Saturday 27 April 2013

Cheesecake με σοκολάτα


«Είσαι η χαρά της ζωής μου» του λέω πολλές φορές, και μέσα σ’ αυτές τις λέξεις θέλω να κλείσω πόσο πολύ τον λατρεύω!!
Το μωρό μου που πια δεν είναι μωρό, είναι ολόκληρος άντρας τριτοετής φοιτητής πλέον, κλείνει σήμερα τα 21 του χρόνια!
Νομίζω είναι ένα παιδί που μόνο χαρές μου έχει δώσει μέχρι τώρα, αν εξαιρέσω τα 5 πρώτα χρόνια που ήταν λίγο (ως πάρα πολύ θα έλεγα χα χα χαα) σκανταλιάρης, σωστός αντάρτης δηλαδή!
Να σας κεράσω λοιπόν σήμερα για τα γενέθλια του γιόκα μου το πιο αγαπημένο του γλυκό, το cheesecake.
Cheesecake θα μπορούσε να τρώει κάθε μέρα όπως έχει δηλώσει, γι αυτό κι εγώ σπεύδω να συμμορφωθώ με την επιθυμία του και του το φτιάχνω σε διάφορες παραλλαγές.
Για τα γενέθλιά του ετοίμασα ένα πολύ σοκολατένιο cheesecake!
Σοκολάτα στην βάση, σοκολάτα μέσα στην κρέμα, σοκολάτα και στην επικάλυψη.
Να σας πω και πως το έφτιαξα!

Τα υλικά μας:
Για την βάση
300 γρ. oreo cookies
100 γρ. βιτάμ
Για την κρέμα
500 γρ. μασκαρπόνε
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα (400 γρ. περίπου)
2 γεμάτες κουταλιές γιαούρτι
1 φάκελο ζελατίνη σκόνη (10 γρ.)
80 γρ. κουβερτούρα
Για την επικάλυψη
200 γρ. κουβερτούρα
150 γρ. κρέμα γάλακτος
Στην πράξη:
Θρυμματίζουμε στο μούλτι τα μπισκότα και τα ενώνουμε με το βιτάμ, το οποίο προηγουμένως έχουμε λιώσει ελαφρά. Απλώνουμε το μείγμα στην βάση μιας φόρμας με κούμπωμα.
Σε ένα βαθύ μπολ, χτυπάμε καλά το μασκαρπόνε, το γιαούρτι και το ζαχαρούχο, να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Διαλύουμε την ζελατίνη σε 6 κουταλιές νερό. Την αφήνουμε στην άκρη 3-4 λεπτά. Κατόπιν την ζεσταίνουμε για μισό λεπτό στον φούρνο μικροκυμάτων ή σε μπεν μαρί, να γίνει διαυγής. Την προσθέτουμε στο μείγμα της κρέμας και ανακατεύουμε καλά.
Αδειάζουμε την κρέμα πάνω από την βάση των μπισκότων.
Λιώνουμε τα 80 γρ. κουβερτούρα στον φούρνο μικροκυμάτων ή σε μπεν μαρί.
Την απλώνουμε κουταλιά κουταλιά πάνω από την κρέμα.
Με ένα μαχαίρι την ανακατεύουμε με απαλές κυκλικές κινήσεις, να κάνει νερά μέσα στην κρέμα.
Προσέχουμε να μην τρυπήσουμε την βάση του μπισκότου.
Βάζουμε την φόρμα στο ψυγείο για 1-2 ώρες να στερεοποιηθεί η κρέμα.
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος σε σφιχτή σαντιγί. Την ανακατεύουμε με τα 200 γρ. κουβερτούρα, τα οποία έχουμε προηγουμένως λιώσει σε μπεν μαρί ή στον φούρνο μικροκυμάτων.
Βγάζουμε την φόρμα από το ψυγείο και απλώνουμε το μείγμα της επικάλυψης πάνω από την κρέμα.
Ξαναβάζουμε την φόρμα στο ψυγείο, να κρυώσει καλά το γλυκό μας.
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

37 comments:

ΜΕΤΗ said...

