο φαινεται...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...