Ελενάκι μου χρόνια πολλά , πολύχρονος ο γιόκας σου !!!!!!!!
Να τα χαίρεσαι και τα δυο τα παλικάρια σου και να τα καμαρώσετε με τον Δημήτρη όπως εσείς επιθυμείται!!!!!!!

Μόλις έφτιαξα το πρώτο καφεδάκι μου και ένα κομμάτι γλυκάκι από τα χεράκια σου είναι ότι πρέπει!!!!

Φιλάκια , καλημέρα!!!!!

Pepi said...

Να χαίρεσαι το παλληκάρι σου, σαν τα ψηλά βουνά! Να'ναι πάντα υγιής, τυχερός και χαρούμενος στη ζωή του!
Οσο για το υπέροχο cheesecake, καλοφάγωτο!!! Να'χα κι ένα τόσο δα μικρό κομματάκι, δεν θα 'λεγα "όχι"!!!
Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

κορδονέτο said...

Πολύχρονο και γερό να΄ναι το παλικάρι σου! Η τούρτα φαίνεται υπέροχη! Καλή σου μέρα!

ElenaG said...

Καλημέρα!!!!!!
πολύχρονος γερος και ευτυχισμένος με υγεία πάντα
να τον χαίρεστε το λεβέντη σας!!!!!
Περαστικά στη Μαμά!!!!!!!

Να πάρω ένα κομματάκι;
κρατάει καμια βδομάδα στο ψυγείο ή θα μου φτιάξεις άλλο το Πάσχα;

Ξανθή said...

Καλημέρα καλημέρα!!
Χρόνια του Πολλά να τον χαίρεστε και να τον δείτε όπως αγαπά!!

Selcouth said...

Να το χαίρεσαι το καμάρι σου! Να είναι πάντα καλά, δυνατός και τυχερός!
Θα ζητούσα ένα(;) κομμάτι από αυτό το υπέροχο σοκολατένιο cheesecake, άλλά λέω να μην του το στερήσω! Εύκολο μου φαίνεται, θα το φτιάξω μόνη μου!
Πολλές καλημέρες, καλό Σαββατοκύριακο και πολλά πολλά φιλιά Έλενά μου!

Anonymous said...

πολύχρονος να τα χιλιάσει...καλή πρόοδο ναχει.....

εσύ όμως στην επόμενη εκπομπή μας το φορτώνεσαι αυτό υπέροχο γλυκό και έρχεσαι.....βέβαια.....να σαι καλά

Vita said...

Έλενα να χαίρεσαι τον γιόκα σου και να τον καμαρώνεις! Το κέρασμα τέλειο και για τούρτα γενεθλίων και για πασχαλιάτικο επιδόρπιο!

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, να τον χαίρεσαι τον "μικρό", που δεν είναι πια μικρός, αλλά ολόκληρος άνδρας! Να είναι πολύχρονος. Να έχει πάντα χαρές στην ζωή του, να χαίρεστε και εσείς και να τον καμαρώνετε! Κερνιέμαι ένα κομμάτι από το ωραίο cheese cake με σοκολάτα, να του ευχηθώ.
Καλό Σαββατοκύριακο.

purpleleath said...

Να τον χαίρεσαι τον λεβέντη σου!!! Το γλυκό φαίνεται σούπερ!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!! Πολλά φιλιά

SpIrToKoYto said...

Πολύχρονος μωρό μου και από εδώ ο λεβέντης σου...
1000 ευχές από καρδιάς και πάντα να τον καμαρώνεις στα καλύτερα της ζωής του...
Δώσε του τα φιλιά και την αγάπη μου και πες του να μη το φάει όλο το καταπληκτικό γλυκό σου γιατί έχουμε πολλούς πελάτες και στο άλλο μαγαζί...

φιλιά και καλημέρες σε όλες σας...-:))))

syros2js said...

Ελενάκι μου!!!
Να τον χαιρόσαστε!!! Να είναι γερός, δυνατός κ' χαμογελαστός!!!
Ό,τι λαχταράει η ψυχούλα του!!!
Θα το πάρω το κέρασμά μου (ξέρεις: για να μην σε προσβάλω, όχι για κανέναν άλλο λόγο!!!)
;-)
Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου!!!

Lila Xagorari said...

Να τον χαίρεσαι Έλενα τον γιο σου........σύμπτωση μεγάλη, έχει και ο δικός μου γιος γενέθλια σήμερα!!!
Να είναι πάντα υγιή τα παιδάκια μας, υπέροχο το κέρασμα!!!!

Unknown said...

Xρόνια του Πολλά Ελενάκι μου!!!
Εύχομαι να έχει μια ζωή τόσο όμορφη που οι ευχές να περιττεύουν!!
Να το χαίρεσαι το παλικάρι σου και να χαίρεται και εκείνο την μανούλα την χρυσοχέρα της οποίας το γλυκό είναι υπέροχο και θέλω οπωσδήποτε κομμάτι...μμμμμμ είναι και σοκολατένιο....Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ..

Eri said...

Χρόνια Πολλά στο καμάρι σας Ελενά μου, να τους χαιρεστε και τους δυο τους γιους σας, υπέροχο το σοκολατένιο cheesecake!

Katrina said...

Να τον χαιρεσαι να ειναι παντα καλα και να τον καμαρωνεις!!!!

eleni said...

Να το χαίρεσαι το καληκάρι σου,Έλενα!
Να είναι πάντα γερός,ευτυχισμένος και να σας δίνει μόνο χαρές!
Σπέσιαλ το κέρασμα,σοκολατένια πρόκληση!
Καλό Σ/Κ-φιλιά!

Helen Gr said...

Να τον χαίρεσαι, Έλενά μου, να είναι γερός και τυχερός! Να τον καμαρώσεις, όπως ονειρεύεσαι!
Παίρνω και κέρασμα-σιγά που θα το άφηνα, έτσι σοκολατένιο και λαχταριστό που το βλέπω!
Φιλάκια πολλά.

Unknown said...

Έλενα να χαίρεστε το αγόρι σας!Να είναι πάντα υγιής,δημιουργικός και προ παντός καλός άνθρωπος.Καλή πρόοδο στη ζωή του και να περιστοιχίζεται πάντα από ανθρώπους που τον αγαπούν και τους αγαπά.
Έκανες ένα υπέροχο γλυκό για τον εορτασμό των γενεθλίων του!Να το γευτείτε με χαρά και ξεγνιασιά και εύχομαι να έχετε πάντα ευκαιρίες για να γιορτάζετε χαρούμενες επετείους!
Καλό Σαββατοκύριακο!Φιλιά πολλά,πολλά.

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Ενα πουλακι που κελαιδάει πολύ... μου το είπε...χι.χι.. μαλλον το εγραψε.... περασα για καφεδακι και το είδα... και αμεσως μην χασω το κερασμα ετρεξα να δώσω και τις ευχές μου... για τον λεβεντη σου... Ελενα μου...να τον καμαρώσετε...και γαμπρό να ειναι γερός δυνατος... να τα εκατοστήσει....φιλακια πολλα...

gwgw said...

Χρονια πολλα,να τα χιλιασει το καμαρι σας,και μονο χαρες να σας χαριζουν και οι δυο τους..να τους καμαρωσετε οπως επιθυμειτε Ελενακι μου,πολλα φιλια!!!

mookies said...

Χρόνια Πολλά, να τον χαίρεσαι!
Μπορεί να προτιμώ τα ψημένα, αλλά δεν θα πω όχι σ΄αυτό το σοκολατένιο.

DIMI said...

Xρόνια πολλά Ελένη μου!!Νά χαίρεσαι τό παληκάρι σου!!Καλό πτυχίο!!Η συνταγή σου,θεσπέσια!!Λατρεύω τό cheesecake!!!!Φαντάζομαι τί υπέροχη γεύση θά έχη!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

Eleni said...

Ελενάκι μου χρόνια πολλά, πολύχρονος να τον χαίρεστε και να τον δείτε όπως επιθυμείτε!!!Να είναι πάντα γερός, δημιουργικός και ευτυχισμένος!!!Καταπληκτικό το κέρασμα, έχει ήδη αντιγραφεί και θα φτιαχτεί σύντομα!!!Σε ευχαριστούμε πολύ!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!!!!!

Mary said...

Χιλιόχρονος, γερός, τυχερός, ευτυχισμένος!
Να τον χαίρεσαι Ελενάκι μου και να τον καμαρώνεις το γιόκα σου!

Ωραίο και το γλυκάκι, έχει φανατικό κοινό απ' ό,τι ξέρω!

Φιλάκια πολλά αγάπη μου!

Roula Tofea said...

Να τον χαίρεστε Ελενάκι μου!!!
Να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος εύχομαι.
Τέλειο το γλυκό, θα κεραστώ ένα κομματάκι.
Φιλάκια.

Unknown said...

Χρόνια του πολλά με υγεία σου εύχομαι και πάντα να του φτιάχνεις τέτοια ωραία γλυκά !!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Να χαίρεσαι τον γιο σου και να τον δεις όπως επιθυμείς...μου αρέσει πολύ το τσισκεικ..μου αρέσει πολύ η σοκολάτα.. φανταζομαι ο συνδυασμος τους θα ειναι υπεροχος.. δεν εφαγα ποτε τσισκεικ σοκολατας και ουτε ήξερα ότι γίνεται και με σοκολάτα..εμείς το συνηθισμένο κάνουμε με επικάλυψη βατόμουρα,κεράσια..
ευχαριστούμε για το κεραστικό
μπορώ να το τυπώσω να το δοκιμάσουμε; ευχαριστώ
φιλούθκια

SPYRIDOULA said...

Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου και να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένος!!! Το cheesecake φαίνεται υπέροχο!!!Φιλάκια πολλά!!!

peps said...

Υπέροχο το γλυκάκι..τυχερός ο φοιτητής!!!
Χρόνια του πολλά!!!

Vasia b. said...

Ελενάκι μου να τον χαίρεσαι,να είναι γερός και καλότυχος και να τον καμαρώνεις πάντα!!!!!!
Να σου δίνει μόνο χαρές και συ σαν καλή μανούλα να του φτιάχνεις πάντα αυτό το υπέροχο σοκολατογλυκάκι που μας κερνάς σήμερα!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!

mia maria said...

Να το χαίρεσαι το "μωρό" σου Ελενάκι, να είναι πάντα ευτυχισμένος!
Το γλυκάκι τέλειο, παίρνω ένα κομματάκι:)

Silena said...

Έλενά μου να χαίρεσαι το γιόκα σου, πολύχρονος,να τον δεις όπως επιθυμείς!!!
Το γενέθλιο γλυκό απλά καταπληκτικό!!!! Μπράβο σου!!!
Πολλά φιλιά!

mia xara said...

Χρόνια Πολλά στο λεβέντη σου, Έλενα, να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς! Πολύ ωραία η συνταγή του cheesecake, μου αρέσει ιδιαίτερα που δε χρειάζεται ψήσιμο! Καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά!

Ερμιόνη said...

Ελενάκι μου γλυκό να το χαίρεσαι το μωρό σου και να το καμαρώνεις πάντα τόσο πολύ!
Το cheesecake που του έφτιαξες είναι εντελώς μα εντελώς του γούστου μου! Απλά θεϊκό μπορώ να το χαρακτηρίσω! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

Maria B. said...

Ελενάκι μου γλυκό να το χαίρεσαι το μικρουλι σου !!! να είναι πάντα καλά και να τον καμαρώνεις με τις επιτυχίες του !!!

Να χαίρεσαι και τους άλλους αντρες της ζωής σου. Εχετε καταφέρει να τον γλυκύτατό μου φίλο να έχετε μια υπέροχη οικογένεια !!!!


γεια στα χεράκια σου Λενιώ μου !!!!


και του χρόνου να είσαι καλά για να τους ξαναφτιάξεις τα καλούδια σου !!!

σας φιλώ πολύ πολύ πολύ

ΕΛΕΝΑ said...

Κοριτσάκια μου, σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες για τις όμορφες ευχές σας και τα γλυκά σας λόγια!
Σας ευχαριστεί πολύ και ο γιόκας μου!
Να είστε καλά, να χαίρεστε τις οικογένειές σας και όλους τους αγαπημένους σας!
Φιλιά πολλά πολλά, καλή εβδομάδα να χουμε!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...